Kysymys teille, jotka ette vastusta abortteja

Oletteko te täällä keskustellessanne törmänneet yhteenkään asialliseen ja keskustelemaan kykenevän aborttien vastustajaan?

Minä en ole.

Mr X
5154
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Joskus aikoinaan oli , ehkä noin 8 vuotta sitten mutta kun en muista hänen nimimerkkiään. Hän oli asiallinen, yhtään haukkumasanaa ei kirjoittanut minullekaan. Muutenkin perusteli vastustamisensa hyvin ja asiallisesti vaikkei mielipidettäni pystynytkään kääntämään.

Äänestä

Kaksi. Se seisoi kyllä mielipiteensä takana mutta ei raivonnut eikä syyttänyt ketään mistään, puhui asiallisesti.
Toinen jopa kertoi omaa tarinaa. Miten se oli tekemässä aborttia tosi nuorena mutta ei tehnytkään sitä ja nyt kun sillä on kaunis ja maailmaan ihanin lapsi abortit menee tunteisiin.

Äänestä

Onko jollekin yllätys että SINÄ et ole sellaisiin törmännyt..? XD

Äänestä
  • Ei ole, koska olen eri mieltä kuin sinä. Sieltä taholtahan niitä törkeyksiä satelee.

Mr X

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, koska olen eri mieltä kuin sinä. Sieltä taholtahan niitä törkeyksiä satelee.

Mr X

Niin just, niiden taholta jotka julistaa itsensä erimielisiksi lapsia suojelevien kanssa. Hyvä että vihdoin ymmärrät ja myönnät tämän.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Oletteko te täällä keskustellessanne törmänneet yhteenkään asialliseen ja keskustelemaan kykenevän aborttien vastustajaan?

Minä en ole.

Mr X

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu