Ei jei jei, älä vedä mua enää tähän leikkiin, mä pääsin jo melkein yli😂... Joten stop nyt..
Mutta hei..
11
58
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkimme on vielä kesken, vai mitä;)
- Anonyymi
Siis mitä? Ethän sinä ollut mukana alkujaankaan.
- Anonyymi
Maastissähkäriä kattelin...
- Anonyymi
Mitä sä haluat sitten leikkiä ? Kotista, kymmenen palstalaista sivulla? Harhaista ja hullua? Provoa ja trollia? Tunnista kirjain?
- Anonyymi
Kumpihan se meistä leikkii?
- Anonyymi
No en..
Mut en mä saunaan päässytkään, joku toinenkin oli hokannu jälkilöylyt ja ennätti ennen mua,,,🤨
Mut nyt ruppoo kyllä jo nukuttammoon..
Ei tänään muutakun 3 olutta ja tupakit piälle, kyllä uamulla nukuttoo @@$$%^^^! - Anonyymi
Sinä olet niitä ainoita täällä, joiden leikkiin ne osallistuisi. Ohi.
- Anonyymi
*leikkiin en osallistuisi*
Kirjoitusvirhe muutti koko lauseen.
- Anonyymi
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta en leiki.
Sen hoitakoon muut.
Mulla tänään hörppy ilta, eka pitkiin aikoihin.
Niin jos joku haluu alkaa pottuilee, tänään siihen paras fiilis.
🤣 - Anonyymi
Mä oon kyllä äärimmäisen tosissani, eli en leiki, vaikka huumori ja leikkimielisyys noin muuten onkin todella miellyttäviä ominaisuuksia ihmisessä. ;)
- Anonyymi
no ei kai leikistä tartte yli päästä, sehän on just sen hienous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703896Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813099Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232073Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?541921TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758