vertaa kaivattuasi lintuun.......

Anonyymi

17

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaus kuin Ruusu, Henki tuntee oman Onnen sydämensä ympärille, Muukalainen ymmärryksellä syleillessä rakastaa ja toivoo rakkautta.

• Anonyymi

Jotain mustaa ja pörhöistä.

• Anonyymi

Valkoposkihanhi hän on

• Anonyymi

Mun mielestä, ne ovat valkopaskahanhia.

• Anonyymi

lemmon lintu korppi, tai kuukkeli

• Anonyymi

Joku lapin lintu

Riekko

• Anonyymi

korppia pyydettiin lauluissa kantamaan murheet kalattomaan järveen

• Anonyymi

lempo kansantarinoissa samaistettu pahaan, mutta on nähty myös lemmen henkilöitymänä, sinäkin saattoi olla paha, ennen romanttista rakkauskäsitystä lempi oli vierasta, vaarallista, järjen vievää ja rappioon johtavaa. wiki

• Kolibri? :)

• Tai jos kotimainen lintu, niin joutsen. :)

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Tai jos kotimainen lintu, niin joutsen. :)

Kiinnostuksesta kysyn… Miksi kuuri kolibri tai joutsen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostuksesta kysyn… Miksi kuuri kolibri tai joutsen?

Ne on kauniita kuten hänkin. Kolibri on myös pieni ja herkkä ja symboloi minulle orastavaa kaunista hellyyden tunnetta ja jotain jota suojella.

Joutsen on uljas ja vahva, edustaa minulle hänen uljautta ja henkistä vahvuutta. Joutsenet on myös sitoutuvaisia aivan kuten hänkin käsittääkseni on ihmisiin, joista välittää.

• Anonyymi

Korppi

• Anonyymi

joo, ei tämmöiseltä keinotekoiselta huomion osoittamiselta voi odottaa mitään pumpulitissejä eikä tiukkoja vanupusuja, päästä kuin päästä, vain kutsuja kissankusikehtoihin, jokainen sana kirjaimineen......
      t.aloittaja
      kirjoitettu on. linnustajan ansasta
      rauhallista illanjatkoa, turvallista

https://www.youtube.com/watch?v=DiTmlExE3as

• Anonyymi

Kameleontti

Rontti oot

• Anonyymi

Pyryharakka

• Anonyymi

Eipä taida valtaosalla väestöä olla hajuakaan mistä on kyse ja sinä et minua kiinnosta enkä minä sinua et ihan sama. Harmi kyllä, Jumalan juttu ja kaikkea muttei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3855
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3570
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2270
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1694
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1598
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1329
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      945
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      909
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      855
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      771
    Aihe