Maahanmuuttovirasto huomautti lausunnossaan muotoiluun sisältyvän riskin siitä, että esimerkiksi erittäin vakavista rikoksista syytetyt tai Suojelupoliisin arvion mukaan kansallisen turvallisuuden kannalta vaaralliseksi katsotut henkilöt lähettävät lapsensa edeltä maahan ja saavat näin heidän perusteella oleskeluluvan itselleen.
Heti STOP matuille
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
poliisi ilmoittaa estäneensä hakkeroinnin avulla viisi murhaa.
Syytteiden mukaan jengiläiset ovat katsoneet käyvänsä sotaa huumekaupan hallinnasta.
Taustalla on ilmeisesti myös kostomotiivi. - Anonyymi
Olen vieraillut useiden eri maiden puolustusvoimien johtokeskuksissa ja monien eri tiedustelulaitosten päämajoissa. Olen ollut tapaamisissa Microsoftin, Googlen ja Applen pääkonttoreissa ja puhunut jättiyritysten johtoryhmille. Olen matkustanut ympäri maailman ja käynyt mitä erikoisimmissa kokouksissa, konferensseissa ja hakkerikokoontumisissa, yleensä ainoana suomalaisena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot583559Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762604
- 192265
- 522242
- 561901
- 581726
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131535