Onko peugeotissa laatuongelmia liikaa? huono myynti suomessa

Anonyymi

vai missä on se ongelma?

68

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä eu siellä ongelma.

      • Anonyymi

        Maaliskuun rekisteröinneissä Euroopassa oli Peugeot 208 sijalla 2. Eniten rekisteröity oli Tesla 3 js kolmosena Tesla Y.
        Minusta Pösöllä menee aika hyvin.


    • Anonyymi

      Suomalaisella istuu vanhat uskomukset kovin tiukasti takaraivossa, ei kai kukaan muuten ostaisi esim. Toyotaa.
      Pösö ja Rellu on tällä hetkellä luotettavia ja ruosteen suhteen parhaasta päästä luokassaan.

      • Anonyymi

        Vähänajetun pienen Pösön saa samalla hinnalla 3 kertaisen km-määrän ajetun ja 5 vuotta vanhemman Yariksen.


      • Anonyymi

        älä valehtele! Pösöt ja Renut ruostuu edelleen sangen nopeasti. Toyota ei ruostu oikein millään ja se on lähes ikuinen tekniikaltaan. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä valehtele! Pösöt ja Renut ruostuu edelleen sangen nopeasti. Toyota ei ruostu oikein millään ja se on lähes ikuinen tekniikaltaan. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja.

        Nyt menee fakta ja fiktio iloisesti sekaisin. Tervetuloa 2000-luvulle, sitten joskus kun heräät.


    • Anonyymi

      liian kalliita laatuun nähden?

    • Anonyymi

      Ainakin 2003-vuoden 307:ssa oli sen verran laatuongelmia, ettei toista Pösöä tule - vaikka hienoja ovatkin.

      • Anonyymi

        No mitäs laatuongelmia sulla oli sen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs laatuongelmia sulla oli sen kanssa?

        Se ei ole vielä puolessa vuodessa keksinyt että mitä ne laatuongelmat oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole vielä puolessa vuodessa keksinyt että mitä ne laatuongelmat oli.

        Kappas, eipä ole tullut käytyä suoli24:ssä. Laatuongelmista kallein oli kampiakselin stefan pettäminen moottorin ja automaattivaihteiston välistä, korjaus reilu 900 €. Sitten siitä petti useampi pyöränlaakeri. Pakoputki ruostui rikki ja jäi roikkumaan maata vasten. (Tuon takia jouduin pelastamaan vaimon ja tyttären 65 km päästä kuumeisena). Maalipinta rupesi ruostumaan takaluukusta ja muutamasta muusta paikasta (Etulokasuojat eivät ruostuneet kun olivat muovia - heh). Auto kulutti todella reilusti bensiiniä (136 hp, 2,0 l, "System Porsche"-automaatti). Talviset sähköongelmat olivat vakiotavaraa, milloin varashälytin huusi turhaan, milloin takalasinpyyhin lähti pyyhkimään kun ovet napsautti kaukosäätimestä auki, joskus vaihteisto lakkasi toimimasta jne. - kesällä sähköhäiriöitä ei ollut ja talvisinkin niistä selvisi aina sammuttamalla auton ja käynnistämällä uudelleen. Sitten siinä oli jotain muutakin, mitä en nyt tässä muista. Auto tuli meille noin 80000 ajettuna ja lähti jotain 100000 ajettuna. Vuosimalli oli 2003.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, eipä ole tullut käytyä suoli24:ssä. Laatuongelmista kallein oli kampiakselin stefan pettäminen moottorin ja automaattivaihteiston välistä, korjaus reilu 900 €. Sitten siitä petti useampi pyöränlaakeri. Pakoputki ruostui rikki ja jäi roikkumaan maata vasten. (Tuon takia jouduin pelastamaan vaimon ja tyttären 65 km päästä kuumeisena). Maalipinta rupesi ruostumaan takaluukusta ja muutamasta muusta paikasta (Etulokasuojat eivät ruostuneet kun olivat muovia - heh). Auto kulutti todella reilusti bensiiniä (136 hp, 2,0 l, "System Porsche"-automaatti). Talviset sähköongelmat olivat vakiotavaraa, milloin varashälytin huusi turhaan, milloin takalasinpyyhin lähti pyyhkimään kun ovet napsautti kaukosäätimestä auki, joskus vaihteisto lakkasi toimimasta jne. - kesällä sähköhäiriöitä ei ollut ja talvisinkin niistä selvisi aina sammuttamalla auton ja käynnistämällä uudelleen. Sitten siinä oli jotain muutakin, mitä en nyt tässä muista. Auto tuli meille noin 80000 ajettuna ja lähti jotain 100000 ajettuna. Vuosimalli oli 2003.

        No onpas sulla ollut ongelmia.

        Itse ajelen pösöllä, jossa on 400tkm mittarissa eikä siinä ole esiintynyt mitään tuon mittakaavan ongelmia viimeisen 15 vuoden aikana.


    • Anonyymi

      Ei tullut uutena hankitun 2012 3008 e-HDI Alluren jälkeen toista Pösöä talouteen. Vasta huolletun auton etupyörän laakerit (kumpikin puoli) ja start/stop-koneiston hihnapyörän kiinnileikkautuminen kesken matkan oli liikaa heti takuun päätyttyä. Jätti tielle. Se ei hevin unohdu. Laakerien pitää kestää yli 60tkm ja huollon pitää hoitaa velvoitteensa.

      Muuten oli mukava auto ajaa ja matkustaa. Sisustus oli hintaluokassaan laadukas. Samaa ei voi ikävä kyllä sanoa matkustamon ulkopuolisista laitteista eikä huoltopalveluista.

    • Anonyymi

      Mulla 2008. Aion pitä auton pitkään. 5v 150 tkm takuu on autossa.

    • Anonyymi

      Mamut ja eronneet yh-äiät ajelee ainakin Vantaalla usein vanhemmalla pikkupösöllä, talomme pihassa useita. Ne vaan pelaa ja pelaa, on 207, 208 ja 307/308. Aina rumppaavat jossain ajossa, levottomia sieluja, eivät pese eikä puunaa niitä vaan ajoa, ajoa. Kaipa ne kestää.

      • Anonyymi

        Kyllä Peugeotin vehkeet ovat yleisesti ottaen liikkumaan tehty. Edellisellä 406 ajelin yli puoli miljoonaa kilometriä ja nykyinen 407 on jo 450.000km mittarissaan vielä täydessä iskussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Peugeotin vehkeet ovat yleisesti ottaen liikkumaan tehty. Edellisellä 406 ajelin yli puoli miljoonaa kilometriä ja nykyinen 407 on jo 450.000km mittarissaan vielä täydessä iskussaan.

        Kaiholla muistelen Peugeot 406 sedania. Oli kyllä erittäin mukava auto ajaa pitkiäkin matkoja. Kahden litran diisselimosa liikutti autoa vaivattomasti ja kulutus viiden litran hujakoilla. Kertaakaan ei pösö jättänyt tien päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiholla muistelen Peugeot 406 sedania. Oli kyllä erittäin mukava auto ajaa pitkiäkin matkoja. Kahden litran diisselimosa liikutti autoa vaivattomasti ja kulutus viiden litran hujakoilla. Kertaakaan ei pösö jättänyt tien päälle.

        Niitä saa edelleenkin jos oikein sellaista kaipailee :)

        Minulla on ollut sellainen nyt viimeiset 14 vuotta ja kävin sen viime viikolla katsastamassa. Ei mitään huomautettavaa, itseasiassa katsastusmies sanoi että "hyvässä kunnossa".

        Usein käy mielessä että 25 vuoden ikäinen auto pitäisi päivittää uudempaan, mutta sitten kun katselen keskuteluja uudempien ongelmista, se vaihtaminen on aina jäänyt ajatuksen tasolle.

        Ja kun hyppään tuon 406:n ratin taakse ja lähden ajamaan, tulee hyvin usein sellainen tunne että "hitsi, täähän on eri kiva ajaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Peugeotin vehkeet ovat yleisesti ottaen liikkumaan tehty. Edellisellä 406 ajelin yli puoli miljoonaa kilometriä ja nykyinen 407 on jo 450.000km mittarissaan vielä täydessä iskussaan.

        ahtamattomat pikkukoneiset pikkuautot on pösössä lujaa tekoa, ei ole paljoa ylihienoa tekniikkaa, siksi ne kestää, mutta uusimmat isot mallit paskaa


    • Anonyymi

      Vika on juntissa kansassa; syödään halpaa lenkkimakkaraa ja pizzaa, kävellään tuulipuvussa tai harmaissa löysissä collegehousuissa, päässä hiestä laikuttunut tojotalippis. Tämä kansa ajaa vain Toyotalla, nelipyöräisellä jota ei autoksi voi täysijärkinen ja tyylitajuinen kutsua.

      • Anonyymi

        Jos juntit lopettaisivat lenkkimakkaran ja pizzan syönnin tuulipuvut päällään niin paranisiko Peugeotin laatu siitä kovinkin paljon?
        Oli yksi Peugeot ajossa, toista ei enää tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos juntit lopettaisivat lenkkimakkaran ja pizzan syönnin tuulipuvut päällään niin paranisiko Peugeotin laatu siitä kovinkin paljon?
        Oli yksi Peugeot ajossa, toista ei enää tule.

        Jos juntit alkaisivat pukeutua tyylikkäästi (miehet. pikkutakki, tyylikäs kaulahuivi, värit sävy sävyyn, tyylikkäät nahkakengät, fiksut keskustelut , ja naiset: jakkupuku, korkkarit, pitkät kammatut hiukset, parfyymi jne) niin varmaan alkaisivat huomaamaan muussakin elämässä eloa ja iloa. Täten autoksikin valikoituisi sen iänikuisesti valitun Corollan sijaan 308 tai Rav4:n sijasta 3008 SUV.


    • Anonyymi

      Peugeot myy huonosti suomessa mutta euroopassa se myy todella hyvin. On stellantiksen eniten myyvä merkki. Täällä suomessa tojo ja vv komserni porskuttaa, mutta euroopan mittakaavalla enemmän ostetaan pököttejä kuin tojoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskaltaisiko repäistä ja hankkia uusi 3008 Hybrid4? Kiehtoo vaan. Upea ulkoa ja sisältä, mukava ajaa ja raisu suorituskyky eikä silti juo bensaa sikapaljon. Päästölukemat virallisesti tosi alhaiset. Uskaltaako ranskalaiseen hybridiosaamiseen luottaa? Säilyykö tällaisen arvo miten hyvin? GT-mallissa olisi huippuistuimet, ergopenkit.

    • Anonyymi

      katoppa kuskeja-miksi kaikki ylipainoisia? tyypinvika?

    • Anonyymi

      Läski ajaa

    • Anonyymi

      kysyppä korjaamoilta mikä mättää

      Kinnusen korjaamo Kummeli

    • Anonyymi

      Ilmeisesti maahantuonti mättää. Piirimyyjä- ja huoltoverkosto harventunut huolestuttavasti.

    • Anonyymi

      audi kestää

      audisisko

    • Anonyymi

      Ei ole. Ainoastaan sun päässäs on ongelmia.

    • Anonyymi

      508 ei vaihdossa saa juuri mitään

      miksi arvo katosi nollaan kolmessa vuodessa?

      • Anonyymi

        Älä untä nää. Sun vokkeloa ei huoli kukaan, varsinkaan autoliikkeet :)


    • Anonyymi

      Itsellä jäänyt PSA tuotteet pois surkean ergonomian vuokis. Pitäisi olla tynkäjalat ja apinan kädet jotta ylettyisi rattiin. en ole ISA-normin mukainen.

      Toinen syy on tietysti se että eivät kuulu firman autopolitiikan piiriin.

    • Anonyymi

      508 vaihtoarvo nolla?

    • Anonyymi

      oliko sijalla 508?

    • Anonyymi

      Mielipide kysymys.
      Itse tykkään uudesta pikkuratti pösöstä.
      Mittarit katsotaan ratin yli.
      Ihmettelen nykyään miten niitä ennen on katsotto ratin läpi.
      Kolmas uusi pösö ja aina vain tyytyväinen.
      Ei ole viat kiusannut niinkuin naapurin vag.ta.

    • Anonyymi

      liikaa korjaamolla ja varoitusvalot vilkkuu jakoavain kokoajan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vikavalot

    • Anonyymi

      audia myydään enemmän vaikka paljon kalliimpi

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä?
      Peugeot euroopan eniten myytyjä autoja. Välillä jopa no.1.
      Stellantis euroopan suurin autonvalmistaja.
      Eli hyvin menee pösöllä.

    • Anonyymi

      korjaamot lienee sanoo totuuden kun kysyy

    • Anonyymi

      niitä ei oikein näy kuin korjaamoilla---

      kysyppä huvikseen mitä korjataan eniten merkkiä suomessa

      ne on VW konsernin autot ja peugeot

    • Anonyymi

      Ilmeisesti Euroopassa ei Peugeutilla ole laatuongelmia , kun on Euroopan eniten myyty merkki .

    • Anonyymi

      kts, moottorihiomo sivut

      öljynsyönti tuho monessa moottorityypissä

    • Anonyymi

      508 lienee pahin vikapesä?

    • Anonyymi

      Peugeot hyvä. Mulla peugeot.

    • Anonyymi

      Uusi 308 on kyllä hieno. Harkitsen.
      T. Pösö 208 omistaja

    • Anonyymi

      Joko Pösöissä on ratissa säätö millä ratin saa myös lähemmäs eikä vain kauas?
      Hienoja autoja ja etitäin mukavia mutta ergonomia ollut ala-arvoista. Mitoitus ISA-normin mukaan.

      • Anonyymi

        Pösöissä ei ole koskaan ollut ns ISA normia vaan se on löytynyt lähinnä italialaisista autoista.


    • Anonyymi

      Ranskalaiset kuten pösö, hyviä ajaa, mukavia.
      Sähkövikoja ja alustan vikoja. Öljyä vuotavat moottorit. Vanhemmatkin pösöt tunnettuja öljyläikästä auton alla ja moottoreiden kansiongelmista. Harmillisia vikoja jotka usein aiheuttaa sen että paaliin vaan jos on vanhempi ja muutenkin halpa jo.

      • Anonyymi

        "Öljyä vuotavat moottorit. Vanhemmatkin pösöt tunnettuja öljyläikästä auton alla ja moottoreiden kansiongelmista."

        Kaikki vanhemmat autot alkaa tyypillisesti tiputtamaan öljyä, venttiilikannen välistä tai sitten öljypohjasta. Pösöissä moottorit on usein kallisettuja josta johtuen, pelkällä liimalla tiivistetty öljypohja voi alkaa vuotamaan ehkä vähän herkemmin.

        "Harmillisia vikoja jotka usein aiheuttaa sen että paaliin vaan jos on vanhempi ja muutenkin halpa jo."

        Minun matematiikkani mukaan halpaan kannattaa tehdä kallimpikin remontti. Kun lasket vuosikulut ja huomioit mukaan arvonalennuksen, se "arvoton" auto onkin yllättävän kannattava korjattava.

        Tietysti jos aivan kaikki paikat on rempallaan ja kori ruosteessa niin sitten kannattaa miettiä kaksi kertaa.


    • Anonyymi

      En tiedä mistä edelliset viat tulee ?
      Kun taloudessa ollut useita pösöjä.
      Vähempi vikaa kun vag autoissa.
      Nykyinen uusi alla kohta 2v ja ei mitään häikkää.

    • Anonyymi

      Tuo on jokseenkin totta kun pösöllä ikää yli 10 vuotta tai 100 tkm. Tuttuja vikoja.
      Ei vielä 2 vuotta vanhassa. Ei pösö silti huono ole eikä muutkaan ranskalaismerkit. Joka merkissä omia tyyppivikoja.

    • Anonyymi

      Kaverilla on 508.Sanoo että kalliit huollot ja outoja vikoja

      aikoo ostaa susuki Vitaran

      Niin ja vaihtoarvo kuulemma pösössä nolla..

    • Anonyymi

      Isäukolla oli uutuusmalli Pösö 309 1,6 GR vuonna 1987. Huippu ajettava, lämmin pakkasissa kuin sauna vaikkakin sivulasit tuppasi huurtumaan silloin, hiljainen, mahtava jousitus, tyylikkään näköinen silloin. Ei hirveästi vikoja, alussa kaasuttimen kanssa pikkusäätöä, lämmityslaitteen puhallin kitisi jne mutta ei tiellejääntejä tms. Kulki lasiin 185 (todellista mittasivat 80 hv mallille Tuulilasi-lehdessä 172 km/h), söi vähän. Hyvä peli.

    • Anonyymi

      onko muilla kun meillä ruosteongelmia pelleissä?

      saa paikata joka vuosi jostakin kohtaa mm ikkunapalkit

      • Anonyymi

        Ai sulla on tojo 😀


    • Anonyymi

      Kohta uusi pösö 2 v vanha. Hienosti menee. Vikoja 0.

    • Anonyymi

      liikaa on vikaa

    • Anonyymi

      Mun Peugeot on Fantastinen.

      • Anonyymi

        Sullahan on skoda Katainen? fantastista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on skoda Katainen? fantastista

        Joo ja hei, me tienataan tällä sano Katainen. Heheheheheheheheh


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kaljulle ja lihavalle sopiva munan jatke

      • Anonyymi

        kommenttisi kertoo enemmän sinusta, kuin peugeot kuljettajista

        pakko kuitenkin arvostaa että noinkin rohkeasti uskallat olla oma itsesi


    • Anonyymi

      Hyvä käyttöauto normaalille ihmiselle. Hyvin pelaa. Ei vikaa varsinkaan 208 mallissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

      hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe