Ei jei jei, älä vedä mua enää tähän leikkiin, mä pääsin jo melkein yli😂... Joten stop nyt..
Mutta hei..
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkimme on vielä kesken, vai mitä;)
- Anonyymi
Siis mitä? Ethän sinä ollut mukana alkujaankaan.
- Anonyymi
Maastissähkäriä kattelin...
- Anonyymi
Mitä sä haluat sitten leikkiä ? Kotista, kymmenen palstalaista sivulla? Harhaista ja hullua? Provoa ja trollia? Tunnista kirjain?
- Anonyymi
Kumpihan se meistä leikkii?
- Anonyymi
No en..
Mut en mä saunaan päässytkään, joku toinenkin oli hokannu jälkilöylyt ja ennätti ennen mua,,,🤨
Mut nyt ruppoo kyllä jo nukuttammoon..
Ei tänään muutakun 3 olutta ja tupakit piälle, kyllä uamulla nukuttoo @@$$%^^^! - Anonyymi
Sinä olet niitä ainoita täällä, joiden leikkiin ne osallistuisi. Ohi.
- Anonyymi
*leikkiin en osallistuisi*
Kirjoitusvirhe muutti koko lauseen.
- Anonyymi
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta en leiki.
Sen hoitakoon muut.
Mulla tänään hörppy ilta, eka pitkiin aikoihin.
Niin jos joku haluu alkaa pottuilee, tänään siihen paras fiilis.
🤣 - Anonyymi
Mä oon kyllä äärimmäisen tosissani, eli en leiki, vaikka huumori ja leikkimielisyys noin muuten onkin todella miellyttäviä ominaisuuksia ihmisessä. ;)
- Anonyymi
no ei kai leikistä tartte yli päästä, sehän on just sen hienous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897