Milloin pitää ostaa uusi puhelin?
Millpinka iPhone 6s tulee viimeiset päivitykset ?
Anonyymi
4
180
Vastaukset
- Anonyymi
Päivityksien loppumisen jälkeen vielä pari vuotta menee kun ohjelmat päivittyy.
- Anonyymi
Nyt saa 12 malllia lasketella hinnalla! 12mini alk n700€ 64 tilalla
- Anonyymi
Apple ei tiedä itekkään.
- Anonyymi
Kukaan ei voi tietää toisten raha-asioita. En tiedä minkä ikäinen 6 sarja on ja onko se saanut 14 ja 15 ios päivityksiä. Aiemmassa kommentissani sanoin 12mini hinnaksi 700€ ja siitä ylöspäin ja lisään että 4g sarjan 11 puhelimet maksaa jotakuinkin 500€ ja ylöpäin. Siis kyllähän 6 ja 7 sarja alkaa olemaan jo tiensä päässä ja ero uusimpiin on huima. SE 2020 on myös ratkaisu 400€ hintaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527