Et voi enää

Anonyymi

lähestyä minua yllättäen missään, et voi soittaa, viestin voit laittaa johon vastaan etten halua olla missään tekemisissä kanssasi. Olisi hyvä että laittaisit sen viestin että saataisiin asia selväksi. En tunne enää suruasi, sinun surusi ei kosketa minua millään tavalla. Siitä on jo vuosia aikaa kun niin oli. Olet väärän ikäinen ja väärän pituinen ja siksi kaikki se mitä joskus oli, oli vain jonkinlaista henkistä yhteenkuuluvaisuudentunnetta. Se ajoittui siihen aikaan, kun olin hyvin surullinen siitä, ettei hyvin kauan tuntemani ihminen ollut kiinnostunut minusta. En ole koskaan saanut sinua mielikuvissani samaan tilaan ja se koskee myös ihan kaikkea tilaa ulkona. Tämä ilmeisesti ei ollut tullut selväksi!

30

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärä ikä ja pituus vs. Henkinen yhteenkuuluvuuden tunne. Kuka tässä menetti

    • Anonyymi

      Ei ole surua. Voit suksia kuuseen

    • Anonyymi

      Mitäpä tuosta eihän minua ole koskaan kukaan mitenkään arvostanut eli ihan sama.

    • Anonyymi

      Henkinen yhteys usein liittyy juuri oikealla hetkellä tapaamiseen, siis sattumaakin mukana. Ihminen erityisen herkillä jostain syystä. Näkeminen vahvistaa yhteyttä, ruokkii niitä mielikuviakin. Ja päinvastoin. Tietenkin todellisuus se viimekätinen testi, jota vasten kaikki sisäiset tuntemukset punnitaan. Kaikki voi tuntua hyvältä, mutta jokin panee vastaan.

    • Anonyymi

      No onhan tuokin jotain että henkisen yhteyden löytänyt ulkoisesti aivan vääränlaiseen ihmiseen, monihan karsiutuu usein jo alkumetreillä tuon perusteella. Mutta toki realismia on, että suhde ei vältttämättä toimisi kuitenkaan.

    • Anonyymi

      On nää niiin lapsellisia ja ääliömäisiä juttuja, että nettipalstallako ap luulee asioiden hoituvan. Huh huh.

      • Anonyymi

        Nettipalstalla taitaa koostua provoista valtaosin, mutta ehkä kommentointi tuo osallisuuden ja onnistumisen kokemuksia


      • Anonyymi

        Juurikin n oin.


    • Anonyymi

      En huoli sinua monta kertaa pitää sanoa että mä haluan unohtaa sinut ja jatkaa eteenpäin jonkun muun kanssa

      • Anonyymi

        Toivotan onnea ja menestystä. :,-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotan onnea ja menestystä. :,-)

        Mihin toivotat onnea mulle kun et kuitenkaan anna minun nussii muiden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin toivotat onnea mulle kun et kuitenkaan anna minun nussii muiden kanssa

        Milläs minä voin sitä estää? :D Tämä on vapaa maa, eikä kukaan omista ketään. Joten be free my love to make love with everyone who you love... Tai jotain semmosta. Nauti elämästä!


    • Anonyymi

      Mietin tätä aloitusta yön pimeydessä. Ja miten joku kehtaa avautua tälläistä jos itse on ensinnäkin hyväksi käyttänyt toista korvikkeena. Ja puhuu vielä henkisestä yhteydestä. Taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Sen jos on kokenut niin ei siitä ihmisestä tule ikinä sinulle mitätöntä tapahtui mitä tahansa.

      • Anonyymi

        Jospa olikin yksipuolista henkisen yhteyden tuntemista, ei saanut vastakaikua, ja asia vielä kaihertaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa olikin yksipuolista henkisen yhteyden tuntemista, ei saanut vastakaikua, ja asia vielä kaihertaa mieltä.

        Niin no henkilökohtaisesti koen koko viestin vittuiluna. Keinona musertaa joku. Ei kukaan joka on joskus jostain aidosti välittänyt kokenut jotain "henkistä yhteyttä" niin asioikseen loukkaa kyseistä ihmistä. Eli tästä voidaan päätellä että minkään valtakunnan tunnetta ei ole Ap koko jutussa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa olikin yksipuolista henkisen yhteyden tuntemista, ei saanut vastakaikua, ja asia vielä kaihertaa mieltä.

        Ja tuossahan tuo selittää että toinen ei merkinnyt mitään. Oli lohduke kun joku muu ei huolinut.


    • Anonyymi

      Eiköhän asiat tule selviksi kun ne reilusti face to face puhutaan selviksi eikä leikitä nettipalstoilla anonyymein viestein. Kasvahan aloittaja aikuiseksi ja toimi aikuisen ihmisen tavoin.

      • Anonyymi

        Niinpä 🤭 soita sitten tai selvitä jotenkin muuten mutta ei netissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 🤭 soita sitten tai selvitä jotenkin muuten mutta ei netissä

        Siinä oli hyvä ohje ja vinkki aloittajalle, ymmärrätkö aina kaiken tahallasi väärin vai mistä noin lapsellinen kommentti??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli hyvä ohje ja vinkki aloittajalle, ymmärrätkö aina kaiken tahallasi väärin vai mistä noin lapsellinen kommentti??

        Trollaajq pelaa sulla tyypilliseen tapaansa ihan kuus nolla ja itsehän sen aiheutat kun jaksat sen aloitukset noin tosissasi ottaa ja aina vaan tuo sama levy tuosta nettipalstasta. Olen tullut siihen tulokseen, että olet koukussa tuohon tulkuttamiseen ja siten tähän nettipalstaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaajq pelaa sulla tyypilliseen tapaansa ihan kuus nolla ja itsehän sen aiheutat kun jaksat sen aloitukset noin tosissasi ottaa ja aina vaan tuo sama levy tuosta nettipalstasta. Olen tullut siihen tulokseen, että olet koukussa tuohon tulkuttamiseen ja siten tähän nettipalstaan.

        Olet kuin huumetta minulle ja kyllä tiedät että rakastan vain sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaajq pelaa sulla tyypilliseen tapaansa ihan kuus nolla ja itsehän sen aiheutat kun jaksat sen aloitukset noin tosissasi ottaa ja aina vaan tuo sama levy tuosta nettipalstasta. Olen tullut siihen tulokseen, että olet koukussa tuohon tulkuttamiseen ja siten tähän nettipalstaan.

        oot sä hei oikeesti noin tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot sä hei oikeesti noin tyhmä?

        Rakastan sinua ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot sä hei oikeesti noin tyhmä?

        Älä ihmeessä päästä tavastasi irti.


    • Anonyymi

      Toisilla on tapana, kun tunneside puuttuu tai katoaa, astuu tilalle raukkamaisuus? Sääli tuntuu silloin sairaudelta, jota ei halua sairastaa? Silloin voi sairastaa tietämättään ylimielistä itsekkyyttä. Kylmä tuntemus tuntuu kuin talviselta tuulahdukselta syksyn jälkeen? Silloin parempi pukeutua lämpimämpään (suojautua) ja ottaa etäisyyttä toiseen.

      • Anonyymi

        Olet niin tunnistettava näiden kysymyksiesi kanssa. Sivusta.


    • Anonyymi

      Olet ilmaa minulle ollut jo pitkään

    • Anonyymi

      tiukka analyysi aloituksesta. ilmoittaja on sammakko, mikä ei piittaa ilmasta ja heitelee kieltänsä, vielä tiukempi huomio on mahdollinen humalatila, mikä on itseaiheutettua, yksin.
      https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0

    • Anonyymi

      En tule ottamaan sinuun koskaan mitään yhteyttä. Minä olen onnellinen tässä tilanteessani ja se ei muutu. Kun vaan saan olla tässä. Tajuan, että se ei ole itsestäänselvyys. Sinulle kaikkea mahdollista hyvää. Sinun elämäsi taitaa tästä vaan alkaa ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      En todellakaan lähesty. Itse sen aloitteen teit joten ole jo hiljaa. Olet kyllä täys moukka isolla ämmällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe