Näkee samaa käytöstä kuin Varkaudessakin, Hommataankaiken maailman vitun valoja liikenneympyröiden taideteoksiin, Kauppakadulla missä pitäs kauppaan tehdä ovet kii klo 17, lauantaina klo 14 . Enemmän Rönötystilloo Prisman pihassa,
Hyviä nämä karate kid leffat
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tämä tyyppi oikein höpisee?
- Anonyymi
Mitä se tekee päivisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tekee päivisin?
Nukkuu ja hoitaa kissiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tekee päivisin?
Näin aamupäivisin tänne voi asiaakin kirjoitella ja kysellä asioista, päivällä sitten alkaa törkykommentointi kaikkeen. Iltapäivällä hiljenee taas, ilmeisesti käy keitot hakemassa silloin yöksi.
- Anonyymi
Niin juuri nimet ja naamat tiedetään, minä en väitä sinua enkä ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Anna tulla vaan,perselima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että Anna tulla vaan,perselima
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dd38e05d-1a15-4d1f-bfe6-6d426c6d838d pääsette seuraavana käräjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dd38e05d-1a15-4d1f-bfe6-6d426c6d838d pääsette seuraavana käräjille
Sinähän tässä kaikkia kansanryhmiä haukut ja kiihoitat vastustamaan. Paitsi vasukkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et väitä?
- Anonyymi
Joka päivä tätä samaa, herää vielä pöhnässä ja paskalänkky jatkuu vaan. Kohta hiljenee ja illasta ja yön kolmeen saakka jatkaa samaa paskanjauhamista. Itsekseen vielä kirjoittelee.
- Anonyymi
Mitähän kautta tämän saisi hoidettua hoitoon? Tietääkö kukaan? Selvästi niin häiriintynyt että tekee vielä jollekin jotain vakavaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33532350
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602556Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien742008- 2071777
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681678- 491481
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.961254- 1221068
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031021Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin31974