Turha sotilaspassi

Anonyymi

Mitä sotilaspassilla tekee, sitä ei ole missään tarvinut, eikä se käy henkilöllisyyden todistamiseen, se on ainoastaan sotilaspassi.
Sotilaspassilla voi ihan hyvon heittää vesilintua, repiä ja polttaa saunanpesässä.
Koskaan ei ole kukaan kysynyt sotilaspassia, ihan turha sellaista on säilyttää varsinkin, kun sen saamisesta on kulunut aikaa yli 30 vuotta.

1

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertausharjoituksissa ei kysytä enää sotilaspassia. Tositilanteessa jos kilpajuoksu Ahvenanmaalle alkaisi, niin Turussa kerättäisiin työikäistä miestä bussiin, siitä suoraan lentokoneeseen jossa lyötäisiin luotiliiviä päälle ja rynkkyä kouraan. Sivarit tiputettaisiin ovesta mereen ja c-sarjalaiset kantaisi perillä hiekkasäkkejä. Kun kaikki osaa käyttää pimeänäkölaitteita ja sinkoja aselajista riippumatta (no vitsi vitsi, ei ne ilmavoimissa osaa kuin avata shamppanjapulloja), niin asemiin meno ja vastaiskutkin sujuisi apinan raivolla ja terrierin sitkeydellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      536
      1867
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      248
      1605
    3. Tänää hetken mietin

Mikä on tehnyt susta niin epävarman ihmisen, toki ikäkin siihen jo vaikuttaa, mutta toivon, että joskus pääset siitä yli. Löydät kyllä joskus hyvän
      Ikävä
      115
      1594
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      60
      1118
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      281
      1060
    6. 72
      993
    7. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      959
    8. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      50
      834
    Aihe