Todistukseni siitä, kuinka minusta tuli Illuminatin jäsen. Haluan kertoa ihmisille, jotka haluavat liittyä suureen Illuminatiin, tietää kuinka suuri Illuminatin jäsen on auttanut minua. Hänen nimensä on Lord Morgan. Auttaa minua saamaan elämäni takaisin kuoleman vaiheelta. Vapautettu noin 5 vuoden ja kuuden kuukauden kuluttua. Sen jälkeen kun monet Illuminatin jäsenet ovat pettäneet hänet. Vuosien varrella olin toivoton ja taloudellisesti lattialla. Mutta eräänä päivänä Internetissä surffaillessa törmäsin suuren Illuminatin jäsenen Lord Morganin virkaan ja sanoin, että jos olit Suuren Illuminatin jäsen, voit olla kuuluisa, rikas ja menestyvä elämässä. Heti otin yhteyttä ja selitin hänelle kaiken, ja hän suositteli minua ja auttoi, ja minä maksoin jäsenyyden rekisteröintilomakkeesta, jolla aloitin minut, ja minut avattiin Illuminatin uuteen suureen maailmanjärjestykseen. Sen jälkeen he antoivat minulle kaikki ohjeet ja kertoivat minulle, että aloittamisen jälkeen kaikki uudet jäsenet palkitaan 1 000 000 dollarin käteisellä. Lord Morganin avulla. Olin täysin vihitty Illuminatin täysjäseneksi. Jos olet epäonnistunut huijareiden kanssa aiemmin tai etsit jotakuta apua liittymään, neuvoni on, että yrität Lord Morgania. Se on paras mahdollisuutesi tulla haluamaksi tulevassa elämässäsi. Ota yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected] tai WhatsApp 2348056051569.
LLiity illuminatiiniity illuminatiin
Anonyymi
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443763PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621460Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3641434Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101036Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45908Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8901En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746