Mitä odotat meidän seuraavalta rakastelultamme?

Anonyymi

Koska sitähän sinä toivot tapahtuvaksi.

40

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinua lähelläni. Pitääkö jotain vielä erityisesti odottaa, siinä on jo kaikki?

• Anonyymi

Itselle vastasit mies! Onko kivaa ku pitää omiin aloituksiin vastata!

• Anonyymi

Siinäpä se pääpiirteittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on naiselta.

Sinä se jaksat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sillä kai muutakaan seuraa ole Mutta sitä en ymmärrä, kun ilmeisesti jollain tavalla lahjakkaana itseään pitävät ihmiset ei näe homman nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sillä kai muutakaan seuraa ole Mutta sitä en ymmärrä, kun ilmeisesti jollain tavalla lahjakkaana itseään pitävät ihmiset ei näe homman nimeä.

Sinä ressukka, yöt läpeensä täällä kuvittelet kaikki joksikin tutuksi mieheksi. Säälittää jo tuo harhaisuus eikä niinkään naurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat.

Miksen jaksaisi? Ehkä keskityt nyt siihen omaan jaksamiseen ja henkiseen hyvinvointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen jaksaisi? Ehkä keskityt nyt siihen omaan jaksamiseen ja henkiseen hyvinvointiin.

Ja koet siis, että minun henkisessä hyvinvoinnissa ja jaksamisessa on parantamisen varaa? Melkoinen tietotoimisto sitten ilmeisesti olet, toivottavasti jakselet itse valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ressukka, yöt läpeensä täällä kuvittelet kaikki joksikin tutuksi mieheksi. Säälittää jo tuo harhaisuus eikä niinkään naurata.

Niin, no minua taas säälittää enemmän sellainen oma lehmä ojassa kirjoitteleva kuin suurellemmallekin yleisölle puhuja. Jos koet, että olemisesi on minun näkemyksestäsi kiinni, niin jossain on vikaa. Toisekseen en kirjoittele yöt läpeensä, ehkä sinä sitten luet näitä yöt läpeensä kun mainitsit aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koet siis, että minun henkisessä hyvinvoinnissa ja jaksamisessa on parantamisen varaa? Melkoinen tietotoimisto sitten ilmeisesti olet, toivottavasti jakselet itse valitsemallasi tiellä.

Voimia sinne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, no minua taas säälittää enemmän sellainen oma lehmä ojassa kirjoitteleva kuin suurellemmallekin yleisölle puhuja. Jos koet, että olemisesi on minun näkemyksestäsi kiinni, niin jossain on vikaa. Toisekseen en kirjoittele yöt läpeensä, ehkä sinä sitten luet näitä yöt läpeensä kun mainitsit aiheesta.

Kauhean puolustuskannalle menevä olet, se kertoo jo. Heippa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Heippa”🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla koet tämän puolustuskannan ilmenevän ja mikä defenssi tuo toistuva ”heippa” on? Eikö lähinnä lapsena isketty kädet korvien päälle, että enkuunteleenkuunteleeniuuntelee kun oli jotain epämieluisaa tietoa luvassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla koet tämän puolustuskannan ilmenevän ja mikä defenssi tuo toistuva ”heippa” on? Eikö lähinnä lapsena isketty kädet korvien päälle, että enkuunteleenkuunteleeniuuntelee kun oli jotain epämieluisaa tietoa luvassa?

Kaikkea hyvää sinne. Selkeästi kuvittelet jonkun miehen nyt tänne, joten heippa! =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea hyvää sinne. Selkeästi kuvittelet jonkun miehen nyt tänne, joten heippa! =D

Heippa vaan, mutta sinä taidat kyllä olla täyttä tyhjää toimittava nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on naiselta.

Tällä kertaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse mies! ☝️

• Anonyymi

No sitä pingismailaa.

• Anonyymi

Odotan edes sitä ensimmäistä. Sitä, että pääsen näyttämään mun temput sulle sängyssä. Mä en ole mikään kiltti tapaus sitte, varsinkaan parin viinilasillisen jälkeen. Toivottavasti kestät;)

• Anonyymi

Mitä ihmeen sänkytemppuja..? Voltilla lakanoiden väliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen sänkytemppuja..? Voltilla lakanoiden väliin?

Akrobatiaa, kiihkeitä asentoja ja bdsm-menoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akrobatiaa? Eikö se ole kauhean epämukavaa, miten siinä voi keskittyä nauttimaan?

On PVC:kin vähän epämukavaa päällä, sen myönnän, mutta siinä on joku pointti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mmhh…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti, mä en tajua, mä luulin että akrobatia on sitä sellaista kun tehdään ihmispyramidi, kävellään käsillään, tai kiikutaan renkaissa tai trapetsilla. Millaista se sänkyakrobatia on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti, mä en tajua, mä luulin että akrobatia on sitä sellaista kun tehdään ihmispyramidi, kävellään käsillään, tai kiikutaan renkaissa tai trapetsilla. Millaista se sänkyakrobatia on?

Tulet sen sitten näkemään ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaista sitä luvataan. :)
        Mutta ilmeisesti silmiä ei sidota, jos kerran tulen ja näen (vai toisinpäin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaista sitä luvataan. :)
        Mutta ilmeisesti silmiä ei sidota, jos kerran tulen ja näen (vai toisinpäin).

;D :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat.

• Anonyymi

En odota mitään etukäteen. Sen näkee sitten. Jos on tunteita niin se on ihanaa.

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi

Mones kerta kyseessä?

Oikeasti odotan sellaista rakastelua että emme voi vastustaa toisiamme ja olemme molemmat tyytyväisiä, että se meni niin. Vaikka tulisi vauva.

• Anonyymi

Pysy kaukana, sun kaa mies, en vauvaa halua! Menehän hoitoon, juttusi on niin sairaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy kaukana, sun kaa mies, en vauvaa halua! Menehän hoitoon, juttusi on niin sairaita!

En ole mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mies.

Tuolle kaikki on miehiä täällä.

• Anonyymi

Tätä minäkin odotan.

• Anonyymi

Se nyt on ihan teidän kahden välinen asia. Enkä nyt erityisesti sitä toivo en ole edes ajatellut .

• Anonyymi

Ei ole tapana miettiä tuollaisia, ajattelen että erityisesti tunteiden kanssa pitäisi osata heittäytyä ja mennä vaistolla enemmän. Kyllä sen aika hyvin tietää kenen kanssa tuo rento tunnelma onnistuu. Ja liika ajattelu voi pilata kaiken, nostaa odotuksia ja tehdä suorituspaineita. Ehkä hieman rohkaisua kuitenkin, siis alkoholia.

• Anonyymi

Täys höögi alusta seuraavaan alkuun kunnes jompi kumpi tipahtaa , ok :D

EA-taidot löytyy.

• Anonyymi

Eiköhän sinulla ole siellä kotonakin joku kenen kansssa höögailla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1369
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1259
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1038
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      661
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe