Kuoleeko abortteihin ihmisiä enemmän kuin koronaan vuositasolla?

Tulipahan tuossa vaan mieleen moinen .

Tietäjät kertokoon.

211

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No suomessa ei kuole aborttiin naisia mutta synnytyksiin kyllä noin 3 vuodessa. Jenkeissä voi kuolla enemmän. Kun aborttia vaikewmpi saada

      • Itäneitä ihmisen alkuja tarkoitin ...


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Itäneitä ihmisen alkuja tarkoitin ...

        Noin puolet alkaneista eli itäneistä raskauksista päättyy ilman että nainen välttis itse tietää asiasta joten mahdoton tilastoida.

        Voit varmuudeksi vaikka laskea kaikille lisääntymisikäisille naisille vaikka kerran kuukaudessa menetetyn "ihmishengen" sitä kun ei tavan menkoista huomaa... Esim jos on kierukka niin kukapa tietää... Olisko sulla kiinnostusta alkaa tarkkailemaan naisten genitaaleja ja laskemaan "menetettyjä ihmishenkiä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin puolet alkaneista eli itäneistä raskauksista päättyy ilman että nainen välttis itse tietää asiasta joten mahdoton tilastoida.

        Voit varmuudeksi vaikka laskea kaikille lisääntymisikäisille naisille vaikka kerran kuukaudessa menetetyn "ihmishengen" sitä kun ei tavan menkoista huomaa... Esim jos on kierukka niin kukapa tietää... Olisko sulla kiinnostusta alkaa tarkkailemaan naisten genitaaleja ja laskemaan "menetettyjä ihmishenkiä".

        Entäpä suunnitellut ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Entäpä suunnitellut ?

        Samahan se on, onko suunniteltu vai mikä. Kannattaa keskittyä syntyneisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puolet alkaneista eli itäneistä raskauksista päättyy ilman että nainen välttis itse tietää asiasta joten mahdoton tilastoida.

        Voit varmuudeksi vaikka laskea kaikille lisääntymisikäisille naisille vaikka kerran kuukaudessa menetetyn "ihmishengen" sitä kun ei tavan menkoista huomaa... Esim jos on kierukka niin kukapa tietää... Olisko sulla kiinnostusta alkaa tarkkailemaan naisten genitaaleja ja laskemaan "menetettyjä ihmishenkiä".

        Höpö höpö, trolli taas jauhamassa laput silmillä sokkovalheitaan.

        Lapsia tapetaan siis lähes 9 tuhannen vuosivaiuhdilla ja jos laki lepsuunnutetaan entisestään, tulee määrä vamasti räjähtämään suuremmaksi kuin vuosiin.

        "No suomessa ei kuole aborttiin"

        Tottakai kuolee, vaikkei "naisen oikeus" -vouhkat sitä haluakaan nähdä eikä myöntää. Ihan kuolee laillisiinkin sorkintoihin, ja vielä abortin jälkeiset itsemurhat päälle, joita on 6 kertaisesti synnyttäneisiin nähden.

        "Voit varmuudeksi vaikka laskea kaikille lisääntymisikäisille naisille vaikka kerran kuukaudessa menetetyn "ihmishengen""

        Ensinnä, jos ei ole seksiä, on kai vaikea olla mitään ihmishenkiäkään, ja useimmilla kuitenkin ehkäisyt pelaa ihan kuten on tarkoituskin. Harvoissa menetelmissä on mitään vaikutusta mahdollisen alkion kiinnittymiseen. Ja vielä, parhaissa oloissakin raskauden alkamisen todennäköisyys on noin 20-25% kiertoa kohti, eli siitä voi päätellä että tuskin edes hedelmöitystä tapahtuu läheskään joka kierrossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, trolli taas jauhamassa laput silmillä sokkovalheitaan.

        Lapsia tapetaan siis lähes 9 tuhannen vuosivaiuhdilla ja jos laki lepsuunnutetaan entisestään, tulee määrä vamasti räjähtämään suuremmaksi kuin vuosiin.

        "No suomessa ei kuole aborttiin"

        Tottakai kuolee, vaikkei "naisen oikeus" -vouhkat sitä haluakaan nähdä eikä myöntää. Ihan kuolee laillisiinkin sorkintoihin, ja vielä abortin jälkeiset itsemurhat päälle, joita on 6 kertaisesti synnyttäneisiin nähden.

        "Voit varmuudeksi vaikka laskea kaikille lisääntymisikäisille naisille vaikka kerran kuukaudessa menetetyn "ihmishengen""

        Ensinnä, jos ei ole seksiä, on kai vaikea olla mitään ihmishenkiäkään, ja useimmilla kuitenkin ehkäisyt pelaa ihan kuten on tarkoituskin. Harvoissa menetelmissä on mitään vaikutusta mahdollisen alkion kiinnittymiseen. Ja vielä, parhaissa oloissakin raskauden alkamisen todennäköisyys on noin 20-25% kiertoa kohti, eli siitä voi päätellä että tuskin edes hedelmöitystä tapahtuu läheskään joka kierrossa.

        Laita tilasto montako viime vuonna kuoli aborttiin Suomessa. Pitää sinun jotain lukuja ja lähteitä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tilasto montako viime vuonna kuoli aborttiin Suomessa. Pitää sinun jotain lukuja ja lähteitä tietää.

        >Lailliseen kirurgiseen raskaudenkeskeytykseen liittyvän kuolemanriskin on arvioitu olevan 0,1–2/100 000 2, 3. Kuolleisuus lisääntyy raskauden ollessa pidemmällä: 0,1/100 000 kun raskauden kesto on 8 raskausviikkoa ja 9/100 000 raskauden keston ollessa ≥ 21 viikkoa 3. Tärkeimmät kuolinsyyt ovat infektio sekä tromboemboliset että anestesiaan liittyvät komplikaatiot 2.
        Myös lääkkeelliseen keskeytykseen liittyviä kuolemantapauksia on raportoitu 3, 4. Nämä tapaukset ovat liittyneet kohdun ulkoiseen raskauteen, runsaaseen vuotoon tai septiseen shokkiin 3.
        Clostridium sordellii -bakteerin aiheuttamia fataaleja sepsiksiä on kuvattu harvinaisena lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen komplikaationa 4. Tyypilliseen taudinkuvaan kuuluvat vatsakipu, hypotensio, takykardia, nesteen kertyminen kudoksiin, hemokonsentraatio ja huomattava leukemoidi reaktio ilman kuumeilua. Kuolleisuus on hoidosta huolimatta suuri 4. >

        Abortin jälkeisiä itsemurhia ei ole tietenkään tässä laskettu mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, trolli taas jauhamassa laput silmillä sokkovalheitaan.

        Lapsia tapetaan siis lähes 9 tuhannen vuosivaiuhdilla ja jos laki lepsuunnutetaan entisestään, tulee määrä vamasti räjähtämään suuremmaksi kuin vuosiin.

        "No suomessa ei kuole aborttiin"

        Tottakai kuolee, vaikkei "naisen oikeus" -vouhkat sitä haluakaan nähdä eikä myöntää. Ihan kuolee laillisiinkin sorkintoihin, ja vielä abortin jälkeiset itsemurhat päälle, joita on 6 kertaisesti synnyttäneisiin nähden.

        "Voit varmuudeksi vaikka laskea kaikille lisääntymisikäisille naisille vaikka kerran kuukaudessa menetetyn "ihmishengen""

        Ensinnä, jos ei ole seksiä, on kai vaikea olla mitään ihmishenkiäkään, ja useimmilla kuitenkin ehkäisyt pelaa ihan kuten on tarkoituskin. Harvoissa menetelmissä on mitään vaikutusta mahdollisen alkion kiinnittymiseen. Ja vielä, parhaissa oloissakin raskauden alkamisen todennäköisyys on noin 20-25% kiertoa kohti, eli siitä voi päätellä että tuskin edes hedelmöitystä tapahtuu läheskään joka kierrossa.

        "Lapsia tapetaan siis lähes 9 tuhannen vuosivaiuhdilla"

        Miksi valehtelet koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lapsia tapetaan siis lähes 9 tuhannen vuosivaiuhdilla"

        Miksi valehtelet koko ajan?

        Mikä kohta tilastossa oli se valhe? Miksi syyttelet perättömiä koko ajan?


      • KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Entäpä suunnitellut ?

        "Entäpä suunnitellut ?"

        🤔 Jaakko ei taida kyetä suunnittelee kuin seuraavaa tukien maksupäivää. Vai tekeekö äitee senki.


      • Aune-täti kirjoitti:

        "Entäpä suunnitellut ?"

        🤔 Jaakko ei taida kyetä suunnittelee kuin seuraavaa tukien maksupäivää. Vai tekeekö äitee senki.

        Eipä siinäkään mitään suunnittelemista tarvitse ja tarviiko muutenkaan , kunhan elää hetkessä mitä sinä et taida taitaa.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Eipä siinäkään mitään suunnittelemista tarvitse ja tarviiko muutenkaan , kunhan elää hetkessä mitä sinä et taida taitaa.

        Niin mut suunnittelet paljonko saa toimeentulotuella taas pössyä. Pössyttelijöiltä otetaan lapset huostaan, lisää elättejä.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut suunnittelet paljonko saa toimeentulotuella taas pössyä. Pössyttelijöiltä otetaan lapset huostaan, lisää elättejä.....

        En suunnittele.
        Eipä virkavallalla ole ollut sanomista vaikka olen polttanut kannabista heidän nokkiensa edessä ja kertonut taskussasi olevan sitä koska olen käyttäytynyt asiallisesti ja ystävällisesti .
        Ja vaikka olen ollut mielisairaalassa päihdepsykoosin (kannabis) takia niin eipä kukaan ole tullut päätään aukomaan minun ja lasten väliin .
        Lasten äideille on melkolailla ok että olen mikä olen , ei se aina ruusuilla tanssimista ole ollut tietenkään.

        Mistä muuten olet apinoinut tuon ennakkoluulosi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        >Lailliseen kirurgiseen raskaudenkeskeytykseen liittyvän kuolemanriskin on arvioitu olevan 0,1–2/100 000 2, 3. Kuolleisuus lisääntyy raskauden ollessa pidemmällä: 0,1/100 000 kun raskauden kesto on 8 raskausviikkoa ja 9/100 000 raskauden keston ollessa ≥ 21 viikkoa 3. Tärkeimmät kuolinsyyt ovat infektio sekä tromboemboliset että anestesiaan liittyvät komplikaatiot 2.
        Myös lääkkeelliseen keskeytykseen liittyviä kuolemantapauksia on raportoitu 3, 4. Nämä tapaukset ovat liittyneet kohdun ulkoiseen raskauteen, runsaaseen vuotoon tai septiseen shokkiin 3.
        Clostridium sordellii -bakteerin aiheuttamia fataaleja sepsiksiä on kuvattu harvinaisena lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen komplikaationa 4. Tyypilliseen taudinkuvaan kuuluvat vatsakipu, hypotensio, takykardia, nesteen kertyminen kudoksiin, hemokonsentraatio ja huomattava leukemoidi reaktio ilman kuumeilua. Kuolleisuus on hoidosta huolimatta suuri 4. >

        Abortin jälkeisiä itsemurhia ei ole tietenkään tässä laskettu mukaan.

        "Lailliseen kirurgiseen raskaudenkeskeytykseen liittyvän kuolemanriskin on arvioitu olevan 0,1–2/100 000"

        "Euroopassa äitikuolleisuus on noin kymmenen tapausta sataatuhatta synnystystä kohti; Pohjoismaissa määrä on vain puolet tästä, mikä on maailman vähäisimpiä. "

        Eli 5-10/100 000

        https://www.duodecimlehti.fi/duo70114

        Tämän perusteella synnytys on moninkertaisesti merkittävämpi kuolleisuusriski. Kirurgisia raskaudenkeskeytyksiä tehdään tosi vähän enää.

        "Vuonna 2019 jo 97,7 % keskeytyksistä toteutettiin lääkkeellisesti."

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00166


      • Anonyymi kirjoitti:

        >Lailliseen kirurgiseen raskaudenkeskeytykseen liittyvän kuolemanriskin on arvioitu olevan 0,1–2/100 000 2, 3. Kuolleisuus lisääntyy raskauden ollessa pidemmällä: 0,1/100 000 kun raskauden kesto on 8 raskausviikkoa ja 9/100 000 raskauden keston ollessa ≥ 21 viikkoa 3. Tärkeimmät kuolinsyyt ovat infektio sekä tromboemboliset että anestesiaan liittyvät komplikaatiot 2.
        Myös lääkkeelliseen keskeytykseen liittyviä kuolemantapauksia on raportoitu 3, 4. Nämä tapaukset ovat liittyneet kohdun ulkoiseen raskauteen, runsaaseen vuotoon tai septiseen shokkiin 3.
        Clostridium sordellii -bakteerin aiheuttamia fataaleja sepsiksiä on kuvattu harvinaisena lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen komplikaationa 4. Tyypilliseen taudinkuvaan kuuluvat vatsakipu, hypotensio, takykardia, nesteen kertyminen kudoksiin, hemokonsentraatio ja huomattava leukemoidi reaktio ilman kuumeilua. Kuolleisuus on hoidosta huolimatta suuri 4. >

        Abortin jälkeisiä itsemurhia ei ole tietenkään tässä laskettu mukaan.

        Kuinka monta kertaa tämä on jo käsitelty?

        Suomen raskaudenkeskeytyksiin kuolleita taidettiin kysyä. Jos olisi yhtäkään Päivi Räsäsen tiedossa, hän olisi käyttänyt jo sitä argumenttina abortin vaarallisuudesta. Räsänen aina unohtaa myös sen masennuskortin ottaessaan, että joka viides äiti masentuu synnytyksen jälkeen. Niinpä Räsänen ei puhu synnytysmasennuksista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >Lailliseen kirurgiseen raskaudenkeskeytykseen liittyvän kuolemanriskin on arvioitu olevan 0,1–2/100 000 2, 3. Kuolleisuus lisääntyy raskauden ollessa pidemmällä: 0,1/100 000 kun raskauden kesto on 8 raskausviikkoa ja 9/100 000 raskauden keston ollessa ≥ 21 viikkoa 3. Tärkeimmät kuolinsyyt ovat infektio sekä tromboemboliset että anestesiaan liittyvät komplikaatiot 2.
        Myös lääkkeelliseen keskeytykseen liittyviä kuolemantapauksia on raportoitu 3, 4. Nämä tapaukset ovat liittyneet kohdun ulkoiseen raskauteen, runsaaseen vuotoon tai septiseen shokkiin 3.
        Clostridium sordellii -bakteerin aiheuttamia fataaleja sepsiksiä on kuvattu harvinaisena lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen komplikaationa 4. Tyypilliseen taudinkuvaan kuuluvat vatsakipu, hypotensio, takykardia, nesteen kertyminen kudoksiin, hemokonsentraatio ja huomattava leukemoidi reaktio ilman kuumeilua. Kuolleisuus on hoidosta huolimatta suuri 4. >

        Abortin jälkeisiä itsemurhia ei ole tietenkään tässä laskettu mukaan.

        Kuolleisuus lisääntyy raskauden ollessa pidemmällä: 0,1/100 000 kun raskauden kesto on 8 raskausviikkoa ja 9/100 000 raskauden keston ollessa ≥ 21 viikkoa "


        Elikkä kannattaa keskeyttää raskaus ajoissa.


      • tieteilijä kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa tämä on jo käsitelty?

        Suomen raskaudenkeskeytyksiin kuolleita taidettiin kysyä. Jos olisi yhtäkään Päivi Räsäsen tiedossa, hän olisi käyttänyt jo sitä argumenttina abortin vaarallisuudesta. Räsänen aina unohtaa myös sen masennuskortin ottaessaan, että joka viides äiti masentuu synnytyksen jälkeen. Niinpä Räsänen ei puhu synnytysmasennuksista yhtään mitään.

        Aborttiin kuolleiden idänneiden ihmisten elämistä on kysymys .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        En suunnittele.
        Eipä virkavallalla ole ollut sanomista vaikka olen polttanut kannabista heidän nokkiensa edessä ja kertonut taskussasi olevan sitä koska olen käyttäytynyt asiallisesti ja ystävällisesti .
        Ja vaikka olen ollut mielisairaalassa päihdepsykoosin (kannabis) takia niin eipä kukaan ole tullut päätään aukomaan minun ja lasten väliin .
        Lasten äideille on melkolailla ok että olen mikä olen , ei se aina ruusuilla tanssimista ole ollut tietenkään.

        Mistä muuten olet apinoinut tuon ennakkoluulosi?

        "Ja vaikka olen ollut mielisairaalassa päihdepsykoosin (kannabis) takia"

        Ei yllätä. Etkö saanut apua sieltä eli etkö halua irti aineista ja kuka maksoi hoitosi? Ei kai vaan yhteiskunta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja vaikka olen ollut mielisairaalassa päihdepsykoosin (kannabis) takia"

        Ei yllätä. Etkö saanut apua sieltä eli etkö halua irti aineista ja kuka maksoi hoitosi? Ei kai vaan yhteiskunta?

        Aineista ? Onko kupolissa vajaatoimintaa kun ei mene jakeluun ?
        Kannabis , ihan yksi ei monikossa .

        Ehkä se oli yhteiskunta kuten sinunkin jokaisessa toiminnossasi se on maksajana , tosin sinä alistut orjaksi ja minä en .
        Haluat olla koneen osa ja minä ihan vapaa .
        Meissä on iso ero siinä mielessä .

        Tarpeeksi iso "pamppu" kun on niin muut tekee kun pamppu kääntää kylkeä ja syö pihviä ravintolassa sinun selkänahastasi 🤪😉
        Kannattaisi varmaan hoitaa hommansa paremmin .

        Mites itse aihe ? 😁


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Lailliseen kirurgiseen raskaudenkeskeytykseen liittyvän kuolemanriskin on arvioitu olevan 0,1–2/100 000"

        "Euroopassa äitikuolleisuus on noin kymmenen tapausta sataatuhatta synnystystä kohti; Pohjoismaissa määrä on vain puolet tästä, mikä on maailman vähäisimpiä. "

        Eli 5-10/100 000

        https://www.duodecimlehti.fi/duo70114

        Tämän perusteella synnytys on moninkertaisesti merkittävämpi kuolleisuusriski. Kirurgisia raskaudenkeskeytyksiä tehdään tosi vähän enää.

        "Vuonna 2019 jo 97,7 % keskeytyksistä toteutettiin lääkkeellisesti."

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00166

        ""Euroopassa äitikuolleisuus on noin kymmenen tapausta sataatuhatta synnystystä kohti; "

        Se onkin paljon vai? Ja nythän ei siis laskettu niitä aborttien jälkeisiä itsemurhia, joita 6 kertaa enemmän kuin synnyttäneillä..
        Jossain lähteessä myös ns. äitikuolleisuuteen oli sisällytetty aborttienkin aiheuttamat.

        "Kirurgisia raskaudenkeskeytyksiä tehdään tosi vähän enää. "

        Kuten edeltä voitiin lukea, myös "lääkkeelliseen" sisältyy vaikka mitä riskejä.

        "Jos olisi yhtäkään Päivi Räsäsen tiedossa, hän olisi käyttänyt jo sitä argumenttina abortin vaarallisuudesta."

        Eli koska PR ei mainitse kuolleita nimeltä jokaista erikseen, tilastot valehtelee?

        "joka viides äiti masentuu synnytyksen jälkeen."

        Joka on kaiketi tilapäistä ja lievempää, toisin kuin abortin jälkeen ilmenevä, usein loppuelämän kestävää ja joka on monelle kuolettavaakin.


    • Anonyymi

      Maailmassa tehdään noin 30 miljoonaa aborttia vuodessa.

      • Pandemia joka tappaa ihmisen alkuja , häiriö joka vaikuttaa odottavan naaraan psyykkeessä?
        Löytyisköhän sopivaa piikkiä moiseen ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Pandemia joka tappaa ihmisen alkuja , häiriö joka vaikuttaa odottavan naaraan psyykkeessä?
        Löytyisköhän sopivaa piikkiä moiseen ?

        Sulla ehkä löytyy piikkejäkin kun on pössyäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ehkä löytyy piikkejäkin kun on pössyäkin.

        Onpa typerä yleistys mutta sinulle se suodaan 👍


    • Anonyymi

      Kyllä meni jokunen Seppo Siittiö hukkaan viime yönä.

      • Neljä ainakin on itänyt väittävät lasten äidit , enemmänkin voi toki olla ...


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Neljä ainakin on itänyt väittävät lasten äidit , enemmänkin voi toki olla ...

        Ja yöllä mietit kuka lapset hoitaa ja elatuksen maksaa?

        😘😘😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja yöllä mietit kuka lapset hoitaa ja elatuksen maksaa?

        😘😘😘

        Hommat hoidossa joten en .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Hommat hoidossa joten en .

        kyllä sossu maksaa vai mitä???????


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sossu maksaa vai mitä???????

        Kela ja minä haen vapautuksen maksuista kun olen statukseltani varaton , siten siihen oikeutettu .
        Äänestä päättäjäsi paremmin jos ketuttaa .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Kela ja minä haen vapautuksen maksuista kun olen statukseltani varaton , siten siihen oikeutettu .
        Äänestä päättäjäsi paremmin jos ketuttaa .

        Ei ketuta. Lapsiako pitää tehdä yhteiskunnan piikkiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketuta. Lapsiako pitää tehdä yhteiskunnan piikkiin?

        Ennemmin niin kuin murhauttaa mikä sinulle kaiketi mieluisin vaihtoehto .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Ennemmin niin kuin murhauttaa mikä sinulle kaiketi mieluisin vaihtoehto .

        Kirjoitusten (profiili) perusteella kyseessä joku yhteiskunnan piikkiin elävä työtön pilviveikkopössyttelijä. Mielipiteen arvo on aika nolla kun ei mistään kanna vastuuta. Ainoa kommenttini on että pidä muna housussa jos vastustat abortteja. 🙂


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Ennemmin niin kuin murhauttaa mikä sinulle kaiketi mieluisin vaihtoehto .

        Mistä ne typerät naiset ovat löytyneet sinulle lapsia tekemään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne typerät naiset ovat löytyneet sinulle lapsia tekemään???

        Sossun asiakkaista tietysti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusten (profiili) perusteella kyseessä joku yhteiskunnan piikkiin elävä työtön pilviveikkopössyttelijä. Mielipiteen arvo on aika nolla kun ei mistään kanna vastuuta. Ainoa kommenttini on että pidä muna housussa jos vastustat abortteja. 🙂

        Valitettavasti en ole lähtenyt roolisuorittajaksi ja myynyt sieluani maineen ja mammonan perässä juoksemiseen .
        Sinä arvostat kaiketi niitä ja minä muita juttuja .
        Lisää pullaa uuniin vaan sanon mää , lapset on ihania.
        Tokihan niitä laatugeenejäkin pitää levittää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne typerät naiset ovat löytyneet sinulle lapsia tekemään???

        Sinä taidat olla typeryyden vastakohta , oikein helmiäinen 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sossun asiakkaista tietysti!

        Itseasiassa ei.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Valitettavasti en ole lähtenyt roolisuorittajaksi ja myynyt sieluani maineen ja mammonan perässä juoksemiseen .
        Sinä arvostat kaiketi niitä ja minä muita juttuja .
        Lisää pullaa uuniin vaan sanon mää , lapset on ihania.
        Tokihan niitä laatugeenejäkin pitää levittää .

        Tai sitten olet vain trolli.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Valitettavasti en ole lähtenyt roolisuorittajaksi ja myynyt sieluani maineen ja mammonan perässä juoksemiseen .
        Sinä arvostat kaiketi niitä ja minä muita juttuja .
        Lisää pullaa uuniin vaan sanon mää , lapset on ihania.
        Tokihan niitä laatugeenejäkin pitää levittää .

        Laita kumia jörbän nokkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten olet vain trolli.

        Sinä olet ainakin harhautunut aloituksen aiheesta melko kauas.
        Kumpi tappaa enemmän ?
        Korona vai mieleltään vinksahtaneet naiset jotka murhauttavat omia jälkeläisiään ? Abortti toisinsanoen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita kumia jörbän nokkaan.

        Ei tarvitse peitellä toisin kuin sinun .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Ei tarvitse peitellä toisin kuin sinun .

        Sitten joku kehtaa vastustaa aborttia kun ensin panee ilman kumia. Hyvä esimerkki kaksinaismoraalista mitä näkee tässä. Ja vielä levittää tauteja... Ja on ylpeä siitä voi jestas 😂


      • Eipä tässä kovasti ole töitä tullut etsittyäkään kun ei tarvetta , pienellä kun pärjää toisin kuin sinä ja olen etevämpi hoitamaan asiani .

        "Miten sinunlaisella luuserilla on muka laatugeenit? :D"

        Luojan ansiosta 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten joku kehtaa vastustaa aborttia kun ensin panee ilman kumia. Hyvä esimerkki kaksinaismoraalista mitä näkee tässä. Ja vielä levittää tauteja... Ja on ylpeä siitä voi jestas 😂

        Onneksi minulla lähes kaikki naiset mitä on ollut ovat halunneet lisääntyä kanssani , eivät haaveilleet jälkikasvunsa murhaamisesta...
        Olen kaiketi ollut onnekas .


      • Muista mennä maanantaina töihin sitten!
        Täällä on joka päivä vapaata kun ei vaadi liikoja niin eipä tarvitse itseään nykypäivänä orjuuttaakaan joten valintasi on mikä on , saatan sitä toki hiukan ihmetellä mutta minkäs teet kun toiselle maistuu kakkosluokan huvitukset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossun asiakkaista tietysti!

        Pitäis kyllä ottaa kaikki tuet ja lapsilisät pois noilta jotka ei viitsi mennä töihin. On työvoimapula ja kotimaa täynnä näitä laiskureita, silti kehdataan ruikuttaa jostain mamujen työpaikoista ja syntyvyyden alenemasta. Mitä hyötyä yhteiskunnalle on siittää lisää näitä laiska-jaakkoja? Naisten pitää työt tehdä mutta nää laiskurit kehtaa tulla uliseen naisille jotain...

        Joo mut pelkkä provo tämä...


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Eipä tässä kovasti ole töitä tullut etsittyäkään kun ei tarvetta , pienellä kun pärjää toisin kuin sinä ja olen etevämpi hoitamaan asiani .

        "Miten sinunlaisella luuserilla on muka laatugeenit? :D"

        Luojan ansiosta 👍

        Aijaa se on taas tämä trolli uudella nikillä....

        Olenki epäillyt että uskonto ja pössy jotenki korreloituu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis kyllä ottaa kaikki tuet ja lapsilisät pois noilta jotka ei viitsi mennä töihin. On työvoimapula ja kotimaa täynnä näitä laiskureita, silti kehdataan ruikuttaa jostain mamujen työpaikoista ja syntyvyyden alenemasta. Mitä hyötyä yhteiskunnalle on siittää lisää näitä laiska-jaakkoja? Naisten pitää työt tehdä mutta nää laiskurit kehtaa tulla uliseen naisille jotain...

        Joo mut pelkkä provo tämä...

        Sitten pitäisi varmaan alkaa terroristiksi ja alkaa ryösteleen henkensä pitimiksi .
        Tai alkaa elämään metsässä luonnon keskellä , keräilemään ravintonsa ja elämään auvoisaa elämää kaukana ihmisten typeryyksistä . Nam .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa se on taas tämä trolli uudella nikillä....

        Olenki epäillyt että uskonto ja pössy jotenki korreloituu...

        Et sitten kykene pysymään aiheessa laisinkaan ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Sitten pitäisi varmaan alkaa terroristiksi ja alkaa ryösteleen henkensä pitimiksi .
        Tai alkaa elämään metsässä luonnon keskellä , keräilemään ravintonsa ja elämään auvoisaa elämää kaukana ihmisten typeryyksistä . Nam .

        Sinä kun et mitään yhteiskunnan palveluja siis käytä, niin missä ja miten lataat käyttämäsi älylaitteen?

        Mr X


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kun et mitään yhteiskunnan palveluja siis käytä, niin missä ja miten lataat käyttämäsi älylaitteen?

        Mr X

        Kuka tuollaista on väittänyt ?


    • Anonyymi

      Abortti kertoo hyvin yhteiskunnan rappiotilasta ja vihasta ihmiselämää kohtaan. Pitäisi valistaa seksuaalivalistuksen sijasta kuinka moraaliton ja holtiton seksielämä johtaa usein sen lieve-ilmiöihin. Kun avioliittoa tai edes parisuhdetta pidettäisiin jonkinlaisena hyvänä perhemallina olisi vauvoilla aina vähintään juridinen vanhempien hoito vastuu. Valitettavasti kuitenkin annetaan ilman kumia ja pillereitä, nekin voi rikkoutua ja pettää nin kärsijänä on aina se heikoin kuka ei voi itseään puolustaa.
      Sitten kun ei tiedetä edes isän nimeä nin pitäisi yhteiskunnan ottaa vastuu siinä kohtaa kun vanhemmat ei siihen pysty. orpokoti tai vastaava. Mm saksassa on sellaisia laatikoita johon vauvan voi laittaa anonyymisti ja se otetaan hoivaan, eikä sitä tarvitse tappaa. Se olisi myös moraalinen peili vaikkei ihmiset itse pysty itseään muuttamaan se osoittaa että heidän vastuuttomuudella on aina hinta.

      • Anonyymi

        Abortteja on tehty niin kauan kuin syntyvyyttä on yritetty säännöstellä. Ikiajoista lähtien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abortteja on tehty niin kauan kuin syntyvyyttä on yritetty säännöstellä. Ikiajoista lähtien.

        Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja .

        Kerrohan tarkemmin niistä laatugeeneistäsi. Mikä niistä tekee laadukkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan tarkemmin niistä laatugeeneistäsi. Mikä niistä tekee laadukkaat?

        Luuserit tekee lisää samanlaisia. Kaikki odottaa että muut tekee työt. (naiset tekee kaiken yleensä) Huumeidenkäyttäjien geenit on jo valmiiksi huumeille altistetut.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja .

        "Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja ."

        Ai miehet?😂 Nainen ei tule raskaaksi itsekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja ."

        Ai miehet?😂 Nainen ei tule raskaaksi itsekseen.

        Niin miesten panokiiman takia maailmassa on liikaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miesten panokiiman takia maailmassa on liikaa ihmisiä.

        Ja naisia ei tietenkään paneta koskaan, eikä levittele ihan vapaaehtoisesti haarojaan? Noinhan sinä voit (itsesi perusteella) kuvitella..

        "Nainen ei tule raskaaksi itsekseen."

        Miehetkö ne lapset päättää aborteilla tappaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan tarkemmin niistä laatugeeneistäsi. Mikä niistä tekee laadukkaat?

        Kyky lisääntyä , pysyä elossa , jatkaa , elää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja ."

        Ai miehet?😂 Nainen ei tule raskaaksi itsekseen.

        Naiset tietenkin . Millainen mies oikeasti haluaisi että jälkikasvu tapetaan ?
        Onko sellainen mies ?
        Saunan taakse nainen ja nuijasta päähän niin saa mitä tilaakin , itselleen vaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisia ei tietenkään paneta koskaan, eikä levittele ihan vapaaehtoisesti haarojaan? Noinhan sinä voit (itsesi perusteella) kuvitella..

        "Nainen ei tule raskaaksi itsekseen."

        Miehetkö ne lapset päättää aborteilla tappaa?

        Panettaa kun kuvittelen mieheni esim joksikin filmitähdeksi, tai exäksi. Olen hänen kans vain rahan takia oikeesti, on mua vanhempi ja uskis. Minä vain esitän olevani. 😊 Mutta mieheni vaatii paljaalla seksiä Raamatun perusteella, kun haluis lapsia minulla on toki pari salarakasta leikkikaveria joiden kans ei tarvi fantasioida. Olen tehnyt seitsemän aborttia joita olen väittänyt keskenmenoiksi. Pillerit ei oikein sovi ja kortsu ei ole kiva. Tykkään pitää kivaa. Abortti on paljon helpompi. Ei mene hormonitkaan sekaisin. Mieheni ihmettelee kuinka ihmeessä hänellä on niin huonoja siittiöitä että aina menee kesken. En haluu pilaa kroppaani. Näillä mennään kunnes ukko heittää lusikan nurkkaan. Tämmöstä tämä on, ei elämä ole aina kivaa kaikille. Mut mulle on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panettaa kun kuvittelen mieheni esim joksikin filmitähdeksi, tai exäksi. Olen hänen kans vain rahan takia oikeesti, on mua vanhempi ja uskis. Minä vain esitän olevani. 😊 Mutta mieheni vaatii paljaalla seksiä Raamatun perusteella, kun haluis lapsia minulla on toki pari salarakasta leikkikaveria joiden kans ei tarvi fantasioida. Olen tehnyt seitsemän aborttia joita olen väittänyt keskenmenoiksi. Pillerit ei oikein sovi ja kortsu ei ole kiva. Tykkään pitää kivaa. Abortti on paljon helpompi. Ei mene hormonitkaan sekaisin. Mieheni ihmettelee kuinka ihmeessä hänellä on niin huonoja siittiöitä että aina menee kesken. En haluu pilaa kroppaani. Näillä mennään kunnes ukko heittää lusikan nurkkaan. Tämmöstä tämä on, ei elämä ole aina kivaa kaikille. Mut mulle on.

        Eli valehtelija olet.
        Eipä tule onnellista loppua vaan joudut valheittesi puristuksiin , sitten haet sääliä eikä heru .
        Tiensä kullakin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panettaa kun kuvittelen mieheni esim joksikin filmitähdeksi, tai exäksi. Olen hänen kans vain rahan takia oikeesti, on mua vanhempi ja uskis. Minä vain esitän olevani. 😊 Mutta mieheni vaatii paljaalla seksiä Raamatun perusteella, kun haluis lapsia minulla on toki pari salarakasta leikkikaveria joiden kans ei tarvi fantasioida. Olen tehnyt seitsemän aborttia joita olen väittänyt keskenmenoiksi. Pillerit ei oikein sovi ja kortsu ei ole kiva. Tykkään pitää kivaa. Abortti on paljon helpompi. Ei mene hormonitkaan sekaisin. Mieheni ihmettelee kuinka ihmeessä hänellä on niin huonoja siittiöitä että aina menee kesken. En haluu pilaa kroppaani. Näillä mennään kunnes ukko heittää lusikan nurkkaan. Tämmöstä tämä on, ei elämä ole aina kivaa kaikille. Mut mulle on.

        Meneekö provo trollauksesi toisinaan hieman överiksi? :D Koita nyt keksiä jotain hillitympää niin sen voisi joku ehkä joskus uskoakin. Mutta ilmentäähän nuo märät fantasiasi täydellisesti suosijasakin olematonta moraalitajua..


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja .

        "Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja ."

        Mies siis... Siittiöt ei itse joudu naisten vaginaan.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Naiset tietenkin . Millainen mies oikeasti haluaisi että jälkikasvu tapetaan ?
        Onko sellainen mies ?
        Saunan taakse nainen ja nuijasta päähän niin saa mitä tilaakin , itselleen vaan 😊

        Naiset tietenkin ."
        Naiset saunan taakse? Kuka sulle sitten tienaa elatuksen? Hassu juttu kun haluat eroon siitä joka käy töissä ja tienaa ne sossurahat jolla ostat pössyä ja tietokoneen jonka ääressä voit haukkua naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Saunan taakse hoidettavaksi niin hoituu se oikea ongelman aiheuttaja ."

        Mies siis... Siittiöt ei itse joudu naisten vaginaan.

        Mieskö abortin suorittaa ja sallii ? Mies saattaa vain toteuttaa elämän normaalia kulkua mikä ei naisen kieroutuneelle mielelle käy , siksi abortti .
        Moiset saunan taakse jotka vastustavat elämää sen normaalissa muodossa , sellaiset ovat elämälle uhka .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tietenkin ."
        Naiset saunan taakse? Kuka sulle sitten tienaa elatuksen? Hassu juttu kun haluat eroon siitä joka käy töissä ja tienaa ne sossurahat jolla ostat pössyä ja tietokoneen jonka ääressä voit haukkua naisia.

        Sellaiset naiset jotka vastustavat elämää .
        Kyllä me elämän myönteiset sitten osataan olla ihan ilman murhaakin josta sinä kiksisi saat .


      • Anonyymi

        "Pitäisi valistaa seksuaalivalistuksen sijasta kuinka moraaliton ja holtiton seksielämä johtaa usein sen lieve-ilmiöihin"

        Terveisiä sinne 50-luvulle 😂


    • Anonyymi

      Mies joka ei hyväksy aborttia voi pitää katkarapunsa housuissaan. Vain siten voi asiaan itse vaikuttaa.

      • Onneksi on ollut naisia ketkä ovat halunneet lisääntyä kanssani , siinä on elinvoimaa !
        Sellainen nainen joka haaveilee abortin teettämisestä sopisi heittää painojen kanssa järveen .
        Saisi mitää tilaa , tulisi vaan omille nilkoille .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Onneksi on ollut naisia ketkä ovat halunneet lisääntyä kanssani , siinä on elinvoimaa !
        Sellainen nainen joka haaveilee abortin teettämisestä sopisi heittää painojen kanssa järveen .
        Saisi mitää tilaa , tulisi vaan omille nilkoille .

        Sellaiset jotka ei tee töitä vaan käyttää yhteiskunnan varoja pitäis laittaa saman tien. Hassua muuten kun jotkut kantasuomalaiset laiskurit ja vapaamatkustajat arvostelee mamuja, jotka voi olla erittäin ahkeria veronmaksajia. Mäkin kävin pe lääkärissä missä oli mamu hoitaja ja mamu lääkäri. Erittäin ystävällisiä ja osaavia. Osasi suomeakin paremmin kuin tämä korpikuusen kyynel. 😆 Ei jatkoon noita geenejä,nou.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Onneksi on ollut naisia ketkä ovat halunneet lisääntyä kanssani , siinä on elinvoimaa !
        Sellainen nainen joka haaveilee abortin teettämisestä sopisi heittää painojen kanssa järveen .
        Saisi mitää tilaa , tulisi vaan omille nilkoille .

        Anna tulla seuraavat mällit omille nilkoille..
        😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset jotka ei tee töitä vaan käyttää yhteiskunnan varoja pitäis laittaa saman tien. Hassua muuten kun jotkut kantasuomalaiset laiskurit ja vapaamatkustajat arvostelee mamuja, jotka voi olla erittäin ahkeria veronmaksajia. Mäkin kävin pe lääkärissä missä oli mamu hoitaja ja mamu lääkäri. Erittäin ystävällisiä ja osaavia. Osasi suomeakin paremmin kuin tämä korpikuusen kyynel. 😆 Ei jatkoon noita geenejä,nou.

        On jo jatkossa eikä mamut kauheasti kiinnosta .


    • Anonyymi

      Tulipa mieleeni katsoa tilastoja.
      Viime vuonna koronaan kuoli n. 1000 henkeä ja aborteilla lopetettiin n. 8000 ihmisyksilöä elämänsä alussa. Abortti on siis yksilötasolla kurjempi juttu kuin korona!

      • Anonyymi

        Niin ajattele miten maailma olisi jo tuhoutunut psskaan, muoviin ja puhtaan veden puutteeseen jos ihmiset lisääntyisi kuten haluaisit. Samaa ilmaa sinäkin hengität...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajattele miten maailma olisi jo tuhoutunut psskaan, muoviin ja puhtaan veden puutteeseen jos ihmiset lisääntyisi kuten haluaisit. Samaa ilmaa sinäkin hengität...

        "....jos ihmiset lisääntyisi kuten haluaisit." Mistä sinä tiedät, mitä minä haluan? Et varmasti mistään. Tosin, jos palstalla kertoo faktisia asioita, on trollien mielestä abortinvastustaja, naisten oikeuksien kieltäjä ja takametsien mammanpoika. Niinkö sinä lopulta ajatteletkin? Feminsitisiin rajoittuneisiin aivoihisi kun ei juuri muuta mahdu kuin trollaus ja miehiin kohdistuva viha ja naisten uhriutuminen, jolla sitten teet propagandaa miehiä vastaan. Normaalia palstamateriaalia siis feministeiltä, valhetta ja trollausta toisista ihmisistä, jotka näkevät asiat toisin kuin sinä. Kysynkin, mitä vikaa on siinä, että vastaa johonkin kysymykseen tosiasialla, varsinkin kun juuri kysyttiin, kummassa menetetään enemmän ihmishenkiä. Etkö osaa käsitellä tilastolukuja ja niiden merkitystä?
        Tilastojen mukaan abortti on kurjempi juttu yksilöille kuin korona, minkä tilastot vahvistavat. Asia on tilastollista faktaa, ei mielipide!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "....jos ihmiset lisääntyisi kuten haluaisit." Mistä sinä tiedät, mitä minä haluan? Et varmasti mistään. Tosin, jos palstalla kertoo faktisia asioita, on trollien mielestä abortinvastustaja, naisten oikeuksien kieltäjä ja takametsien mammanpoika. Niinkö sinä lopulta ajatteletkin? Feminsitisiin rajoittuneisiin aivoihisi kun ei juuri muuta mahdu kuin trollaus ja miehiin kohdistuva viha ja naisten uhriutuminen, jolla sitten teet propagandaa miehiä vastaan. Normaalia palstamateriaalia siis feministeiltä, valhetta ja trollausta toisista ihmisistä, jotka näkevät asiat toisin kuin sinä. Kysynkin, mitä vikaa on siinä, että vastaa johonkin kysymykseen tosiasialla, varsinkin kun juuri kysyttiin, kummassa menetetään enemmän ihmishenkiä. Etkö osaa käsitellä tilastolukuja ja niiden merkitystä?
        Tilastojen mukaan abortti on kurjempi juttu yksilöille kuin korona, minkä tilastot vahvistavat. Asia on tilastollista faktaa, ei mielipide!

        Jos valita saa niin abortti mielummin kuin covid. Abortilahan estetään vahinkoja. Abortti on lääke. Covid sairaus. Jos vaikka on sattunu paneen jonku väärän kanssa.

        Sikäli covid hyvä että se ei valikoi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valita saa niin abortti mielummin kuin covid. Abortilahan estetään vahinkoja. Abortti on lääke. Covid sairaus. Jos vaikka on sattunu paneen jonku väärän kanssa.

        Sikäli covid hyvä että se ei valikoi...

        Koetko sinä olevasi "VAHINKO" vai miksi valitset abortin omalle kohdallesi. Covidista sentään voit parantua, mutta abortin jälkeen et voi parantua, kun elämäsi valui hukkaan eli kuolit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos valita saa niin abortti mielummin kuin covid. Abortilahan estetään vahinkoja. Abortti on lääke. Covid sairaus. Jos vaikka on sattunu paneen jonku väärän kanssa.

        Sikäli covid hyvä että se ei valikoi...

        Abortti on lääke elämää vastaan. Vai mihin se on mielestäsi lääke ? Itsekkyyden tehostamiseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä olevasi "VAHINKO" vai miksi valitset abortin omalle kohdallesi. Covidista sentään voit parantua, mutta abortin jälkeen et voi parantua, kun elämäsi valui hukkaan eli kuolit.

        "Koetko sinä olevasi "VAHINKO" vai miksi valitset abortin omalle kohdallesi. "

        Jos tulee raskaaksi vaikkei ole suunnitellut niin ei siihen covid taida auttaa kyllä... 🤔

        Muutenkin vähän outoa että joku rinnastaa nämä kaksi. Sitten sekin että jos ei halua lapsia tai sillä kertaa ainakaan, pitäisi olla merkki siitä että tuntee itse olevansa vahinko. En yhtään tuota nyt käsitä. Mitä tarkoitat???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "....jos ihmiset lisääntyisi kuten haluaisit." Mistä sinä tiedät, mitä minä haluan? Et varmasti mistään. Tosin, jos palstalla kertoo faktisia asioita, on trollien mielestä abortinvastustaja, naisten oikeuksien kieltäjä ja takametsien mammanpoika. Niinkö sinä lopulta ajatteletkin? Feminsitisiin rajoittuneisiin aivoihisi kun ei juuri muuta mahdu kuin trollaus ja miehiin kohdistuva viha ja naisten uhriutuminen, jolla sitten teet propagandaa miehiä vastaan. Normaalia palstamateriaalia siis feministeiltä, valhetta ja trollausta toisista ihmisistä, jotka näkevät asiat toisin kuin sinä. Kysynkin, mitä vikaa on siinä, että vastaa johonkin kysymykseen tosiasialla, varsinkin kun juuri kysyttiin, kummassa menetetään enemmän ihmishenkiä. Etkö osaa käsitellä tilastolukuja ja niiden merkitystä?
        Tilastojen mukaan abortti on kurjempi juttu yksilöille kuin korona, minkä tilastot vahvistavat. Asia on tilastollista faktaa, ei mielipide!

        "Tilastojen mukaan abortti on kurjempi juttu yksilöille kuin korona, minkä tilastot vahvistavat. Asia on tilastollista faktaa, ei mielipide!"

        Saako nähdä sen tilaston. En usko että korona on ollut kiva tai parempi kuin Ab kun on sairastunut vakavaan muotoon tai kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä olevasi "VAHINKO" vai miksi valitset abortin omalle kohdallesi. Covidista sentään voit parantua, mutta abortin jälkeen et voi parantua, kun elämäsi valui hukkaan eli kuolit.

        Ei naiset kuole aborttiin joka on turvallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset kuole aborttiin joka on turvallinen.

        Siellä sinun rinnakkaistodellisuuden kuplassasi. XD Tilastot kertookin sitten ihan muuta.


    • Anonyymi

      Jaakolla menee raha pössyyn niin ei ole varaa ostaa kortsuja....

      • Paljaalteen paras .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Paljaalteen paras .

        Jaa ootkos sää se oikeudessakin "palkittu" hivhemmo...😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ootkos sää se oikeudessakin "palkittu" hivhemmo...😆

        Niin että lisääntymisestä ja normi seksistä sinulle tulee mieleen tuollaista...
        Kertoo sinusta aika paljon .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Niin että lisääntymisestä ja normi seksistä sinulle tulee mieleen tuollaista...
        Kertoo sinusta aika paljon .

        Ehkä sinun kannattaa nyt keskittyä vain koronarokotteen vastustamiseen ja salaliittoteorioihin.
        Kun kovasti jauhat niin kyllä kohta itsekin niihin uskot? Kyllähän nyt toki sinä ymmärrät asioita paremman n kun kukaan muu?

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaa nyt keskittyä vain koronarokotteen vastustamiseen ja salaliittoteorioihin.
        Kun kovasti jauhat niin kyllä kohta itsekin niihin uskot? Kyllähän nyt toki sinä ymmärrät asioita paremman n kun kukaan muu?

        🤣🤣🤣

        En vastusta koronarokotusta , lähinnä ihmettelen ihmisten kyvyttömyyttä kyseenalaistaa .
        Ota rokote , minä en .
        Lue salaliittoteorioita , minä en .
        Tokihan kuvittelet vaikka mitä vaan tuleeko paskaakaan ? Näemmä ei muuta kuin teinin ulinaa .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        En vastusta koronarokotusta , lähinnä ihmettelen ihmisten kyvyttömyyttä kyseenalaistaa .
        Ota rokote , minä en .
        Lue salaliittoteorioita , minä en .
        Tokihan kuvittelet vaikka mitä vaan tuleeko paskaakaan ? Näemmä ei muuta kuin teinin ulinaa .

        Sinä kuvittelet sen kyseenalaistaminen olevan jokin älykkyyden merkki, mutta entäs jos sinä itse olet se, jonka toimet pitäisi kyseenalaistaa? Kestätkö sinä omien ajatustesi kyseenalaistamisen?

        Pidätkö sinä itseäsi niin älykkäänä, että kykenet arvioimaan hyvinkin vaikeita asioita paremmin kuin asiantuntijat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuvittelet sen kyseenalaistaminen olevan jokin älykkyyden merkki, mutta entäs jos sinä itse olet se, jonka toimet pitäisi kyseenalaistaa? Kestätkö sinä omien ajatustesi kyseenalaistamisen?

        Pidätkö sinä itseäsi niin älykkäänä, että kykenet arvioimaan hyvinkin vaikeita asioita paremmin kuin asiantuntijat?

        Sinulla ei ole kuin yksi mahdollisuus ja se on saneltu sinulle , muusta ei sinulla hajua olekaan.

        En kuvittele kyseenalaistamista olevan älykkyyden merkki.

        Onko asiantuntijoilla omaa henkilökohtaista kokemusta asioista joista jauhavat ?
        Lukea ja opiskella osaa monet muutkin ja julkaistua tietoa kopioida sekä toitottaa muille .

        Sinulle sana Asiantuntija tuo jo sellaisen kunnioituksen/varmuuden tuon tittelin haltijaa kohtaa että meinaa varmaan jo laueta ?

        Olet hyvin koulutettu ! Niin kuin orjat Suomessa on .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Sinulla ei ole kuin yksi mahdollisuus ja se on saneltu sinulle , muusta ei sinulla hajua olekaan.

        En kuvittele kyseenalaistamista olevan älykkyyden merkki.

        Onko asiantuntijoilla omaa henkilökohtaista kokemusta asioista joista jauhavat ?
        Lukea ja opiskella osaa monet muutkin ja julkaistua tietoa kopioida sekä toitottaa muille .

        Sinulle sana Asiantuntija tuo jo sellaisen kunnioituksen/varmuuden tuon tittelin haltijaa kohtaa että meinaa varmaan jo laueta ?

        Olet hyvin koulutettu ! Niin kuin orjat Suomessa on .

        Oletkin ilmeisesti tasolla jonne apu ei enää yllä. Selvä peli. Onnea vain elämääsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin ilmeisesti tasolla jonne apu ei enää yllä. Selvä peli. Onnea vain elämääsi.

        Mitäs ne asiantuntijasi sanovat viime vuoden tilastoista ?

        Koronaan kuolleet = ?
        Abortin kautta kuolleet eli keskeytetyt raskaudet = ?

        Kun kerta älysi annat heidän käsiinsä .

        ( Mikäköhän mahtaa olla oma tasosi ? Omasta mielestäsi varmaan muihin nähden loistokas ) 😄


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä jollain onkin aikaa pohtia...

      • Todennäköisesti abortin vuoksi ihmisiä kuolee enemmän kuin koronaan .
        Aborttia suorastaan janotaan ja koronasta vingutaan.
        Selitäpä se !
        Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Todennäköisesti abortin vuoksi ihmisiä kuolee enemmän kuin koronaan .
        Aborttia suorastaan janotaan ja koronasta vingutaan.
        Selitäpä se !
        Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?

        Älä vingu muiden asioista. Huolehdi itsestäsi. Elätä itsesi ja ne lapsesi. Se riittää.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Todennäköisesti abortin vuoksi ihmisiä kuolee enemmän kuin koronaan .
        Aborttia suorastaan janotaan ja koronasta vingutaan.
        Selitäpä se !
        Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?

        "Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?"

        Onko sulla jotain pokkaa syyttää muita itsekeskeisyydestä 🤣😂🤣😅😂 jos oikein kehuu joka suunnassa miten ei viitsi tehdä mitään, ei töitä, ei ajatella missään kohtaa muita, edes laittaa jotain jörban nokkaan... Siinä on laiskuus kyllä extremeä. Kai nyt jaksat mennä hakeen antibioottikuurin jos saat jonkun kupan... Joo okei et viitti. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä vingu muiden asioista. Huolehdi itsestäsi. Elätä itsesi ja ne lapsesi. Se riittää.

        Ihan on kuule yhteinen asia ellet itse sitten jauha täällä vain paskaa.
        Yhden siemenen elo estetty tämän sairaan toimenpiteen ansiosta jota abortiksikin kutsutaan.
        Sen kuuluu mennä niin kuin suodaan eikä niin kuin oma napa vetää.
        Nainen kaiketi vihaa elämää tosissaan kun tuollaisia toimenpiteitä suorittelee ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?"

        Onko sulla jotain pokkaa syyttää muita itsekeskeisyydestä 🤣😂🤣😅😂 jos oikein kehuu joka suunnassa miten ei viitsi tehdä mitään, ei töitä, ei ajatella missään kohtaa muita, edes laittaa jotain jörban nokkaan... Siinä on laiskuus kyllä extremeä. Kai nyt jaksat mennä hakeen antibioottikuurin jos saat jonkun kupan... Joo okei et viitti. 🤣

        Niin on minulla klamydia ollut kaksi kertaa jotka siis pillerillä lähti pois ja herpes .
        Herpes oireilee silloin kun stressaa , eli ei kannata ressailla tai muuten saattaa tulla pienen pieni näppy joka on hiton kipee tuonne alapään tienoille.
        Huuliherpes toimii käsittääkseni samoin mutta sitä minulla käsittääkseni ei ole 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?"

        Onko sulla jotain pokkaa syyttää muita itsekeskeisyydestä 🤣😂🤣😅😂 jos oikein kehuu joka suunnassa miten ei viitsi tehdä mitään, ei töitä, ei ajatella missään kohtaa muita, edes laittaa jotain jörban nokkaan... Siinä on laiskuus kyllä extremeä. Kai nyt jaksat mennä hakeen antibioottikuurin jos saat jonkun kupan... Joo okei et viitti. 🤣

        Viitsi tehdä töitä ?
        Onko se joku pakko sinulle? Ei se kaikille ole .
        Suuntani onkin yhteiskunnasta irtaantuminen eikä sinne ankkuroituminen , toisin kuin sinulla .


      • Tuon toteaminen on sinulle vain pakokeino itse aiheesta .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Viitsi tehdä töitä ?
        Onko se joku pakko sinulle? Ei se kaikille ole .
        Suuntani onkin yhteiskunnasta irtaantuminen eikä sinne ankkuroituminen , toisin kuin sinulla .

        "Suuntani onkin yhteiskunnasta irtaantuminen"

        Sitä vaikuttaa 😂


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Todennäköisesti abortin vuoksi ihmisiä kuolee enemmän kuin koronaan .
        Aborttia suorastaan janotaan ja koronasta vingutaan.
        Selitäpä se !
        Vai onko "aikuinen" ihminen niin hiton itsekeskeinen ja raukka että tekee moista ?

        "Todennäköisesti abortin vuoksi ihmisiä kuolee enemmän kuin koronaan ."

        Eiks se ole vaan hyvä ettei elätettäviä ole liikaa että sulle jää pössyrahaa enempi ja tukia. Kun olet holhottavan asemassa näemmä. Muuten joudutaan sun elättämistä rajoittaa kun tulee liikaa kakaroita. Jonkun täytyis käydä duunissakin.... Vai puissako se raha kasvaa teillä? 😂


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Niin on minulla klamydia ollut kaksi kertaa jotka siis pillerillä lähti pois ja herpes .
        Herpes oireilee silloin kun stressaa , eli ei kannata ressailla tai muuten saattaa tulla pienen pieni näppy joka on hiton kipee tuonne alapään tienoille.
        Huuliherpes toimii käsittääkseni samoin mutta sitä minulla käsittääkseni ei ole 😁

        "Niin on minulla klamydia ollut kaksi kertaa jotka siis pillerillä lähti pois ja herpes ."

        Joo multa sait sen... 🙂 Kannattaa käydä ottaa muitakin kokeita kun tuli bylsittyä tuolla maailmalla enkä mäkään tykkää kuin paljaalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Suuntani onkin yhteiskunnasta irtaantuminen"

        Sitä vaikuttaa 😂

        Kun vielä ymmärtäisi tuon naurunaaman niin ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Todennäköisesti abortin vuoksi ihmisiä kuolee enemmän kuin koronaan ."

        Eiks se ole vaan hyvä ettei elätettäviä ole liikaa että sulle jää pössyrahaa enempi ja tukia. Kun olet holhottavan asemassa näemmä. Muuten joudutaan sun elättämistä rajoittaa kun tulee liikaa kakaroita. Jonkun täytyis käydä duunissakin.... Vai puissako se raha kasvaa teillä? 😂

        Oikeutat murhan minun paskuudellaniko?
        Välttelet itse aihetta ja haluat purkaa minuun negatiivisia vibojasi , Selkee .


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin on minulla klamydia ollut kaksi kertaa jotka siis pillerillä lähti pois ja herpes ."

        Joo multa sait sen... 🙂 Kannattaa käydä ottaa muitakin kokeita kun tuli bylsittyä tuolla maailmalla enkä mäkään tykkää kuin paljaalla.

        Nääääh.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Kun vielä ymmärtäisi tuon naurunaaman niin ...

        Eikös huumeidenkäyttäjät naura itsekin ainakin omille vitseilleen vaikkei kukaan muu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suuntani onkin yhteiskunnasta irtaantuminen"

        Sitä vaikuttaa 😂

        Logiikkaa 🙂
        "irtautuu yhteiskunnasta" samalla kun kehuu kuinka elää yhteiskunnan tukirahoilla. Sitä se pössyttely aivoille tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös huumeidenkäyttäjät naura itsekin ainakin omille vitseilleen vaikkei kukaan muu?

        Veikkaatko että ihan jokainen ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Viitsi tehdä töitä ?
        Onko se joku pakko sinulle? Ei se kaikille ole .
        Suuntani onkin yhteiskunnasta irtaantuminen eikä sinne ankkuroituminen , toisin kuin sinulla .

        Kyllä työ palkitsee, kun tekee jotain hyödyllistä. Tulee rahaakin enemmän kuin työttömänä vaikka osa menee piippumiesten ja jälkeläistensä elättämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työ palkitsee, kun tekee jotain hyödyllistä. Tulee rahaakin enemmän kuin työttömänä vaikka osa menee piippumiesten ja jälkeläistensä elättämiseen.

        Eipä sitä rahaa enempää tarvitse kun riittävästi riittää.
        Se että hamuaisin vaan lisää lisän päälle niin sittenhän sitä olisi pakko raataa hyödyllisenä orjana muille .
        Ei muuta kun hyvää työpäivää sinulle ja onnea ostoksille joista kaiketi täyttymystä saat.


    • Älä rollaa.... Sulla mitään naisia oo kun äitis nekin pitäis hommata.... On varmaan katunu useammanni kerran aikanaan päätöstään.

      • Sinun todellisuudessasi niin varmaan onkin 🤪


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Sinun todellisuudessasi niin varmaan onkin 🤪

        Niin milläs tavalla sinä olet irtautunut yhteiskunnasta? Kerro ihmeessä tarkemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin milläs tavalla sinä olet irtautunut yhteiskunnasta? Kerro ihmeessä tarkemmin.

        Velvollisuuden tuntuma sitä kohtaan on kadonnut.
        Eikä minulle tule laskuja laisinkaan , ainakaan sellaisia mistä pitäisi välittää 👌
        Laitoin juuri sähköt poikki omakotitalostani.
        Ei luottotietoja .
        Olen muutenkin sellainen ö-luokan kansalainen 😊


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Velvollisuuden tuntuma sitä kohtaan on kadonnut.
        Eikä minulle tule laskuja laisinkaan , ainakaan sellaisia mistä pitäisi välittää 👌
        Laitoin juuri sähköt poikki omakotitalostani.
        Ei luottotietoja .
        Olen muutenkin sellainen ö-luokan kansalainen 😊

        Eikös joku kuitenkin ne lapsesi elätä? Jos sinä et elätä niin ne naisetko sen tekevät? Vai yhteiskunta? Se sama yhteiskunta, jota kohtaan sinulla ei ole velvollisuuksia? Sinullako on sitten oikeuksia? Ei kuitenkaan velvollisuuksia?

        Millä lataat älylaitteen, jota nyt tuossa keskellä yötä käytit tuohon viestiin? Lahjoittiko joku sen sähkön sinulle vai?

        Kun lapsesi ovat syntyneet, auttoiko yhteiskunta siinä? Sinä itsekin et tarvitse ikinä mitään yhteiskunnan palveluita? Et ikinä sairasta?

        Miten muuten ne lapset? Onko sinulla enää mitään velvollisuuksia heitäkään kohtaan? Vai hoitaako yhteiskunta sinun velvollisuutesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös joku kuitenkin ne lapsesi elätä? Jos sinä et elätä niin ne naisetko sen tekevät? Vai yhteiskunta? Se sama yhteiskunta, jota kohtaan sinulla ei ole velvollisuuksia? Sinullako on sitten oikeuksia? Ei kuitenkaan velvollisuuksia?

        Millä lataat älylaitteen, jota nyt tuossa keskellä yötä käytit tuohon viestiin? Lahjoittiko joku sen sähkön sinulle vai?

        Kun lapsesi ovat syntyneet, auttoiko yhteiskunta siinä? Sinä itsekin et tarvitse ikinä mitään yhteiskunnan palveluita? Et ikinä sairasta?

        Miten muuten ne lapset? Onko sinulla enää mitään velvollisuuksia heitäkään kohtaan? Vai hoitaako yhteiskunta sinun velvollisuutesi?

        Kerroppa itse ensin näistä velvollisuuksistasi joita suoritat .
        Taidan olla vain parempi hoitamaan asiani ja sinua taitaa se ketuttaa ,
        On vain vapaata ja rahaa tulee tilille.
        Veronmaksajat ne sinunkin elämäsi kustantaa.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Kerroppa itse ensin näistä velvollisuuksistasi joita suoritat .
        Taidan olla vain parempi hoitamaan asiani ja sinua taitaa se ketuttaa ,
        On vain vapaata ja rahaa tulee tilille.
        Veronmaksajat ne sinunkin elämäsi kustantaa.

        Selvä peli. Trollin ruokkiminen päättyi tähän.

        Hanki itsellesi elämä.

        😘😘😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä peli. Trollin ruokkiminen päättyi tähän.

        Hanki itsellesi elämä.

        😘😘😘

        Opettele pysymään aiheessa , kiitos .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Velvollisuuden tuntuma sitä kohtaan on kadonnut.
        Eikä minulle tule laskuja laisinkaan , ainakaan sellaisia mistä pitäisi välittää 👌
        Laitoin juuri sähköt poikki omakotitalostani.
        Ei luottotietoja .
        Olen muutenkin sellainen ö-luokan kansalainen 😊

        Jos sähköt menee poikki et voi ladata kännykkää. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sähköt menee poikki et voi ladata kännykkää. 😂

        Kun laittaa sähköt poikki niin ei voi ladata kännykkää.
        Olet melkoinen nero ! Papukaijamerkki ! Nyt saa hymyillä siellä toisessa päässä 👍👌✨


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Velvollisuuden tuntuma sitä kohtaan on kadonnut.
        Eikä minulle tule laskuja laisinkaan , ainakaan sellaisia mistä pitäisi välittää 👌
        Laitoin juuri sähköt poikki omakotitalostani.
        Ei luottotietoja .
        Olen muutenkin sellainen ö-luokan kansalainen 😊

        "Olen muutenkin sellainen ö-luokan kansalainen 😊"

        Eka asia mistä ollaan samaa mieltä 👍😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen muutenkin sellainen ö-luokan kansalainen 😊"

        Eka asia mistä ollaan samaa mieltä 👍😆

        Juu ja se on paljon vapaampaa olemista kuin sinun 👍
        Ei näet tarvitse itseään orjuuttaa kun vaan haluaa lisää lisän päälle .
        Sellainen joka ei niin piittaa rahasta , maineesta sekä statuksista on pakostakin ö-luokan kansalainen tällaisessa järjestelmässä missä fanitetaan esimerkiksi murhaa ja se ei ole meikäläisen mieleen sekään .


    • Anonyymi

      Etkös ennen käyny provoilemassa nikillä anarkisti pössy-apostoli tms? Muistan hämärästi että samat jutut??? Siis nämä:

      Ei töitä eikä työhaluja, piipunpolttaja, hedonismia, naisilla ei muka tietoa ehkäisystä, muka siittää ympäriinsä, kubba-chulli, uskovainen ja luojan lahja kaikille lähiön siiderivalaille. Kun ei saa ketään naista loukattavakseen ilmestyy mm suomi24 aborttipalstalle jne naisia halventamaan. Ja sitten joku ihmettelee miksi naiset päätyy aborttiin satunnaisseksissä. Kun vaihtoehtona on tollanen... Niin parempi TODELLAKIN estää geenejä lisääntymästä. 😳

      • Eli kun en fanita murhaa niin halvennan naisia ?
        Kyl ne monet vaan on halunnut vauvoja minun kanssani.
        Joillakin vaan kummallinen olettamus että niitä tehtäisiin , lapsia suodaan , ei niitä tehdä .
        Siksi ihmeen estäminen , elämän kasvun tuhoaminen naisen toimesta (abortti) on moraaliton teko , itsekäs ja ruma .
        Pureskeleppa sitä niin .... 🤭


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Eli kun en fanita murhaa niin halvennan naisia ?
        Kyl ne monet vaan on halunnut vauvoja minun kanssani.
        Joillakin vaan kummallinen olettamus että niitä tehtäisiin , lapsia suodaan , ei niitä tehdä .
        Siksi ihmeen estäminen , elämän kasvun tuhoaminen naisen toimesta (abortti) on moraaliton teko , itsekäs ja ruma .
        Pureskeleppa sitä niin .... 🤭

        "Kyl ne monet vaan on halunnut vauvoja minun kanssani."

        Uskomme tämän. Kirjoitusten perusteella olet oikeaa toivevävy ja - siittäjäainesta. Ja siittiöitä naiset sulta haluaa, kukapa ei tahtoisi vaikka tarjolla olisi älykköjen, komeiden ja ahkerien miesten siittiöitä jotka näyttää esimerkkiä lapsilleen muusta kuin huumeiden käytöstä ja vapaamatkustamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyl ne monet vaan on halunnut vauvoja minun kanssani."

        Uskomme tämän. Kirjoitusten perusteella olet oikeaa toivevävy ja - siittäjäainesta. Ja siittiöitä naiset sulta haluaa, kukapa ei tahtoisi vaikka tarjolla olisi älykköjen, komeiden ja ahkerien miesten siittiöitä jotka näyttää esimerkkiä lapsilleen muusta kuin huumeiden käytöstä ja vapaamatkustamisesta.

        Ehkä lisääntymisestä ei ole kyse statuksesta tai mistään muustakaan vastaavasta ...
        Sitähän sinä et tajua koska olet elämästä ja kaikesta luonnollisesta niin erkaantunut.
        Sinulla on vain statukset , maine , murha , jne .
        Olkoot mies vaikka johtajatason pukuherra , ei se hänestä miestä tee paitsi sinulle joka arvostat kaikkea pintaa ja kimellystä .


    • Anonyymi

      saattaa olla 600 000 suomen kansalaista on teurastettu ja paloiteltu äitinsä kohtuun vuodesta 70 lähtien. Mutta nyt tänään on kumminkin pelastus ja armahdus Herrassa Jeesuksessa. Hän tahtoo sinutkin pelastaa ettet kulje iankaikkiseen kadotukseen syntiesi kanssa.
      Tehkää parannus ja uskokaa Evankeliumi.

      • Anonyymi

        Ei abortissa kyl mitään paloitella. Raskaus materiaali tulee pois ihan lääkkeellä. Istukka sikiö ja sikiö kalvo ja kohdun limakalvo. Raskaus keskeytyy melkein luonnollisesti.


      • Sinutkin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei abortissa kyl mitään paloitella. Raskaus materiaali tulee pois ihan lääkkeellä. Istukka sikiö ja sikiö kalvo ja kohdun limakalvo. Raskaus keskeytyy melkein luonnollisesti.

        Ei ole luonnollista myrkyttää itseään vaikka haluaisitkin sen niin olevan .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Ei ole luonnollista myrkyttää itseään vaikka haluaisitkin sen niin olevan .

        "Ei ole luonnollista myrkyttää itseään"

        Eikö huumeiden käyttö ole just itsensä myrkyttämistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole luonnollista myrkyttää itseään"

        Eikö huumeiden käyttö ole just itsensä myrkyttämistä?

        Kannabis on nokkoselle sukua oleva kasvi joka selviää Suomenkin kesässä kohtuullisesti .
        Siis luonnontuote.
        Tiedätkö aiheesta mitään muuta kuin muilta kuultuja tarinoita niin epäilen kovasti .

        Mitä huumeita tarkoitat ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Kannabis on nokkoselle sukua oleva kasvi joka selviää Suomenkin kesässä kohtuullisesti .
        Siis luonnontuote.
        Tiedätkö aiheesta mitään muuta kuin muilta kuultuja tarinoita niin epäilen kovasti .

        Mitä huumeita tarkoitat ?

        Monikin luonnon tuote on myrkkyä ihmisen elimistölle, esim. monet sienet, marjat yms! Kannabis"infosi" ei oikein ole järkevästi ajateltu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monikin luonnon tuote on myrkkyä ihmisen elimistölle, esim. monet sienet, marjat yms! Kannabis"infosi" ei oikein ole järkevästi ajateltu!

        Voin ihan hyvin vaikka polttelenkin silloin tällöin kannabista ja se siitä.
        Onhan taikasienetkin merkitty infoihisi myrkyllisinä ja nykyään lääketiede on erittäin kiinnostunut tämän myrkkysienen hyödyistä .
        Kyse on vain tietämättömyydestäsi , ei muusta .

        Ei sitä elämättä tajua asioista yhtään mitään ja jos aina luottaa vaan toisten tarinoihin niin elitkö tuolloin lainkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei abortissa kyl mitään paloitella. Raskaus materiaali tulee pois ihan lääkkeellä. Istukka sikiö ja sikiö kalvo ja kohdun limakalvo. Raskaus keskeytyy melkein luonnollisesti.

        Vai ei repeä lapsi palasiksi jos sorkitaan sieltä pois ns. kaapimella?! Niin joutuu joskus tekemään "lääkkeillä" myrkytyksenkin jälkeen. Näistä elämän lopettavista pyövelinmenetelmistä on luonnollisuus kaukana. Mutta pitäähän sitä kiivaasti yrittää vähätellä "raksuamateriaalin melkein luonnolkseksi poistoksi" jne. naurettavaa.

        "Eikö huumeiden käyttö ole just itsensä myrkyttämistä?"

        Vaikka olisikin, niin silloin myrkytetään kuitenkin vain itseä, ei muitakin.


      • KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Kannabis on nokkoselle sukua oleva kasvi joka selviää Suomenkin kesässä kohtuullisesti .
        Siis luonnontuote.
        Tiedätkö aiheesta mitään muuta kuin muilta kuultuja tarinoita niin epäilen kovasti .

        Mitä huumeita tarkoitat ?

        "Kannabis on nokkoselle sukua oleva kasvi joka selviää Suomenkin kesässä kohtuullisesti .
        Siis luonnontuote."

        On tupakkakasvikin luonnontuote, ja tupakointi on myrkkyä ja aiheuttaa syöpiä. Samoin alkoholi. Luonnontuotteista jalostetaan.

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/tupakkaa-voi-viljellä-suomessakin-harvasta-siemenestä-saa-sellaista-kilohintaa-1.196599

        THC:n käyttäjät erottaa siitä että puhe ja ajattelu on tosi hidastunutta. Ehkä se hälläväli-asenne tulee siitä? Vai mikä se kausaalisuussuunta on.

        "THL:n Kannabis ja terveys -tutkimusjulkaisun mukaan kannabiksen käytöstä voi aiheutua välittömiä haittoja, kuten huonontunutta keskittymiskykyä, muistin heikkenemistä, ahdistuneisuutta, paniikkia, pelkoja, vainoharhoja, psyykkisten ongelmien pahentumista, sisäänpäin kääntymistä. Pitkäaikainen ja runsas käyttö lisää riskiä passiivisuudelle, riippuvuudelle, masennukselle ja psykooseille. Lisäksi kannabis voi alentaa seksuaalista toimintakykyä, hedelmällisyyttä sekä lisätä riskiä tietyille syöville. Kannabis voi myös altistaa sikiön kehityksen häiriöille, koska kannabiksen ainesosat läpäisevät istukan."

        Ei mikään viaton luonnontuote....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei repeä lapsi palasiksi jos sorkitaan sieltä pois ns. kaapimella?! Niin joutuu joskus tekemään "lääkkeillä" myrkytyksenkin jälkeen. Näistä elämän lopettavista pyövelinmenetelmistä on luonnollisuus kaukana. Mutta pitäähän sitä kiivaasti yrittää vähätellä "raksuamateriaalin melkein luonnolkseksi poistoksi" jne. naurettavaa.

        "Eikö huumeiden käyttö ole just itsensä myrkyttämistä?"

        Vaikka olisikin, niin silloin myrkytetään kuitenkin vain itseä, ei muitakin.

        "Vai ei repeä lapsi palasiksi jos sorkitaan sieltä pois ns. kaapimella?! "

        Tietääkseni ei edes kohtukuolemissa tai sikiöperusteisissa aborteissa kaavita mitään vaan kuollut sikiö pitää synnyttää. Eikö se ollutkin yli 95% aborteista jotka tehdään ennen 9 raskausviikkoa jolloin alkio tai sikiö on vain 6 viikkoa. Raskausviikot on eri kuin sikiön ikä. Ei taida olla "lasta" kaavittavaksi kun se kohdun sisältö on kalvoja ja istukkaa pääasiassa mikä kaavinnassa menee putkeen. Putki siis laitetaan kohtuun, joten sieltä ei kovin isoa kappaletta voida poistaa ja kaikki mikä tulee on kuollutta, koska hormonilla saadaan istukan toiminta loppumaan. Ne kauhukertomukset on jotain ikivanhaa tietoa tai sitten fiktiota.


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Kannabis on nokkoselle sukua oleva kasvi joka selviää Suomenkin kesässä kohtuullisesti .
        Siis luonnontuote."

        On tupakkakasvikin luonnontuote, ja tupakointi on myrkkyä ja aiheuttaa syöpiä. Samoin alkoholi. Luonnontuotteista jalostetaan.

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/tupakkaa-voi-viljellä-suomessakin-harvasta-siemenestä-saa-sellaista-kilohintaa-1.196599

        THC:n käyttäjät erottaa siitä että puhe ja ajattelu on tosi hidastunutta. Ehkä se hälläväli-asenne tulee siitä? Vai mikä se kausaalisuussuunta on.

        "THL:n Kannabis ja terveys -tutkimusjulkaisun mukaan kannabiksen käytöstä voi aiheutua välittömiä haittoja, kuten huonontunutta keskittymiskykyä, muistin heikkenemistä, ahdistuneisuutta, paniikkia, pelkoja, vainoharhoja, psyykkisten ongelmien pahentumista, sisäänpäin kääntymistä. Pitkäaikainen ja runsas käyttö lisää riskiä passiivisuudelle, riippuvuudelle, masennukselle ja psykooseille. Lisäksi kannabis voi alentaa seksuaalista toimintakykyä, hedelmällisyyttä sekä lisätä riskiä tietyille syöville. Kannabis voi myös altistaa sikiön kehityksen häiriöille, koska kannabiksen ainesosat läpäisevät istukan."

        Ei mikään viaton luonnontuote....

        Viaton luonnontuote , ainoastaan ihmisen käyttötapa saattaa olla vahingollinen ja sekin yksilökohtainen ja pään asennoista kiinni .
        Jokainen riippuvuus on vahingollinen , oli se sitten huume tai internet , seksi on tai jokin muu .
        Se että oletko orja kyseiselle riippuvaisuudelle on se ydin kysymys .
        Sinä halailet älylaitettasi ja se on sinulle peruskauraa ja minä näen siinä orjuuden ja riippuvaisuuden😉


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Vai ei repeä lapsi palasiksi jos sorkitaan sieltä pois ns. kaapimella?! "

        Tietääkseni ei edes kohtukuolemissa tai sikiöperusteisissa aborteissa kaavita mitään vaan kuollut sikiö pitää synnyttää. Eikö se ollutkin yli 95% aborteista jotka tehdään ennen 9 raskausviikkoa jolloin alkio tai sikiö on vain 6 viikkoa. Raskausviikot on eri kuin sikiön ikä. Ei taida olla "lasta" kaavittavaksi kun se kohdun sisältö on kalvoja ja istukkaa pääasiassa mikä kaavinnassa menee putkeen. Putki siis laitetaan kohtuun, joten sieltä ei kovin isoa kappaletta voida poistaa ja kaikki mikä tulee on kuollutta, koska hormonilla saadaan istukan toiminta loppumaan. Ne kauhukertomukset on jotain ikivanhaa tietoa tai sitten fiktiota.

        "Putki siis laitetaan kohtuun, joten sieltä ei kovin isoa kappaletta voida poistaa"

        Sen takiahan niitä juuri jopa joudutaankin repimään pienempiin osiin! Ja se kirurginen onkin yleisempää myöhemmin kuin aivan alun viikoilla.

        "Ne kauhukertomukset on jotain ikivanhaa tietoa tai sitten fiktiota."

        Niinhän ne pitää laittaa laput silmille aina kun iljettävä totuus alkaa kammottaa liiaksi. ;)

        "Eikö se ollutkin yli 95% aborteista jotka tehdään ennen 9 raskausviikkoa jolloin alkio tai sikiö on vain 6 viikkoa. "

        Tätätkin levittämääsi valhetta joutuu jatkuvasti näemmä oikomaan. 77,9% (2019) tehtiin ennen rv9, jolloin alkio on noin 7 viikon ikäinen.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Viaton luonnontuote , ainoastaan ihmisen käyttötapa saattaa olla vahingollinen ja sekin yksilökohtainen ja pään asennoista kiinni .
        Jokainen riippuvuus on vahingollinen , oli se sitten huume tai internet , seksi on tai jokin muu .
        Se että oletko orja kyseiselle riippuvaisuudelle on se ydin kysymys .
        Sinä halailet älylaitettasi ja se on sinulle peruskauraa ja minä näen siinä orjuuden ja riippuvaisuuden😉

        "Sinä halailet älylaitettasi ja se on sinulle peruskauraa ja minä näen siinä orjuuden ja riippuvaisuuden😉"

        Älylaitteista ollaan aika riippuvaisia työssä kuin työssä nykyään. Jotkut käy töissä siksi ettei tarvi olla lasten sähköttömässä talossa... Ikävä lapsillekin on jos isä polttelee ja juo rahat ettei lapsilla ole sen takia lämmintä ja ruokaa. Panna silti pitää ilman ehkäisyä. Huostaanotto tuossa on seurauksenaja kaikki tuet otetaan pois.. Ei ole lapsilla kehuttavaa kohtaloa. Vanhempiaan häpeävät. Niin minäkin. Ei ole suurempaa itsekkyyttä kuin panna ilman ehkäisyä, juoda ja narkata muille aiheutetusta vahingosta piittaamatta ja vielä jättää vahingot lasten ja yhteiskunnan kannettavaksi. Abortti on tuossa hätäratkaisu eikä ollenkaan huono. Parempi olla syntymättä kun kukaan ei kuitenkaan välitä lapsen hyvinvoinnista.

        Kaikki juopot ja narkkarit pitäisi kuskata johonkin valtameren saarelle missä olis aineita ja juomaa yllin kyllin ilmaiseksi ja mistä ei pääse pois kuin lopettamalla lopullisesti vahingollisen käytön. Aineet on halpoja joten tulisi halvaksi yhteiskunnalle maksaa vain aineet eikä tarvisi huolehtia hoidoista eikä narkkien esim lapsille aiheuttamista vahingoista. Naisilta kohtu pois ennen saareen menoa niin voi panna niin paljon kuin sielu sietää eikä kukaan lapsi joudu sukupolvesta toiseen kärsimään. Saisivat toisiaan mätkiä juopot ja narkkarit niin paljon kuin tykkää.

        - alkoholistin tytär-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Putki siis laitetaan kohtuun, joten sieltä ei kovin isoa kappaletta voida poistaa"

        Sen takiahan niitä juuri jopa joudutaankin repimään pienempiin osiin! Ja se kirurginen onkin yleisempää myöhemmin kuin aivan alun viikoilla.

        "Ne kauhukertomukset on jotain ikivanhaa tietoa tai sitten fiktiota."

        Niinhän ne pitää laittaa laput silmille aina kun iljettävä totuus alkaa kammottaa liiaksi. ;)

        "Eikö se ollutkin yli 95% aborteista jotka tehdään ennen 9 raskausviikkoa jolloin alkio tai sikiö on vain 6 viikkoa. "

        Tätätkin levittämääsi valhetta joutuu jatkuvasti näemmä oikomaan. 77,9% (2019) tehtiin ennen rv9, jolloin alkio on noin 7 viikon ikäinen.

        "Sen takiahan niitä juuri jopa joudutaankin repimään pienempiin osiin! Ja se kirurginen onkin yleisempää myöhemmin kuin aivan alun viikoilla."

        Mistä oikein ammennat tietosi? Prolifen 70-luvun propagandasta? Cytotec ja hormonit aiheuttaa keskenmenon ja sikiö synnytetään kuolleena. Koska keuhkot ja aivot on kehittymättömät ei sikiö selviä muutenkaan. Lopuksi kohtu kaavitaan istukan jämistä kuten normaalistikin keskenmenoissa, ettei jää mitään tulehdusta aiheuttavaa. Ei abortti ole keskenmenoa kummempi hoidoltaan. Toisessa keskenmeno on luonnollinen ja toisessa aiheutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen takiahan niitä juuri jopa joudutaankin repimään pienempiin osiin! Ja se kirurginen onkin yleisempää myöhemmin kuin aivan alun viikoilla."

        Mistä oikein ammennat tietosi? Prolifen 70-luvun propagandasta? Cytotec ja hormonit aiheuttaa keskenmenon ja sikiö synnytetään kuolleena. Koska keuhkot ja aivot on kehittymättömät ei sikiö selviä muutenkaan. Lopuksi kohtu kaavitaan istukan jämistä kuten normaalistikin keskenmenoissa, ettei jää mitään tulehdusta aiheuttavaa. Ei abortti ole keskenmenoa kummempi hoidoltaan. Toisessa keskenmeno on luonnollinen ja toisessa aiheutettu.

        Ihan esim. käypähoidosta ja thl:sta. Noin 5% joutuu kaavintaan koska kohtu ei ole tyhjentynyt "lääkkeillä" (raskaus saattaa edelleen jatkua ja lapsi on hengissä) ja 3% vielä uusintakaavintaankin. Plus tietenkin ne jotka alunperinkin kaavitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen takiahan niitä juuri jopa joudutaankin repimään pienempiin osiin! Ja se kirurginen onkin yleisempää myöhemmin kuin aivan alun viikoilla."

        Mistä oikein ammennat tietosi? Prolifen 70-luvun propagandasta? Cytotec ja hormonit aiheuttaa keskenmenon ja sikiö synnytetään kuolleena. Koska keuhkot ja aivot on kehittymättömät ei sikiö selviä muutenkaan. Lopuksi kohtu kaavitaan istukan jämistä kuten normaalistikin keskenmenoissa, ettei jää mitään tulehdusta aiheuttavaa. Ei abortti ole keskenmenoa kummempi hoidoltaan. Toisessa keskenmeno on luonnollinen ja toisessa aiheutettu.

        Ohjelmasta "MOT - Vaiettu abortti";

        >”Muistan esimerkiksi sellaisen tapauksen kollegastani, hän kertoi, että hän oli ollut aborttia suorittamassa ja lattialle oli tipahtanut siitä imuputkesta pieni jalka, reidestä irti repeytyneenä. Hän kertoi, että hänelle tuli niin huono olo sen jälkeen, että hän ei meinannut pystyä tuota toimenpidettä suorittamaan loppuun saakka. Ja ja sanoi, että miksi, miksi lääkärit joutuvat tämmöstä pyövelin työtä tekemään.”">


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä halailet älylaitettasi ja se on sinulle peruskauraa ja minä näen siinä orjuuden ja riippuvaisuuden😉"

        Älylaitteista ollaan aika riippuvaisia työssä kuin työssä nykyään. Jotkut käy töissä siksi ettei tarvi olla lasten sähköttömässä talossa... Ikävä lapsillekin on jos isä polttelee ja juo rahat ettei lapsilla ole sen takia lämmintä ja ruokaa. Panna silti pitää ilman ehkäisyä. Huostaanotto tuossa on seurauksenaja kaikki tuet otetaan pois.. Ei ole lapsilla kehuttavaa kohtaloa. Vanhempiaan häpeävät. Niin minäkin. Ei ole suurempaa itsekkyyttä kuin panna ilman ehkäisyä, juoda ja narkata muille aiheutetusta vahingosta piittaamatta ja vielä jättää vahingot lasten ja yhteiskunnan kannettavaksi. Abortti on tuossa hätäratkaisu eikä ollenkaan huono. Parempi olla syntymättä kun kukaan ei kuitenkaan välitä lapsen hyvinvoinnista.

        Kaikki juopot ja narkkarit pitäisi kuskata johonkin valtameren saarelle missä olis aineita ja juomaa yllin kyllin ilmaiseksi ja mistä ei pääse pois kuin lopettamalla lopullisesti vahingollisen käytön. Aineet on halpoja joten tulisi halvaksi yhteiskunnalle maksaa vain aineet eikä tarvisi huolehtia hoidoista eikä narkkien esim lapsille aiheuttamista vahingoista. Naisilta kohtu pois ennen saareen menoa niin voi panna niin paljon kuin sielu sietää eikä kukaan lapsi joudu sukupolvesta toiseen kärsimään. Saisivat toisiaan mätkiä juopot ja narkkarit niin paljon kuin tykkää.

        - alkoholistin tytär-

        Ruokaa on ja lämmin , tunnelmallista kynttilänvalossa ja aikaa toisillemme toisin kuin sinulla vain älypuhelimellesi ja rahan ansaitsemiselle että saat kaikenmaailman muovikrääsää ympärillesi .


    • "Kuoleeko abortteihin ihmisiä enemmän kuin koronaan vuositasolla?"

      ”On todettu, että aborttilakien kiristäminen vain lisää laittomien aborttien määrää, ja enemmän naisia kuolee. Joka vuosi 23 000 naista kuolee ja miljoona vammautuu vaarallisen abortin seurauksena”,

      https://unwomen.fi/uutiset/naisten-kehollinen-itsemaaraamisoikeus-ei-voi-toteutua-ilman-oikeutta-lailliseen-ja-turvalliseen-raskaudenkeskeytykseen/

      Koronasta on niin vähän aikaa, kun vain pari vuotta nyt tarkasteluaikaa niin maailmalla yhteensä koronaan on kuollut 4,55 miljoonaa ihmistä.

      Maissa missä abortti on laiton, kuollaan aborttiinkin. Nyt Suomessa vakavimmin sairastuvat koronaan ja kuolevat ne, jotka eivät ota rokotetta. Rokote kun suojaa vakavilta muodoilta juuri.

      • Anonyymi

        Annetaan sitten kaikille murhaajille sama "itsemääräämisen (yli) oikeus", jotta eivät vain joudu vaarantamaan omaa terveyttään ja jopa henkeään veritekoja tehdessään. Aina vaan tätä mahtavaa logiikkaa suosijasakilla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan sitten kaikille murhaajille sama "itsemääräämisen (yli) oikeus", jotta eivät vain joudu vaarantamaan omaa terveyttään ja jopa henkeään veritekoja tehdessään. Aina vaan tätä mahtavaa logiikkaa suosijasakilla..

        "Annetaan sitten kaikille murhaajille sama "itsemääräämisen (yli) oikeus"

        Tämä on siis oma toiveesi??? Kukaan ei ole tahtonut antaa murhaamiseen oikeuksia muu kuin sinä.


      • Anonyymi

        Maailmassa tehtiin yli 42 miljoonaa aborttia vuonna 2019. Right to Life UK -järjestön mukaan se on yleisin yksittäinen kuolinsyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa tehtiin yli 42 miljoonaa aborttia vuonna 2019. Right to Life UK -järjestön mukaan se on yleisin yksittäinen kuolinsyy.

        42 miljoonaa liika ihmistä joka vuosi olis.. Jos ei olis edes aborttia. Ehkäisyä ei monet osaa käyttää kehitysmaissa.


      • Montako idännyttä ihmistä kuolee abortteihin per vuosi Suomessa ?
        Nyt n. 1000 kpl kuollut koronaan kahden vuoden sisään .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Montako idännyttä ihmistä kuolee abortteihin per vuosi Suomessa ?
        Nyt n. 1000 kpl kuollut koronaan kahden vuoden sisään .

        Asia ei oikeastaan kuulu sinulle pätkääkään. Abortti on yhteiskunnallinen asia. Siitä päätetään lainsäädännöllä. Olet ilmoittanut, että et osallistu yhteiskunnan kustannuksiin. Näin olen sinulla ei ole yhtään mitään oikeutta kommentoida asiaa saati toisten päätöksiä. Olet ulkopuolinen. Pysy siinä roolissa kun sen valitsit.


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Annetaan sitten kaikille murhaajille sama "itsemääräämisen (yli) oikeus"

        Tämä on siis oma toiveesi??? Kukaan ei ole tahtonut antaa murhaamiseen oikeuksia muu kuin sinä.

        Ja sinä 🙈 Sinä tosin taidat puolestapuhua viattomien ja puolustuskyvyttömien murhailuista kun toinen kyselee muidenkin murhaajien oikeuksia . Tosin vertailun vuoksi sinulle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei oikeastaan kuulu sinulle pätkääkään. Abortti on yhteiskunnallinen asia. Siitä päätetään lainsäädännöllä. Olet ilmoittanut, että et osallistu yhteiskunnan kustannuksiin. Näin olen sinulla ei ole yhtään mitään oikeutta kommentoida asiaa saati toisten päätöksiä. Olet ulkopuolinen. Pysy siinä roolissa kun sen valitsit.

        Tämä oli naseva kommentti! 👏🤓


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Ja sinä 🙈 Sinä tosin taidat puolestapuhua viattomien ja puolustuskyvyttömien murhailuista kun toinen kyselee muidenkin murhaajien oikeuksia . Tosin vertailun vuoksi sinulle .

        Pössyjaakko pysyy nyt sähköttömässä talossaan ja laittaa uutta piipullista huuleen ja jättää yhteiskunnan asiat niiden hoidettavaksi jotka yhteiskuntaa pyörittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei oikeastaan kuulu sinulle pätkääkään. Abortti on yhteiskunnallinen asia. Siitä päätetään lainsäädännöllä. Olet ilmoittanut, että et osallistu yhteiskunnan kustannuksiin. Näin olen sinulla ei ole yhtään mitään oikeutta kommentoida asiaa saati toisten päätöksiä. Olet ulkopuolinen. Pysy siinä roolissa kun sen valitsit.

        Kyllä minunkin almuistani verot viedään että sillä jo jutultasi lähti pohja .
        Eikä abortti ole yhteiskunnallinen asia vaan isän , äidin ja uuden tulokkaan asia vaikka sitä pidätkin vain äidin ja yhteiskunnan asiana .
        Sinä et ole antanut mitään tähän keskusteluun mikä on tosi asia joten voit lähteä purkamasta pahaa mieltäsi täältä 👍


      • Inessä , en pihalla .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pössyjaakko pysyy nyt sähköttömässä talossaan ja laittaa uutta piipullista huuleen ja jättää yhteiskunnan asiat niiden hoidettavaksi jotka yhteiskuntaa pyörittää.

        Eipä sinusta mitään apua sen pyörittämisessä ole ja sinut voi sormia napsauttamalla korvata toisella apinalla tekemään hyödyttömiä liikehdintöjä.
        Tokihan voit siitä rintaani röyhennellä mutta lähinnä naurettavaksi itsesi teet 😄


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Kyllä minunkin almuistani verot viedään että sillä jo jutultasi lähti pohja .
        Eikä abortti ole yhteiskunnallinen asia vaan isän , äidin ja uuden tulokkaan asia vaikka sitä pidätkin vain äidin ja yhteiskunnan asiana .
        Sinä et ole antanut mitään tähän keskusteluun mikä on tosi asia joten voit lähteä purkamasta pahaa mieltäsi täältä 👍

        Se, että jokainen sossun piikkiin eläväkin nimellisesti veroja maksaa, ei merkitse mitään. Käytännössä et tuota yhteiskuntaan mitään.

        Abortti on nimenomaan yhteiskunnallinen asia. Abortti määritellään lainsäädännön kautta. Jos se olisi vain perheen asia, sinunkaan ei tarvitsisi sanoa aiheesta mitään. Muiden abortit eivät kuulu sinulle tippaakaan.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Eipä sinusta mitään apua sen pyörittämisessä ole ja sinut voi sormia napsauttamalla korvata toisella apinalla tekemään hyödyttömiä liikehdintöjä.
        Tokihan voit siitä rintaani röyhennellä mutta lähinnä naurettavaksi itsesi teet 😄

        Jaakko sen sijaan on aivan korvaamaton. 😆


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Annetaan sitten kaikille murhaajille sama "itsemääräämisen (yli) oikeus"

        Tämä on siis oma toiveesi??? Kukaan ei ole tahtonut antaa murhaamiseen oikeuksia muu kuin sinä.

        "Kukaan ei ole tahtonut antaa murhaamiseen oikeuksia muu kuin sinä."

        Hädissäsi yrität kääntää taas OMIA hinkujasi muka muiden haluamisiksi! Säälittävää. XD Kovillehan se ottaa kun logiikkasi osoitetaan aina vain läpi mädäksi.

        Kukaan normaali ihminen ei tuollaisia ole toivonut. Paitsi sinä ja muu marginaalinen murhankiihkosakkisi.

        "Right to live ei piittaa pätkääkään lapsista. "

        Samaa valhepaskaa siltä joka ei välitä v.ttujakaan minkään ikäisistä lapsista.. vaan himoitsee tappaa niitä niin paljon kuin mahdollista.

        "Näin olen sinulla ei ole yhtään mitään oikeutta kommentoida asiaa saati toisten päätöksiä."

        Ahaa, mistä lähtien työttömillä ei ole ollut sanan- ja mielipiteen vapautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kukaan ei ole tahtonut antaa murhaamiseen oikeuksia muu kuin sinä."

        Hädissäsi yrität kääntää taas OMIA hinkujasi muka muiden haluamisiksi! Säälittävää. XD Kovillehan se ottaa kun logiikkasi osoitetaan aina vain läpi mädäksi.

        Kukaan normaali ihminen ei tuollaisia ole toivonut. Paitsi sinä ja muu marginaalinen murhankiihkosakkisi.

        "Right to live ei piittaa pätkääkään lapsista. "

        Samaa valhepaskaa siltä joka ei välitä v.ttujakaan minkään ikäisistä lapsista.. vaan himoitsee tappaa niitä niin paljon kuin mahdollista.

        "Näin olen sinulla ei ole yhtään mitään oikeutta kommentoida asiaa saati toisten päätöksiä."

        Ahaa, mistä lähtien työttömillä ei ole ollut sanan- ja mielipiteen vapautta?

        Et ole normaali ihminen. Edustat marginaalin marginaalin marginaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että jokainen sossun piikkiin eläväkin nimellisesti veroja maksaa, ei merkitse mitään. Käytännössä et tuota yhteiskuntaan mitään.

        Abortti on nimenomaan yhteiskunnallinen asia. Abortti määritellään lainsäädännön kautta. Jos se olisi vain perheen asia, sinunkaan ei tarvitsisi sanoa aiheesta mitään. Muiden abortit eivät kuulu sinulle tippaakaan.

        "Abortti on nimenomaan yhteiskunnallinen asia."

        Niin on, ei todellakaan murhaajan "oma henkilökohtainen intiimijuttu" tms. sievistelevää sontaa. Siksipä jokainen yhteiskunnan jäsen on oikeutettu kertomaan mielipiteensä yhteisten varojen niihin haaskauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, että jokainen sossun piikkiin eläväkin nimellisesti veroja maksaa, ei merkitse mitään. Käytännössä et tuota yhteiskuntaan mitään.

        Abortti on nimenomaan yhteiskunnallinen asia. Abortti määritellään lainsäädännön kautta. Jos se olisi vain perheen asia, sinunkaan ei tarvitsisi sanoa aiheesta mitään. Muiden abortit eivät kuulu sinulle tippaakaan.

        Sinullehan se on yhteiskunnallinen kun kuljet kuten käsketään ja sallitaan .
        Tässä onkin kyse moraalista jota sinulla murhan kannattajana ei ole .
        Joillakin on sydän ja moraali kunnossa , he eivät suunnittele murhia viattomia luonnonkappaleita kohtaan jos eivät satu kulkemaan oman pienen mielen mukaan .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Sinullehan se on yhteiskunnallinen kun kuljet kuten käsketään ja sallitaan .
        Tässä onkin kyse moraalista jota sinulla murhan kannattajana ei ole .
        Joillakin on sydän ja moraali kunnossa , he eivät suunnittele murhia viattomia luonnonkappaleita kohtaan jos eivät satu kulkemaan oman pienen mielen mukaan .

        Yritä nyt ymmärtää. Me muut yhteiskunnan kustannuksia maksavat, työssäkäyvät aikuiset olemme se taho, joka toiminnallaan mahdollistaa kaltaistesi parasiittien olemassaolon. Ilman meitä sinua ei olisi. Olisit joko kuollut tai karkoitettu, jos eläisimme vaikkapa kivikautta.

        Olitpa siis vakavissasi tai et, juttusi ovat merkityksettömiä. Mielipiteesi on merkityksetön ja se on kiinnostava korkeintaan jonkun tutkijan mielestä. Yhteiskunta ei toimi niin, että vähäpätöiset luuserit sitä määrittäisivät. Olet pelkkä kustannuserä. Loinen.

        T. Maksaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Abortti on nimenomaan yhteiskunnallinen asia."

        Niin on, ei todellakaan murhaajan "oma henkilökohtainen intiimijuttu" tms. sievistelevää sontaa. Siksipä jokainen yhteiskunnan jäsen on oikeutettu kertomaan mielipiteensä yhteisten varojen niihin haaskauksesta.

        "Siksipä jokainen yhteiskunnan jäsen on oikeutettu kertomaan mielipiteensä yhteisten varojen niihin haaskauksesta."

        Korpikuusen kyynelehtivä jaakko ilmoittaa ettei ole yhteiskunnan jäsen. Hän on ns saamapuolella kuten yleensä abortinvastustajat on. Abortti kuuluu terveyspalveluihin ja ihan niiden käyttöön kyllä ei tarvi kysyä kenenkään ahdasmielisen lupaa.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Sinullehan se on yhteiskunnallinen kun kuljet kuten käsketään ja sallitaan .
        Tässä onkin kyse moraalista jota sinulla murhan kannattajana ei ole .
        Joillakin on sydän ja moraali kunnossa , he eivät suunnittele murhia viattomia luonnonkappaleita kohtaan jos eivät satu kulkemaan oman pienen mielen mukaan .

        " Tässä onkin kyse moraalista jota sinulla murhan kannattajana ei ole .
        Joillakin on sydän ja moraali kunnossa ,"

        Kaksinaismoraalia sulla näyttää kyllä riittävän. Taas näitä" sydämensivistyneitä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt ymmärtää. Me muut yhteiskunnan kustannuksia maksavat, työssäkäyvät aikuiset olemme se taho, joka toiminnallaan mahdollistaa kaltaistesi parasiittien olemassaolon. Ilman meitä sinua ei olisi. Olisit joko kuollut tai karkoitettu, jos eläisimme vaikkapa kivikautta.

        Olitpa siis vakavissasi tai et, juttusi ovat merkityksettömiä. Mielipiteesi on merkityksetön ja se on kiinnostava korkeintaan jonkun tutkijan mielestä. Yhteiskunta ei toimi niin, että vähäpätöiset luuserit sitä määrittäisivät. Olet pelkkä kustannuserä. Loinen.

        T. Maksaja

        Taitaa harmittaa kun jotkut osaavat hoitaa asiansa niin ettei tarvitse toisten asioilla juosta puolta elämästään.
        Se vaatii ensinnäkin sen ettei ole aina vaatimassa lisää lisän päälle ja uusinta uutta.
        Siihen sinusta ei vaan ole.

        Se että kuvittelet orjuutesi jotenkin kunnia asiaksi on aika huvittavaa .
        Menehän sinne töihin äläkä marise ja laita almut tilille kuten sinun on määrätty tekevän .
        Sinä teet juurikin niin kuten käsketään , turha kitistä 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Siksipä jokainen yhteiskunnan jäsen on oikeutettu kertomaan mielipiteensä yhteisten varojen niihin haaskauksesta."

        Korpikuusen kyynelehtivä jaakko ilmoittaa ettei ole yhteiskunnan jäsen. Hän on ns saamapuolella kuten yleensä abortinvastustajat on. Abortti kuuluu terveyspalveluihin ja ihan niiden käyttöön kyllä ei tarvi kysyä kenenkään ahdasmielisen lupaa.

        Abortti on naisen itsekäs päätös eikä mitään muuta .


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Tässä onkin kyse moraalista jota sinulla murhan kannattajana ei ole .
        Joillakin on sydän ja moraali kunnossa ,"

        Kaksinaismoraalia sulla näyttää kyllä riittävän. Taas näitä" sydämensivistyneitä."

        Katsohan peiliin 👍


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Abortti on naisen itsekäs päätös eikä mitään muuta .

        "Abortti on naisen itsekäs päätös eikä mitään muuta ."
        Onko mielestäsi niin silloinkin kun naisen henki on vaarassa? Tai kun 12-v tyttö raiskataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Abortti on naisen itsekäs päätös eikä mitään muuta ."
        Onko mielestäsi niin silloinkin kun naisen henki on vaarassa? Tai kun 12-v tyttö raiskataan?

        - kun naisen henki on vaarassa, on vain lääkärien ja potilaan välinen asia.
        - kun 12-v tyttö raiskataan, on taas perheen, oikeuslaitoksen, poliisin, lastensuojelun ja lääkärin välinen asia. Ei sitä päätetä Abortti/Suomi24-palstalla.

        Ei ollut hyviä trollauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Abortti on naisen itsekäs päätös eikä mitään muuta ."
        Onko mielestäsi niin silloinkin kun naisen henki on vaarassa? Tai kun 12-v tyttö raiskataan?

        Ei kai nyt henki tuollaisesta vaarassa ole , kroppa ehkä ja sekin maaksi muuttuu lopulta joten ei huolta 😇 Tosin millaisessa kunnossa on henki joka suunnittelee murhia ? VOI VOI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - kun naisen henki on vaarassa, on vain lääkärien ja potilaan välinen asia.
        - kun 12-v tyttö raiskataan, on taas perheen, oikeuslaitoksen, poliisin, lastensuojelun ja lääkärin välinen asia. Ei sitä päätetä Abortti/Suomi24-palstalla.

        Ei ollut hyviä trollauksia.

        Ei mistään abortista päätetä suomi24:ssä.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Ei kai nyt henki tuollaisesta vaarassa ole , kroppa ehkä ja sekin maaksi muuttuu lopulta joten ei huolta 😇 Tosin millaisessa kunnossa on henki joka suunnittelee murhia ? VOI VOI!

        Niin oletko kuullut että raskaus voi vaarantaa naisen hengen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - kun naisen henki on vaarassa, on vain lääkärien ja potilaan välinen asia.
        - kun 12-v tyttö raiskataan, on taas perheen, oikeuslaitoksen, poliisin, lastensuojelun ja lääkärin välinen asia. Ei sitä päätetä Abortti/Suomi24-palstalla.

        Ei ollut hyviä trollauksia.

        "kun naisen henki on vaarassa, on vain lääkärien ja potilaan välinen asia.
        - kun 12-v tyttö raiskataan, on taas perheen, oikeuslaitoksen, poliisin, lastensuojelun ja lääkärin välinen asia. Ei sitä päätetä Abortti/Suomi24-palstalla.

        Ei ollut hyviä trollauksia."


        Abortti on aina lääkärin ja potilaan välinen asia. Ainakin meillä kun on abortti osana terveyspalveluja.

        Se ei kuulu mitenkään sivulliille, ei edes raskaaksi tehneelle miehelle eikä varsinkaan tälle palstalle.

        Ei se kuulu trollijaakollekaan ei sen puoleen.
        Minä nyt vaan kysyin tuolta trollijaakolta vain hänen mielipidettä mutta hän ei taida kyetä niin monimutkaiseen ajatus toimintaan.

        Eikö joku tänne laittanut terveystietoa kannabikseen vaikutuksista ja näyttää tosiaan että ajatteleminen on tosi vaikeata tuolla pössyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole normaali ihminen. Edustat marginaalin marginaalin marginaalia.

        "Edustat marginaalin marginaalin marginaalia."

        Määrittää kuka? Kaltaisesi äärimmäisen "normaaleista normaalein" ihminen? XD

        "Abortti kuuluu terveyspalveluihin"

        Marginaalisen marginaalisissa tapauksissa niillä mitään terveyttä hoidetaan, päinvastoin.

        "Se ei kuulu mitenkään sivulliille,"

        Tietenkin uusien yhteiskunnan jäsenten tappaminen kuuluu jokaiselle, jo pelkästään yhteisten varojen haaskaamisen takia. Uhrin kohtalo ei ole koskaan mikään murhaajan "oma asia".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletko kuullut että raskaus voi vaarantaa naisen hengen.

        Yrittäisitkö edes ymmärtää edellisen viestin vai menikö ymmärryksen ohi niin lujaa ettei vaan pysty ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Taitaa harmittaa kun jotkut osaavat hoitaa asiansa niin ettei tarvitse toisten asioilla juosta puolta elämästään.
        Se vaatii ensinnäkin sen ettei ole aina vaatimassa lisää lisän päälle ja uusinta uutta.
        Siihen sinusta ei vaan ole.

        Se että kuvittelet orjuutesi jotenkin kunnia asiaksi on aika huvittavaa .
        Menehän sinne töihin äläkä marise ja laita almut tilille kuten sinun on määrätty tekevän .
        Sinä teet juurikin niin kuten käsketään , turha kitistä 👍

        Olet trolli tai luuseri. Tai ehkä peräti niiden yhdistelmä. Jutuillasi ei ole merkitystä. Ei siinä ole mitään ylpeiltävää, jos elät yhteiskunnan piikkiin. Se on vain häpeällistä.

        T. Maksaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Edustat marginaalin marginaalin marginaalia."

        Määrittää kuka? Kaltaisesi äärimmäisen "normaaleista normaalein" ihminen? XD

        "Abortti kuuluu terveyspalveluihin"

        Marginaalisen marginaalisissa tapauksissa niillä mitään terveyttä hoidetaan, päinvastoin.

        "Se ei kuulu mitenkään sivulliille,"

        Tietenkin uusien yhteiskunnan jäsenten tappaminen kuuluu jokaiselle, jo pelkästään yhteisten varojen haaskaamisen takia. Uhrin kohtalo ei ole koskaan mikään murhaajan "oma asia".

        Jos maksaa veronsa on oikeutettu käyttämään laillisia terveyspalveluja. Älkää sotkiko asiaan muuta ja huolehtikaa omista asioistanne sillä niissä näkyy riittävän tekemistä.

        Ei mulla muuta. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Edustat marginaalin marginaalin marginaalia."

        Määrittää kuka? Kaltaisesi äärimmäisen "normaaleista normaalein" ihminen? XD

        "Abortti kuuluu terveyspalveluihin"

        Marginaalisen marginaalisissa tapauksissa niillä mitään terveyttä hoidetaan, päinvastoin.

        "Se ei kuulu mitenkään sivulliille,"

        Tietenkin uusien yhteiskunnan jäsenten tappaminen kuuluu jokaiselle, jo pelkästään yhteisten varojen haaskaamisen takia. Uhrin kohtalo ei ole koskaan mikään murhaajan "oma asia".

        " Tietenkin uusien yhteiskunnan jäsenten tappaminen kuuluu jokaiselle,"

        Kuulostaa ihan pro lifen periaatteelta. Mutta toi nyt oli teidän prolifettäjien toive. Ei liity abortti oikeuteen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Tietenkin uusien yhteiskunnan jäsenten tappaminen kuuluu jokaiselle,"

        Kuulostaa ihan pro lifen periaatteelta. Mutta toi nyt oli teidän prolifettäjien toive. Ei liity abortti oikeuteen mitenkään.

        Tyypillistä murhanedistysvääristelijän leikkaa pätkä kesken lauseen ja liimaa pimittäen loput -propagandaa.
        Se mitä sinä kannatat ja toivot tosiaan jokanaisen "oikeudeksi" eli lapsien mielivaltainen tappaminen, on yhteiskunnassa jokaisen asia jo siksi koska siihen haaskataan yhteisiä varoja. Tietenkään elämää puolustavat ym. normaalit ihmiset ei sellaisia yli"okeuksia" halua, toivo eikä tarvi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet trolli tai luuseri. Tai ehkä peräti niiden yhdistelmä. Jutuillasi ei ole merkitystä. Ei siinä ole mitään ylpeiltävää, jos elät yhteiskunnan piikkiin. Se on vain häpeällistä.

        T. Maksaja

        Ei tässä kukaan ylpeilekään , kunhan vain totean : Juokse orja juokse toisten pillin mukaan .


    • Anonyymi

      hassu poika, päihtyneessä mielentilassa. Kivaa vaihtelua provoihin 🦐

    • Anonyymi

      Miekkoihin on monet kaatuneet.

    • Anonyymi

      Tuli tossa mieleen että kuoleekohan kannabikseen enemmän ihmisiä kuin tupakkaan vaiko perheväkivaltaan. Tulipahan tossa mieleen moinen. Joku jolla rikostausta ja päihdeongelma nii tietäis varmaan. Tuli vaan mieleen.

      • Anonyymi

        Oli kyl nasevasti sanottu! Mullakin tuli mieleen just sama!


    • Anonyymi

      Luuletko ettei Jumala tunne jokaista kelle Hän on sielun antanut? Milloinkaan et velkaasi pysty suorittamaan.

      • Anonyymi

        Maailmassa jumalia riittää. Minkä uskomuksen Jumalasta sinulla puhe.


    • Anonyymi

      Eutanasiasta viimeiseen piikkiin?

    • Anonyymi

      Monetko "väärää" mieltä olevat kuolee Pro Choice -väkivallan uhreina?

      www.is.fi/ulkomaat/art-2000008337100.html
      www.is.fi/ulkomaat/art-2000008338289.html

      >Parlamentaarikko David Amess puukotettiin kuoliaaksi Britanniassa

      Hän kannatti kuolemanrangaistusta ja vastusti aborttia.>

      >Hän kampanjoi näkyvästi abortin kieltämiseksi >

    • Anonyymi

      Täällä käy selvästi abortin tehneitä halveksimassa kaikki jotka ei tunne että on itse onnistunut elämässään, syrjäytyneitä reppanoita. On vaikea löytää ketään ketä voisi itse halveksia kun ei ole ketään itsen alapuolella enää, niin alhaalla yhteiskunnan portailla ollaan. No mut löytyy joku sentään: abortin tehneet. Ei väliä vaikka olis itse siittänyt holtittomasti ja jättänyt toisen epätoivoiseen tilanteeseen. Saahan siinä tursuttaa naisvihaa samalla. Sanon vaan että housut kiinni se joka ei aborttia hyväksy. Elin housuissa ja vaikka häkkiin.

      • Anonyymi

        "Sanon vaan että housut kiinni se joka ei aborttia hyväksy. Elin housuissa ja vaikka häkkiin." Sanon vaan, että ei seksiä sen vuoksi harrasteta, että saisi tehdä abortteja! Mutta abortteja tehdään siksi, että ei olla vastuullisia seksissä ja sitten jälkikäteen itketään, kun mies on ollut vastuuton!!! Abortintarve johtuu vain vastuuttomista miehistä, jotka pursuttaa naisen sisään! :) Naisethan toimivat aina vastuullisesti. Mutta jos nainen ei toimisikaan vastuullisesti, syy on silloinkin aina miehen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanon vaan että housut kiinni se joka ei aborttia hyväksy. Elin housuissa ja vaikka häkkiin." Sanon vaan, että ei seksiä sen vuoksi harrasteta, että saisi tehdä abortteja! Mutta abortteja tehdään siksi, että ei olla vastuullisia seksissä ja sitten jälkikäteen itketään, kun mies on ollut vastuuton!!! Abortintarve johtuu vain vastuuttomista miehistä, jotka pursuttaa naisen sisään! :) Naisethan toimivat aina vastuullisesti. Mutta jos nainen ei toimisikaan vastuullisesti, syy on silloinkin aina miehen!!!!

        Asiassa ei ole mitään ongelmaa jos mies ei ala nillittää abortista. Ei voi ruikkia limamällejään toisen vaginaan ja sen jälkeen vaatia että toinen pilaa elämänsä sen jälkeen. Kun mälli kehittyy alkio kai. Jos ruikkii mällejä niin jokainen normaali mies ymmärtää että raskaus on seurauksena josta vain nainen kärsii.

        On turha väittää että naisen on kärsittävä ja alettava lisääntymään moisen ääliön siemenillä. Seksi on seksiä ja lisääntyä ei ole pakko jokaisen seksi kumppanin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanon vaan että housut kiinni se joka ei aborttia hyväksy. Elin housuissa ja vaikka häkkiin." Sanon vaan, että ei seksiä sen vuoksi harrasteta, että saisi tehdä abortteja! Mutta abortteja tehdään siksi, että ei olla vastuullisia seksissä ja sitten jälkikäteen itketään, kun mies on ollut vastuuton!!! Abortintarve johtuu vain vastuuttomista miehistä, jotka pursuttaa naisen sisään! :) Naisethan toimivat aina vastuullisesti. Mutta jos nainen ei toimisikaan vastuullisesti, syy on silloinkin aina miehen!!!!

        Turhanaikusta jälkiviisautta alkaa moralisoida kun vahinko tapahtunut ja tarvitaan aborttia. Naurettavaa tulla sormi pystyssä moralisoimaan, niin mennyttä maailmaa.

        Naisen tehtävä ei ole synnyttää lapsia kenenkään moraaliopetuksen osoituksena tai rankaisun vuoksi. Pidä huoli omista asioista. Niissäkin lienee tekemistä. Ja pidä heppi piilossa niin ei tule abortteja. Se on ainut keino estää kohdallasi. Muiden seksi on muiden asiam


      • Seksi kielletyksi niiltä ketkä eivät osaa lapsiaan hoitaa muuten kuin murhaamalla .


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Seksi kielletyksi niiltä ketkä eivät osaa lapsiaan hoitaa muuten kuin murhaamalla .

        Koeta noudattaa tätä omaa ohjettasi ja pitää se katkarapu vetskarin takana. Niin ei naiset joudu tekeen abortteja.


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Seksi kielletyksi niiltä ketkä eivät osaa lapsiaan hoitaa muuten kuin murhaamalla .

        Joo eli seksi pitää varata miesten väliseksi ja myös naisten väliseksi. Silloin ei ainakaan raskauksia ja abortteja tule. Avioliitossa seksi kiellettävä. Miehet voi leikkauttaa elimensä irti heti kun tulee seksi haluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koeta noudattaa tätä omaa ohjettasi ja pitää se katkarapu vetskarin takana. Niin ei naiset joudu tekeen abortteja.

        Meillä suurinpiirtein kaikki tullut terveinä ulos eikä tapettu alkuihinsa 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo eli seksi pitää varata miesten väliseksi ja myös naisten väliseksi. Silloin ei ainakaan raskauksia ja abortteja tule. Avioliitossa seksi kiellettävä. Miehet voi leikkauttaa elimensä irti heti kun tulee seksi haluja.

        Tai sitten vaan pitää ne lapset ketkä tulossa on eikä luistaa vastuusta ? Ei tietenkään on varmaan vastauksesi ?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Tai sitten vaan pitää ne lapset ketkä tulossa on eikä luistaa vastuusta ? Ei tietenkään on varmaan vastauksesi ?

        Mitä korpijaakko nyt puhuu VASTUUSTA kun ei itsekään näytä tietävän mitä se on. 😂

        Onko vastuu joku juttu mitä aina muut hoitaa?


      • Anonyymi
        KorpiJaakkoJJM kirjoitti:

        Tai sitten vaan pitää ne lapset ketkä tulossa on eikä luistaa vastuusta ? Ei tietenkään on varmaan vastauksesi ?

        Voi Korpikuusen kyynel. Minähän en sinun pillin mukaan orjana pompi 😆 Eikös se ole orjuutusta kun alkaa muita kuunteleen.


    • Anonyymi

      Kysyisin aloittaja Korpijaakolta että alkekirjoititko kansalaisaloitteen?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe