Talvirenkaat

Anonyymi

Mikäs yritys myy laadukkaita talvirenkaita, kilpailu on niin kovaa että nopeat naapurikunnan yrittäjät vie omankylän asiakkaat pois

31

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin siellä seuraavan kerran näin jännää tapahtuu?

    • Anonyymi

      18.54 kirjoittaja, mitäs kelapummi

    • Anonyymi

      Haapajärven vianorilta tottakai. Sieltä aina haettu👍

    • Anonyymi

      Tilaa Virosta ja kilpailuta asennus. Pari kymppiä pitää riittää siihen.

      • Anonyymi

        Vai parikymppiä että vanhat renkaat vanteilta pois ja uudet tilalle ja tasapainotus, saat varata 50-70egee siihen.


      • Anonyymi

        Sortavalasta Venäjältä saa halvalla renkaat,kun käy hakemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai parikymppiä että vanhat renkaat vanteilta pois ja uudet tilalle ja tasapainotus, saat varata 50-70egee siihen.

        Proon/Persujen kokouksessa HalpaHallin tuulikaapissa tuumattiin että se maksaa ainakin 2oo sataa euroa!


    • Anonyymi

      Ajakaa taksilla ni ei tarvitse tuollaisia miettiä

    • Anonyymi

      Kesärenkailla ko liukastelee kesät talvet, mielellään kännissä ja varastetulla autolla, niin saadaan tännekin jotain aprikoitavaa...

    • Anonyymi

      Osta mistä ostat. Lasku jää kuiteski maksamatta.

    • Anonyymi

      Pääasia ettei euroja jää tähän paskakylään👌🏻

      • Anonyymi

        Jos käyt kaupoilla naapurikunnissa ja jätä laskut maksamatta, niin eikös ne eurot silloin nimenomaan jää tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt kaupoilla naapurikunnissa ja jätä laskut maksamatta, niin eikös ne eurot silloin nimenomaan jää tänne?

        Luovutaan vähän käytetyistä talvirenkaista halvalla pitovaikeuksien vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovutaan vähän käytetyistä talvirenkaista halvalla pitovaikeuksien vuoksi.

        Av, yv. Minä laitan aina käytettyjä. Ihmiset hylkää aivan hyviä renkaita, eikä talvirenkaista juuri kulu pinta, että sakoille asti menisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt kaupoilla naapurikunnissa ja jätä laskut maksamatta, niin eikös ne eurot silloin nimenomaan jää tänne?

        Nyt on aika laittaa korkki kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt kaupoilla naapurikunnissa ja jätä laskut maksamatta, niin eikös ne eurot silloin nimenomaan jää tänne?

        Renkaiden haku matka pitenee sitä mukaa, kun laskupino kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt kaupoilla naapurikunnissa ja jätä laskut maksamatta, niin eikös ne eurot silloin nimenomaan jää tänne?

        Sinäpä sen sanoit , , mutta entäs sitten kun tulee perintäkirje, ,, meneekö silloin sormi suuhun neuvokkaan ?


    • Anonyymi

      At renkaasta sain halvimmalla kumit! Ja asennus kävi illal töiden jälkeen....

      • Anonyymi

        Ilman kuittia ja pimeänä työnä.


    • Anonyymi

      Töiden jälkeen nyt juuttaan perussuomalainen suoltaa paskoo kuin helläaho!

      • Anonyymi

        Hullu-uho on nähty eduskunnassa nieleskelemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu-uho on nähty eduskunnassa nieleskelemässä.

        Haaparannasta Ruotsin puolelta saa Michelin renkaita puoleen hintaan.Eurot käy maksuvälineenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaparannasta Ruotsin puolelta saa Michelin renkaita puoleen hintaan.Eurot käy maksuvälineenä.

        Hyvä että €:t kelpaa, ikinä välittänyt ruåtsalaisten omasta valuutasta, tai maksu karjuina- tyyppisestä kaupankäynnistä.


    • Anonyymi

      Siitäs kuulitte en osta mitään

      • Anonyymi

        Eihän Pyhäjärvellä kukaan edes renkaita myy, parempi mennä vaan naapuri kuntiin, ostelemaan.


    • Anonyymi

      Niin siitäs kuulitte täällä ei myydä mitään...

    • Anonyymi

      Niiiiiin kaikki on lopetettu, siinäs kuulitte

    • Anonyymi

      Pihtiputaalta a viitasaarelta rengasliikkeistä tulee oikein mainoslehtisiä että teervetuloa meille. Meiltä kaikki rengaspalvelut ja kahvit odottaessanne.

    • Anonyymi

      Joo onhan se täällä totista touhua. Sanokaapa millä alalla palvellaan ilo kasvoilla ja näytetään että ollaan asiakkaan saapumisesta tyytyväisiä?

      Totinen linja on myös kunnanvirastolla. Myös niissä kokouksissa. On se raskasta.

      Minne on ilo kadonnut?

    • Anonyymi

      Yt- virastotalolle, kaikesta pitää nyt säästää.

      • Anonyymi

        Kapungintalolta potkut 18henkilölle,niin säästetää miljoona euroa.Kannatetaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe