Satakunnan Kansa on julkaissut sunnuntain pääartikkelinaan innostuneen kokoaukeaman tekstimainonnan kansanedustaja Anna Kontulan pamfletista "Pikkuporvarit". SK otsikoi teosarvionsa "Pikkuporvarit omivat Pori Jazzin".
Arvion perusteella päättelen, että pamfletti on arrogantin ja eliitiksi itseään luulevan kommunistietujoukkoajattelijan provokaatio.
Montakohan tilaajaa SK:lle jää, kun loputkin sen halveksimat pikkuporvarit ovat lähteneet. He taitavat ajatella, että uusi, rikas isäntä, Sanoma, elättää sen, julkaisevat he mitä tahansa. Huittisistahan SK:lla ei ole aikoihin ollut mitään hyvää sanottavaa.
Minä olen tilannut Satakunnan Kansaa lähinnä kuolinilmoitusten ja sanaristikon takia mutta antaas kattoo nyt.
Punikin pamfletti
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen niin lupaavasta risteysasemasta on tulossa ristiasema.
Sehän olikin Hesarin kiertoartikkeli joka julkaistiin aluelehdissä. Satakunnan Kansan omaa taisi olla vain viittaus Pori Jazziin jonne saisi mennä vain tiedostava etujoukko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896