Eu-presidentti Ursula van der Layen luovutti julkisesti jumalattoman ison rahakirjekuoren meidän isänmaalliselle pääministeri Sanna Marinille!
Siinä oli puhdasta rahaa 2,1 miljardia käytettäväksi suomalaisille, jaettavaksi köyhillemme.
Vieläkö joku uskaltaa väittää ettei EU:sta olisi meille hyötyä!!!
Jos ei oltaisi EU:ssa niin nämäkin rahat olisivat jääneet saamatta. Ne olisivat menneet Italian mafioosoille tai jonnekin ...
EU-tukipaketti tuli Suomeen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan oikein kirjoitettu!Täällä valitetaan italian saamista tuista,käsittämätöntä!Olemme yhteisessä veneessä ja joustoja tuista tarvitaan maakohtaiseksi!Analyytikot ovat varmasti laskeneet tarkasti jokaiselle tarvittavan summan!Yhteisisä asioissa joku maksaa joskus enemmän ja saa vähemmän,mutta tällaistahan se on aina yhteisissä asioissa!Nyt ahkeraan työhön ja jätetään lapselliset pulinat!
- Anonyymi
Suomi ole roistovaltioiden sosiaali toimisto, Norja vois maksella myös Suomen osuuden joululahjaksi?🖕🖕🖕
- Anonyymi
Suomalaiset EU-alamaiset söivät Ursula von der Leyenin kädestä, kun hän jakoi meille omia rahojamme
Ja kovalla korolla. Määä määä. - Anonyymi
toivottavasti puuttin antaa persuille joululahjaksi ruplia ettei tarvi itkeä köyhyyttä.
- Anonyymi
Lainaksi, ja helvetin isolla korolla. Persutkin voi matkia, marinnia.
- Anonyymi
Väärin ja toisenkin kerran väärin,ei puuttin anna persuille eikä yleensäkään suomelle mitään ei lahjaksi eikä muuten vaan.Siinä itäinen veljeskansan johtaja juurikin tekee todella väärin ainakin nyt kun eu:n ja venäjän välit on mitä ovat.Kuvitelkaapa jos puuttin sanoisi saulille että mitäs sanot jos venäjä palauttaa ne vanhat rajat entiselleen,voin todeta että valtava propaganda arvo tulisi kerralla venäjän pottiin ja samalla tulisi hienokseltaan lyötyä kunnolla turpaan noille eu:n pullukoille.Suomi ja venäjä alkaisivat tekemään kauppaa aivan normaalisti ynnä muuta eikä ottaisi noiden eu:n lakien puolesta mitään kantaa samoin muuten tekee puola ja unkari.Tuli mieleen että ottaako viro maahanmuuttajia tai pakolaisia vastaan ja paljonko se maksaa lunnaita eu:lle ja paljonko se saa.
- Anonyymi
Suomen verovelvolliset antoivat Ursulalle 7000 miljoonaa ja Ursula antoi takaisin 2100 miljoonaa.
Mihin hävisi tässä silmänkääntötempussa se 5000 miljoonaa, täh…?- Anonyymi
Ei se mihinkään hävinnyt vaan käytetään EU:n koronaelvytykseen.
Onhan asiaselvitettyjo monia kertoja tiedotusvälineissä ja keskusteluissa.
Seuraa uutisia.
- Anonyymi
Ensin kassaneiti kottikärrää 9,1 miljardia EU mafiosoille, sitten sieltä "annetaan tukiaisia" takaisin 2,1 miljardia ja sanotaan, "me korvamerkittiin rahat teille, ja näytimme vihreää valoa!" Sitten otetaan kassaneidin ja satanisti mursulan kanssa kuvia lehteen että "me tienataan tällä" kuten toinen tyhjäpää URPOlaisen jutta sanoi aikanaan.
Nerokasta.Ajatelkaa, meille on nyt näytetty vihreää valoa.
Samalla Suomen kokonaisvastuut muiden maiden rahoittamisesta ovat nousseet 51 miljardiin euroon.
Laskutoimituksia osaamattomat vassarit iloitsevat miten ulkomailta Suomea johdetaan ja sanna kassaneitiä ohjaillaan.Aaaahh. maailma pelastuu..
Tai sitten ei. - Anonyymi
Kansa ansaitsee arvoisensa johtajat.
Ei maha mittään!
Siivooja Sannan johtama kikattajajoukko ei ole ollut vaan matikkalinjalla.
Nyt on selvinnyt miksi eräissä kehittyneissä kulttuureissa vain miehet pääsevät osallistumaan päätöksentekoon! - Anonyymi
NO NIIN, TULIHAN SE SIELTÄ.
ISOHAN KIRJEKUORI MAHTOI OLLA, 2,1 MILJARDIA RAHAA JA MAKSUKUITTI MUKANA.
OLEN KUULLUT ETTÄ SAULIN TYHJÄSTÄ LUOMAA AHAAKIN OLISI. ENTIEDÄ SITTEN MISSÄ.
MUTTA JOKA TAPAUKSESSA SEN TIEDÄN, ETTÄ DUUNAREIDEN TIENAAMAT RAHASÄKIN LASTATTIIN VAJAA 10 MILJARDIA JOKA TAPAUKSESSA URSULA VON DER LAYEN MATKAAN, HÄNTÄ KUJETTANEESEEN LENTOKONEESEEN YÖNPIMEYDESSÄ. Siitä ei tämän enempää. Tein hyvän sopimuksen Suomelle, eikö olekin nyt rahaa tullut.
Sosialistien kaupankäynti on kimuranttisempaa. - Anonyymi
Perussuomalaiset tivasi eduskunnan kyselytunnilla hallitukselta, onko Euroopan unionin elvytyspaketti ainutkertainen ja mihin katosi Suomen saamasta rahasta 600 miljoonaa euroa.
Suomi on saamassa 2,1 miljardia euroa EU:n elvytyspaketista.
Suomi maksaa elvytyspaketista itse noin 6,6 miljardia euroa. Koulu todistuksessa olisi 4.- Anonyymi
Matikka. 4
- Anonyymi
Mikä mahtoi olla Sannan matikka numero.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741