Onko Raisiossa kans susia kun niitä nyt naapurikunnissa on
Susia raisiossa
10
665
Vastaukset
- Anonyymi
Turussa kyllä on susia, Logomon silta ja Funikulaari.
- Anonyymi
Margariinin tuoksu on saanut populaation leviämään siberian rajalta, noin syvälle länteen!
- Anonyymi
Margariini on yksi myrkyllisimmistä elintarvikkeista mitä ihminen on keksinyt - aiheuttaa tulehdustilaa ja vatsaongelmia, uskomatonta että sitä paskaa vielä myydään
- Anonyymi
Aivan varmasti on. Raisiosta pohjoiseen metsäistä ja maaseutumaista seutua missä susien helppo liikkua pitkiäkin matkoja.
- Anonyymi
Äitisi oli SUSI.
- Anonyymi
MäYRIÄ on
- Anonyymi
Susi nappasi ja söi koiran Oravaisissa talon pihasta sen omasta kopistaan, sadan metrin päässä lähimmästä päiväkodista.
Poliisi antoi määräyksen karkottaa susi kaupungin keskustasta.
Tällainen uutinen on päivän Ilkassa. Varmaan ihan oikea ratkaisu? - Anonyymi
Raisiossa susia ollut jo kauan. Mm. Raisiosta Ladan 80-luvulla, se oli täysi susi. Samoin 90-kuvun Citikka, se susi löytyi Kaanaasta.
- Anonyymi
Koirani on älykäs, ja ymmärtää kun aloitan kuvaamaan. Silloin se hakee heti pallon ja haluaa leikkiä. En ymmärrä, miksi se haluaa keskeyttää videoni, omistaja Sam sanoo.
- Anonyymi
Tuskin koira ymmärtää kuvaamisesta yhtään mitään. Sen sijaan se osaa yhdistää syyn ja seurauksen. Kun kuvaat, se saa pallon ja leikkiä sillä. Mutta ei koira taatusti ymmärrä että kännykkä tallentaa leikkimisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816