On kaatunut. Maailmanloppu tulee. Se on ranteet auki.
Faceböökki
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Myöhäistä. Joku apina kerkesi povaamaan maailmanlopun tulevaksi otetuista koronarokotteista.
- Anonyymi
Kova paikka niille itserakkaille, jotka päivittäävät joka päivä naamatauluaan tuolla.
- Anonyymi
Facebook toimii taas.
Ei sen takia tarvitse tehdä itsaria. Muuten tietysti voi, jos siltä tuntuu.- Anonyymi
Minä harkitsen itsaria jollei se fezepökki kohta kaadu.
Hra Google imee teistä kaikki tiedot ja rekisteröi ne suureen muistikirjaansa. Jonakin päivänä, jonakin päivänä....
- Anonyymi
Joku kaveri kuulemma veti eilen ranteet auki, kun faceböökki kaatui.
- Anonyymi
Naamakirjan Osakkeiden omistaja varmaan. Siinä paloi miljardeja muutamassa tunnissa.
- Anonyymi
Mulla on facebookissa 753 ystävää. Olen hyvin suosittu ja kehopositiivinen henkilö.
Ystävät seuraavat tarkoin tekemisiä. Tunnen itseni tärkeäksi henkilöksi ja rakastettavaksi persoonaksi.Toistakymmentä tuntematonta tyyppiä haluaa munt ystäväksi, vaikka ne ei tiedä munsta mitään.
Mitä nekin "ystävät" mahtaa olla, jotain verkostomarkkinoijia?- Anonyymi
Nykyisin laulun kysymys "Mistä löydät sä ystävän" on saanut vihdoin vastauksen.
Face-bookista niitä löytyy vaikka muille jakaa.
- Anonyymi
Verkko-operaattorit tekivät hyvän tilin tekstiviesteillä kun ankkahuulifirma oli hetken nurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849