Spermat rintaliivin kuppiin

Anonyymi

Arvatkaa vaan miltä tuntui kun poikakaveri illan päätteeksi halusikin laskea spermat puseroni sisällä rintaliivin toiseen kuppiin!!! Vähän kyllä kakistelin ensin mutta annoin kuitenkin periksi. Kotona sitten ihmettelin kun rintaliivi oli liimautunut lujasti rintaan ja pusronkin läpi oli tihkunut jotain. Pyykkiä tuli, mutta kyllä se oli kiihottavaakin!

Hannele

7

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tuo niin harvinaista ole.
      Kerran jopa työpaikan taukohuoneessa iltamyöhällä sain työtoverin mällin rintsikkani kuppiin kun en silloin halunnut varsinaista panoa.

      t. sihteerikkö

    • Anonyymi

      Varttuneempana rouvana sanoisin, että en varmaan kieltäytyisi jos mieheni tai työtoverini sellaista ehdottaisivat! Itse en kehtaa!

      • Olisin valmis antamaan sinulle, kaikki mitä kiihottaa on kiva ja mukavaa


    • Anonyymi

      Mun tyttöystävää kiihottaa, kun sen rintsikat ja rintojenkaaret on suihinoton jäljiltä spermassani...

      • Anonyymi

        Siis äitiäs kiihottaa kun läträät sen rukkasille


    • Anonyymi

      Kerran tuolla karhulan pennitorin kirpparilla oli kova stondis ja kiihottavai suuria rintaliivejä, vaivihkaa otin kalua esille ja runkkasin,aikomuksena laskea spermat tissiliivien kuppiin.
      Paha vaan että pöydän omistaja ,kypsään ikään ehtinyt kurvikas nainen(isot liivit) huomasikin kun oli lähellä aikeeni ja tuli tiukkaamaan viereen mitä oikein aioin tehdä.
      Selitin hädissäni että noin suuret liivit saavat minut kovaksi ja stondis ei laske.
      Tarjouduin ostamaan ladylle uudet liivit kun olin mulkkuani uittanut liiveissä.
      Hän että ihanko totta,sanoin että vaikka kahdet.
      Vähän asenne pehmeni ja lähdettiin torin suuntaan liiviliikettä kohti.
      Kerroin että olen ihan heikkona kurvikkaisiin rintaviin naisiin ja aina kun sellainen näkyy mahanpohjassa tömähtää ja seisiö on selviö.
      Siitä sitten liiviliikeeseen,häntä alkoi jo vähän huvittaa tilanne ja hän meni sovittamaan tissiliivejä,mainitsi myyjälle että nyt kannattaa ottaa parhaan kun on tuo kaveri maksamassa. Myyjä silmäili minua oudoksuen,olihan nainen ainakin 20 vuotta minua vanhempi.Mutta mitkä tissit ja lantio!
      Siitä sitten hänen asunnolleen ja liivejä sovittamaan
      Tuosta tulikin vuosia kestänyt kiva suhde jossa sai ja sai antaa.
      Oli mehevää painaa leveää perää ja tissit heiluivat sängyn pintaa viistäen,se oli saantia.
      Tuollaista tömäkkää naista painaessa tuntee että saa jotain suurta aikaiseksi kun nainen alkaa sykkiä orgasmissa ja syli on täynnä kuumaa naisen persettä.
      Tuntuu että itseltäkin irtoaa spermaa kahvikupillinen tuonne ihanuuteen.

      • Anonyymi

        Viileä tarina


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe