Ketkä Sievissä levittävät väärää tietoa?

Anonyymi

Ulkopuolisena ihmettelen Sievin pimeyttä rokoteasioissa. Siellä täytyy olla jokin sylttytehdas tai keittlö, jossa vääriä tietoja keitetään ja niillä pelotellaan.

12

791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskonto aivopesu ovat johtaneet siihen että uskotaan mielipiteitä eikä faktaa. Rukoushuonerinkiin pyydetään karismaattisia puhujia jotka aivopesee uskomaan esim. Että dinosauruslöydöt ovat feikattuja että ovat tehty Kiinassa ja piilotettu maaperään. Ajan myötä... Kaikki paska menee läpi

• Anonyymi

Onko tuollaista saarnattu Sievissä ihan näinä aikoina? Onko tarkempaa tietoa noista saarnamiehistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuollaista saarnattu Sievissä ihan näinä aikoina? Onko tarkempaa tietoa noista saarnamiehistä?

Näin vuosia sitten sellaisen ilmoituksen, olisi pitäny mennä vastaväittelemään mutta en mennyt, tuskin meno on muuttunut, varmaan kiertää vieläkin

• Anonyymi

Niinpä. Harva asia antaa sellaista varmuutta omille käsityksille kuin tyhmyys ja/tai tietämättömyys. (Hyvä määritelmä, kopsattu hesarista)

• Anonyymi

Täyttä soopaa ei tarvi olla mikään uskovainen jos ei halua ottaa noita huonosti tutkittuja piikkejä joista ei edes valmistaja ota mitään vastuuta, jo tuon pitäisi saada hieman miettimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä soopaa ei tarvi olla mikään uskovainen jos ei halua ottaa noita huonosti tutkittuja piikkejä joista ei edes valmistaja ota mitään vastuuta, jo tuon pitäisi saada hieman miettimään.

THL KYLLÄ TIETÄÄ

• Anonyymi

Ei ole kiva tämä Sievin rokotevastaisuus

• Anonyymi

Ei, muutan pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, muutan pois

Muutitko mimneppäin?

• Anonyymi

Mitä tommosille pienille paikkakunnille tarvii jakaa rokotteita kun siellä ei ole edes ihmisiä. Korona on suurten kaupunkien ongelma.

• Anonyymi

SIEVI ON TÄRKEÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIEVI ON TÄRKEÄ

Koronarokote, se on tärkeä se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe