Hyvää yötä, kulta

Anonyymi

Hyvää yötä, kulta!

Rakastan sinua ja minulla on ikävä sinua koko ajan.

Miehelle, jonka etunimessä on kuusi kirjainta ja sukunimessä yhdeksän.

94

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Minulla on sinua niin kova ikävä, että olen itkenyt nyt kolme päivää ja nytkin itken täällä ikävääni.

      • Anonyymi

        juu mä tiärän et sä parut kko ejan melkein


      • Anonyymi

        Täällä Heikki minuako kaipasit?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, mies!

      Minua ahdistaa todella paljon ja on ahdistanut jo monta viikkoa, että joudun olemaan muutaman päivän pois siitä kaupungista, jossa ajattelen sinun olevan. Vaikka ei olla nähtykään hetkeen, haluaisin silti olla mahdollisimman lähellä sinua. Olen stressannut ja itkenyt tämän takia jo monta viikkoa, mikä voi kuulostaa hassulta, koska enhän edes tiedä, missä milloinkin olet, mutta jotenkin vain haluaisin olla lähelläsi.

      Haluaisin vain luoksesi. En tiedä, miten selviän näistä päivistä. Minulla on niin kova ikävä sinua, että itken vain kaikki päivät. Toivottavasti et pidä minua tämän takia ihan hupsuna.

    • Anonyymi

      Ai Kalevi vai?

    • Anonyymi

      Johanssonille.

      • Anonyymi

        Ootte te kyllä pörröä porukkaa, ei voi muuta sanoa. sivusta.


      • Anonyymi

        Laurille??Sille ex-rikolliselle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurille??Sille ex-rikolliselle??

        Ilmeisesti toisten mielestä tällainen lottoaminen on realismin mukaista hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te kyllä pörröä porukkaa, ei voi muuta sanoa. sivusta.

        Niiiii, ja kyllä pöllö yhden ketun vie halutessaan.


    • Anonyymi

      Minulla on ikävä sinua, mies.

    • Anonyymi

      Kivaa päivää, kulta!

      Minulla on ikävä sinua. Nähtäisiinpä pian.

    • Anonyymi

      huomenta rakas juhaseni

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, maailman kivoin mies!

      Olen koko päivän haaveillut siitä, että saisin halata ja pussata sinua, ja olen koko päivän miettinyt, millaista olisi olla lähelläsi ja pitää sinua kädestä kiinni.

      Muista, etten kirjoita sinulle tänne koskaan mitään haukkumisviestejä tai muita vastaavia. Jos sellaisia on, niin ne eivät ole minulta.

      Haluatko vielä meidät?

      • Anonyymi

        En. Erotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Erotaan.

        Keneltä tämä kommentti on?


      • Anonyymi

        Haluan pussata (okei suudella) sinua pitkään H nainen. Ja kertoa, miten paljon rakastan sinua. Tv. K mies


    • Anonyymi

      Tapani Pitkäinen.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta! Toivotan jo nyt, vaikka en vielä tähän aikaan menekään nukkumaan.

      Rakastan sinua. Tietäisitpä vain, kuinka paljon.

      En ole kirjoittanut tänne tämän aloituksen jälkeen uusia aloituksia, kun olen viime aikoina niin satunnaisesti täällä kyennyt käymään, joten jos täällä on ollut jotain ilkeää, niin se ei ole ollut minulta.

      Minulla on edelleen ikävä sinua. Olen ollut viime viikot vähän ahdistunut, toivottavasti se ei ole vaikuttanut meihin mitenkään. Kerron sinulle siitä enemmän, jos nähdään ja jos haluat kuulla, en viitsi tänne siitä kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Minäkään en ole koskaan sanonut kenelleekään nuhalle pahasti. Aina sanon vaa nätisti et tule vain nuha kyllä minä sinua kärsin. Kärsässäni kärsin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ahdistuksessa on 13 kirjainta🤔

      • Anonyymi

        Etunimessä 7 ja sukunimensä 6?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Rakastan sinua. Se oli ensimmäinen ajatukseni eilen, kun heräsin.

      Olisi ihana jutella. Eilen, kun heräsin, niin pidin silmiäni vielä hetken kiinni ja juttelin sinulle mielessäni kaikenlaista.

      • Anonyymi

        :D :D sitten vaivuin uudelleennuneen ja jtkoin juttelua sulle koko aamun torkut. Oli kiva herätä ja alkaa päivän töihin ku oli jutellu sulle niknpaljo kaikkee mut lopulta meni hermot ku et sä vastannu vitsit mitää. Yksinbsain puhhuu vaa


    • Anonyymi

      Nyt tuli laskuvirhe! Etunimessä on viisi kirjainta ja sukunimensä seitsemän!

    • Anonyymi

      Kivaa päivää, kulta!

      Haluaisitko nähdä lähiaikoina? Vaikka sunnuntaina?

      • Anonyymi

        Vai oliko tämä ihan tyhmä ìdea? On vain niin kova ikävä sinua. Kunpa edes uskaltaisimme soitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oliko tämä ihan tyhmä ìdea? On vain niin kova ikävä sinua. Kunpa edes uskaltaisimme soitella.

        Ei pahalla mutta tyhmyys on kyllä muualla kuin ideassa jos nimetön ihminen aloituksen takana on kulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahalla mutta tyhmyys on kyllä muualla kuin ideassa jos nimetön ihminen aloituksen takana on kulta.

        Nuo kommentit olivat siis aloittajalta... En ole kutsunut aloittajaa kullaksi, koska aloittaja olen minä, vaan kaipaamaani miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahalla mutta tyhmyys on kyllä muualla kuin ideassa jos nimetön ihminen aloituksen takana on kulta.

        Sillä tavalla lukijoita vedättämällä saa enemmän reaktioita aikaan. Niin modernia tuo trollaus katsos ja niin vain voi vaihtaa kirjainten järjestyksiä sekä ”kultien” paikkakuntaa suit sait. Mitä enemmän te pennut äimistelette sitä enemmän ukko teille tarinoi


      • Anonyymi

        Haluiasin nähdä sunnuntaina. Mut haluaisin nähdä kaikkina viikonpäivinä.se helpottaa työssä käyntiäni että et niiku törmää seinii ja sillee. Saan lusika suuhun ja sellasta


    • Anonyymi

      Mikael Konttiselle yötä.

    • Anonyymi

      Tuo "Nyt pitää prosessoida" -aloitus ei ole minulta. Haluan olla kanssasi. Eikä sekään aloitus, jossa joku kertoi suuttuvansa aina, kun saa kaipaamaansa ihmiseen yhteyden viestillä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

    • Anonyymi

      Mukavaa päivää, kulta!

      Jos haluat olla yhteydessä tai nähdä, niin olen valmis milloin vain. Oikeastaan odotan vain joka päivä, milloin näen tai kuulen sinusta, mutta en oikein osaa tehdä mitään.

      Minulla on ikävä sinua. Minun täytyisi siivota, imuroida, mopata lattiat ja vaihtaa lakanat, pestä pyykkiä jne., mutta en saa mitään tehtyä, kun on vaan niin kova ikävä.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Toivottavasti et pahastu, jos sanon näin, mutta olet maailman ihanin mies.

      Nähtäisiinpä jo tällä viikolla!

    • Anonyymi

      Kivaa iltaa, kulta!

      Anteeksi, kun olen niin malttamaton sinun näkemisesi kanssa! Kaipaan sinua vain niin paljon.

      Toivottavasti sinulle kuuluu hyvää! Minulla on ollut todella kipeä maha monta päivää putkeen, en oikein tiedä, mistä se johtuu. Jotkut päivät ovat menneet sen takia ihan sumussa, ja tuntuu, kuin koko elimistö olisi tällä hetkellä ihan sekaisin.

      • Anonyymi

        Elimistö todellakin voi stressaantua. Tiedän mitä on ku maha kipee mullaki joskus ollu. Nyt vain närästelee sekin on sitä et käy vähä ylikierroksilla...ja mahakipujen lisäksi tuli tuo ryötin selkäkipu. Se on pahin kipuni nyt mut onneks pääsen huomenna mama hierontaan. T.mies


    • Anonyymi

      Kivaa iltaa, kulta!

      Tuo "Mies milloin me harrastetaan" -keskustelu ei ollut minulta, vaikka sinut lähelleni haluaisinkin.

      Näin viime yönä unta meistä. Unessa oli myös siskosi, joka oli todella ihana.

      Minulla on ikävä sinua ja haluaisin luoksesi.

    • Anonyymi

      Minulta tuli varsipieru.

      • Anonyymi

        Oma pläntti tuo turvaa


    • Anonyymi

      Kivaa päivää, kulta!

      Siskoni kysyi joulusta yhtenä päivänä. Haluaisin viettää joulun kanssasi... Yritin kuikuilla maanantaina, jos olisin nähnyt sinut, kun hoidin asioita, toivoin joka kadunkulmassa, että tulisit vastaan, mutta en nähnyt. :'(

      Menen huomenna sen kaupungin keskustaan, jossa olemme aina nähneet, jos haluat törmätä.
      Mitäköhän teet huomenna? Nähdäänkö huomenna klo "syntymäpäiväsi päivämäärä"?

      • Anonyymi

        Kerroit joskus vuosia sitten, että sinulla on työhuone siinä kaupungissa. Onkohan sinulla se vielä samassa paikassa..? Joka tapauksessa sen paikan lähellä, josta joskus kerroit, on punaruskea kirkko, jonka virallisessa nimessä ei kuitenkaan ole "kirkko" -sanaa. Menen tuohon kellonaikaan hetkeksi siihen eteen, jos haluat nähdä. Muutkin kellonajat ja paikat tietysti käy, mutta tuo tuli nyt ensimmäisenä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit joskus vuosia sitten, että sinulla on työhuone siinä kaupungissa. Onkohan sinulla se vielä samassa paikassa..? Joka tapauksessa sen paikan lähellä, josta joskus kerroit, on punaruskea kirkko, jonka virallisessa nimessä ei kuitenkaan ole "kirkko" -sanaa. Menen tuohon kellonaikaan hetkeksi siihen eteen, jos haluat nähdä. Muutkin kellonajat ja paikat tietysti käy, mutta tuo tuli nyt ensimmäisenä mieleen.

        Ei sittenkään, katsoin kartasta tarkemmin, ja tuo on liian hankala, liian monta sivua ja väärinkäsityksen mahdollisuutta. Eli ei tuota kirkkoa, vaan jos lähdet ajamaan työhuoneeltasi keskustaan päin, matkalla ajotien vieressä on pitkä, suosittu puisto. Sen suositun puiston keskustan päässä on rakennus. Menen tuon puiston keskustan puoleiseen päätyyn, rakennuksen lähelle, mutta kuitenkin niin, että olen puiston puolella, tuona kellonaikana, jos haluat nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sittenkään, katsoin kartasta tarkemmin, ja tuo on liian hankala, liian monta sivua ja väärinkäsityksen mahdollisuutta. Eli ei tuota kirkkoa, vaan jos lähdet ajamaan työhuoneeltasi keskustaan päin, matkalla ajotien vieressä on pitkä, suosittu puisto. Sen suositun puiston keskustan päässä on rakennus. Menen tuon puiston keskustan puoleiseen päätyyn, rakennuksen lähelle, mutta kuitenkin niin, että olen puiston puolella, tuona kellonaikana, jos haluat nähdä.

        Jos satut tulemaan, niin myöhästyn neljästä viisi minuuttia. :(


    • Anonyymi

      Medusain isku.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Eilen kävellessäni vastaan tuli joku, jolla oli samanlainen auto kuin sinulla. Olisitpa se ollut sinä, tulin onnelliseksi jo siitä ajatuksesta, että olisin nähnyt sinut. Tiesitkö muuten, että minusta autosi on todella suloinen, ja moikkaan sitä aina, jos näen sen jossain parkissa..?

      Rakastan sinua ja haluaisin sinun luo.

      • Anonyymi

        Moikkaat autoa? Siksi se pysyy kunnossa?:)


      • Anonyymi

        Voi miten suloista! Hyvää yötä!


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Rakastan sinua ja ikävöin sinua edelleen.

      • Anonyymi

        <3 <3


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Kurja kirjoittaa tänne tällaisia asioita, mieluummin kertoisin sinulle kahden kesken, mutta sain tietää tänään, että minulta on löydetty joku bakteeri, ja sen takia olen kärsinyt yli kuukauden niin kovista mahakivuista ja tajunnantasonhäiriöistä. Anteeksi siis, jos, tai ennemminkin kun olen ollut viime viikkoina hieman sekava. Täälläkin olen ollut hyvin epäaktiivinen, enkä juurikaan ole kirjoitellut, kun voimat ovat olleet vähissä, mutta olet kuitenkin koko ajan ajatuksissani. Hämmentävää tässä on se, että tällaisen pitäisi mennä reilussa viikossa ohi, mutta minulta tämä löydettiin yli kuukausi oireiden alkamisen jälkeen... Toivottavasti menee itsekseen ohi. Olen elänyt yli kuukauden ihan aivosumun keskellä. Toivottavasti sinulle kuuluu hyvää!

      Nuku hyvin!

    • Anonyymi

      Mukavaa iltaa, kulta!

      Näin viime yönä unta, jossa odotin vain koko ajan, että pääsisimme aloittamaan yhteisen elämämme ja että pääsisin nukkumaan viereesi. Aamulla(kin) minulla oli niin kova ikävä, että olisin halunnut vain halailla sinua ja nuuhkia ihanaa tuoksuasi. Tiesitkö muuten, että tuoksut taivaalliselta ja huumaavan ihanalta? Eilen taas, kun heräsin, niin ensimmäinen ajatukseni oli, kuinka ihana olet ja kuinka paljon sinusta tykkään.

      • Anonyymi

        Missä olet haistellut minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet haistellut minua?

        Oliko kysymyksesi tarkoitus kysyä tunnistetta siitä, missä olemme nähneet vai ihmetellä, olenko haistellut sinua? Jos kysymys on ensimmäisestä, niin pääasiassa kaupungin keskustassa sijaitsevassa julkisessa rakennuksessa. Jos kysymys on toisesta, niin kyllä sen ihanan tuoksun on huomannut, kun on saanut olla lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kysymyksesi tarkoitus kysyä tunnistetta siitä, missä olemme nähneet vai ihmetellä, olenko haistellut sinua? Jos kysymys on ensimmäisestä, niin pääasiassa kaupungin keskustassa sijaitsevassa julkisessa rakennuksessa. Jos kysymys on toisesta, niin kyllä sen ihanan tuoksun on huomannut, kun on saanut olla lähellä.

        Ihmettelin vain miten olet haistanut että tuoksun hyvältä, koska en käytä hajuvesiä. Sinulla on tarkka hajuaisti. Ei me nyt kauhean lähekkäin olla oltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kysymyksesi tarkoitus kysyä tunnistetta siitä, missä olemme nähneet vai ihmetellä, olenko haistellut sinua? Jos kysymys on ensimmäisestä, niin pääasiassa kaupungin keskustassa sijaitsevassa julkisessa rakennuksessa. Jos kysymys on toisesta, niin kyllä sen ihanan tuoksun on huomannut, kun on saanut olla lähellä.

        Paskan haju


    • Anonyymi

      Mukavaa iltaa, kulta!

      Tuo "Kohta se hullu jää kiinni" -aloitus ei todellakaan ollut minulta. Huomasin sen vasta äsken. En edelleenkään kirjoita sinulle tuollaisia ja tuohon sävyyn.

      • Anonyymi

        Eikö meidän pitänyt nähdä tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö meidän pitänyt nähdä tänään?

        Kuka kysyy? Missä olette sopinut hänen kanssaan? Jos on ollut täällä jotain keskustelua, niin minulta on mennyt ihan ohi, kun olen ollut kipeä, mutta näkisin hänet kyllä mielelläni. Jos olet hän, niin voidaanko sopia joku päivä nyt?

        Ja jos olet hän, niin anna anteeksi, etten ole ollut tietoinen! Olen vain joka päivä ajatellut ja haaveillut siitä, että näkisimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö meidän pitänyt nähdä tänään?

        Kulta, voidaanko sopia joku aika? Olisin halunnut nähdä jo tänään, jos vain olisin tiennyt. :'(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö meidän pitänyt nähdä tänään?

        Piti, missä sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti, missä sä olet?

        Tämä kommentti ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta, voidaanko sopia joku aika? Olisin halunnut nähdä jo tänään, jos vain olisin tiennyt. :'(

        Joo et tiennyt kun sovittiin aikasemmin toisessa ketjussa, mutta tämä onkin hourula. täällä nimettömänä helppo huudella ja esittää ketä tahansa. Ei kannata rakastuneen tänne eksyä päätään sekottamaan lopullisesti.


    • Anonyymi

      Ilmoittakaa nyt ihmeessä perustietoja kaipauksestanne. Ei täällä olla selvännäkijöitä.

      • Anonyymi

        Ei ne mitään oikeasti kaipaa, teatteria pitävät.🎭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään oikeasti kaipaa, teatteria pitävät.🎭

        Niin tekivät, ja tunteilla leikkivät. Mun sydän ei kestä enempää. Nyt saa sitten olla. Yhteyttä voi ottaa jollain muulla tavalla, jos edes kiinnostaa. Ja voi tulla jutulle, en pure, mutta en ymmärrä tällasta leikkiä joka kestää kuukausia. Ehkä joskus osuu omallekin kohdallenne joku joka vaan leikkii teidän kustannuksella niin ymmärtävät että se ei ole mitään hauskaa eikä kivaa. En olis teistä loppujen lopuksi uskonut tällasta. Tunteita on edelleen, mutta siellä ei tainnut olla. Miksi sitä ei voi sitten sanoa suoraan? Julmaa leikkiä.


      • Anonyymi

        Minä ainakin olen tosissani. Tietäisittepä, kuinka paljon olen häntä ikävöinyt kaikki vuodet ja kuinka hajalla olen ollut ilman häntä. Viime vuodet elämässäni ovat olleet kauheita, koska elämä on tuntunut musertavalta ilman häntä. Minusta ihan oikeasti tuntuu siltä, että en voi elää ilman häntä. En voi sanoin kuvailla, miten hänestä välitän. Hän on maailman ihanin ihminen ja tärkeintä koko elämässäni. Lähtisin vaikka maailman ääriin hänen takiaan. Ja juuri tämä kaikki tekee lähestymisestä niin vaikeaa, on niin paljon tunteita, ja kaikki on niin erityistä ja tärkeää, että kun yhteyttä tulisi ottaa, sitä jännittää ja alkaa ujostuttaa. Se yksi viesti hänelle on minulle niin merkityksellinen ja erityinen, ihan erilainen kuin se, jos laittaisi jollekin neùtraalimmalle ihmiselle viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään oikeasti kaipaa, teatteria pitävät.🎭

        Ja tykkää vedättää sinun kaltaisia näillä tarinoilla. Kaiken lisäksi jotkut helmitaulun alkeiden päättelykyvyllä varustetut alkaa laskea sormilla näistä mainituista kirjaimista kaikki tutut läpi, että natsaako tähän tai tähän


    • Anonyymi

      Seksirikollinen nainen

      • Anonyymi

        Uu, kuulostaa vigilantilta. Riittääkö jos näyttää fallosmaisin elkein keskaria?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, rakas mies!

      Sain lokakuussa ravintolasta ostetusta ruuasta kolibakteerin ja olen ollut sen jälkeen todella kipeä. Ahdistaa erityisesti se, etten ole yhtään oma itseni, vaan tällä hetkellä on sinnittelyä hetkestä toiseen. Anteeksi siis, kun en ole ollut oma itseni viime aikoina!

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Minua on alkanut ahdistaa tämä paikka vielä entistä enemmän ja haluaisin olla kanssasi tekemisissä kahdestaan.

      Vaikka melko harvakseltaan tänne kirjoitankin, niin olet silti ajatuksissani koko ajan.

      Nyt on aika monta raskasta asiaa meneillään, mutta yritän selvitä.

      Olet minulle edelleen tärkeintä.

      • Anonyymi

        San mulle jotain kivaa

        Kulti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        San mulle jotain kivaa

        Kulti

        Ikävä sua. Koska haluat nähdä mut? Kunpa voisin auttaa sua, koita jaksaa. Olet mun mielestä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana, tiesithän sen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        San mulle jotain kivaa

        Kulti

        Minäkin haluaisin olla sun kanssa ihan vaan kahdestaan, se olis ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin olla sun kanssa ihan vaan kahdestaan, se olis ihanaa.

        Kiitti

        Näillä mennään muutama tunti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti

        Näillä mennään muutama tunti

        Nämä kommentit tuon eilisiltaisen ylimmän kommentin jälkeen eivät ole aloittajalta yksikään. En kirjoita tuolla tavalla enkä kerjää häneltä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kommentit tuon eilisiltaisen ylimmän kommentin jälkeen eivät ole aloittajalta yksikään. En kirjoita tuolla tavalla enkä kerjää häneltä mitään.

        Sellaiset aloitukset, kuten "Ootko kulta liian väsynyt nyt" -otsikoitu aloitus eivät ole minulta, mies. En koskaan kirjoita tänne tuollaisia aloituksia, joissa kerjätään tai kalastellaan jotain. Enkä muutenkaan jaksa pelleillä täällä yhtään.


    • Anonyymi

      Sitä mietin vielä, että mitä on käynyt, että tilanne on mennyt tähän. Haluaisin tietää, kun en ymmärrä yhtään, toivottavasti et ole ainakaan luullut täällä minun kirjoittamakseni jotain sellaista, joka ei ole ollut minun kirjoittamani. Ainoa asia, jonka tiedän, on se, että olen ollut koko syksyn tosi ahdistunut, en yhtään oma itseni ja tosi uupunut, kun mikään ravinto ei ole oikein pysynyt sisälläni. Mutta oma surumielisyyteni ei poista sitä, ettenkö tykkäisi sinusta edelleen. En tiedä, millaisia ajatuksia sinulla on. Toivottavasti sinulle ainakin kuuluu hyvää.

      • Anonyymi

        Onkohan tämä minulle? Nämä jutut täällä on välillä hyvin sekavia/sekopäisiä, mutta en anna niiden vaikuttaa liikaa itseeni. Pidän sinusta ja olenkin yrittänyt nähdä sinua, mutta sinä et ole ollut kauhean halukas näkemään. Uskon että näemme sitten kun on oikea aika, minusta tuntuu ettet ole vielä valmis siihen? Ikävä kuulla että olet ahdistunut ja uupunut. Toivottavasti voit ensi vuonna paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä minulle? Nämä jutut täällä on välillä hyvin sekavia/sekopäisiä, mutta en anna niiden vaikuttaa liikaa itseeni. Pidän sinusta ja olenkin yrittänyt nähdä sinua, mutta sinä et ole ollut kauhean halukas näkemään. Uskon että näemme sitten kun on oikea aika, minusta tuntuu ettet ole vielä valmis siihen? Ikävä kuulla että olet ahdistunut ja uupunut. Toivottavasti voit ensi vuonna paremmin.

        Sanoisin, että ei varmaankaan ollut sinulle. Tunnisteet eivät täsmää, etkä muutenkaan kuulosta häneltä.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      En ole kirjoittanut tänne eilen enkä tänään mitään, joten jos keskusteluissa on ollut jotain epämääräisiä aloituksia yms., niin ne eivät ole olleet minulta.

      Olet minulle tärkein, ja toivon, että sinulle kuuluu hyvää.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, kulta!

      Kirjoitan sinulle jatkossa selvyyden vuoksi vain tähän keskusteluun. Siten tiedät, mitkä viestit saattavat olla minulta, ja ehkä se vähentää hieman omaa ahdistustani. Mutta muista, että joku saattaa tulla riehumaan tähänkin keskusteluun.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, maailman ihanin mies!

    • Anonyymi

      Mukavaa iltaa, rakas mies!

      Minulla on ikävä sinua. Jo pelkkä ajatus sinusta saa minut onnelliseksi. Ja samalla pelkään hirveästi, että paniikissa teen jotain, joka ei ole "minua", ja sohlaan jotain. :'(

      • Anonyymi

        Kiitos samoin hauskaa iltaa! En voi vastata enempää, kun en tiedä, ketä nainen kaipaat!


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa ja yötä, kulta!

      Rakastan sinua edelleen.

    • Anonyymi

      Mukavaa päivää, kulta!

      Kunpa juttelisit minulle siitä, mitä ajattelet, meistä ja kaikesta muustakin. Minulla on ikävä sinua ja kaipaan luoksesi.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, rakas mies!

      Toivottavasti sinulle kuuluu hyvää. Olet maailman ihanin ihminen ja minulla on ikävä sinua.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä rakas nainen, hyvää mulle kuuluu, mulla on myös ikävä sinua.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe