Tartunnat selvässä nousussa HUS-alueella
Koronatesteistä positiivisten osuus on kasvanut 5,2 prosenttiin.
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) alueella koronapositiivisten määrä on lähtenyt nousuun.
HUSin diagnostiikkakeskuksen johtaja Lasse Lehtonen kertoo Twitterissä, että koronatestien määrä väheni viime viikolla edelliseen viikkoon nähden, mutta positiivisten testitulosten osuus 5,2 prosenttia kasvoi selvästi edelliseen viikkoon nähden, jolloin positiivisten testien osuus oli vain 3,7 prosenttia.
HUS-alueella tehtiin 22 132 koronavirustestiä, joista 1 148 oli positiivisia.
Myös sairaalapotilaiden määrä kasvoi selvästi edeltävään viikkoon nähden. Eilen maanantaina aamulla HUSin sairaaloissa oli peräti 44 koronapotilasta, joista teho-osastolla oli 11.
https://www.verkkouutiset.fi/tartunnat-selvassa-nousussa-hus-alueella/#439b70a4
SUVI HAUTANEN | 05.10.2021 | 07:47
Tartunnat selvässä nousussa HUS-alueella
Anonyymi
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161