Sätkänvetäjä

Anonyymi

Kun vedät sitä karsean hajuista sätkää tuntitolkulla putkeen sisällä niin etkö älyä että se kuvoittava haju tulee myös muiden asuntoihin. Mikä vtun oikeus sulla on saastuttaa koko talo ja pilata toisten terveyttä? Kertoo kyllä ihmisestä paljon, hyi ja yök.

107

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vetääkö isännöitsijänne sätkää?

      • Anonyymi

        Ei tietoo mutta munatonta touhua kun ei puututa isolla kädellä.


    • Anonyymi

      Näähän vetää autoissaankin sätkää. Ois Fairivesi mustaa jos jaksais pyyhkiä pinnat.

      • Anonyymi

        Onneksi sinun ei siitä tarvitse huolehtia, jokainen saa tehdä omassa autossaan, mitä haluaa.
        Taidat olla sama sarjanillittäjä, jota ahdistaa yöllisen liikenteen melu ja kaikki muukin kanssa ihmisten toiminta. Olisi kannattanut valita sellainen asuinpaikka, jossa muista ihmisistä ei tarvitsisi vältittää, mutta kerta olet tänne ängennyt, niin sitten se pitää vain sietää, että ihmisiä on monenlaisia ja jokaisella omat tapansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinun ei siitä tarvitse huolehtia, jokainen saa tehdä omassa autossaan, mitä haluaa.
        Taidat olla sama sarjanillittäjä, jota ahdistaa yöllisen liikenteen melu ja kaikki muukin kanssa ihmisten toiminta. Olisi kannattanut valita sellainen asuinpaikka, jossa muista ihmisistä ei tarvitsisi vältittää, mutta kerta olet tänne ängennyt, niin sitten se pitää vain sietää, että ihmisiä on monenlaisia ja jokaisella omat tapansa.

        Nillittäjä sana mitä tarkoittaa suomeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinun ei siitä tarvitse huolehtia, jokainen saa tehdä omassa autossaan, mitä haluaa.
        Taidat olla sama sarjanillittäjä, jota ahdistaa yöllisen liikenteen melu ja kaikki muukin kanssa ihmisten toiminta. Olisi kannattanut valita sellainen asuinpaikka, jossa muista ihmisistä ei tarvitsisi vältittää, mutta kerta olet tänne ängennyt, niin sitten se pitää vain sietää, että ihmisiä on monenlaisia ja jokaisella omat tapansa.

        Taidat olla sama sarjanillittäjä, joka et hyväksy toisten mielipiteitä jos ne ei synkkaa omiesi kanssa?


    • Anonyymi

      Sätkän haju on kyllä yks pahimmista. Miten jollain tavan vuokralaisella on edes oikeus polttaa sisällä asunnossa ja pilata koko asunto.

      • Anonyymi

        Se on sen asunto, mikä sielä pilaantuu. Ei sinun tarvitse toisten omaisuudesta pitää huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sen asunto, mikä sielä pilaantuu. Ei sinun tarvitse toisten omaisuudesta pitää huolta.

        Kuulehan nyt, et sä tajunnu että se on vuokra- asunto, ei oma. Tollasilla röyhkeillä sätkänvetäjillä mitään omaa ole ja siksi he tuhoavat toisten omaisuutta ja pilaavat koko talon hajuhaitoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan nyt, et sä tajunnu että se on vuokra- asunto, ei oma. Tollasilla röyhkeillä sätkänvetäjillä mitään omaa ole ja siksi he tuhoavat toisten omaisuutta ja pilaavat koko talon hajuhaitoilla.

        Onko se sinun vuokra-asunto, jossa sitä sätkää poltetaan? Jos ei, niin sitten se asia ei sinulle kuulu. Sätkän vetäminen ei taas kerro mitään ihmisen varallisuudesta, tai oikeastaan nykypäivänä pitää jo olla varakas , jotta voi poltta, koska tupakka on kallista.
        En itse polta, mutta en ole sitä muilta kieltämässä, jos on noin ahdasmielinen, kuin sinä, niin kannattaa muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa ei tällaisia ongelmia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinun vuokra-asunto, jossa sitä sätkää poltetaan? Jos ei, niin sitten se asia ei sinulle kuulu. Sätkän vetäminen ei taas kerro mitään ihmisen varallisuudesta, tai oikeastaan nykypäivänä pitää jo olla varakas , jotta voi poltta, koska tupakka on kallista.
        En itse polta, mutta en ole sitä muilta kieltämässä, jos on noin ahdasmielinen, kuin sinä, niin kannattaa muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa ei tällaisia ongelmia ole.

        Ahdasmielinen? Ootsä hiukan asiasta kärryillä? Tässä puhutaan terveyshaitoista joita tällainen ketjusätkänpolttaja aiheuttaa muille jatkuvalla kärtsäämisellä. Jos sulle ei oma terveys merkkaa mitään niin fine mutta älä tuo noin tyhmiä mielipiteitäs edes muiden luettavaksi, teet vaan itsestäsi tyhmän oloisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdasmielinen? Ootsä hiukan asiasta kärryillä? Tässä puhutaan terveyshaitoista joita tällainen ketjusätkänpolttaja aiheuttaa muille jatkuvalla kärtsäämisellä. Jos sulle ei oma terveys merkkaa mitään niin fine mutta älä tuo noin tyhmiä mielipiteitäs edes muiden luettavaksi, teet vaan itsestäsi tyhmän oloisen.

        Vaihda taloa, tai muuta maalle, miksi sä muuten asut asutuskeskuksessa, me muut saatana maksetaan sun asuntotukes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda taloa, tai muuta maalle, miksi sä muuten asut asutuskeskuksessa, me muut saatana maksetaan sun asuntotukes.

        Mitä sä selität? Sinäkö muka maksat jonkun asumisesta, ootko vähän nolo, no oot. Ota kuule se tyhmä pääsi sieltä puskasta ja mee noitumaan muualle.


      • Anonyymi

        Kannabista ne siellä polttelee.
        Siinä on paha haju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdasmielinen? Ootsä hiukan asiasta kärryillä? Tässä puhutaan terveyshaitoista joita tällainen ketjusätkänpolttaja aiheuttaa muille jatkuvalla kärtsäämisellä. Jos sulle ei oma terveys merkkaa mitään niin fine mutta älä tuo noin tyhmiä mielipiteitäs edes muiden luettavaksi, teet vaan itsestäsi tyhmän oloisen.

        Jos se tekee sen polttamisen omassa asunnossaan tai parvekkeella ja sitä ei ole taloyhtiön säännöissä kielletty, niin minkäs teet. Kannattaa ottaa asia taloyhtiön kokouksessa esille ja toivoa, että enemmistö on kanssasi samoilla linjoilla. Siihen asti tuo on vain turhaa räkytystä, millä et saavuta yhtään mitään. Ahdasmielinenhän sinä olet ja naiivi, jos oletit, että kerrostalossa kaikki toimii, kuten sinun mielestä pitäisi toimia. Näinhän se ei mene, vaan ihmisillä on jokaisella omat tapansa ja tarpeensa. Sitä pitää vain yrittää sietää, löytää kompromisseja, hakea muutosta yleisten sääntöjen muutosten kautta tai vaihtaa asuntoa. Semmoista se elämä on, tosille helpompaa, toisille vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tekee sen polttamisen omassa asunnossaan tai parvekkeella ja sitä ei ole taloyhtiön säännöissä kielletty, niin minkäs teet. Kannattaa ottaa asia taloyhtiön kokouksessa esille ja toivoa, että enemmistö on kanssasi samoilla linjoilla. Siihen asti tuo on vain turhaa räkytystä, millä et saavuta yhtään mitään. Ahdasmielinenhän sinä olet ja naiivi, jos oletit, että kerrostalossa kaikki toimii, kuten sinun mielestä pitäisi toimia. Näinhän se ei mene, vaan ihmisillä on jokaisella omat tapansa ja tarpeensa. Sitä pitää vain yrittää sietää, löytää kompromisseja, hakea muutosta yleisten sääntöjen muutosten kautta tai vaihtaa asuntoa. Semmoista se elämä on, tosille helpompaa, toisille vaikeampaa.

        Turhaako räkytystä, i don't think so. Jokainen saa puollustaa omaa terveyttään ja omaa kotiaan. Sääliksi käy esim, pieniä lapsia jotka joutuvat kessuttelevan naapurin takia hengittämään sitä katkua. Tommonenhan on jo tahallista toisen ihmisen terveyden vaarantamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaako räkytystä, i don't think so. Jokainen saa puollustaa omaa terveyttään ja omaa kotiaan. Sääliksi käy esim, pieniä lapsia jotka joutuvat kessuttelevan naapurin takia hengittämään sitä katkua. Tommonenhan on jo tahallista toisen ihmisen terveyden vaarantamista.

        Aivan täysin turhaa räkytystä, sinun osaaminen taitaa rajoittua somessa itkemiseen ja mielensä pahoittamiseen. Luulet varmaan tosissasi, että täällä itkemiselläsi saat jotakin aikaiseksi, muutakin siis, kuin itsesi naurunalaiseksi tekemisen :D
        Somealustoilla vain agitoidaan ja provosoidaan, toiset sitten vielä luulevat täällä pystyvänsä vaikuttamaan ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan täysin turhaa räkytystä, sinun osaaminen taitaa rajoittua somessa itkemiseen ja mielensä pahoittamiseen. Luulet varmaan tosissasi, että täällä itkemiselläsi saat jotakin aikaiseksi, muutakin siis, kuin itsesi naurunalaiseksi tekemisen :D
        Somealustoilla vain agitoidaan ja provosoidaan, toiset sitten vielä luulevat täällä pystyvänsä vaikuttamaan ;D

        Itse näytät olevan se suurin agitoija kun keskustelet somealustoilla ehdottomilla mielipiteillesi torpaten ko tapauksessa sieltä peräkammarikorvesta kerrostaloasukkaiden elämäntilannenäkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näytät olevan se suurin agitoija kun keskustelet somealustoilla ehdottomilla mielipiteillesi torpaten ko tapauksessa sieltä peräkammarikorvesta kerrostaloasukkaiden elämäntilannenäkemyksiä.

        Niinhän minä sanoinkin, että nämä ovat vain agitointia ja provosointia varten.
        Mukava seurata miten tunteet kuumenee ;D


      • Anonyymi

        Kovinhan tuota näytät itse olevan aiheesta herkillä.
        Kyllä minulla hermot kestää, sinulla taitaa itsellä olla sen suhteen ongelmia :)
        Toisille tekee tiukkaa kohdata tosiasiat, se kun nyt vaan on tosi, että tällä palstalla kirjoittelulla et tilanteeseesi saa muutosta. Tosin mukavaa ajanvietettähän tuommoisen kiukuttelun lukeminen on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä sanoinkin, että nämä ovat vain agitointia ja provosointia varten.
        Mukava seurata miten tunteet kuumenee ;D

        No on sinulla harrastus, ihanko kokopäiväduuni on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä sanoinkin, että nämä ovat vain agitointia ja provosointia varten.
        Mukava seurata miten tunteet kuumenee ;D

        Ei kuumene tunteet vaikka niin odotat kieli pitkällä. Sinunlaisille on ihan oma nimitys jonka jätän sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä sanoinkin, että nämä ovat vain agitointia ja provosointia varten.
        Mukava seurata miten tunteet kuumenee ;D

        Ihanko sitä ollaan lokakapinallinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sinulla harrastus, ihanko kokopäiväduuni on?

        Ei, pelkästään harrastuksena. Mikäs tämän mukavampaa ajanvietettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabista ne siellä polttelee.
        Siinä on paha haju.

        Kiitos tiedosta. Täytyykin seuraavan kerran kun tämä kessuttelija tai pössyttelijä saastuttaa muita sillä kitkerän kammotuksen hajulla pyytää viranomaiset paikalle, prkl.


      • Anonyymi

        Ollaanko me tavattu jossain toriketjussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko me tavattu jossain toriketjussa?

        🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

        Torimieheltä ostetut mansikat peittoavat tupakka-askin oston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdasmielinen? Ootsä hiukan asiasta kärryillä? Tässä puhutaan terveyshaitoista joita tällainen ketjusätkänpolttaja aiheuttaa muille jatkuvalla kärtsäämisellä. Jos sulle ei oma terveys merkkaa mitään niin fine mutta älä tuo noin tyhmiä mielipiteitäs edes muiden luettavaksi, teet vaan itsestäsi tyhmän oloisen.

        Taitaa olla ilmastointi pielessä teidän talossa. Ei naapurien hajut ja tuoksut saa tulla muihin asuntoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinun vuokra-asunto, jossa sitä sätkää poltetaan? Jos ei, niin sitten se asia ei sinulle kuulu. Sätkän vetäminen ei taas kerro mitään ihmisen varallisuudesta, tai oikeastaan nykypäivänä pitää jo olla varakas , jotta voi poltta, koska tupakka on kallista.
        En itse polta, mutta en ole sitä muilta kieltämässä, jos on noin ahdasmielinen, kuin sinä, niin kannattaa muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa ei tällaisia ongelmia ole.

        Onko se sinun vuokra-asunto, jossa sitä sätkää poltetaan? Jos ei, niin sitten se asia ei sinulle kuulu. Sätkän vetäminen ei taas kerro mitään ihmisen varallisuudesta, tai oikeastaan nykypäivänä pitää jo olla varakas , jotta voi poltta, koska tupakka on kallista.
        En itse polta, mutta en ole sitä muilta kieltämässä, jos on noin ahdasmielinen, kuin sinä, niin kannattaa muuttaa sellaiseen asuntoon, jossa ei tällaisia ongelmia ole.

        Aiheuttavatko tupakoijat muille haittaa,kuin itselleen?Joutuuko raittiit maksamaan kulunkeja jossain muodossa?Voisihan sitä rakentaa asuntoja tupakoijille ja raittiille erikseen?Tupakoijat,alkoholia ja huumeita käyttävät,voisivatko he asua yhdessä,erillään raittiista ihmisistä?Tulevaisuudessa joudutaan pohtimaan Vegaanin oikeuksia asua erillään lihan syöjistä,no ainakin hajuhaitat ovat inhottavia ,kun grillataan lihaa pihamaalla tai parvekkeella!Olen raitia ja vegaani,sanoisinko itsenäinen viettelyksistä?


    • Anonyymi

      Tupakointi ei ole vielä kielletty Suomessa, joten tupakoitsijoilla on täysi oikeus tupakointiin. Jos parveketupakoinnista valitetaan, mutta taloyhtiön säännöt ei kiellä omistusasunnossa sisällä tupakointia, niin on vaan loogista, että käryyttäminen tapahtuu sisätiloissa.

      • Anonyymi

        Kyllä minä olen haistanut kauppajonossa, että tupakoit sisätiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen haistanut kauppajonossa, että tupakoit sisätiloissa.

        Heh, siinäpä sinulle tuulimylly, jota vastaan taistella, jos et siedä tupakanhajua kassajonossa. Minkäs meinasit sille ongelmalle tehdä?
        Asunnot joissa on lapsia samaan aikaan sisällä pitääkin pitää savuttomina passiivisen tupakoinnin takia, mutta olisi melkein suotavaa, lapsettomien tupakoitsijoiden lisätä sisällä polttamista, vanhojen hyvien aikojen muistoksi ja ihan vaan näitten valittajien kiusaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen haistanut kauppajonossa, että tupakoit sisätiloissa.

        Kokemuksesta voin kertoa että on kyllä tosi ällöä haistella illasta yöhön 7 x viikossa tota käryä. Jos asuu talossa jossa asuntoja pieni määrä ja joukossa tällainen sätkän ketjuvetäjä, joka sisällä käryyttää. Ei vaivaudu edes parvekkeelle kun raukkaa paleltaa. Normaalisti ihmiset jotka käy työssä ja elävät säännöllistä elämää haluavat työpäivän päätteeksi rentoutua kotonaan ilman mitään häiriötekijöitä. Ilta kun koittaa niin alkaa tämä röyhkeä yökyöpeli käryyttämään ja sitä kestää tuntitolkulla ja ketjussa. Tämä aiheuttaa terveyshaittoja myös muille. Kyllä fiksu ihminen ottaa myös muut huomioon mutta näitä yhteiskunnan xxxxxxxxx kun mahtuu valitettavasti joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta voin kertoa että on kyllä tosi ällöä haistella illasta yöhön 7 x viikossa tota käryä. Jos asuu talossa jossa asuntoja pieni määrä ja joukossa tällainen sätkän ketjuvetäjä, joka sisällä käryyttää. Ei vaivaudu edes parvekkeelle kun raukkaa paleltaa. Normaalisti ihmiset jotka käy työssä ja elävät säännöllistä elämää haluavat työpäivän päätteeksi rentoutua kotonaan ilman mitään häiriötekijöitä. Ilta kun koittaa niin alkaa tämä röyhkeä yökyöpeli käryyttämään ja sitä kestää tuntitolkulla ja ketjussa. Tämä aiheuttaa terveyshaittoja myös muille. Kyllä fiksu ihminen ottaa myös muut huomioon mutta näitä yhteiskunnan xxxxxxxxx kun mahtuu valitettavasti joukkoon.

        Muuta semmoiseen paikkaan, jossa tuota ongelmaa ei ole, tai siedä kanssa ihmisten erilaisuus. Omakotitalo olisi ollut sinulle oikea asumismuoto, tosin sielläkin saattaa naapurin terassilta tulla tupakanhaju omalle terassille tai jopa sisälle tuuletuskanavista. Mutta sellaista se elämä on, kaikkea ei voi saada ja kompromisseja pitää tehdä. Toisten ihmisten tapoja et voi muuttaa, mutta naapurisi voit kyllä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, siinäpä sinulle tuulimylly, jota vastaan taistella, jos et siedä tupakanhajua kassajonossa. Minkäs meinasit sille ongelmalle tehdä?
        Asunnot joissa on lapsia samaan aikaan sisällä pitääkin pitää savuttomina passiivisen tupakoinnin takia, mutta olisi melkein suotavaa, lapsettomien tupakoitsijoiden lisätä sisällä polttamista, vanhojen hyvien aikojen muistoksi ja ihan vaan näitten valittajien kiusaksi.

        En minä kirjoittanut etten siedä, mutta nyt kun huomautit niin kyllä minä kauppajonossa haistan senkin kellä on viinakrapule ja kuka tullut navetasta. 🐄🥃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta semmoiseen paikkaan, jossa tuota ongelmaa ei ole, tai siedä kanssa ihmisten erilaisuus. Omakotitalo olisi ollut sinulle oikea asumismuoto, tosin sielläkin saattaa naapurin terassilta tulla tupakanhaju omalle terassille tai jopa sisälle tuuletuskanavista. Mutta sellaista se elämä on, kaikkea ei voi saada ja kompromisseja pitää tehdä. Toisten ihmisten tapoja et voi muuttaa, mutta naapurisi voit kyllä valita.

        Olet vähemmistönä tuollaisen ajatusmallin kanssa. Muuta sinä omakotitaloon.


    • Anonyymi

      Iisalmessa kaksi ketjuröökääjänaista jotka parveketupakoivat, heidän isännöitsijänsäkin ketjuröökääjä.

      • Anonyymi

        Mitäs sitten, siinäpähän tupakoivat. Todennäköisesti ovat pienempi kulu yhteiskunnalle, kuin sinä, koska poistuvat muonavahvuudesta, ennen kuin alkavat kuluttamaan eläkettä, eikä terveydenhuoltoonkaan tule kuormitusta, huollettavista vanhuuden vaivoista. Lisäksi ovat tahoillaan tuoneet aimo summat rahaa valtiolle, tupakkaveron kautta. Niistä veroista on hyvä sitten ostella sinullekkin vaippoja, kun aika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten, siinäpähän tupakoivat. Todennäköisesti ovat pienempi kulu yhteiskunnalle, kuin sinä, koska poistuvat muonavahvuudesta, ennen kuin alkavat kuluttamaan eläkettä, eikä terveydenhuoltoonkaan tule kuormitusta, huollettavista vanhuuden vaivoista. Lisäksi ovat tahoillaan tuoneet aimo summat rahaa valtiolle, tupakkaveron kautta. Niistä veroista on hyvä sitten ostella sinullekkin vaippoja, kun aika on.

        Paljonko tupakan raaka-aineet ovat tulleet suomalaisille maksamaan? Kaikki tuontitavaraa?


    • Anonyymi

      OIKEUS TUPAKOIDA EI VOI OLLA TÄRKEÄMPI PERUSOIKEUS KUIN OIKEUS TERVEELLISEEN SISÄILMAAN KOTONA ( kansalaisaloite).

      • Anonyymi

        Se sinun sisäilmasi ei siitä ole sen huonommaksi muuttunut, kuin aiemminkaan, vaikka kuinka sitä isoilla kirjaimilla ylistät. Lopeta itkeminen, tai muuta muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sinun sisäilmasi ei siitä ole sen huonommaksi muuttunut, kuin aiemminkaan, vaikka kuinka sitä isoilla kirjaimilla ylistät. Lopeta itkeminen, tai muuta muualle.

        Voimia sinne peräkammariisi. Jos olisit fiksumpi niin tietäisit mitä terveellinen sisäilma merkitsee. Heikoilla älynlahjoilla ei pitkälle pötkitä vaikka kuinka yrität ehkä omasta mielestäsi kommentoida miehekkäästi. Kukaan täällä ei itke muut kuin sinä. Jokainen järkevä sen tajuaa että sätkä / tupakka aiheuttaa terveyshaittoja ja haisee pahalle.
        BTW, tiedoksi sinulle, mä kirjoitan just niinkuin mä haluun, isoilla tai pienillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinne peräkammariisi. Jos olisit fiksumpi niin tietäisit mitä terveellinen sisäilma merkitsee. Heikoilla älynlahjoilla ei pitkälle pötkitä vaikka kuinka yrität ehkä omasta mielestäsi kommentoida miehekkäästi. Kukaan täällä ei itke muut kuin sinä. Jokainen järkevä sen tajuaa että sätkä / tupakka aiheuttaa terveyshaittoja ja haisee pahalle.
        BTW, tiedoksi sinulle, mä kirjoitan just niinkuin mä haluun, isoilla tai pienillä.

        Alkaa nillittäjällä mennä tunteisiin ;)


      • Anonyymi

        Kovin heikolta näyttää tuon kansalaisaloitteen kannattajamäärät :D
        Ilmeisesti kaltaisiasi mielensäpahoittajia on onneksi kohtalaisen harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sinun sisäilmasi ei siitä ole sen huonommaksi muuttunut, kuin aiemminkaan, vaikka kuinka sitä isoilla kirjaimilla ylistät. Lopeta itkeminen, tai muuta muualle.

        Satutko olemaan se iisalmelaismies, joka röökaa kerrostalon eka kerroksen parvekkeella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satutko olemaan se iisalmelaismies, joka röökaa kerrostalon eka kerroksen parvekkeella?

        Iisalmesta kyllä, mutta en tupakoi. Toisten tupakointi ei silti häiritse minua mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iisalmesta kyllä, mutta en tupakoi. Toisten tupakointi ei silti häiritse minua mitenkään.

        Tupakoimattomuutesi ei myöskään häiritse minua mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satutko olemaan se iisalmelaismies, joka röökaa kerrostalon eka kerroksen parvekkeella?

        Minäkin tiedän monta iisalmelaismiestä, jotka tupakoi kerrostalon eka kerroksen parvekkeella, mutta kukaan niistä ei täällä kirjoittele.
        Yhdellä ei ole edes nettiyhteyttä (vanhempi mies), yhdellä on, mutta ei käytä sitä tämmöisiin ja muut eivät varmaankaan ole myöskään palstalla kävijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän monta iisalmelaismiestä, jotka tupakoi kerrostalon eka kerroksen parvekkeella, mutta kukaan niistä ei täällä kirjoittele.
        Yhdellä ei ole edes nettiyhteyttä (vanhempi mies), yhdellä on, mutta ei käytä sitä tämmöisiin ja muut eivät varmaankaan ole myöskään palstalla kävijöitä.

        Minäpä tunnen yhen tupakkamiehen kiuruveeltä jolla on nettiyhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tunnen yhen tupakkamiehen kiuruveeltä jolla on nettiyhteys.

        Hitsi, sinähän tunnet vaikka ketä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi, sinähän tunnet vaikka ketä :)

        Paljo tuttuja kun on tullu tehtyä kauppoja ympäri kylän. Tunnen minä yhen toisen, kiuruveeltä on sekkii, sillä on nettiyhteys muttei vejä sätkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo tuttuja kun on tullu tehtyä kauppoja ympäri kylän. Tunnen minä yhen toisen, kiuruveeltä on sekkii, sillä on nettiyhteys muttei vejä sätkee.

        Tunnetko sellasta kiuruveeltä, joka tupakoi eikä ole nettiyhteyttä? Sitten sie tuntisit melekein kaikki:)


    • Anonyymi

      Huomaa, että sätkänvetäjillä alkaa mennä tunteisiin. Hei haisulit perustakaa ihan 8ma kaupunki missä röyhyytätte kilvan toistenne kanssa.

      • Anonyymi

        Turhauttaako, kun et asialle mitään voi?:D


    • Anonyymi

      On se nyt yhtä perkelettä, että joku vitun kessukorsteeni saa savustaa koko kerrostalon ja vielä ilkeää komentaa savuttomat muuttamaan korpeen!

      Eiköhän nyt olisi suoritettava taloyhtiön kokouksessa demokraattinen äänestys, niin katsotaan kuka muuttaa korpeen käryyttämään?

      • Anonyymi

        Siitä vaan yrittämään :D


    • Anonyymi

      Mitäs teit parvekkeen tupakointi kiellon, sielä poltin ennen

    • Anonyymi

      Mitä ne välittää? Moni ei välitä paljosta muustakaan.

    • Anonyymi

      Joku tykkää polttaa sätkää, se on hänen asiansa. Minä poltan sikaria omassa vartavasten rakennetussa tupakkahuoneessa, ja lasi konjakkia.

      • Anonyymi

        Saanko tulla silloin tällöin tupruttelemaan tupakkahuoneeseesi, kun mies ja lapset ei anna tupakoida sisällä ja talvikin tulossa?


    • Anonyymi

      Teksteistä päätellen nainen, jonka äijä on jättänyt motkotuksen takia. Kun ei ole saanut ketään kiusattavaksi, niin etsii vikoja toisista, joita hänen kohtaamansa ihmiset joutuu kuuntelemaan, jos pysähtyvät.

      • Anonyymi

        Täällä varmaan kommentoi sekä ja että, puolesta ja vastaan. Jokaisella oma mielipiteensä.


    • Anonyymi

      Kuuluisa iisalmelainen sätkänvetäjä
      https://www.is.fi/
      FORMULA 1
      Kirja: Keke Rosberg suututti toimittajat tupruttelemalla sikaria avokonttorissa – sai pian eteensä lapun ja reagoi siihen jäätävällä tavalla
      Selostajalegenda Matti Kyllönen kertoo uutuuskirjassa Keke Rosbergin runsaasta sauhuttelusta.

    • Anonyymi

      Huh että oli reagoinut tod JÄÄTÄVÄLLÄ tavalla..

      • Anonyymi

        Sauhutteleeko JÄÄMIES?


    • Anonyymi

      Jos oikeesti murehdit terveyttäsi muuta savuttomaan taloyhtiöön. Ihan jo mielenterveytesi takia.

      • Anonyymi

        Mikähän sä olet arvioimaan kenenkään mielenterveyttä? Ei taida siltä saralta tutkintoa löytyä? Murehdi vaan omaa terveyttäsi jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi

        Listaa Iisalmen savuttomat taloyhtiöt, mistä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listaa Iisalmen savuttomat taloyhtiöt, mistä valita.

        Eipä taida löytyä savuttomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida löytyä savuttomia.

        Älä jauha sitä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida löytyä savuttomia.

        Pitäs vinkujien perustaa oma savuton taloyhtiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs vinkujien perustaa oma savuton taloyhtiö.

        Sätkänvetäjät hvtin kuuseen saastuttamasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listaa Iisalmen savuttomat taloyhtiöt, mistä valita.

        Haukiniemellä ja Luuniemellä noin alkuun. Ei pidä olla noin avuton, eti ite lisää. Valitsitko Päädyitkö asumaan ekaan sulle valmiiksi etsittyyn asuntoon?
        En arvostellut sun mielenterveyttä , vaan tuolla sisäongelmakärsimyksellä takuulla mennööpi hermo prkl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sätkänvetäjät hvtin kuuseen saastuttamasta

        Niin juttiisa, se hvetin kuusi on Pieningän salolla, Venäjän puolella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juttiisa, se hvetin kuusi on Pieningän salolla, Venäjän puolella!

        Meeppä sinne sitte. Ei häirihe sätkänhaju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukiniemellä ja Luuniemellä noin alkuun. Ei pidä olla noin avuton, eti ite lisää. Valitsitko Päädyitkö asumaan ekaan sulle valmiiksi etsittyyn asuntoon?
        En arvostellut sun mielenterveyttä , vaan tuolla sisäongelmakärsimyksellä takuulla mennööpi hermo prkl.

        Ei mene hermot, vastasit keskustelua sivusta seuraavalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukiniemellä ja Luuniemellä noin alkuun. Ei pidä olla noin avuton, eti ite lisää. Valitsitko Päädyitkö asumaan ekaan sulle valmiiksi etsittyyn asuntoon?
        En arvostellut sun mielenterveyttä , vaan tuolla sisäongelmakärsimyksellä takuulla mennööpi hermo prkl.

        Sielä on sitten muut vitsaukset .Sauruman katsoo korkeelta tornista .Liekehtivä silmä valvoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukiniemellä ja Luuniemellä noin alkuun. Ei pidä olla noin avuton, eti ite lisää. Valitsitko Päädyitkö asumaan ekaan sulle valmiiksi etsittyyn asuntoon?
        En arvostellut sun mielenterveyttä , vaan tuolla sisäongelmakärsimyksellä takuulla mennööpi hermo prkl.

        Ei aina savuttomalla taloyhtiöllä voi taata savuttomuutta. Kyllä niitä tupruttajia löytyy näissäkin savuttomissa taloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielä on sitten muut vitsaukset .Sauruman katsoo korkeelta tornista .Liekehtivä silmä valvoo

        Mitä tarkoittaa sauruman? Onko suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina savuttomalla taloyhtiöllä voi taata savuttomuutta. Kyllä niitä tupruttajia löytyy näissäkin savuttomissa taloissa.

        Sitten ei auta muu, kuin muuttaa omakotitaloon. Sinä et pysty toisia ihmisiä muuttamaan mieleiseksesi, mutta voit muuttaa omaa käyttäytymistäsi ja asuinpaikkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei auta muu, kuin muuttaa omakotitaloon. Sinä et pysty toisia ihmisiä muuttamaan mieleiseksesi, mutta voit muuttaa omaa käyttäytymistäsi ja asuinpaikkaasi.

        Vai että ihan asuinpaikkaa muuttaa näitten sauhuttelijoiden vuoksi. Eiköhän se mene niin että menkööt sauhuttelijat sen sijaan korpeen asumaan. Onneksi tupakkatoppa maksaa pian toista kymppiä niin eiköhän aleta miettiä sitä tupakkalakkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan asuinpaikkaa muuttaa näitten sauhuttelijoiden vuoksi. Eiköhän se mene niin että menkööt sauhuttelijat sen sijaan korpeen asumaan. Onneksi tupakkatoppa maksaa pian toista kymppiä niin eiköhän aleta miettiä sitä tupakkalakkoa.

        Se on kuin alkoholi tai bensa, ne jotka sitä haluaa, maksaa mitä tahansa ja/tai hankkivat muualta halvemmalla. Onnea yrityksellesi saada tupakoijia muuttamaan minnekään😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei auta muu, kuin muuttaa omakotitaloon. Sinä et pysty toisia ihmisiä muuttamaan mieleiseksesi, mutta voit muuttaa omaa käyttäytymistäsi ja asuinpaikkaasi.

        Juuri näin.Muuttaa muaalle muita härkkimästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa sauruman? Onko suomea?

        EE kun nepalia lololololololol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuin alkoholi tai bensa, ne jotka sitä haluaa, maksaa mitä tahansa ja/tai hankkivat muualta halvemmalla. Onnea yrityksellesi saada tupakoijia muuttamaan minnekään😂

        Ei todella kukaan järki ihminen maksa tupakasta maltaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todella kukaan järki ihminen maksa tupakasta maltaita.

        Ne maksaa, jotka sitä haluaa. Ja jos hinta karkaa aivan älyttömäksi, niin sitten sen tuonti ulkomailta kasvaa, aivan kuten alkoholissakin. Kysyntä luo markkinat ja yrittäjiä kyllä aina riittää.


    • Anonyymi

      Vedän filtersavuketta niin paljon kuin huvittaa! Kärsi köyhä!!! Tai muuta omaan kämppään :D...

      • Anonyymi

        Näkyy olevan heikkohermoinen tuo savuton valittaja. Kannattaisi vetäistä rööki niin mielikin kirkastuisi ja olisi lupsakka olo hermoilun ja kiukkuilun sijasta.


      • Anonyymi

        Onnea hienosta harrastuksesta, jatka vain samaan malliin.
        Kun olet noinkin ruostumaton teräsmies, niin toivotan sinulle hyvää matkaa valitsemallasi savuisella tiellä.

        Mutta entäpä jos oletkin vain pelkkä leuhka ja hauras kukkopoika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea hienosta harrastuksesta, jatka vain samaan malliin.
        Kun olet noinkin ruostumaton teräsmies, niin toivotan sinulle hyvää matkaa valitsemallasi savuisella tiellä.

        Mutta entäpä jos oletkin vain pelkkä leuhka ja hauras kukkopoika?

        Voi tuota ahdistuksen määrää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota ahdistuksen määrää :)

        Kyllä se siitä vielä kessukorsteenia ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä vielä kessukorsteenia ahdistaa.

        Mikä ja milloin?


    • Anonyymi

      hihii

    • Anonyymi

      Tupakoijille haittavero,kun todetaan itse teossa!

    • Anonyymi

      Tupakoivat maksaa jo haittaveronsa askin hinnassa, tupakoimattomille voisi laittaa solidaarisuus veron, niin osallistuisivat osaltaan veropotin kartuttamiseen.

      • Anonyymi

        Haittaveroa tupakasta maksoin yli 40 vuotta.
        Sydämeen on tehty ohituksia ja syöpää leikattu kolmeen kertaan.
        Lisäksi keuhkorakkulat puhkeilevat ja kaksi kertaa on jo kylkiluiden välit avattu ja romahtanut keuko kursittu takaisin paikoilleen.
        Veri ei kierrä jaloissa ja sekin on kuollut.
        Että ei muuta kuin nauttikaa kessukorsteenit ihanan pitkistä henkosista niin pitkään kuin pystytte.
        Palkinto odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaveroa tupakasta maksoin yli 40 vuotta.
        Sydämeen on tehty ohituksia ja syöpää leikattu kolmeen kertaan.
        Lisäksi keuhkorakkulat puhkeilevat ja kaksi kertaa on jo kylkiluiden välit avattu ja romahtanut keuko kursittu takaisin paikoilleen.
        Veri ei kierrä jaloissa ja sekin on kuollut.
        Että ei muuta kuin nauttikaa kessukorsteenit ihanan pitkistä henkosista niin pitkään kuin pystytte.
        Palkinto odottaa.

        Ja pointti oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pointti oli?

        Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa.

        Mutta sillä vastattiin verotukseen koskevaan kommenttiin, niin mikä sen pointti siihen oli?
        Tokihan kaikki tietää, mihin tupakointi terveydellisesti altistaa.


    • Anonyymi

      Mites muuten vinkuiitat ei ole samalla täällä itkemässä autoilusta tuleviin haittoihin?
      Kerrostalojen parkkipaikat ovat näitä syövän aiheuttajia täynnä ja lukuisat tupakoimattomatkin ajelevat niillä yksin töihin joka päivä, vaikka työmatkaa ei olisi maksimissaankaan, kuin muutama kilometri. Ei tietoakaan autoilun vähentämisestä tai edes kimppakyydeistä, vaan jokainen saastuttaa omallaan.
      Myös autojen päästöt ovat terveydelle todella haitallisia ja varmasti enemmän nillittäjät altistuvat niille elämänsä aikana, kuin tupakansavulle. Samoin sisätiloissa poltetut kynttilät, niistä tulee todella paljon haitallisia pienhiukkasia sisäilmaan, kuten myös tulisijoista, takat, kiukaat, leivinuunit ym.

      • Anonyymi

        Evvk, minulla on Tesla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evvk, minulla on Tesla.

        Irtoaa siitä teslankin renkaista ja tienpinnasta sillä ajettaessa pienhiukkasia ja nämä kulkeutuvat ns. katupölyn muodossa hengitysteihin, joten jos sinun teslasi ei lennä, niin samalla lailla siellä kuormitat, kuin muutkin. Lisäksi se sähkön tuottaminen akkuihin ei tapahdu päästöttömästi, vaikka paikallinen kuormitusta ei tältä osin olisikaan.


      • Anonyymi

        Kun sähkönsiirtomaksut nousevat jatkuvasti, on maaseudullakin siirryttävä pärevaloihin ja ruuat laitettava puuämmitteisessä uunissa ja ulkosalla, savusaunat käyttöön ja ajeltava maitokauppaan munamankelilla. Päästöjä tulee silloikin taivaalle, mutta eivät sentään saastuta lähinaapuria, joka asuu 5 kilometrin päässä!


      • Anonyymi

        Karmeinta on hajuvedet kerrostaloissa, etenkin hissit. Tupakka ei niissä haise, vaikka tupakoitsija olisi kulkenutkin hissillä, mutta auta armias, kun joku on kissankusta päällensä, koko hissi lemuaa.


    • Anonyymi

      "Anonyymi kirjoitti:
      Sitä saa mitä tilaa.

      Mutta sillä vastattiin verotukseen koskevaan kommenttiin, niin mikä sen pointti siihen oli?
      Tokihan kaikki tietää, mihin tupakointi terveydellisesti altistaa."

      Pointti oli se, että olin samanlainen kuin kaikki kerrostalo asunnoissa ja parvekkeilla kessua käryyttävät leuhkat mulkut.
      Että minulla on oikeus savustaa oma perhe ja naapurit koska maksan joka askista veroa.
      Minulle mulkulle kuului vapaus ja oikeus elää just niin kuin itse halusin.

      • Anonyymi

        Ja niin teitkin, mutta mikä se pointti tuohon verotukseen oli?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe