Satakunnan Kansa on julkaissut sunnuntain pääartikkelinaan innostuneen kokoaukeaman tekstimainonnan kansanedustaja Anna Kontulan pamfletista "Pikkuporvarit". SK otsikoi teosarvionsa "Pikkuporvarit omivat Pori Jazzin".
Arvion perusteella päättelen, että pamfletti on arrogantti ja eliitiksi itseään luulevan kommunistietujoukkoajattelijan provokaatio.
Montakohan tilaajaa SK:lle jää, kun loputkin sen halveksimat pikkuporvarit ovat lähteneet. He taitavat ajatella, että uusi, rikas isäntä, Sanoma, elättää sen, julkaisevat he mitä tahansa.
Minä olen tilannut Satakunnan Kansaa lähinnä kuolinilmoitusten ja sanaristikon takia mutta antaas kattoo nyt.
Punikin pamfletti
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Marinin sosialistit ja Kontulan tapaiset kommunistit kuuntelevat vanhoja työväenlauluja ja humppaa. Annetaan pikkuporvarien hoitaa jazzmusiikin tarjonnan täällä Porissa.
- Anonyymi
Sinulla on pelkkä luulo vasemmistolaisten musiikin kuuntelemisesta ja luulo ei ole tiedon väärtti.
Työväenlaulujen loistokausi oli 1970-luvulla ja humppa on sodan jälkeistä uutuutta.
Jos nyt kuitenkin annettaisi muusikkojen hoitaa jazzmusiikin tarjonta täällä Porissa.
- Anonyymi
Punikit ovat kivoja vaikka ne välillä puhuvat rivoja.
Sehän olikin Hesarin kiertoartikkeli joka julkaistiin sen aluelehdissä. Satakunnan Kansan omaa taisi olla vain viittaus Pori Jazziin jonne saisi mennä vain tiedostava etujoukko.
- Anonyymi
Narsistiset spedet (osa aidosti miljonäärejä) kulkevat nenu pystyssä sateella ja ottavat ymmärtämättään riskin hukkua.
Kyllä rikas saa olla ja sairauksiin saa nykyään hyviä mömmöjä ja terapiaa, mutta jos perseaukinen kulkee miljonäärin elkein on vika avun ulkopuolella.
Porissa on paljon noita turhapuroja jotka muun pelleilyn ohessa poseeraavat somessa hakemassa huomiota kaikenlaisilla tempauksillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576