Lauantaina pääsee kattoon kylille kun teekkarit ja kakarat oksentelee raitille, raggarit riehuu ja vatipäät rikkoo paikkoja. On jälleen tuo kalenterivuoden päivä, jolloin pullamössöjen ei tarvi kantaa vastuuta itsestään tahi teoistaan.
JIIHAA!!!
4
357
Vastaukset
- Nimetön
meeppäs itse mukaan,äläkä viitsi olla tommonen tiukkapipoinen nipottaja,vappu on vain kerran vuodessa,kai sen verran kestät,vai onko hermot jo niin riekaaleena. Etkä se suinkaan ole sinä,joka joutuu seuraavana päivänä siivoomaan kaduilta niitä juhlimisen "jälkiä",joten suu suppuun ja koita ottaa vähän rennommin ja löystää sitä pipoas!!!..niin,ja oikein HYVÄÄ JA RIEHAKASTA VAPPUA sullekkin,kuten kaikille muillekkin!!!! =o)
- Jarna-Petteri
No jos vaikka itse menisit SELVINPÄIN katsomaan sitä rentoa löysäpipojen hyvää ja riehakasta vappua minkä tahansa kaupungin keskustaan, terveysasemalle ja vaikkapa nuorten selviämisasemalle.
Itse vietän vappuni totuttuun tapaan työtä tehden - "siivoamalla niitä juhlimisen jälkiä". Olisihan se hienoa, jos kaikki tämmöiset tiukkapipoiset nipottajat lähtisivät mukaan kusipäiden karnevaaliin, niin ryvettäisiin omassa paskassa ja hakattaisiin toisemme hengiltä.
Vappu on kerran vuodessa - kertakin on liikaa. - järki hoi älä jätä
Vai että ei ole väliä, kuinka paljon riehutaan ja sotketaan, kun ei itse tarvitse siivota jälkiään. Voi pyhä jysäys; oletko ikinä ajatellut, että kun jonain päivänä vihdoin ja viimein olet kasvanut aikuiseksi, ole todellakin vastuussa teoistasi. Ja kun sinulla toivottavasti jonain päivänä on myös aikuisen arvostelukyky, suhtaudut kriittisemmin siihen, että työlläsi ansaittuja verovaroja käytetään järjettömien ipanoiden ja samalla tasolla olevien "aikuisten" karkeloiden siivoamiseen.
- bidrali
järki hoi älä jätä kirjoitti:
Vai että ei ole väliä, kuinka paljon riehutaan ja sotketaan, kun ei itse tarvitse siivota jälkiään. Voi pyhä jysäys; oletko ikinä ajatellut, että kun jonain päivänä vihdoin ja viimein olet kasvanut aikuiseksi, ole todellakin vastuussa teoistasi. Ja kun sinulla toivottavasti jonain päivänä on myös aikuisen arvostelukyky, suhtaudut kriittisemmin siihen, että työlläsi ansaittuja verovaroja käytetään järjettömien ipanoiden ja samalla tasolla olevien "aikuisten" karkeloiden siivoamiseen.
ja niillä rahoilla voisi tehdä muuta. vapun maine pitäisi puhdistaa kai juhlia voi muutenkin kuin särkemällä paikkoja, kusemalla talon pieluksiin, oksentamalla kadulle ja ylenpalttisella örvellyksellä. ja aika löysästi sanottu nimettömältä että et muka joudu siivoamaan kun ei edes tunne sinua. en kyllä itse siivoa vapun jälkeen katuja mutta empä kyllä siellä sotkekaan. ei tosiaan ole niuhotusta jos vähän miettii miten ja mihin kuluttaa. tavallisen viikon lopunkin jäljiltä varmasti riittää siivoajilla töitä että hienoa työtä teette ja varmasti liian pienellä palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972