Valloittaako karppaus maailmaa?
"T2d:n remissiointibisnekseen mukaan tullut kanadalainen Gini kertoo tehneensä vuoden kestäneen tutkimuksen oman ohjelmansa vaikuttavuudesta. Tutkimusta ei ole julkaistu missään tiedejulkaisussa eikä se tietääkseni ole vertaisarvioitu. Saattaa silti olla luotettavampi kuin se Unileverin tutkinus, jonka mukaan ”yhdeksän kymmenestä filmitähdestä käytti Lux-saippuaa”.
Ginin tutkimuksen mukaan:
65 % sai HbA1c:n terveen tasolle alle 6,5%:n.
Paino putosi 4–12%.
40 %:lla aleni verenpaine.
92%:lla väheni kolmessa kuukaudessa diabeteslääkityksen tarve."
Kauhistus!!!
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Karppaus on vanha asia, sitä käytettiin sata vuotta sitten ennen kuin keksittiin insuliini, silti diabeetikot kuolivat nuorina.
- Anonyymi
Historia on aina mielenkiintoista. Olis hyvä tuntea sen. Milloinka mittarit ilmestyi potilaille? Mitenkä ennen mittareita? Lääkäri varmaan maistoi potilaan kusta? Itämaiset lekurit kusetti epäiltyä sokeritautista kusemaan ruukkuun ja sitten jos sokerimuurahaiset hyökkäs sinne niin tauti oli määritelty. Miksi diabetes lisääntyy? Olisko kuumaa tietoa?
- Anonyymi
"Karppaus on vanha asia, sitä käytettiin sata vuotta sitten ennen kuin keksittiin insuliini, silti diabeetikot kuolivat nuorina."
Selvennäppä hieman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Karppaus on vanha asia, sitä käytettiin sata vuotta sitten ennen kuin keksittiin insuliini, silti diabeetikot kuolivat nuorina."
Selvennäppä hieman.Lue itse kirjoista jos et tuota tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Historia on aina mielenkiintoista. Olis hyvä tuntea sen. Milloinka mittarit ilmestyi potilaille? Mitenkä ennen mittareita? Lääkäri varmaan maistoi potilaan kusta? Itämaiset lekurit kusetti epäiltyä sokeritautista kusemaan ruukkuun ja sitten jos sokerimuurahaiset hyökkäs sinne niin tauti oli määritelty. Miksi diabetes lisääntyy? Olisko kuumaa tietoa?
Mittarit ilmestyivät potilaille 80-luvulla. Meidän ensimmäinen mittari maksoi 700 markkaa vuonna 1989. Sitä ennen verensokereita arvioitiin laittamalla pisara verta mittaliuskalle, pyyhkimällä se 2 minuutin kuluttua pois, odottamalla vielä minuutti ja vertaamalla liuskan väriä liuskapurkin kyljessä olevaan värikarttaan. Tuo ensimmäinen mittari käytti samoja liuskoja. Sitä ennen oli liuskoja joilla sokereita "mitattiin" virtsasta.
- Anonyymi
"Valloittaako karppaus maailmaa?"
Totta kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569