Kahvi ja viini muuttuneet pahan makuisiksi

Anonyymi

Hämmentävä tilanne, kun kahvi ja viini ovat muuttuneet pahan makuisiksi. Millä tavalla hemmotella itseä, kun eivät nämä enää käy? Ruokapuolikaan ei houkuta. Makeisista ja pullista en ole pitänyt vuosikausiin.

Lapsena pidin makeisista niin paljon, että ihmettelin, miksi aikuiset eivät osta kaikella rahallaan karkkeja.

Tee olisi neutraalia. Sitä pitää sitten keitellä yksin itselle, kun mieheni niin harvoin haluaa teetä.

Lapsuuden kodissani juotiin paljon yhdessä kahvia. Siinä oli sitä yhdessäolon tuntua. Sanottiin, että keitetään hyvät kahvit!

Muistan, että raskaana ollessa oli aika, että kahvi oli hyvin pahan makuista. Jos lähelle tuli kahvia juonut ihminen, piti vetäytyä kauemmaksi, ettei olisi tarvinnut haistaa kahvin kamalaa lemua.

Nyt en tiedä syytä, miksi kahvi ja viini ovat muuttuneet niin pahanmakuisiksi. Kumma juttu. Tämä tuntuu menetykseltä.

Olen 63-vuotias.

Vesi taitaa olla tällä hetkellä parhaan makuinen juoma.

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työelämässä kahvia kului. Ei ollut aikaa käydä kahvitauolla eikä lounaalla. Kahvikuppi työpöydällä siitä sai jotakin draivia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      555
      2036
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      257
      1855
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      62
      1173
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      294
      1142
    5. 72
      1038
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1023
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      52
      876
    Aihe