Audimies voisi analysoida asiaa
Miksi audi käy niin huonosti kaupaksi? Suomi ostaa Toyotaa vain
42
1339
Vastaukset
- Anonyymi
audi käyttää VW tekniikkaa pellin alla-syy vai seuraus?
- Anonyymi
Tolloloota ostetaan pihaan seisomaan, tai jonojen vetäjäksi. Audi sen sijaan ostetaan meidän menestyjien, jatkuvasti tienpäällä olevaksi autoksi. Toivottavasti ajatte niillä tollolootillanne vain öisin, ettekä häiritse niitä, jotka osaavat teitä oikeaoppisesti käyttää nopeaan etenemiseen ilman hidastavia häiriötekijöitä.
Audi King.
-Teiden King-- Anonyymi
kyllä te audirikkaat ainakin korjaamoille töitä luotte-hyvä niin
mullakin pari tuttua korjaa vw vikoja eikä ole työttömyyttä
koskas se kestävä VW automaatti tullee auditehtaalta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä te audirikkaat ainakin korjaamoille töitä luotte-hyvä niin
mullakin pari tuttua korjaa vw vikoja eikä ole työttömyyttä
koskas se kestävä VW automaatti tullee auditehtaalta?Älä jaksa keksiä noita valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa keksiä noita valheita.
Audi korjaamoiden työllistäjä. 😄
- Anonyymi
Miksi te menestyjät olette "jatkuvasti tienpäällä" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te menestyjät olette "jatkuvasti tienpäällä" ?
Siksi, koska emme jaksa olla siellä valtion maksamassa vuokrayksiössä 24/ 7 kaljaa lipittämässä, ja videopelejä pelaamassa kuten te laiskat luuserit. Elämässä kun on muutakin nähtävää, ja koettavaa, kuin tuo teidän suppea ja lyhyt elämäntapanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska emme jaksa olla siellä valtion maksamassa vuokrayksiössä 24/ 7 kaljaa lipittämässä, ja videopelejä pelaamassa kuten te laiskat luuserit. Elämässä kun on muutakin nähtävää, ja koettavaa, kuin tuo teidän suppea ja lyhyt elämäntapanne.
Itse asun omakotitalossa . On 3 autoa 2 venettä , en harrasta videopelejä, olutta menee jonkun verran. Mutta miksi olisin " jatkuvasti tienpäällä" ? ( Ei ole Audia minulla)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa . On 3 autoa 2 venettä , en harrasta videopelejä, olutta menee jonkun verran. Mutta miksi olisin " jatkuvasti tienpäällä" ? ( Ei ole Audia minulla)
Minäkin olen tuleva Amerikan presidentti. (demokraatti)
- Anonyymi
Kumpaa ostetaan enemmän, halpaa makkaraa vai kallista sisäfilettä?
- Anonyymi
Kumpaa ostetaan enemmän, sisäfilettä, vai kaviaaria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa ostetaan enemmän, sisäfilettä, vai kaviaaria?
Aika heikko yritys, Tero on heikoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun yrityksesi oli vielä heikompi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wille on pärjännyt mainonnalla ei laadulla
se käy nyt omaan nilkaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
- Anonyymi
Mites Ruotsissa?
- Anonyymi
Mites Pohjois-Koreassa?
- Anonyymi
Audi king on tien sivussa hinuria odottaen. Toyota rulaa!!
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Toyota rulaa soomessa!!!
- Anonyymi
Ei kun missä päin on Audi king hinuria oottamassa?
- Anonyymi
huono kestävyys ja takuu
- Anonyymi
uutiset kertoo karua kieltään
POP- Anonyymi
Lue se juttu kokonaan, ajetut kilometrit ratkaisee eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue se juttu kokonaan, ajetut kilometrit ratkaisee eniten.
"Ylivoimaisesti eniten moottoriongelmia tilaston perusteella löytyy Audeista: hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan.
Moottorivikojen kärkikastiin kuuluvat lisäksi Volkswagen ja Citroën.
--
Vaihdeongelmat pysäyttävät useimmiten Fordin matkan.
Kia, BMW ja Hyundai hallitsevat rengasongelmien kategoriaa.
Sähköt ovat tässä tilastossa takunneet eniten Volvossa,
Mercedes-Benzissä ja Fordissa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ylivoimaisesti eniten moottoriongelmia tilaston perusteella löytyy Audeista: hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan.
Moottorivikojen kärkikastiin kuuluvat lisäksi Volkswagen ja Citroën.
--
Vaihdeongelmat pysäyttävät useimmiten Fordin matkan.
Kia, BMW ja Hyundai hallitsevat rengasongelmien kategoriaa.
Sähköt ovat tässä tilastossa takunneet eniten Volvossa,
Mercedes-Benzissä ja Fordissa."Ja kyse on vain yhden vakuutusyhtiön tilasto, kannattaa sekin huomioida.
- Anonyymi
Toyotaa on myyty 1-9 kk aikana 12000kpl ja pelkästään VW:n merkkejä 20000kpl, eli ihan pientä liioittelua tuo " ostaa vain Toyotaa".
- Anonyymi
Laittaisitko linkin tuohon mainitsemaasi tilastoon? Alkoi kiinnostaa minuakin, vaikka en olekkaan kummankaan merkin fanaatikko. Mutta älä laita kuitenkaan mitään trafin tilastoa, kun sielläkään ei lasketa helmitaululla yhdeksi, ja samaksi automerkiksi Audia VW:tä Skodaa, ja Seattia. Ne kun ovat kaikki eri automerkkejä, vaikka omistussuhteet ovatkin se neljän "kimppa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko linkin tuohon mainitsemaasi tilastoon? Alkoi kiinnostaa minuakin, vaikka en olekkaan kummankaan merkin fanaatikko. Mutta älä laita kuitenkaan mitään trafin tilastoa, kun sielläkään ei lasketa helmitaululla yhdeksi, ja samaksi automerkiksi Audia VW:tä Skodaa, ja Seattia. Ne kun ovat kaikki eri automerkkejä, vaikka omistussuhteet ovatkin se neljän "kimppa".
Sä et vaan tajua ! VW.n merkkejä. Miten ymmärrät tuon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko ynnätä kaikki yhteen kun yksikään noista merkeistä ei pärjää Toyotalle ja eikä Audi kelpaa enää valtioneuvostollekaan Bemarin viedessä koko potin. Kansanauto vikaherkkänä ministereille ei taitane ministeriä innostaa. Liian kallis ja vikaisa veronmaksajien piikkiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän tuon, kuten traficom/tilastokeskus on sen ilmoittanut!
https://www.is.fi/autot/art-2000008233129.html
- Anonyymi
latausjohto ei yllä kuin 200km...
- Anonyymi
En ole Audimies, mutta onhan se aika selvää. Audi on selkeästi kalliimpi ja näyttävä auto, ei sitä köyhä vässykkä pysty edes ostamaan ja ne jotka laittavat viimeiset roponsa, eivätkä tiedä autoista mitään ostaa usein Toyotan kun vaarikin sitä kehui luotettavaksi. Ja taas saadaan lisää mielenterveyspotilaita kun talous kyykkään ja mielenterveys sen myötä kun totuus Toyotan surkeudesta lyö miehen kuin miehen polvilleen.
- Anonyymi
Konserniluuserit ovat olleet jo kauan polvillaan tai kyykyssä kun Toyota on näyttänyt vauhdin ja suunnan.
- Anonyymi
Kun se minun harmaa tojo, on vain kulkuväline, paikasta A paikkaan B.
- Anonyymi
Kun se minun ruosteinen Audi, on vain kulkuväline, korjaamolta A korjaamolle B.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se minun ruosteinen Audi, on vain kulkuväline, korjaamolta A korjaamolle B.
Audi, eniten teillemme levinnyt automerkki. 😃👍
- Anonyymi
olisko corolla viaton asiaan?
- Anonyymi
audin pitäs ostaa tekniikkaa toyotalta
- Anonyymi
Audi pitäis hävittää maapallolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audi pitäis hävittää maapallolta.
Kaikki Toyotat maapallolta pitäisi ampua ulkoavaruuteen.
Audi King.
-Teiden King. 💪
- Anonyymi
huono laatu
- Anonyymi
VW sivuilla pitkä lista vioista
samat viat on audissa kun moottorit ja vaihteistot on samat
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984