Julkkisten "ystävät"

Anonyymi

Ihmetyttää, että julkkisten ns. ystävät tai entiset sellaiset ovat toisinaan niin kateellista tai katkeraa porukkaa, että pitää kostaa julkisuuden kautta. Jos eivät ole itse julkisuudessa, tarinan toinen näkökulma jää usein kertomatta. Taitaa myös usein olla niin, että nämä nk. ystävät ovat juuri niitä, jotka tyrkyttävät itseään lähipiiriin saadakseen osan loisteesta. Tulisivat edes omilla nimillään esille.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Isot on ongelmat täälläkin, näin toiset parantaa maailmaa ja juoruavat tyhjästä .

• Anonyymi

Eiköhän se julkkis saa enemmän huomiota kuin joku tavis. Näin ollen hänen versionsa on julkisuudessa, tavikset vaan hiljaa kotonaan.

Mutta voihan olla, että kun talvista oikein mätkitään sanallisesti ja myös teoin, niin voihan siinä hermostua vaatimatonkin ihminen.

• Anonyymi

Ei julkisuudessa voi kommentoida yksityishenkilöiden asioita. Julkkikset sen sijaan tuntuvat olevan vapaata riistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei julkisuudessa voi kommentoida yksityishenkilöiden asioita. Julkkikset sen sijaan tuntuvat olevan vapaata riistaa.

Itseppähän julkisuudessa roikkuvat, vaikka ovat pelkkiä naurun ja säälin kohteita.
        Omasta mielestään ovat kadehdittuja kaunottaria ja menestyneitä, vaikka suurimmalla osalla taviksia asiat ja maine ovat paljon paremmat.

• Anonyymi

Yritätkö aloittaja puolustella M. Torppaa🤣🤣🤣? Ei sille kukaan ole kateellinen. Ihan on itse sössinyt oman elämänsä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe