Punikin pamfletti

Satakunnan Kansa on julkaissut sunnuntain pääartikkelinaan innostuneen kokoaukeaman tekstimainonnan kansanedustaja Anna Kontulan pamfletista "Pikkuporvarit". SK otsikoi teosarvionsa "Pikkuporvarit omivat Pori Jazzin".

Arvion perusteella päättelen, että pamfletti on arrogantti ja eliitiksi itseään luulevan kommunistietujoukkoajattelijan provokaatio.

Montakohan tilaajaa SK:lle jää, kun loputkin sen halveksimat pikkuporvarit ovat lähteneet. He taitavat ajatella, että uusi, rikas isäntä, Sanoma, elättää sen, julkaisevat he mitä tahansa.

Minä olen tilannut Satakunnan Kansaa lähinnä kuolinilmoitusten ja sanaristikon takia mutta antaas kattoo nyt.

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marinin sosialistit ja Kontulan tapaiset kommunistit kuuntelevat vanhoja työväenlauluja ja humppaa. Annetaan pikkuporvarien hoitaa jazzmusiikin tarjonnan täällä Porissa.

• Anonyymi

Sinulla on pelkkä luulo vasemmistolaisten musiikin kuuntelemisesta ja luulo ei ole tiedon väärtti.

Työväenlaulujen loistokausi oli 1970-luvulla ja humppa on sodan jälkeistä uutuutta.

Jos nyt kuitenkin annettaisi muusikkojen hoitaa jazzmusiikin tarjonta täällä Porissa.

• Anonyymi

Punikit ovat kivoja vaikka ne välillä puhuvat rivoja.

• Sehän olikin Hesarin kiertoartikkeli joka julkaistiin sen aluelehdissä. Satakunnan Kansan omaa taisi olla vain viittaus Pori Jazziin jonne saisi mennä vain tiedostava etujoukko.

• Anonyymi

Narsistiset spedet (osa aidosti miljonäärejä) kulkevat nenu pystyssä sateella ja ottavat ymmärtämättään riskin hukkua.

Kyllä rikas saa olla ja sairauksiin saa nykyään hyviä mömmöjä ja terapiaa, mutta jos perseaukinen kulkee miljonäärin elkein on vika avun ulkopuolella.

Porissa on paljon noita turhapuroja jotka muun pelleilyn ohessa poseeraavat somessa hakemassa huomiota kaikenlaisilla tempauksillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6984
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      109
      3588
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2920
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2618
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2233
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      361
      1885
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1820
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      12
      1768
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1728
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1586
    Aihe