Ihmetyttää, miten muita vihaavat muslimit hyväksyvät muiden keksinnöt?
Itse hän he eivät ole keksineet mitään vuosi satoihin.
Muhammad on kopio muista uskonnoista ja työkalut, aineet, jopa ruokaviljely on muiden keksimään.
Näyttäisi siltä, että he eivät edes itse varsinkaan miehet osaa edes tuottaa ruokaa.
Jos suomalainen olisi tuollainen ollut 1900 luvun alussa olisi itsenäisyys jäänyt saavuttamatta.
Miksi muslimit ovat tuollaisia?
Islamin uskoiset elävät muiden keksinnöillä
16
92
Vastaukset
- Anonyymi
Näitten keksimä on muiten kurmotamiset ja miksi
- näinkin typerrien anetaan näin menetella varpailaan huutajien - Anonyymi
Ismail on kuin villi aasi, joka sotii kaikkia vastaan Raamattu on tässäkin oikeassa. Ismailin jälkeläisillä on kiihkeä luonne, joka heristelee nyrkkiä helposti ja kokoaa sotajoukkoja päämääriensä toteuttamiseksi. Järkevät neuvottelut eivät pälkähdä heidän päähänsä. Mutta sotijoiksi heistä ei ole. Muistamme Irakin sotien sadat tuhannet antautuneet, kun tuli tiukka paikka. Anekdoottina mainittakoon Suomen armeijan sulkeisten komennus, taakse poistu, niin silloin piti juosta, kuin arabit Siinailla. Myös kotiensa puolustaminen, ei kiinnosta. Mieluimmin lähtee lomalle muihin maihin, jos sota uhkaa. Mutta ehkä he ovat viisaita, kun jättävät naiset sotimaan. Olimmeko me Suomalaiset tyhmiä, kun lähdime porukalla puolustamaan itsenäisyyttämme?
- Anonyymi
Kyllä näitä on turha opettaa ja hyväksyä on aina vain esitettävä näille jyrkkä ei
- noitten tapoihin ei koskaan suomalaisen pidä sortu eikä noitten itsehyväisiin arvopohjiin
- Anonyymi
Miks ihtesä helvetöijien annetaan koko sivistynytkin elämä helvetöijä, miten tähän pystyvät, on tämä maagista näitten tunkeutuminen ja kaiken hyvän hävitysvimma
IHMISTEN JÄRIS ON JOKU HEIKKO KOHTA ELIKKÄ PUOLUSTAUTUMINEN ON NYT TÄYSIN KELLETYÄ, ootetaan vain ihmiskunnalle rangaistusta näitten luomana
MAALISTA TOSI HELVETEÄ ITSE KUNKIN KOHILLE - Anonyymi
Islam on kaikkien keksintöjen selkäranka. Paperi, matematiikka, numerot, yms.
Lisäksi öljy on kaiken infrastruktuurin perusta.
Kiina on esittänyt paperiin liittyvän vaateen: Koska varastettu keksintö kuuluu kaikki paperilla olevat kirjoituksetkin Kiinalle.
Näin ollen länsimaat ei omaa yhtäkään keksintöä omanaan.
Mutta juuri Islam toi paperin länteen. Ja sen tähden omaa osuuden kaikkiin keksintöihin joiden tekemiseen on käytetty paperia.
Vielä on Nebukadnessar, jonka haltuun Jumala antoi kaiken arabialainen ennen kuin länsimainen.
Mitä lännellä on? Aadamin ja Nooan tuki. Hyvin tärkeät asiat. Fundamentaaliset seikat ja hyvä kilpi kaikkia vaateita vastaan.- Anonyymi
kyllä suomessakin kaarnoihin kirjoiteltiin tai piirreltiin.
Suomen hallituksen antamien tietojen valossa muslimipakolaisissa on paljon hyvin, sekä korkeastikoulutettuja tulijoita.Kun katsoo uutiskuvia esim. Israelista, kun palestiinalaiset tekevät raketti-iskuja Israeliin, niin on siellä ainakin rakettitieteen osaajia oltava huomattavasti, sekä räjähdysaine experttejä.
- Anonyymi
Joo ja ihteeniän lenätävät ilmaan kosahuksisaan, mut mitäs se haittaa kun ruumiin lämmitäjät neitseet on sitten näitä vastassa pilvissä katellen näiltä kaikki paikat ja hoijellen
TÄMÄ SE VASTA USKOA ON KUN JUMALANKIN PISTÄVÄT OMAHYVÄISET SIVUUN
- Anonyymi
Näitten kultuurin rakenne on oikeuksin muitten pöytiin tunkeutuminen ja heti vielä hallinoimaan käpyaivoillaan, miks näitten huutoille ei toppia pystytä laittamaan
- Anonyymi
Tallainen lauma pailaajia ja rimuavia huutajia rupes tulemaan kohti aikanaan asematunnelissa HESSASSA
-- pakosalle lähsimme, meitä oli kolme kurseilla sielläpäin ja uteliaisuuttaan menimme silloin kuuluisaan aseman tunelia vilkaisemaan
Ja nyt tutavien tyttö on ihmeisään kun tajus irakilaisen pelleksi ja jätti
- irakilainen meinaa vihaisena jotta olet minun, nyt on kaikki vaarat tytöllä kohtalona - Anonyymi
Koskas tähän tullaan vastaamaan suomalaisten tyylein ja laietaan pellet ulos suomesta
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi! Yhdyssanalla ei ole väliä!
Miksi ihmiset eivät hallitse äidinkielemme perusasioita? Koko sanottava asia voi saada aivan eri merkityksen riippuen siitä, kirjoitetaanko sanat yhteen vai erikseen.
Esimerkiksi: Halutaan ostaa kolme metristä lankkua.
...tai. Halutaan ostaa kolmemetristä lankkua.
Haluaisitko juoda janoosi juhannussimaa, vaiko ehkä Juhan nussimaa?
Siis yhdyssanalla ei ole väliä, mutta oikeinkirjoituksella on väliä!- Anonyymi
Olikos sulla jotakin sanottavaa alotuksen tarkoitusperiin, vaikos vain mutkistaa asiaa mitä nämä ovat joille muitten antimet kelpaavat ja silti tuntevat itsensä hyvinkin kunialisiksi levitäytyjiksi
TÄMÄ SE ON TAITO JOTA ON EDES KIRJOITUKSIN SELITTÄÄ
- ettei ole ihte näitten kansa lirissä - Anonyymi
Kun aika täyttyy - niin järetömyys lähtee suomesta ja oikein oikein juoksu jalkaa
- Anonyymi
Suurin osa keksinnöistä on tehty ennen arabi heimojen lähi idän valloituksia se alkuperäis väestö oli toinen.
- Anonyymi
Viha on näiten nykyinen elämän ydin ja valtaaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569