Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksi vanhemman miehen kanssa

Millaista seksi on ollut huomattavasti vanhemman miehen kanssa? Puhun nyt 25 vuotta vanhemmista miehistä. Ollut salainen haave pitkään, mutta en ole vielä päässyt toteuttamaan...

32

5535

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi missäpäin olet täällä nuorekas hoikka 72 v kiinnostaisko

      • Saattaisin olla kiinnostunut, onko sähköpostia?


    • Anonyymi

      Kyllä kuusikymppinenkin vielä innostuu kun tällainen puolet nuorempi firman pikkujoulussa "antaa ymmärtää". Aika rynkytystä ravintolan invavessassa. Hyvä ettei repinyt rintaliivejäni innoissaan!!!

      Maarit 29v


      • Hornyman2412 kirjoitti:

        Kiinnostaisko 50 v. ? Laita viestiä [email protected] kun siltä tuntuu.

        Siis Maarit 29v.


    • Anonyymi

      Hei! Hyvää seksiä. Pitkän kaavan mukaan nuolemisineen ja hieromisineen. Olen itse nuorekas ja normaalivartaloinen 50v. Suomalainen mies. Laita viestiä [email protected] ja jatketaan siellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Terveys messuilla Helsingissä olin töissä yrityksen osastola, päivä aikana useaan otteeseen vanhempi herra kävi jutelemassa kanssani. Keskustelu kääntyi lopuvaiheessa vihjailuun miehen osalta, yövyin messu hotelissa joten suostuin tapaa hänet huoneessani messujn sulkemisen jälkeen. Herra oli 60 kun itse 28v pari suhteessa vìisi vuotta, muutman viinilasillisen jälkeen estot vaan katosi. Rakastelime aamu tunneille saakka, nautin todella joka hetkestä. Mies oli hellä ja keskustelu taitoinen, yhdynnässä jaksoi ja jaksoi sain nauttia eka kerran useimmista orgasmeista perä jälkeen.t. muistot elää..

    • Anonyymi

      Hei!
      Olen 45 v hyvä kroppa ja hyvin varustettu,vähänkin lihaksikas ja kuumakin kundi . Mikäli sua kiinnosttaa [email protected].

      • Anonyymi

        Olenhan sitä miettinyt jos ottais uusiksi kivan miehen kaa. Usein tulee mieleen miten hyvältä tuntui.


    • Anonyymi

      Ainakin nuoremman naisen kanssa se on ollut taivaallista ..
      Jos oot Uusimaan alueella niin meilaile,jutellaan enemmän aiheesta


      tapio5

      luukku

    • Tääläkin ois 65v kiinostaako?

      • Anonyymi

        Kiinostaisko 65 veetä 38 vuotias muodokas vaimoni. Katselisin itse vierestä ja ehkä osallistuisin myös


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinostaisko 65 veetä 38 vuotias muodokas vaimoni. Katselisin itse vierestä ja ehkä osallistuisin myös

        Kimppa kiinnostaa ,oletteko mistä päin?


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Kimppa kiinnostaa ,oletteko mistä päin?

        Keski suomi. Millainen varustus ja kiihottaako tuollainen isompi nainen. Paljaalla ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keski suomi. Millainen varustus ja kiihottaako tuollainen isompi nainen. Paljaalla ei.

        Kumi on mulle painajainen,joten en laita kumia,joten ?
        Kuinka isosta naisesta on kyse,tukeva joo mut oikein runsas ei sytytä.
        Varustus luulisin normaali noin 15 cm potkä ja ei kovin paksu mutta ei mikään pillikään☺


    • Anonyymi

      Muodokas, tukeva. 170cm ja 77kg.mulla itsellä paksuhko 18cm normi kalu, vaimo tahtois isompaa. Kumia vieraan täytyy käyttää

      • Anonyymi

        Hhmmm, varattu , kokeilunhaluinen, hieman kinky 😋49v. keski-suomen mies kiinnostui vaimostasi. [email protected] . Vaihdellaan ajatuksia 😉


    • Anonyymi

      Aika pieni on sitte normaali jos 15cm ja eikä paksu. Ehkä sellaiseen sitte joku nainen tyytyväinen. Ja mies jolla sellainen

    • Anonyymi

      Mun tyttöystävä(30 ) haluaisi myös, että kokenut, iso kaluinen, vanhempi mies panisi häntä. Kumia pitää käyttää ja ei mitään rajua seksiä.. pikemminkin sellaista perus sänkymeininkiä.

    • Anonyymi

      Missäpäin tyttöystävä 30 ?

      • Anonyymi

        Etelä Suomi, kiinnostuitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä Suomi, kiinnostuitko?

        Joo 30 pari/nainen kiinnostatte. Laittakaa viestiä [email protected]


    • Anonyymi

      Kuopiossa olen normi seksii nuoren naisen kanssa kiinnostaisi .

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen ja millainen varustus? Ja käykö kumin kanssa?


    • Anonyymi

      Nuorena halusin nimenomaan vanhempia miehiä.
      40 v ovat huomattavasti taitavempia kuin 20-25v kollit.
      Nuoret ovat kyllä innostuneita, mutta laukeavat liian nopeasti.

      Ikäero kunniaan.

      • Anonyymi

        😉😊


      • Anonyymi

        Ex naiseni harrasti nuorempia parikymppisiä miehiä. Sanoi että laukeavat nopeaan mutta erektio mahtava. Eräskin oli lauennut vatsalle ja samantien uudestaan sisään ilman että oli seisokki laskenut. Itse en siihen pysty


    • Tääl olis 50v tarjolla

    • Anonyymi

      Siis aivan parasta,itse harrastan seksii säännöllisesti vajaa 30v vanhemman miehen kanssa.jotain aivan käsittämätöntä.en todellakaan kajookaan enää nuoriin tai etes itseni ikäisiin.kyllä se vain kokemus tuo varmuutta ja taitoa joka osa-alueella.huomioiminen ja käsittely muutenkin on kuin olisi kukka hänen kämmenellään.ja se muu aika mitä yhdessä vietetään on aivan ihanaa.kyllä kannattaa kokeilla,enpä usko jotta petyt.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe