IS kovis 2.10.

Anonyymi

Ammattipahastujat ja paljastuksia pelkäävät (mutta näillä sivustoilla jostain syystä roikkuvat) voivat poistua. Kohta alkaa tulla ratkaisuja. Joo, ja olen ilmeisesti sosialidemokraatti (yhdellä aalla tosin), mutten kuitenkaan puke tai pike tai tapio tai rautalapio.

24

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva juttu taas. Aika paljon jo valmista mutta eteenpäin meno tarvitsee apuja.

    • Anonyymi

      Koivu pelaajana sinivalkoinen.

    • Anonyymi

      Mänty vähäsen (sinivalkoinen)

    • Anonyymi

      En nyt ole minnekään poistumassa, mutta kun johdannossa ei paljastuksia ollut, mutta johdanto niistä tiedottaa, asia on siltä osin ihan ok.

    • Anonyymi

      Epäselväksi ratkonnan jälkeen jäi kehen viitataan vihjeessä YÖMIES, mutta sekin selvis Googlen avustuksella. Äkkiäpä sitä minulla nimet tuppaavat unohtumaan.

    • Anonyymi

      Itse ihmettelin jellona-Elsaa, mutta kaipa ratkaisuun joku hyvä selitys on. Myös "nolo" ratkaisuna vihjeeseen "asemakin" on mielestäni huono.

      • Anonyymi

        NOLOlle olisi parempi vihje TILANNEKIN, sillä yleensä sanotaan, että "ollaan nolossa tilanteessa" eikä "ollaan nolossa asemassa", mutta kai sitä jälkimäiselläkin tavalla voi ilmaista.


    • Anonyymi

      Vähän mietityttää tuo vas. reuna . Luuta ja kivata. Olisko ihan suoria vastauksia paiskata.
      Ja sitten ihan off topic. Tekikö kukaan tavista. Olisin ihan űber otettu, jos joku olisi ratkaissut vihjeen Tokista laadittu. Olis tulossa jotain hopea- ta-ti- luettelo?? !!
      Nimin. "Me ollaan demareita kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan"

      • Anonyymi

        Tarkoitan tietysti sitä toista vasenta eli oikeaa reunaa.


      • Anonyymi

        Tokista liittyy MITALItaulukoihin, erityisen toisen palkinnon saajiin. On ihan oikein npi saadut tavut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokista liittyy MITALItaulukoihin, erityisen toisen palkinnon saajiin. On ihan oikein npi saadut tavut.

        Kysytään mitalien saajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytään mitalien saajia.

        Kiitos vetoavusta! Jännästi taivutettu suomen kieltä.


    • Anonyymi

      Luuta on "siru" ja kivata taas "kihota" --> kaivata/kaihota.

    • Anonyymi

      Juha Leinosen Manta oli minulle vaikeampi. En ymmärrä seuraavan vihjeen ideaa:

      TABLETILLE > KATE.

      • Anonyymi

        Tabletti on se pieni pöytäliina, joka tulee jokaisen ruokailijan paikalle. Sen päälle tulee kattaus, jonka aloittaa koko ruokailun pöydässä pysyvä katelautanen. Näin minä sen oivalsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tabletti on se pieni pöytäliina, joka tulee jokaisen ruokailijan paikalle. Sen päälle tulee kattaus, jonka aloittaa koko ruokailun pöydässä pysyvä katelautanen. Näin minä sen oivalsin.

        O, kiitosk .Ruokailuun liittyvä merkitys ei tullut "imuriin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O, kiitosk .Ruokailuun liittyvä merkitys ei tullut "imuriin".

        Heh, näin erillaisia ollaan. Minä en muuta mietikkään kuin syömistä. Eli tämä putos mun tontille, nuo kaihous kaipaus asiat ovat sitten vieraampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näin erillaisia ollaan. Minä en muuta mietikkään kuin syömistä. Eli tämä putos mun tontille, nuo kaihous kaipaus asiat ovat sitten vieraampia.

        Hauska kommentti ;). Kivoja kevennyksiä soisi enemmänkin.


    • Anonyymi

      Tunnen kuinka vanne kiristää päätäni. En olisi ikinä uskonut, että joku matkisi hullua paljastelijaa täällä. Uskottava se kuitenkin on, että joku on langennut niin alas huomiohuoraamisessa. Toki se jollekin k**ipäälle suotakoon. Hänellä on varmaan ollut ankara lapsuus - puulelut ja ikkunat metsään päin.

      • Anonyymi

        Minäkin mietin, olisiko kyse jonkun muun aloituksesta kuin ns. hullun paljastelijan, sillä aloitus häneltä on ollut lyhyempi. Matkijoita on sitten ollut useampia. Johdanto kertoo ainakin kuka ei ollut kysessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin mietin, olisiko kyse jonkun muun aloituksesta kuin ns. hullun paljastelijan, sillä aloitus häneltä on ollut lyhyempi. Matkijoita on sitten ollut useampia. Johdanto kertoo ainakin kuka ei ollut kysessä.

        Voiko olla tämäkin halpa kopio??!! HP on yleensä aloittanut oman ketjun, vaikka olisi vastaava ja samalla otsikoilla jo olemassa. Sääli jos täällä on useampikin apinoimassa viime viikkoisen fiaskon jälkeen.


      • Anonyymi

        Ei mun puuleluni olleet metsään päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun puuleluni olleet metsään päin.

        Oliko ikkunat kuitenkin?


    • Anonyymi

      Koska persoonaani ja henkilöhistoriaani näkyy kohdistuvan hämmästyttävää uteliaisuutta, voin paljastaa, että akkunaklaseista näkyi Stalinin pään yli ulos lapsia, jotka eivät muistuttaneet pulleita kurkkuja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe