REVIA

hyvonen

Olen itse käyttänyt alkoholia 12 vuotiaasta asti ja nyt olen 46 vuotias. Kovasti on palanut rahaa.
Olen kyllä työelämässä,mutta minulla on 7vuotias tyttö ja olen nyt päättänyt olemaan aisoissa. Kävin lääkärissä ja pyysin REVIAA, nyt kuuluu kysymys onko tämän lääkkeen avulla kukaan saanut selvenpää elämää.

17

18408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi auttaa

      Hei. Kokeilin aikanaan reviaa. Juomisesta ei tullut enää sellaista hyvän olon tunnetta jonka alkoholista sain, ts. juomiselta putosi pohja. 2-3:n kaljan jälkeen ei halunnut lisää eikä mitään juopumisen tunnetta ollut. Jatkoin muutaman viikon ajan ja totesin lääkkeen toimivan. Koska kuitenkin kaipasin alkoholistina humalaa jätin lääkkeen käytön pois ja jatkoin entiseen malliin kunnes olin tullut siihen pisteeseen etten enää halunnut jatkaa alkoholin juomista. Silloin en enää miettinytkään Revian käyttöä vaan menin hoitoon. A-klinikan katkon kautta myllyhoitoon, jatkossa AA:n palavereihin n. kerran viikossa. Nyt olen ollut raittiina jo useita vuosia, juomisen halu on poissa. Jatkan AA:ssa käyntiä viikottain... Kuten kerroin, Revia on tahdon asia, jos otat Reviaa et humallu samoin kuin et humallu jos et juo. Vaikutus tunnetaan mutta jättämällä lääkkeen pois humalatilat palaa. Muistelen, en ole varma, että naltrexonia saisi myös pistoksena jolloin vaikutus olisi pitkä jolloin lääke saa jo uuden ulottuvuuden...
      Suosittelen Reviaa ja käytön yhteydessä jotain alkoholiterapiaa esim. AA:ta. AA:han meno on monelle LIIAN ISO kynnys....jostakin syystä jota en ymmärrä...? Aloita vaikka AA:n auttavasta puhelimesta jonne voit soittaa nimettömänä kuten voit olla nimettömänä myös AA:ssa. Suosittelen, tehosi tällaiseen juoppoon kuten minä, miksei se voisi tehota sinuunkin? Ja onhan sinulla hyvä motivaattori, 7-vuotias tyttäresi.
      Ja AA:sta löydät TODELLISIA ystäviä!!

      Aloita tästä:

      http://www.suomenaa.fi

      • 3039X

        ...kertoi Revian vaikutuksen ja sen mistä voit saada apua. Tähän lisään vain;

        AA:n Auttava Puhelin, johon voit soittaa nimettömänä: 09-750 200.


      • numeroita
        3039X kirjoitti:

        ...kertoi Revian vaikutuksen ja sen mistä voit saada apua. Tähän lisään vain;

        AA:n Auttava Puhelin, johon voit soittaa nimettömänä: 09-750 200.

        Auttavaan puhelimeen löydät antamastani AA:n linkistä. Edellinen numero oli Helsingin auttava puhelin....


      • Haamuvaeltaja

        Niin, ehän juoppo sitä itse JUOMISTA kaipaa, vaan sen tuomaa vaikutusta (hyvän olon tunnetta, rentoutusta...kuka mitäkin...). Jos sitten ottaa lääkettä, joka poistaa juomisesta tämän (hyvältä tuntuvan) vaikutuksen, onhan selvää että valitsee mieluummin sen lääkkeen käytön lopettamisen kuin juomattomuuden.


      • renttu

        "Reviamies" istuu ämpäri päässä kun muut pitää hauskaa,eikä ota enään......Reviaa!



      • annastiina

        tiedätkö voiko ottaa reviaa jos on verenpainelääkitys ja kolestrolilääkitys


    • tumppi 63

      Ei se revia tahdo ainakaan mulla auttaa,ei tarpeeksi pelotetta vaikka huono olo tuleekin.
      Antabus sen sijaan ok.

    • reino72

      Kandeiskohan kokeilla revaa...? Jos käyttää revaa riittävän usein niin ei kerkiä juomaan...

      • ei ole nimimerkkiä

        Pari vuotta olen syönyt reviaa säännöllisesti aina, kun olen ottanut alkoholia. Yhä harvemmin ja harvemmin otan viinaa, nykyään ehkä kerran kuussa tai kahdessa.

        Alussa kaipasin nousuhumalaa ja ajattelin, että syön nyt välillä tätä lääkettä, mutta joskus otan vielä ihan oikeat kännitkin. Nyt kun en ole pariin vuoteen juonut kännejä, ajatuksin sellaisesta ällöttää.

        Voisin jättää juomisen varmaan kokonaan, ellen olisi niin koukussa tupakkaan - olen lopettanut tupakoinninkin, mutta alkoholin kanssa poltan, ja varsinkin kesällä tekee mieli joskus juoda kylmä siideri ja polttaa tupakka. Tosin tänä kesänä kun tein noin, niin tupakkakin maistui pahalta ja tuli paha olo, näinköhän ajan kanssa pääsen eroon tupakastakin....


    • Asiallinen lääke.

      Itse olen pari kertaa ottanut kuurin. Kyllä se auttaa, ei kiinnosta dokata kun ei tule mielihyvää. Ja aikansa kun on dokaamatta, asia jää sivuun. Ja toki lääkityskin sitten unohtuu tarpeettomana.

      Ei mikään lääke sinällään ketään raitista. Itse otan vieläkin ajoittain. Vaan jos tuntuu menevän liiallisuuksiin, otan kyllä kuurin tarvittaessa. Noin käytännössähän juopottelu on ainoastaan itsestä kiinni, ei siihen auta lääkkeet tai "vertaistuet" jos ei saa päähänsä itse vähentää tai lopettaa viinan kanssa lutraamista.

      Eka paat korkin kiinni, Revia ok, ehkä tarvittaessa antabusta ja A-klinikalta terapiaa. Terapia voi olla hyvä asia aikansa, tärkeintä kuitenkin päästä siitäkin sitten eroon, että saa kiinni normaalista elämästä, eikä ajatukset suotta pyöri viinassa.

      Linkkiä kokemuksista:

      http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=18406

      • Sweat

        Toimii minulla myös jos käyttää. Huomaan, että mitä ihmettä mä täällä pubissa oikeen istun??? Kun ei maistu niin voi yhtä hyvin harrastaa muuta toimintaa. Kyse onkin siitä, että ottaa lääkkeen ja kykenee psyykkisesti varautumaan että mitään känniä on sitten turha odottaa. Elämän uudelleen järjestämisestä on paljolti kyse. Moni on kokeillut Reviaa ja todennut ettei se "sovi". Ei sovi, koska on vielä halu päihtyä ja alko on se paras tukijalka vielä.

        Loppuun voisin todeta, että ei toimi rappioalkoholistilla, mutta toimii motivoituneella suurkuluttajalla. Ja todellakin motivoituneella.


      • .
        Sweat kirjoitti:

        Toimii minulla myös jos käyttää. Huomaan, että mitä ihmettä mä täällä pubissa oikeen istun??? Kun ei maistu niin voi yhtä hyvin harrastaa muuta toimintaa. Kyse onkin siitä, että ottaa lääkkeen ja kykenee psyykkisesti varautumaan että mitään känniä on sitten turha odottaa. Elämän uudelleen järjestämisestä on paljolti kyse. Moni on kokeillut Reviaa ja todennut ettei se "sovi". Ei sovi, koska on vielä halu päihtyä ja alko on se paras tukijalka vielä.

        Loppuun voisin todeta, että ei toimi rappioalkoholistilla, mutta toimii motivoituneella suurkuluttajalla. Ja todellakin motivoituneella.

        Sama koskee Antabustakin.
        Tunnen tapauksia, että viinaa piti kiskoa Antabus-kuurillakin, ja piti jatkuvasti päästä karmeiden oireiden yli kaatokännillä.
        Raittius tuli haudassa.


    • Sad Girl

      Tehos ainakin muhun heti parin pillerin jälkeen jo. Tuun känniiin mut en tunne minkäänlaistahyvämolon tunnetta enää joten se saa juomista kiinnostuksen pois ku turhaa... En kyl enää osta yhtään siideriä ku ei tee mieli jos näin paska olo vaan tulee ku on jo 5 juonut.

    • Anonyymi

      Aivan kuten aloittaja kertoikin niin vuosia juopotellut alkoholisti ei enää saa alkoholista hyvän olon tunnetta. Mutta silti vaan pitää pakonomaisesti juoda, sillä eihän sitä koskaan tiedä josko se nuoruuden nousuhumala löytyisikin juuri siitä seuraavasta pullosta:) No eihän se tietenkään siitäkään löydy!

      Revia ja Naltreksoni vievät myös juomisesta sen nousuhumalan tunteen, jota alkoholisti ei siis muutenkaan enää tunne. Siksi näistä lääkkeistä ei alkoholistille ole mitään hyötyä, koska juominen tuntuu yhtä turruttavalta ilman Reviaa tai Revian kanssa.
      Mutta näiden lääkkeiden avulla tavallinen ihminen voi kokeilla miltä juominen alkoholistin päässä tuntuu. Suosittelenkin siis Reviaa ja Naltreksonia niille suomalaisille päihdealan ammattilaisille ja lääkäreille, joilla ei ole mitään käsitystä sairaudesta nimeltä alkoholismi.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan Revaa saa lääkkeen käyttäjät.
      Raittius tekee ihmisistä tiukkapipoisia kontrollifriikkejä. Naiset haluavat petiin estottoman kynämiehen, joka maalailee pensselillään kauniin tulevaisuuden jättäen jäytävän kivun perseeseen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe