Ammattipahastujat ja paljastuksia pelkäävät (mutta näillä sivustoilla jostain syystä roikkuvat) voivat poistua. Kohta alkaa tulla ratkaisuja. Joo, ja olen ilmeisesti sosialidemokraatti (yhdellä aalla tosin), mutten kuitenkaan puke tai pike tai tapio tai rautalapio.
IS kovis 2.10.
24
1345
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva juttu taas. Aika paljon jo valmista mutta eteenpäin meno tarvitsee apuja.
- Anonyymi
Koivu pelaajana sinivalkoinen.
- Anonyymi
Mänty vähäsen (sinivalkoinen)
- Anonyymi
En nyt ole minnekään poistumassa, mutta kun johdannossa ei paljastuksia ollut, mutta johdanto niistä tiedottaa, asia on siltä osin ihan ok.
- Anonyymi
Epäselväksi ratkonnan jälkeen jäi kehen viitataan vihjeessä YÖMIES, mutta sekin selvis Googlen avustuksella. Äkkiäpä sitä minulla nimet tuppaavat unohtumaan.
- Anonyymi
Itse ihmettelin jellona-Elsaa, mutta kaipa ratkaisuun joku hyvä selitys on. Myös "nolo" ratkaisuna vihjeeseen "asemakin" on mielestäni huono.
- Anonyymi
NOLOlle olisi parempi vihje TILANNEKIN, sillä yleensä sanotaan, että "ollaan nolossa tilanteessa" eikä "ollaan nolossa asemassa", mutta kai sitä jälkimäiselläkin tavalla voi ilmaista.
- Anonyymi
Vähän mietityttää tuo vas. reuna . Luuta ja kivata. Olisko ihan suoria vastauksia paiskata.
Ja sitten ihan off topic. Tekikö kukaan tavista. Olisin ihan űber otettu, jos joku olisi ratkaissut vihjeen Tokista laadittu. Olis tulossa jotain hopea- ta-ti- luettelo?? !!
Nimin. "Me ollaan demareita kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan"- Anonyymi
Tarkoitan tietysti sitä toista vasenta eli oikeaa reunaa.
- Anonyymi
Tokista liittyy MITALItaulukoihin, erityisen toisen palkinnon saajiin. On ihan oikein npi saadut tavut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokista liittyy MITALItaulukoihin, erityisen toisen palkinnon saajiin. On ihan oikein npi saadut tavut.
Kysytään mitalien saajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytään mitalien saajia.
Kiitos vetoavusta! Jännästi taivutettu suomen kieltä.
- Anonyymi
Luuta on "siru" ja kivata taas "kihota" --> kaivata/kaihota.
- Anonyymi
Juha Leinosen Manta oli minulle vaikeampi. En ymmärrä seuraavan vihjeen ideaa:
TABLETILLE > KATE.- Anonyymi
Tabletti on se pieni pöytäliina, joka tulee jokaisen ruokailijan paikalle. Sen päälle tulee kattaus, jonka aloittaa koko ruokailun pöydässä pysyvä katelautanen. Näin minä sen oivalsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tabletti on se pieni pöytäliina, joka tulee jokaisen ruokailijan paikalle. Sen päälle tulee kattaus, jonka aloittaa koko ruokailun pöydässä pysyvä katelautanen. Näin minä sen oivalsin.
O, kiitosk .Ruokailuun liittyvä merkitys ei tullut "imuriin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O, kiitosk .Ruokailuun liittyvä merkitys ei tullut "imuriin".
Heh, näin erillaisia ollaan. Minä en muuta mietikkään kuin syömistä. Eli tämä putos mun tontille, nuo kaihous kaipaus asiat ovat sitten vieraampia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, näin erillaisia ollaan. Minä en muuta mietikkään kuin syömistä. Eli tämä putos mun tontille, nuo kaihous kaipaus asiat ovat sitten vieraampia.
Hauska kommentti ;). Kivoja kevennyksiä soisi enemmänkin.
- Anonyymi
Tunnen kuinka vanne kiristää päätäni. En olisi ikinä uskonut, että joku matkisi hullua paljastelijaa täällä. Uskottava se kuitenkin on, että joku on langennut niin alas huomiohuoraamisessa. Toki se jollekin k**ipäälle suotakoon. Hänellä on varmaan ollut ankara lapsuus - puulelut ja ikkunat metsään päin.
- Anonyymi
Minäkin mietin, olisiko kyse jonkun muun aloituksesta kuin ns. hullun paljastelijan, sillä aloitus häneltä on ollut lyhyempi. Matkijoita on sitten ollut useampia. Johdanto kertoo ainakin kuka ei ollut kysessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin mietin, olisiko kyse jonkun muun aloituksesta kuin ns. hullun paljastelijan, sillä aloitus häneltä on ollut lyhyempi. Matkijoita on sitten ollut useampia. Johdanto kertoo ainakin kuka ei ollut kysessä.
Voiko olla tämäkin halpa kopio??!! HP on yleensä aloittanut oman ketjun, vaikka olisi vastaava ja samalla otsikoilla jo olemassa. Sääli jos täällä on useampikin apinoimassa viime viikkoisen fiaskon jälkeen.
- Anonyymi
Ei mun puuleluni olleet metsään päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun puuleluni olleet metsään päin.
Oliko ikkunat kuitenkin?
- Anonyymi
Koska persoonaani ja henkilöhistoriaani näkyy kohdistuvan hämmästyttävää uteliaisuutta, voin paljastaa, että akkunaklaseista näkyi Stalinin pään yli ulos lapsia, jotka eivät muistuttaneet pulleita kurkkuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802809Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2951626Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461527- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2999Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832