Todistukseni siitä, kuinka minusta tuli Illuminatin jäsen. Haluan kertoa ihmisille, jotka haluavat liittyä suureen Illuminatiin, tietää kuinka suuri Illuminatin jäsen on auttanut minua. Hänen nimensä on Lord Morgan. Auttaa minua saamaan elämäni takaisin kuoleman vaiheelta. Vapautettu noin 5 vuoden ja kuuden kuukauden kuluttua. Sen jälkeen kun monet Illuminatin jäsenet ovat pettäneet hänet. Vuosien varrella olin toivoton ja taloudellisesti lattialla. Mutta eräänä päivänä Internetissä surffaillessa törmäsin suuren Illuminatin jäsenen Lord Morganin virkaan ja sanoin, että jos olit Suuren Illuminatin jäsen, voit olla kuuluisa, rikas ja menestyvä elämässä. Heti otin yhteyttä ja selitin hänelle kaiken, ja hän suositteli minua ja auttoi, ja minä maksoin jäsenyyden rekisteröintilomakkeesta, jolla aloitin minut, ja minut avattiin Illuminatin uuteen suureen maailmanjärjestykseen. Sen jälkeen he antoivat minulle kaikki ohjeet ja kertoivat minulle, että aloittamisen jälkeen kaikki uudet jäsenet palkitaan 1 000 000 dollarin käteisellä. Lord Morganin avulla. Olin täysin vihitty Illuminatin täysjäseneksi. Jos olet epäonnistunut huijareiden kanssa aiemmin tai etsit jotakuta apua liittymään, neuvoni on, että yrität Lord Morgania. Se on paras mahdollisuutesi tulla haluamaksi tulevassa elämässäsi. Ota yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected] tai WhatsApp 2348056051569.
LLiity illuminatiiniity illuminatiin
Anonyymi
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1352602Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002115Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.401765Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi401589Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n601476Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään271179Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581140Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe111130Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.621080Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?
Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup30756