keskiviikko päivä on mennyt? :)
Vastaukset 29
- Anonyymi
En tiedä, kenelle muruselle tuo aloitus oli mutta tällä "leivänmurusella" on mennyt ihan hyvin. :) :D
https://www.youtube.com/watch?v=k3Xfih67nGI - Anonyymi
Yhtä miestä ajatellut. Miettinyt onko aika haudata unelmat. Sellaista ja töitä myös.
- Anonyymi
Gauhia himo jyllää sinuun kohtaan uh.
- Anonyymi
En varmaankaan ole kenenkään murunen mutta mun (nainen) päivä on ollut ihan ok. Varsinkin kun oli aurinkoista. Päivän mietintö oli, että jos hänellä vielä on kissa niin miten meidän lemmikit tulisi toimeen keskenään. Juutuupilinkistä näkee mitä eroa on kissan ja koiran ajattelutavalla
https://youtu.be/e8QtsyNXvFg- Anonyymi
Arvasin ettei mulle. Varmaan väärää sukupuoltakin kun olen nainen Espoosta!
- Anonyymi
Haluan sinut kokonaan itselleni
- Anonyymi
Et saa et ku se, ku sä vaan haluut, etkä kysy muiden mielipiteitä🙉
- Anonyymi
saisit jos hän olisit koska minäkin haluan sinut 😍
- Anonyymi
Miestä ikävöiden ,,,
- Anonyymi
Autopulmia tänään on ollut, muuten ihan ok. Vastasin huvikseni, tiedän ettei tämä minulle ollut :)
- Anonyymi
Mikäs kiusasi autoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kiusasi autoa?
Niin paha ongelma, että menee vaihtoon. Eli uutta katselen..
- Anonyymi
Ihan kivasti on mennyt 🙂 Vaikka eihän tää mulle olekkaan.
- Anonyymi
Ulkona tupsin muutaman tunnin. Nyt sisälle tultua torkun puoliunessa.
Kuitenkaan vielä ei kantsi mennä goisiin, ettei heräis taas liian aikasee. - Anonyymi
Tämähän olikin minulle ja kuule työn touhussa on mennyt ja nyt pitää lähtee ulos tuulettamaan päätä. :)
- Anonyymi
Pientä vihjettä murusesta.
- Anonyymi
Mistä murusesi on?
- Anonyymi
Kaukaa kainuusta on hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukaa kainuusta on hän
Koillismaalta
- Anonyymi
Murustellen:)
Murua miettien ♥
On siitä murusta joskus
murhettakin ollut
Kultamurunen
kaikesta huolimatta
Mukavaa iltaa Pojulle
Heli - Anonyymi
Hyvin on mennyt.
- Anonyymi
Täshän tää....
Viihdettä vissiin telkussa , mutta eikö sitä nyt muutenniin?? - Anonyymi
Huonosti on mennyt. Ikävä.
- Anonyymi
Höh, mutt mullakin on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, mutt mullakin on..
Kiva kuulla. Lohdutti nuo sanat<3
- Anonyymi
Hyvin menny. Näin tänään vilauksen hänestä iltapäivällä 😍
- Anonyymi
Missä, kerro heti? 😁Näkikö hän sinua??
- Anonyymi
Lehmästä vai traktorista, apinasta vai gorillasta??????
- Anonyymi
Hups! Sehän meni.. ja melkein torstaikin saman tien mut murunen on kateissa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.178994Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 76670
- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja273482Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34455Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain67398