Hei!
Mietin tässä, että uskaltautuisin vihdoin näin vuosien jälkeen semi-pahan aknen takia ihotautilääkärin vastaanotolle. Miten sinne pitäisi mennä, ihan paljaalla naamalla vai miten? Sillä jos lääkäri tutkii naamaani, niin silloin pitäisi varmaan mennä ihan "alastomalla" naamalla vastaanotolle?
Ehkä tyhmä kysymys, mutta tätä pohdin ahdistuneena.
Jos muilla on kokemuksia, arvostaisin, jos jakaisitte niitä! :)
Ihotautilääkärillä käynti
3
324
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Varaa videovastaanotto. Silloin voit olla lääkärin vastaanotolla ilman meikkiä vaikka kotisohvalla. - Anonyymi
Ilman muuta puhtaalla naamalla, jotta ihon todellinen kunto näkyy.
- Anonyymi
Minä menin meikit naamassa ja sain roakuurin. Tehosi. Sinun kertomus siitä miten kauan akne on ollut osa jokapäiväistä elämääsi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497