Rantanen Veijo

Anonyymi

Kaveri kauppailee Nettiautossa retkeilyauto a.Voiko miehen sanaan luottaa jos sanoo että ei ole mitään vikaa?. Onko kokekemuksia kun pitäisi löytää sopiva retkipaku.

16

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttu osti siltä retkiauton. Ihan siistiä jälkeä tekee ja vaihtanut uusia osia paljon mutta jätti kertomatta vikoja jotka ilmeni vasta kaupan jälkeen. Puhelin numero vaihtunut oston jälkeen heti seuraavana päivänä eikä vastaa lukuisiin yhteyden otto pyyntöihin. Ensivaikutelma tuli että olis perillä et tietää mitä myy. Olisin varovainen ja varmistaisin että on tavoitettavissa myös myynnin jälkeen.

      • Anonyymi

        Lepposa kaveri ja puhuu kun tyypillinen autokauppias. Kertoo justiin sitä mitä on tehnyt mutta ei mitä jäänyt tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepposa kaveri ja puhuu kun tyypillinen autokauppias. Kertoo justiin sitä mitä on tehnyt mutta ei mitä jäänyt tekemättä.

        Vanhaa ostaa niin vanhaa saa mut toki olemassa olevat viat pitää mainita ilman kysymättäkin ja voi sen sitten huomioida hinnassa. Hyvät tavat kaikessa ja sen minkä taakseen jättää niin edestään myöhemmin löytää jos on jäänyt sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa ostaa niin vanhaa saa mut toki olemassa olevat viat pitää mainita ilman kysymättäkin ja voi sen sitten huomioida hinnassa. Hyvät tavat kaikessa ja sen minkä taakseen jättää niin edestään myöhemmin löytää jos on jäänyt sanottavaa.

        Autokauppiaana luottaisin vain ammattilaisiin jotka otaa vastuuta myös kaupan jälkeen. Ahneus voittojen perään tekee ihmisestä huijarin tai pidättyväisen kertomaan kaikkea. Ei muuta kun viet asian eteenpäin jos jotain sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autokauppiaana luottaisin vain ammattilaisiin jotka otaa vastuuta myös kaupan jälkeen. Ahneus voittojen perään tekee ihmisestä huijarin tai pidättyväisen kertomaan kaikkea. Ei muuta kun viet asian eteenpäin jos jotain sanottavaa.

        en ole vielä tavannut puhtaat jauhot pussissa olevaa autokauppiasta. on ostettu 15 uutta ja 8 käytettyä.
        itse olen ainoa rehellinen, kun myyn. olen myynyt 14 uutena ostamaani autoa ja muutaman uutena ostamani mopon. 4 ostajaa on vielä vuosien kuluttua kiittänyt.
        nyt ei ole myyntiä näköpiirissä, on lasissa 30tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole vielä tavannut puhtaat jauhot pussissa olevaa autokauppiasta. on ostettu 15 uutta ja 8 käytettyä.
        itse olen ainoa rehellinen, kun myyn. olen myynyt 14 uutena ostamaani autoa ja muutaman uutena ostamani mopon. 4 ostajaa on vielä vuosien kuluttua kiittänyt.
        nyt ei ole myyntiä näköpiirissä, on lasissa 30tkm.

        Onhan sitä levolisempi olo kun hoitaa rehellisesti hommat ei tarvi luimuilla piilossa. Voi vastatata puhelimeen tai avata oven pelkäämättä että siellä on kiukkuinen ostaja.


      • Anonyymi

        Onko kyllä kaverilla pokkaa. Sanoi että hänen piti lähtee Espanjaan autolla mutta suunnitelmaan tuli muutos. Pähkäiltiin että kun ei siinä ole ilmastointia mut ei kuulemma silti tule kuuma hytissä 😁. Mutta ei sanallakaan maininnut että apumiehen puoleinen ikkuna ei liikahdakkaa jonka sitten tietenkin huomattiin kotona vasta. Siitä katkaisijasta oli saatu kumminkin kiinnikkeet rikki joten joku oli tutkaillut ja hakenut vikaa. Olis pitänyt tietenkin renata kaikki kytkimet kun ilmeni ettei peilit säädy ja lämppärin vipukin ihan jumissa yms. eikä ihme ettei vastaa enään puheluihin tai kirjeisiin. Tuli vähän tyhmä olo ja pystyn elään tämän kanssa mutta jos joku muu välttyisi näiltä murheilta. Paikan päälle en kyllä kykene menee kun varmaan lähtis lapasesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyllä kaverilla pokkaa. Sanoi että hänen piti lähtee Espanjaan autolla mutta suunnitelmaan tuli muutos. Pähkäiltiin että kun ei siinä ole ilmastointia mut ei kuulemma silti tule kuuma hytissä 😁. Mutta ei sanallakaan maininnut että apumiehen puoleinen ikkuna ei liikahdakkaa jonka sitten tietenkin huomattiin kotona vasta. Siitä katkaisijasta oli saatu kumminkin kiinnikkeet rikki joten joku oli tutkaillut ja hakenut vikaa. Olis pitänyt tietenkin renata kaikki kytkimet kun ilmeni ettei peilit säädy ja lämppärin vipukin ihan jumissa yms. eikä ihme ettei vastaa enään puheluihin tai kirjeisiin. Tuli vähän tyhmä olo ja pystyn elään tämän kanssa mutta jos joku muu välttyisi näiltä murheilta. Paikan päälle en kyllä kykene menee kun varmaan lähtis lapasesta.

        Muutaman kerran kanssa joutunut korjautamaan "piilovikoja" ja sehän ei ole halpaa kun ei itse pysty eikä ole tuttua asentajaa. Mitättömät hommat kasvaa euroissa kun haetaan missä vika 80e 1h. ja sitten tilataan osa 40e ja asennus päälle 80 e 1 h. Matkan varrella niitä vikoja tulee ja ne hoidetaan tietenkin mutta kohtuutonta jos joutuu maksamaan muiden laiminlyöntejä auton pidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran kanssa joutunut korjautamaan "piilovikoja" ja sehän ei ole halpaa kun ei itse pysty eikä ole tuttua asentajaa. Mitättömät hommat kasvaa euroissa kun haetaan missä vika 80e 1h. ja sitten tilataan osa 40e ja asennus päälle 80 e 1 h. Matkan varrella niitä vikoja tulee ja ne hoidetaan tietenkin mutta kohtuutonta jos joutuu maksamaan muiden laiminlyöntejä auton pidosta.

        Ei mitään kunnioitusta köyhä varastaa köyhältä. Mihin tämä maailma on menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyllä kaverilla pokkaa. Sanoi että hänen piti lähtee Espanjaan autolla mutta suunnitelmaan tuli muutos. Pähkäiltiin että kun ei siinä ole ilmastointia mut ei kuulemma silti tule kuuma hytissä 😁. Mutta ei sanallakaan maininnut että apumiehen puoleinen ikkuna ei liikahdakkaa jonka sitten tietenkin huomattiin kotona vasta. Siitä katkaisijasta oli saatu kumminkin kiinnikkeet rikki joten joku oli tutkaillut ja hakenut vikaa. Olis pitänyt tietenkin renata kaikki kytkimet kun ilmeni ettei peilit säädy ja lämppärin vipukin ihan jumissa yms. eikä ihme ettei vastaa enään puheluihin tai kirjeisiin. Tuli vähän tyhmä olo ja pystyn elään tämän kanssa mutta jos joku muu välttyisi näiltä murheilta. Paikan päälle en kyllä kykene menee kun varmaan lähtis lapasesta.

        Tuo ikkunan toimimattomuus oli varmaan huomioitu hinnassa. Toisaalta kaikki tuollaiset pitäisi testata ja ajaa 20 km koeajo, ostaa auton sitten mistä vaan, vaikka liikkeestä.

        Tähän saakka on ollut viisasta ostaa uusi auto ja pitää sitä reippaasti yli 10 vuotta.
        Nyt kyllä lienee viisasta ostaa alta 5000 e auto. Ihmettelen uusien autojen ostajia, jos auton tarve on vähäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ikkunan toimimattomuus oli varmaan huomioitu hinnassa. Toisaalta kaikki tuollaiset pitäisi testata ja ajaa 20 km koeajo, ostaa auton sitten mistä vaan, vaikka liikkeestä.

        Tähän saakka on ollut viisasta ostaa uusi auto ja pitää sitä reippaasti yli 10 vuotta.
        Nyt kyllä lienee viisasta ostaa alta 5000 e auto. Ihmettelen uusien autojen ostajia, jos auton tarve on vähäistä.

        Voipi ollakkin huomioitu mut jännää että ei maininnut mitään 🤔 ymmärrän jos autoliikkeestä ostaa auton että myyjät ei niillä montaa km ajele ja mutta jos kaveri myy omaa autoaan ja vikoja on jos jonkinmoista vaihdelaatikko huutaa 5-6 vaihteella liukuoven kahva jää käteen kun on tehnyt patentin sinne ym. ym. Joo näähän on tyyppivikoja tietenkin😁. Olen myynyt monta autoa eikä ikinä ole tarvinnut vaihtaa numeroa sen takia että jos joku sattuisi soittamaan ja kysymään myymästäni autosta lisä tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ikkunan toimimattomuus oli varmaan huomioitu hinnassa. Toisaalta kaikki tuollaiset pitäisi testata ja ajaa 20 km koeajo, ostaa auton sitten mistä vaan, vaikka liikkeestä.

        Tähän saakka on ollut viisasta ostaa uusi auto ja pitää sitä reippaasti yli 10 vuotta.
        Nyt kyllä lienee viisasta ostaa alta 5000 e auto. Ihmettelen uusien autojen ostajia, jos auton tarve on vähäistä.

        Tulee mieleen vanhan liiton autokauppias jolla hillittömän paksu lompakko ei katso silmiin kehuu mitä kehuttavissa on ja vanha Nokian kännykkä eikä muista omaa numeroa ulkoa koska on hakenut reapaid liittymän juuri R-kioskilta. Puhuu puhelimeen juuri kun tullaan koeajolta ja kehuskelee että autoa jonottaa 5 asiakasta. Sehän tästä olis vielä puuttunut et olisi sanonut että on papin vanha auto ja on vanhempi nainen joka kuljetteli lähinnä kissan hiekkaa ja raksuja pappilan katille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepposa kaveri ja puhuu kun tyypillinen autokauppias. Kertoo justiin sitä mitä on tehnyt mutta ei mitä jäänyt tekemättä.

        Jep, aikamoista aikuisten kuurupiiloa autokaupat joidenkin kanssa. Eli jos et löydä niin en kerro vaikka kuinka huhuilis olemassa olevien vikojen perään. Kai siitä sitten saa jonkinlaisen tyydytyksen kun pääsee kuseen silmään oikein huolella ja sitten vaan haihtuu ilmaan et ei olis niinku ollut olemassakaan ei mitään tapahtunut koskaan ja eihän me olla tavattukkaa. Et kuka sä oikein olet ja mitä sä oikein puhut tommosia ihan höpön höpön juttuja.


    • Anonyymi

      Minulle myi hyvän auto, kun juuri ajokortin saaneelle ostin. En ymmärrä yhtään autoista , olen olin ostellut vain upouusia muutaman. En osannut edes mitään kysyä. Liikkeessä olisi vastaava maksanut neljänneksen enemmän.

      Kävin kyllä kolmessa liikkeessä, missään ei kerrottu yhtään vikaa. Ainoastaan tuulilasin halkeamasta kerrottiin, että se oli tuollainen katsastuksessa ja hyöksyttin.

      • Anonyymi

        Odotas vaan kun viet sen seuraavan kerran katsatukseen niin rupeaa löytymään ne kuurupiilossa olevat nippuside patentti ja lompakko nauraa taas tyhjyyttään. Ei kai nyt niistä hirveesti tarvi tietääkkään mutta jos myyjä on tiätävinään autoista jotain. Jos kaksi tyhmää tekee kauppaa niin sitten se on tasapeli ja molemmat kusee toisiaan silmään toinen ei kerro vikoja ja toinen antaa väärää rahaa tietämättään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotas vaan kun viet sen seuraavan kerran katsatukseen niin rupeaa löytymään ne kuurupiilossa olevat nippuside patentti ja lompakko nauraa taas tyhjyyttään. Ei kai nyt niistä hirveesti tarvi tietääkkään mutta jos myyjä on tiätävinään autoista jotain. Jos kaksi tyhmää tekee kauppaa niin sitten se on tasapeli ja molemmat kusee toisiaan silmään toinen ei kerro vikoja ja toinen antaa väärää rahaa tietämättään.

        Jos matkailuautoa,niin lämmittimen jos vaan kesäkäyttöön Rumatikki,puhaltelee mukavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe