mitä mieltä

Anonyymi

Ajatellaan,että miehellä on useampia naisia,niin voiko himo kestää kauankin yhteen naiseen,vaikka välissä olisi aikaa,ettei mies näkisi naista ? Jos himo kestää,johtuuko se siitä,että naisessa on muutakin kiinnostavaa?

28

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä tiedä. Riippuu kai ihmisestä ja mitä siinä himoaa. Usein kai uusien myötä vanhat unohtuu? Intressit muuttuu jne?

      • Anonyymi

        Hei muutu, sinulla ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei muutu, sinulla ainakaan.

        Siis piti kirjoittaa, ehei muutu. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei muutu, sinulla ainakaan.

        Hei vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis piti kirjoittaa, ehei muutu. 😄

        No ehdin heipattaa. :)

        Kyllä mullakin uusien myötä intressit muuttuu, jos olen edellisestä eronnut tai päättänyt erota.

        Enkä palaa takas koskaan sen ihmisen luokse suhteilemaan, jonka taakseni jätän.

        Sen sijaan voin palata niihin ihmisiin, joihin en koskaan syystä tai toisesta aiemmin kyennyt suhdetta luomaan. Että välttämättä en etsis uutta, vaan menisinkin sen luo joka jäi mietityttämään. Paluu taaksepäin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No ehdin heipattaa. :)

        Kyllä mullakin uusien myötä intressit muuttuu, jos olen edellisestä eronnut tai päättänyt erota.

        Enkä palaa takas koskaan sen ihmisen luokse suhteilemaan, jonka taakseni jätän.

        Sen sijaan voin palata niihin ihmisiin, joihin en koskaan syystä tai toisesta aiemmin kyennyt suhdetta luomaan. Että välttämättä en etsis uutta, vaan menisinkin sen luo joka jäi mietityttämään. Paluu taaksepäin.

        Aamen ja sitä rataa. Näin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No ehdin heipattaa. :)

        Kyllä mullakin uusien myötä intressit muuttuu, jos olen edellisestä eronnut tai päättänyt erota.

        Enkä palaa takas koskaan sen ihmisen luokse suhteilemaan, jonka taakseni jätän.

        Sen sijaan voin palata niihin ihmisiin, joihin en koskaan syystä tai toisesta aiemmin kyennyt suhdetta luomaan. Että välttämättä en etsis uutta, vaan menisinkin sen luo joka jäi mietityttämään. Paluu taaksepäin.

        Lillistäkö ajattelit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillistäkö ajattelit?

        No häneen mulla tuskin on mitään saumoja, joten ihan yleisesti vaan mallinsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lillistäkö ajattelit?

        Kuka on Lillis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Lillis?

        Kysy suatanalta


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on kirjoituksen perusteella naiselta. Tuohon en osaa vastata,kun ei ole yhtään naista. Ollut moniin vuosiin. Erästä naista,kohtaan on kyllä nyt tunteita. ollut jo pitkän aikaa. Tämä tunne ryöppy tuli itsellekkin yllätyksenä. Olin ajatellut,elää loppuelämäni yksin. Kyllä ensin itselle,tulee tunteet ja sitten ne muuut asiat siihen.Se onkin sitten paljon voimakkaampi tunne kuin pelkkä himo! Kun yhdistää tunteen ja himon niin silloin tietää tuntevansa. En ole tuntenut, ketään naista kohtaan en himoa enkä muutakaan,kun hänet näin ensikerran. Olen päättänyt, en mene yhteenkään sänkyyn kun en muita kohtaan tunne sitä. Mitä tunnen häntä kohtaan. Jo ennen,hänen ensikohtaamista,olin vuosia ollut ilman sukupuolisuhteita. Hän sytytti minun lamput noin vuosi sittten. Vaikka monet naiset voi luulla että juoksen ns.sänkyhommissa illat ja yöt. No tunteille ei voi mitään näköjään. Eli aloittajan kysymykseen vastaus.

      • Anonyymi

        Tuo on tosirakkautta


    • Anonyymi

      Ei voi kestää. Jos miehellä on useita naisia niin kyllä sen tietää mikä kiinnostaa ja mikä ei eli värkki pelkästään.

    • Anonyymi

      Ei ole himoa hullu.

    • Anonyymi

      Kyllä se voi kestää, kiinnostavassa naisessa on miestä stimuloivia piirteitä. Ne piirteet ovat läheisyyden tunne, huumori ja se tunne, joka syntyy kun nainen saapuu paikalle, käy istumaan tai seisoo paikallaan. Tämä tunne on se tärkein, vielä tärkeämpi kuin naisen kauneus, älykkyys tai nokkeluus. Nainen "tuoksuu" silloin naiselle, miehelle tulee pakokauhua muistuttava olotila, jossa kuitenkin on vilkaistava tai katsottava naisen kehoa sekä eleitä. Tämä kokonaisuus on miehen ja naisen yhteinen salaisuus, se säilyy jos sen haluaa säilyttää.
      https://youtu.be/bnS1uxmGnjI

      • Anonyymi

        Sinä 17:03 kirjoittaja, kirjoitat hyvin siitä keskinäisestä kemiasta, jota on vain harvojen kanssa.


      • Anonyymi

        Hieno kuvaus! Kuvailepa sitä pakokauhun tilaa hieman enemmän. Varmaan nainenkin on mielissään, jos miestä alkaa vähän "pakottamaan" hänen läsnäolonsa... Ei sitä kaikkien naisien kanssa kuitenkaan tapahdu. ;)


      • Anonyymi

        Njoo, mutta jos se mies pyörittää useita naisia niin kemia jonkun yksittäisen kanssa ei poista sitä faktaa, että kyseessä on peluri, jolle lähinnä naisen kuin naisen värkki on se ensijainen kiinnostuksen kohde ja naisten huomio toimii itsetunnon pönkkänä ja nostattajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njoo, mutta jos se mies pyörittää useita naisia niin kemia jonkun yksittäisen kanssa ei poista sitä faktaa, että kyseessä on peluri, jolle lähinnä naisen kuin naisen värkki on se ensijainen kiinnostuksen kohde ja naisten huomio toimii itsetunnon pönkkänä ja nostattajana.

        Ihan totta tuo eikä ole kiva, että miehellä alkaa "pakottamaan" muiden naisten läsnäolo. Silloin siitä on tullut jo ongelma. ;) ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta tuo eikä ole kiva, että miehellä alkaa "pakottamaan" muiden naisten läsnäolo. Silloin siitä on tullut jo ongelma. ;) ;D

        *Siis muiden kuin sen yhden ja tärkeimmän.


    • Anonyymi

      Ihminen, jolle seksi on enemmän kuin pelkkää panemista, ei vehtaile usean kanssa yhtäaikaa- Tunnesiteen kehittyminen edellyttää jakamatonta huomiota, ja kiinnostustakaan ulkopuolisiin rakkaushormonien jyllätessä tuskin on. Sehän on juuri näiden idea, saada sitoutumaan kunkin hetkiseen kumppaniin. Satunnaiset irtopanot saa pitää tosi pinnallisina jos haluaa ettei niihin ala kehittyä näitä epätoivottuja tunteita mukaan. Toisille lienee helpompaa ottaa pelkkänä fyysisenä suorituksena.

      • Anonyymi

        Näin juuri nimenomaan.


      • Anonyymi

        Nämä jotka monia pyörittää yhtaikaa, voisivat tarjota naiselle kuitenkin mahdollisuuden valita haluavatko he olla panoringissä vai poistua siitä. Selän takana monia pitävä ei kyllä paljoa kunnioittavaa kohtelua ansaitse, kun asia paljastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jotka monia pyörittää yhtaikaa, voisivat tarjota naiselle kuitenkin mahdollisuuden valita haluavatko he olla panoringissä vai poistua siitä. Selän takana monia pitävä ei kyllä paljoa kunnioittavaa kohtelua ansaitse, kun asia paljastuu.

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Yksi huono muisto ja se on heihei.

    • Anonyymi

      Jotkut naiset ovat selvästi himottavampia kuin toiset. Eikä sen naisen tarvitse olla mikään kiiltokuva barbi. En tiedä mistä se johtuu, kai siinä on se keskinäinen kemia joka vetää puoleensa. Tätä ei monenkaan kanssa synny koskaan. Itselläni himo ei ole hävinnyt, vaikka voi mennä pitkäkin aika ettei olla nähty. Kaveri en tällaisen naisen kanssa voisi olla koskaan. Kaverit/ ystävät ovat erikseen.

    • Anonyymi

      Ei kannata sanoa koskaan ei koskaan. Joskus himot lopppuu yhteen sanaan ja Joskus ne kestää tai palaa 10 vuotta huolimatta mitä sanottu:D

    • Anonyymi

      Ikävää tekstiä. 😐

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe