Kipua nivusessa ja polvessa

Anonyymi

Osteopaattiopiskelija venytti ja mobilisoi jalkaani vääntäen reittä taaksepäin voimakkaasti kun olin kylkiasennossa. . Minulla on yliliikkuvat nivelet. Tuosta käsittelystä asti nivunen kipeytyy kävellessä ja seistessä. Jos nivusessa oleva jänne on venytetty liikaa niin mikä auttaa kipuun , mitä voin tehdä asian hyväksi jotta kipu loppuu? Röntgenissä ei näy nivelrikkoa. Tätä on kestänyt jo yli kolme kuukautta ja syön päivittäin kipulääkettä . Samassa rytäkässä kipeytyi polvi, mutta siihen olen löytänyt ohjeita.

3

147

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

juuh niih ja juttua riittää .

• Anonyymi

Hei, kyllä voi parantaa ja joka solu meissä uudistuu kun saa oikeat ravinteet. olen 30 vuotias ja jouduin lopettamaan unelmani eli jalkapallon pelaamisen 17 vuotiaana polven nivel rikkoon.. Olen siitä lähtien etsinyt hoitokeinoja ja käynyt kaikki mahdolliset fysiot ja muut läpi, leikattukin on. Vasta kun tutustuin viime vuosina ravinnon ja öljyjen toimintaan kehossa alkoi minulla toipuminen ja nykyään 15 vuoden jälkeen pystyn reenaamaan täysillä taas. Eli nykyaikana syömme niin ravinne köyhää ruokaa koska tehotuotannon vaikutuksesta maaperä ei enää sisällä juurikaan ravinteita ja meillä alkaa olemaan puutoksia kehossa niin silloin alkavat tulla ongelmat. Jos haluat lisätietoja millä itse sain parannettua itseni niin ota ihmeessä yhteyttä niin kerron mielelläni lisää 😊 S. Posti [email protected]

• Anonyymi

Lonkankoukistaja tai joku muu alueen lihas on ilmeisesti venähtänyt ja/tai suojajännittynyt. Mene osaavalle osteopaatille tai fysioterapeutille. Kannattaa aktivoida/treenata pakaralihaksia, se vähentää vastalihaksen=lonkankoukistaja jännittyneisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe