Onks hollinkorvessa kukaan nähnyt susia, siellä on paljon isoja miettiä. Mut ei taida hollinkorvessa enää asua paljon ihmisiä. Taitavat talot olla melkein tyhjiä
Hollinkorpi ypäjä
5
3485
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei taida tietää missä on hollinkorpi. Se on ypäjän aseman ja kirkonkylän puolivälissä
- Anonyymi
Voi olla näin, eipä kaikki paikallisetkaa!
Aloittajan kyselyihin niin ei tietääkseni ole susia nähty ja on kato käynyt taloissa. Vakikäytössä ehkä puolet ja muussa käytössä loput eikä nyt ihan hylättynä kai yksikää
lajijasuris
- Anonyymi
Sudet kovasti lisääntyneet. Kyllä niitä varmasti moni nähnyt, mutta ei puhu. Susilla oma suojelijakunta, jotka väittävät, ettei susia ole kuin saduissa.
- Anonyymi
Hollinkorvessa ei ole montaa taloa jossa asutaan vakituisesti ehkä 6 ja loput tyhjinä
Niin on Kato käynyt. En kyl enää haluais hollinkorven metsiin mennä ovat niin synkkiä- Anonyymi
Jaa että synkkää? Ehkä siinä metsän reunamalla, mutta onhan siinä se aukea kumminkin. On sitä paljon synkempiäkin paikkoja Ypäjällä. Kato varmaan jatkuu edelleen. Uusi-Karri ei ihan helpolla tyhjene ja ehkä lisäksi 2-3 parhaassa kunnossa olevaan ja suhteellisen lähellä Y-tietä sijaitsevaan riittää väkee. Ei ihmiset haluu enää maalle, vaan lähelle palveluja ja vapaa-ajan paikkakin pitää olla vähintään kodin veroinen.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201