Näkee samaa käytöstä kuin Varkaudessakin, Hommataankaiken maailman vitun valoja liikenneympyröiden taideteoksiin, Kauppakadulla missä pitäs kauppaan tehdä ovet kii klo 17, lauantaina klo 14 . Enemmän Rönötystilloo Prisman pihassa,
Hyviä nämä karate kid leffat
11
50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tämä tyyppi oikein höpisee?
- Anonyymi
Mitä se tekee päivisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tekee päivisin?
Nukkuu ja hoitaa kissiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tekee päivisin?
Näin aamupäivisin tänne voi asiaakin kirjoitella ja kysellä asioista, päivällä sitten alkaa törkykommentointi kaikkeen. Iltapäivällä hiljenee taas, ilmeisesti käy keitot hakemassa silloin yöksi.
- Anonyymi
Niin juuri nimet ja naamat tiedetään, minä en väitä sinua enkä ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Anna tulla vaan,perselima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Anna tulla vaan,perselima
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dd38e05d-1a15-4d1f-bfe6-6d426c6d838d pääsette seuraavana käräjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dd38e05d-1a15-4d1f-bfe6-6d426c6d838d pääsette seuraavana käräjille
Sinähän tässä kaikkia kansanryhmiä haukut ja kiihoitat vastustamaan. Paitsi vasukkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et väitä?
- Anonyymi
Joka päivä tätä samaa, herää vielä pöhnässä ja paskalänkky jatkuu vaan. Kohta hiljenee ja illasta ja yön kolmeen saakka jatkaa samaa paskanjauhamista. Itsekseen vielä kirjoittelee.
- Anonyymi
Mitähän kautta tämän saisi hoidettua hoitoon? Tietääkö kukaan? Selvästi niin häiriintynyt että tekee vielä jollekin jotain vakavaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949257Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki574826Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota431211Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154