Pohtinut ja ajatellut paljon

Anonyymi

Mutta päätöksiä teen vasta kun ja jos hän osoittaa kiinnostuksensa minulle. Vakaakupissa on tälläkin hetkellä oma massiivinen panokseni, mutta toisella puolella kuppiin painaa vain hänen pieni eleensä. Oikeudenmukaisuus on tasapaino, joten pitääkö minun ruveta omia tekojani mitätöimään vai ottaako hän itseään niskasta? Saas nähdä. Ikuisesti en anna itseäni yhtä naista odottaa. ☀️

92

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko olla niin, että väheksyt hänen panostustaan, et näe laajempaa kuvaa?

    • Anonyymi

      Tällä parodialla sai aamukahvit puhelimen ruudulle mutta oli se sen arvoista 😄

      • Anonyymi

        Sivusta: Onko muille ihmisille nauraminen mielestäsi niin fiksua, että siitä pitää mainostaa täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Onko muille ihmisille nauraminen mielestäsi niin fiksua, että siitä pitää mainostaa täällä?

        Ymmärsithän toki, että aloitus on vitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsithän toki, että aloitus on vitsi?

        Mistä sinä tiedät kuinka tosissaan ihmiset täällä kirjoittavat? Tämähän on kuitenkin ikäväpalsta, ei vitsipalsta eikä huuhaapalsta. Minusta aloituksessa ei ole mitään vitsikästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kuinka tosissaan ihmiset täällä kirjoittavat? Tämähän on kuitenkin ikäväpalsta, ei vitsipalsta eikä huuhaapalsta. Minusta aloituksessa ei ole mitään vitsikästä.

        Jos aloittajamies (tai sellaisena esiintyvä) tosissaan odottaa nenä pystyssä naisen lähestymistä, on hän sitten varmaan se sama tonttu, joka keväällä lannoitti palstaa metri tolkulla "merkkipaalu viipyy" - tyyppisillä ketjulla, vai mitä se pöljä nyt tänne kirjoittelikaan...

        Ja tämä nimenomaan on huuhaa/skämmäyspalsta pahimmasta päästä, vitsifooruminakin yleensä huono, pois lukien tämä aloitus. Jos tosissaan on liikkeellä, niin eiköhän olisi parasta kirjoitella henkilökohtaisesti ihmiselle eikä haaskata kaikkia kaloreitaan tänne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloittajamies (tai sellaisena esiintyvä) tosissaan odottaa nenä pystyssä naisen lähestymistä, on hän sitten varmaan se sama tonttu, joka keväällä lannoitti palstaa metri tolkulla "merkkipaalu viipyy" - tyyppisillä ketjulla, vai mitä se pöljä nyt tänne kirjoittelikaan...

        Ja tämä nimenomaan on huuhaa/skämmäyspalsta pahimmasta päästä, vitsifooruminakin yleensä huono, pois lukien tämä aloitus. Jos tosissaan on liikkeellä, niin eiköhän olisi parasta kirjoitella henkilökohtaisesti ihmiselle eikä haaskata kaikkia kaloreitaan tänne...

        Yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen kirjoitus. Minusta vitsikkäintä ikinä on se, että joku tosissaan antaa aikuisille ihmisille neuvoja. Ne vähät aivosolut eivät mitenkään voi käsittää, että ihmiset voivat ikävöidä henkilöä täällä monestakin syystä.
        Voi olla, ettei ole yhteysyietoja tai jos ne on niin on torjuttu tai jätetty vastaamatta. Toinen tai molemmat voivat olla varattuja tahoillaan ja tapaavat vain harvoin tai käyvät vain kaipaamassa täällä. Joku on joskus kirjoittanut jopa kaipaavansa henkilöä josta ei edes nimi ole tiedossa. Ja ihan turha vastata, että jatkaa eteenpäin yms. soopaa . On jokaisen oma asia mitä tekee, se ei kuulu pinnallisille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen kirjoitus. Minusta vitsikkäintä ikinä on se, että joku tosissaan antaa aikuisille ihmisille neuvoja. Ne vähät aivosolut eivät mitenkään voi käsittää, että ihmiset voivat ikävöidä henkilöä täällä monestakin syystä.
        Voi olla, ettei ole yhteysyietoja tai jos ne on niin on torjuttu tai jätetty vastaamatta. Toinen tai molemmat voivat olla varattuja tahoillaan ja tapaavat vain harvoin tai käyvät vain kaipaamassa täällä. Joku on joskus kirjoittanut jopa kaipaavansa henkilöä josta ei edes nimi ole tiedossa. Ja ihan turha vastata, että jatkaa eteenpäin yms. soopaa . On jokaisen oma asia mitä tekee, se ei kuulu pinnallisille ihmisille.

        Taitaa eräätkin vähäiset aivosolut olleet koetuksella tuota kirjoittaessa?

        Aloittajahan kertoi jo tehneensä massiivisia panostuksia, joten pommittaa lisää tai jättää taakseen. Muutenkaan kyseessä ei ole kaipaus vaan enemmänkin vastuun siirtäminen toisen hartioille omien mielivaltaisen tulkintojen pohjalta. Siitä nyt ainakaan ei mitään hyvää seuraa, kun Hannu ja Kerttu eksyy metsälle. Sieltä niitä noita-akkoja löytyy ja ehkä velhojakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Onko muille ihmisille nauraminen mielestäsi niin fiksua, että siitä pitää mainostaa täällä?

        Tuommoisella empatiakyvyttömällä tyhmeliinillä on varmasti hyvä olla itsensä kanssa. Suurimman ilon hän saa pilkasta.

        Minä nauran vain ilosta. Millainen ihminen saa iloa pilkasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoisella empatiakyvyttömällä tyhmeliinillä on varmasti hyvä olla itsensä kanssa. Suurimman ilon hän saa pilkasta.

        Minä nauran vain ilosta. Millainen ihminen saa iloa pilkasta?

        Tosissasiko kysyt? Pelkästään mun työpaikalla on monta tämmöistä ihmistä. Oletko oikeasti välttynyt törmäämästä tuommoisiin ihmisiin? Onneksi olkoon!


      • Anonyymi

        en tieda mutta sina olet minulle sen arvoinen


    • Anonyymi

      Näetkö kaiken sen mitä teen vuoksesi. Luovutan jos mies ei tule eteeni

    • Anonyymi

      Sinun massiivinen panos???(mikähän se on?) versus hänen pieni ele.,.
      Huhhuh!

      • Anonyymi

        Sivusta: jos esim. toinen on naimisissa ja toinen sinkku niin onhan siinä eroa. Ei kannata tuomita ihmisiä etukäteen kun ei tiedä taustoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: jos esim. toinen on naimisissa ja toinen sinkku niin onhan siinä eroa. Ei kannata tuomita ihmisiä etukäteen kun ei tiedä taustoja.

        Odotan , laita viesti niin tavataan:) odottanut ja odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: jos esim. toinen on naimisissa ja toinen sinkku niin onhan siinä eroa. Ei kannata tuomita ihmisiä etukäteen kun ei tiedä taustoja.

        anna puhelinnumeros niin tiina voisi sinulle soittaa jos mina paasisin sitten sinun luksesi


    • Anonyymi

      Aikamoista toisen aliarvioimista koko teksti. Ei jatkoon!

      • Anonyymi

        Aloituksessa sanoin sanottavani riippumatta täysin siitä mitä mieltä muut ovat. Kohta onkin eräänlainen merkkipäivä tulossa.. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanoin sanottavani riippumatta täysin siitä mitä mieltä muut ovat. Kohta onkin eräänlainen merkkipäivä tulossa.. Aloittaja

        Miten merkkipäivä liittyy tilanteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanoin sanottavani riippumatta täysin siitä mitä mieltä muut ovat. Kohta onkin eräänlainen merkkipäivä tulossa.. Aloittaja

        Tahtoisitko kiinnostuksen osoituksen syntymäpäivälahjaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten merkkipäivä liittyy tilanteeseen?

        Kohdattiin ensimmäisen kerran vuosia sitten. Ei siitä sen enempää kun tarkoitus taitaa olla vain unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohdattiin ensimmäisen kerran vuosia sitten. Ei siitä sen enempää kun tarkoitus taitaa olla vain unohtaa.

        Kuinka monta vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta?

        Äh......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta?

        Mene kalaan jos noin kalastuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kalaan jos noin kalastuttaa.

        Tässä ne massiiviset panostukset nähtiin. 😁 Meidän ekasta tapaamisesta on niin monta vuotta, kun hänen sukunimessään on kirjaimia 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ne massiiviset panostukset nähtiin. 😁 Meidän ekasta tapaamisesta on niin monta vuotta, kun hänen sukunimessään on kirjaimia 1.

        Oho, sama täällä, mutta mitä mahtaa Aloittaja vastata? Hyvää iltaa god afton, onko oikeat numerot jo arvottu?

        Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkävedon,
        vai panetko arvalla.
        Ja jos niin,
        mikä mahtaa olla onnen voittokerroin?

        Ja missä luuraa virallinen valvoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, sama täällä, mutta mitä mahtaa Aloittaja vastata? Hyvää iltaa god afton, onko oikeat numerot jo arvottu?

        Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkävedon,
        vai panetko arvalla.
        Ja jos niin,
        mikä mahtaa olla onnen voittokerroin?

        Ja missä luuraa virallinen valvoja?

        Nähdään. Siellä tai täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään. Siellä tai täällä.

        Nähdäänkö? No ehkä sitten mieluummin täällä, mä ehkä sentään tiedän missä se on, toisin kuin siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, sama täällä, mutta mitä mahtaa Aloittaja vastata? Hyvää iltaa god afton, onko oikeat numerot jo arvottu?

        Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkävedon,
        vai panetko arvalla.
        Ja jos niin,
        mikä mahtaa olla onnen voittokerroin?

        Ja missä luuraa virallinen valvoja?

        yotta kai mutta jos sinne muuttaa niin ei se sielta asti minun rahojani hoiba onneksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yotta kai mutta jos sinne muuttaa niin ei se sielta asti minun rahojani hoiba onneksi

        Kuka muuttaa minne?
        Ja paljonkos sitä rahaa nyt sitten olis jaossa?
        Minähän en ollut ajatellutkaan näitä taloudellisia aspekteja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muuttaa minne?
        Ja paljonkos sitä rahaa nyt sitten olis jaossa?
        Minähän en ollut ajatellutkaan näitä taloudellisia aspekteja...

        En tiiä mut lotossa ois 10 millii seuraavaks ..


    • Anonyymi

      Millainen on riittävä kiinnostuksen osoitus?

    • Anonyymi

      Uuuuuu 😱 nyt pelottaa

    • Anonyymi

      Jos sinun "massiivinen panoksesi" on ne päivittäiset viestit palstalle, niin et ole silloin itsekään panostanut yhtään sen enempää. Hän ei välttämättä täällä käy. Silloin sinun on turha toista syyllistää.

      Vain sellainen on oikeaa panostusta, jonka tekee suoraa kohteelle vaikkapa puhelimeen ja jos hän ei niihin reagoi, niin pelihän on silloin selvä. Jos taas olet panostanut lähestymällä häntä oikeasti, niin peli mahtaa olla selvä siinäkin tapauksessa. Hän olisi varmasti kiinnostuksensa näyttänyt jos sitä olisi.

    • Anonyymi

      Pystytkö sä auttamaan ennen kuin terveys menee pahempaan jamaan, vai ei?

    • Anonyymi

      Voisitko vähän vihjaista mitä se sinun massiivinen tekeminen asian hyväksi on?

      • Anonyymi

        Massiivinen postaus anonyyminä anonyymisaitille 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Massiivinen postaus anonyyminä anonyymisaitille 🤭

        Tää on varmaan juuriki se "läheisiä välejä" palstasatiainen, joka kokee itse panostaneensa kovasti jauhamalla paskaa anonyymipalstalla ilman tunnisteita 🤣


    • Anonyymi

      Mikäs tämä hänen pieni eleensä sitten on ollut?? Itse ainakin mielestäni olen tehnyt niitä jo aika moniakin..

    • Anonyymi

      Kommunikointi tämän palstan välityksellä on hirveen vaikeeta. Ikinä ei tiedä kenen kanssa keskustelee. Haluan puhua ja auttaa, mutta täällä se ei oikeen onnistu!

      • Anonyymi

        Ei todellakaan, samaa mieltä ollaan tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan, samaa mieltä ollaan tästä.

        No tee jotain asialle! Palstalla itku ei auta


      • Anonyymi

        kyllä se viela onnistuu rakkaani usko pois


    • Anonyymi

      Joskus pitää vaan luottaa ja uskaltaa. Kuuntelet sydäntäsi, se kyllä kertoo.

    • Anonyymi

      Kaikki vastaukset ei ole multa, tiedoksi vaan...

    • Anonyymi

      Mä en oo yhtään ilkeä ihminen. Olen herkkä ja empaattinen, minkä olet toivottavasti huomannut.

      • Anonyymi

        enpa ole semmoista asiaa koskaan ajatellutksaan


    • Anonyymi

      Oikeudenmukaisuutta on erilaisuuden huomioonottaminen.

    • Anonyymi

      Miten ajattelit mitätöidä niitä tekojasi? Aiotko ehkä poistaa kaikki hullut viestisi? Se on hyvä ajatus, suosittelen, jos pystyt siihen. Olet ansiokkaasti pitänyt asiaa vireillä, mutta vähän väliä sellaiseen sävyyn, että se on ollut enemmänkin pelottavaa kuin houkuttelevaa.

      • Anonyymi

        Silkkaa sarkasmia! Minä en kadu tai mitätöi yhtään mitään.😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkkaa sarkasmia! Minä en kadu tai mitätöi yhtään mitään.😀

        Et kadu mitään? No se on hyvä filosofia, jos siihen pystyy.

        Onnea tulevan merkkipäivän johdosta. Jos pitäisi veikata, sanoisin, että ehkä 18. päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkkaa sarkasmia! Minä en kadu tai mitätöi yhtään mitään.😀

        Mutta siis, ilmeisesti et kiellä kirjoitelleesi kahjoja? Okei... :D

        Aiotko myöntää tuon naamatustenkin? Meillä taitaa olla jonkin verran puhuttavaa.


    • Anonyymi

      Ja minä näyttäisin kyllä eleeni jos mies ylipäätään ottaisi jollain tavoin yhteyttä. Pikkulinnut sanoi että hän liikkuu jonkun toisen kanssa joten en voi elettäni osoittaa. En voi muuta kuin odottaa että saan tiedon pitääkö toisten viserrykset paikkansa vai ei. 😞💔

    • Anonyymi

      Voisit jo mennä eteenpäin. Vattuako siinä mahdotonta odotat.

      • Anonyymi

        Vastenmielinen kommentti.


    • Anonyymi

      Jotain lähestymistavassa on pielessä kun tänne joutuu odottelunsa ilmaisemaan.

      • Anonyymi

        en mina ole sinua jattanyt mihinkään ensi kerralla kun tulet talon taakse niin siita kavelet minun terassille ja mina tulen siita hakemaan sinut sisalle niin helppoa se kuule on


    • Anonyymi

      niinhan se kyllakin on mutta mina haluan sinut nahba siita et paaase mihinkaan tule meiban terassille niin mina olen siina ja sitten tullaan sisalle

      • Anonyymi

        mina menen takapihalle tupakalle joten tule sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen takapihalle tupakalle joten tule sinne

        taalla ei ole nyt yhtaan hoitajaakaan missaan joten tule nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla ei ole nyt yhtaan hoitajaakaan missaan joten tule nyt

        no en mä sitten tule, mä tykkään hoitsuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla ei ole nyt yhtaan hoitajaakaan missaan joten tule nyt

        ala kuseta minua ei sinua tuossa nakynyt ja ulkona on kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla ei ole nyt yhtaan hoitajaakaan missaan joten tule nyt

        ei sinua rakkaani nakynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinua rakkaani nakynyt

        mina katsoin ikkunasta enka nahnyt sinua meniko siita asken joku sisalle


      • Anonyymi

        pihalla


      • Anonyymi

        vai milla terassilla olettaibat olla taas lahellä minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai milla terassilla olettaibat olla taas lahellä minua

        tule vaan rohkeasti jotta paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaan rohkeasti jotta paaset sisalle

        mina tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina tulen siihen

        siita ovesta joka on viesessasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siita ovesta joka on viesessasi

        aivano varmasti obota siina mina tulen siihen nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivano varmasti obota siina mina tulen siihen nyt

        kuulitko sina kun mina huusin sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulitko sina kun mina huusin sinua

        mista sina siihen tulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mista sina siihen tulet

        sulla on viela puoli tuntia aikaa tulla sitten mina menen syömaan joten koita tulla ebbeb sitä tai sitten sen jalkeen tulen tupakalle kun olen syönyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mista sina siihen tulet

        obotan sinua taka terassille eli 3 nelle errassille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mista sina siihen tulet

        avoimesta ovesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        avoimesta ovesta

        naitko joonan tule samasta ovesta niin olen sinua siina sisalla vastassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naitko joonan tule samasta ovesta niin olen sinua siina sisalla vastassa

        en ole mutta tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole mutta tulen siihen

        ei sinun tarvitse ketaan pelata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinun tarvitse ketaan pelata

        boivatkan muutkin ihmiset sinua auttaa jos joltakin kysyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole mutta tulen siihen

        pista jo vauhtia mina menen oikeasti kohta syömaab


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pista jo vauhtia mina menen oikeasti kohta syömaab

        ja sen jalkeen tulen taas terassille tupakalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina menen takapihalle tupakalle joten tule sinne

        oletko jo siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sinua rakkaani nakynyt

        tulen heti joten yule sinakin


      • Anonyymi

        tulin sisalle kun ulkona on kylma ja mina palelin tule vaan siihen siina on rosita se osaa neuvoa missa minun huone on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla on viela puoli tuntia aikaa tulla sitten mina menen syömaan joten koita tulla ebbeb sitä tai sitten sen jalkeen tulen tupakalle kun olen syönyt

        ei taallakaan ole kuin meille vaan ruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sen jalkeen tulen taas terassille tupakalle

        et asken ollut siina kun poltin tupakan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et asken ollut siina kun poltin tupakan

        ninakin tulen siihen kohta tupakalle joten jos olet siina niin obota minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ninakin tulen siihen kohta tupakalle joten jos olet siina niin obota minua

        syon vaan ja tulen siihen ei sinua siita kukaan syö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syon vaan ja tulen siihen ei sinua siita kukaan syö

        tulen aivan pian ulos nyt mina menen nahbaan


      • Anonyymi

        mina poltin jo tupakan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina poltin jo tupakan

        meilla olisi 2 tuntia aikaa jos sina tulisit nyt


    • Anonyymi

      Odotat silti. Ainiaan! Rakkaani pikkubaviaanini.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe