Nainen minä olen sydänmies

Anonyymi

Minä se olen! Olen sydänmies! Sydämeni kuuluu vain sinulle! 🤲💚👩 Maauuuh 😽 ps. Vihje löytyy tän viestin lähetysajasta 🤣

22

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita tekstaria 🙂

• Anonyymi

Siinähän se sydän pamppailee

Aikas säännöllisesti

Kiva

• Anonyymi

Tuttu tunne 😁

• Anonyymi

Nii että ikä on välillä 12-34😁...?

Niin kait mullakin,,,??

• Anonyymi

En ymmärrä vihjettä 😂

• Anonyymi

Nii että kun sanoit että oot sydänmies ja että vihje löytyy tämän lähetyksen lähetysajasta...Niin lähetysaika oli sopivasti klo 12.34...eli ikäkin vois sopivasti passata...

Siinä välillä,,,??

• Anonyymi

Älä huoli en minäkään t. Sydänmies 💚 ps. Huomaatko kaavan? 🤣

• Anonyymi

Joo ymmärsin vihjeen, mutta voihan se silti olla joku muukin kuin sinä. Saisko lisää vihjeitä?🙂

• Anonyymi

Tummalle 12-34 vuotiaalle naiselle vihreä sydän tarjolla avokämmenillä.

• Anonyymi

🙄🙄🙄

• Anonyymi

Ai nyt 13.30 ...nukkuu sydän rinnassa, ruususen unta, odottaa todellisen rakkauden ensisuudelma a.

• Anonyymi

Älä vaan kuvittele, ap: n olevan tuttavasi...

• Anonyymi

Nainen sinä et ikinä arvaisi, olen sen verran ovela T. sydänmies 💚 ps. Kuulin huhua palstalla että täällä on myrkynvihreitä hom....oja 🤣 Vuoksesi voin myös hompsuillakin 👉👈jos sydämesi saan 🤲💚

• Anonyymi

No huhhuhuh näitä palstapoikia.
        Älkää naiset menkö vipuun!

T. N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huhhuhuh näitä palstapoikia.
        Älkää naiset menkö vipuun!

T. N46

Suosittelen että kaikki naiset pukeutuu tästedes vain vihreään 💚 Ps. Myrkynvihreät silmäni saavat siten silmänruokaa 👀🍑 Olen riutunut sydän 💔

• Anonyymi

Vaikutatko jotenkin typerältä. Vaikka yrität olla hauska. Sen sijaan täys🤡

• Anonyymi

Ethän väheksy toisen älykkyyttä??

• Anonyymi

On taas se aika päivästä nainen... mitä mieltä olet? onkohan ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? 💚💚💚
      💚💚💚💚

• Anonyymi

Minä ainakin olen antelias nainen: annan sinun siellä oman karsinasi naisia mutustella, älä katsele aidan yli kun vihreää ruohoa pukkaa omien aitojesi sisällä. :)

• Anonyymi

irl

• Anonyymi

Se aika päivästä???

• Anonyymi

Ja miehellä se aika kuusta... juoksuaika.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kuoli saatuaan Pfizer -koronarokotteen

BBC: New Zealand woman dies after receiving Pfizer vaccine https://www.bbc.com/news/world-asia-58380867
      Seinäjoki
      258
      7172
    2. Bile-Sanna laittoi ylimielisen insta-viestin

Nyt se keulii taas. Ylimielinen bile-Sanna kuittailee boomereille. Marinin mielestä muut on retuja paitsi hänen bilejenginsä. Viestin voi tulkita niin
      Maailman menoa
      644
      3886
    3. Pohjanoteeraus tuotannolta

Juuri, kun kaikki luisti hyvin tuotannon suunnasta, niin sitten tuli tämä huti, että Minna, mitääntuottamaton, hihittelevä puutarhatonttu otettiin tak
      Big Brother
      35
      2239
    4. Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan

Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua kehossa kihelmöi lämpimät aallot ja jo
      Ikävä
      78
      2195
    5. Tänään kerrottiin 1 732 uudesta koronavirustartunnasta

"Sairaalahoidossa olevien koronapotilaiden yhteismäärä on noussut perjantaista kymmenellä ihmisellä, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Suomessa
      Maailman menoa
      86
      1678
    6. Rokotevastaiset julistivat sodan Suomelle

https://www.verkkouutiset.fi/hs-raju-viestitulva-kansanedustajille-se-on-sota-nyt/ "Se on sota nyt!" Rokotevastainen äärioikeisto on julistanut Suome
      Maailman menoa
      394
      1549
    7. Menetit elämäsi rakkauden

Miltä se mahtaakaan tuntua?
      Ikävä
      80
      1412
    8. Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi.

Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi – näin poliitikot reagoivat: ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia” Pääministeri Sanna Marin julkaisi
      Pori
      211
      1255
    9. Vieläkö sinä kulta

Pieni jaksat leikkiä? 😇... Sinnikäs mies..
      Ikävä
      51
      1199
    10. Abdulhakim Irfani tuomittiin törkeästä raiskauksesta

"Yöhoitaja raiskasi asumispalveluyksikön asukkaan useita kertoja". https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cba42110-4436-46bb-a0d5-9d7bc85f1bdb Helsingin
      Maailman menoa
      62
      1162
    Aihe