Faceböökki

Anonyymi

On kaatunut. Maailmanloppu tulee. Se on ranteet auki.

10

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myöhäistä. Joku apina kerkesi povaamaan maailmanlopun tulevaksi otetuista koronarokotteista.

• Anonyymi

Kova paikka niille itserakkaille, jotka päivittäävät joka päivä naamatauluaan tuolla.

• Anonyymi

Facebook toimii taas.
      Ei sen takia tarvitse tehdä itsaria. Muuten tietysti voi, jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Minä harkitsen itsaria jollei se fezepökki kohta kaadu.
        Hra Google imee teistä kaikki tiedot ja rekisteröi ne suureen muistikirjaansa. Jonakin päivänä, jonakin päivänä....

• Anonyymi

Joku kaveri kuulemma veti eilen ranteet auki, kun faceböökki kaatui.

• Anonyymi

Naamakirjan Osakkeiden omistaja varmaan. Siinä paloi miljardeja muutamassa tunnissa.

• Anonyymi

Mulla on facebookissa 753 ystävää. Olen hyvin suosittu ja kehopositiivinen henkilö.
      Ystävät seuraavat tarkoin tekemisiä. Tunnen itseni tärkeäksi henkilöksi ja rakastettavaksi persoonaksi.

• Toistakymmentä tuntematonta tyyppiä haluaa munt ystäväksi, vaikka ne ei tiedä munsta mitään.
        Mitä nekin "ystävät" mahtaa olla, jotain verkostomarkkinoijia?

• Anonyymi

Nykyisin laulun kysymys "Mistä löydät sä ystävän" on saanut vihdoin vastauksen.

Face-bookista niitä löytyy vaikka muille jakaa.

• Anonyymi

Verkko-operaattorit tekivät hyvän tilin tekstiviesteillä kun ankkahuulifirma oli hetken nurin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      352
      3862
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      189
      3587
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      629
      2896
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1603
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      340
      1492
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1419
    7. 102
      1308
    Aihe