keskiviikko päivä on mennyt? :)
Miten murusen
29
715
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, kenelle muruselle tuo aloitus oli mutta tällä "leivänmurusella" on mennyt ihan hyvin. :) :D
https://www.youtube.com/watch?v=k3Xfih67nGI - Anonyymi
Yhtä miestä ajatellut. Miettinyt onko aika haudata unelmat. Sellaista ja töitä myös.
- Anonyymi
Gauhia himo jyllää sinuun kohtaan uh.
- Anonyymi
En varmaankaan ole kenenkään murunen mutta mun (nainen) päivä on ollut ihan ok. Varsinkin kun oli aurinkoista. Päivän mietintö oli, että jos hänellä vielä on kissa niin miten meidän lemmikit tulisi toimeen keskenään. Juutuupilinkistä näkee mitä eroa on kissan ja koiran ajattelutavalla
https://youtu.be/e8QtsyNXvFg- Anonyymi
Arvasin ettei mulle. Varmaan väärää sukupuoltakin kun olen nainen Espoosta!
- Anonyymi
Haluan sinut kokonaan itselleni
- Anonyymi
Et saa et ku se, ku sä vaan haluut, etkä kysy muiden mielipiteitä🙉
- Anonyymi
saisit jos hän olisit koska minäkin haluan sinut 😍
- Anonyymi
Miestä ikävöiden ,,,
- Anonyymi
Autopulmia tänään on ollut, muuten ihan ok. Vastasin huvikseni, tiedän ettei tämä minulle ollut :)
- Anonyymi
Mikäs kiusasi autoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kiusasi autoa?
Niin paha ongelma, että menee vaihtoon. Eli uutta katselen..
- Anonyymi
Ihan kivasti on mennyt 🙂 Vaikka eihän tää mulle olekkaan.
- Anonyymi
Ulkona tupsin muutaman tunnin. Nyt sisälle tultua torkun puoliunessa.
Kuitenkaan vielä ei kantsi mennä goisiin, ettei heräis taas liian aikasee. - Anonyymi
Tämähän olikin minulle ja kuule työn touhussa on mennyt ja nyt pitää lähtee ulos tuulettamaan päätä. :)
- Anonyymi
Pientä vihjettä murusesta.
- Anonyymi
Mistä murusesi on?
- Anonyymi
Kaukaa kainuusta on hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukaa kainuusta on hän
Koillismaalta
- Anonyymi
Murustellen:)
Murua miettien ♥
On siitä murusta joskus
murhettakin ollut
Kultamurunen
kaikesta huolimatta
Mukavaa iltaa Pojulle
Heli - Anonyymi
Hyvin on mennyt.
- Anonyymi
Täshän tää....
Viihdettä vissiin telkussa , mutta eikö sitä nyt muutenniin?? - Anonyymi
Huonosti on mennyt. Ikävä.
- Anonyymi
Höh, mutt mullakin on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, mutt mullakin on..
Kiva kuulla. Lohdutti nuo sanat<3
- Anonyymi
Hyvin menny. Näin tänään vilauksen hänestä iltapäivällä 😍
- Anonyymi
Missä, kerro heti? 😁Näkikö hän sinua??
- Anonyymi
Lehmästä vai traktorista, apinasta vai gorillasta??????
- Anonyymi
Hups! Sehän meni.. ja melkein torstaikin saman tien mut murunen on kateissa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4073203Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k942375Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12319Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll211990Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1811504Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel111347Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011139Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441082- 92979
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee119972