Syysyönä. Ois mukavaa kölliå yhdessä. :)
A-miestä ikävä tälleen
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No oishan tuo, ei tarttis ihan yksikseen vaan möllötellä.
- Anonyymi
Olis kyllä.
- Anonyymi
Köllisin mieluusti ihanan M naisen kanssa.
- Anonyymi
Aivanko niin teidän armonne 🌝
- Anonyymi
Itse M miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivanko niin teidän armonne 🌝
Kyll se näin on
- Anonyymi
Niin varmaan, mutta en kelvannut. Parempi tuli tilalle joka vain antaa hyvän olon tunnetta. 🍺
Vaikka aamulla onkin hieman heikko olo, niin voihan sitä sitten ottaa lisää! 🍻 - Anonyymi
En ole olisi kiinnostunut kummastakaan mutta nyt olen vapaa tekemään mitä vain kenen kanssa tahansa
- Anonyymi
Olen vapaa mihin vaan
- Anonyymi
A-mies kirjoittaa itse itselleen, ja se A-mies on Risto itse.
- Anonyymi
Ketä sä oikeen syytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sä oikeen syytät?
Itse taidat olla molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäluulot kuluttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäluulot kuluttaa!
Epäilen.
- Anonyymi
Kysymys kuuluu että miksi? Onko Risto niin ihana mues, että hänenä pitää esiintyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen tuulihattuteoria siellä.-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäluulot kuluttaa!
Saisi kyllä kulua jo loppuun näin älyvapaat salaliittoteoriat. Minkä lie thunderin kokee itseltään varastetun kun ei sepostuksille loppua näy. -sivusta
- Anonyymi
Ihan samat fiilikset kuin ap:lla, paitsi et vois sitä päivälläkin livistää köllöttelemään yhden A:n kanssa.
- Anonyymi
Mikä estää köllöttelyt?
- Anonyymi
On se vähän hankala kesken työpäivän karata köllöttelemään: D
- Anonyymi
Noo äläs nyt, pientä salaista kivaa, ei kerrota tyttökaverille😜
- Anonyymi
Siitä vaan viestiä laitat luuriin, niin olen siellä jo eilen. 😳
- Anonyymi
Sori, et ole minun kaivattuni. Hän ei puhuisi noin.
- Anonyymi
Et todellakaan ole minun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.18010553- 572873
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822618- 872476
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1492182Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2532035- 451451
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211250Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35902