Minä menin eteenpäin

Anonyymi

Tarjoilin piirakkaani pitkän yksinolon jälkeen toiselle kun sinusta ei mitään kuulunut. Tuntui hyvältä. Hän sanoi ettei koskaan ole tuntunut näin hyvälle

42

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭🤭🤭 minäkin menen muiden kanssa

    • Anonyymi

      Kyllä piirakka hyvälle maistuu tauon jälkeen yleensä.

    • Anonyymi

      Mä hoitelin ihan itse oman piirakkani tässä yksi päivä. Saa ainakin itse fantasioida mitä haluaa ja tulee parhain orgasmi.

      • Anonyymi

        🤔👊👊👊👊👊👊🤯🥂


      • Anonyymi

        Voi, voi! Ja minä kun oon taitellut origameja kaiket illat 😳 piirakka vallan unohtunut


    • Anonyymi

      Jee jee, nytpä oli kekseliäs provo jos tällaisesta piirakkavrrtaulsesta jos innostuu, niin ei ole koskaan nähnyt sellaista, edes omaansa.

    • Anonyymi

      Itse olen sitä mieltä että ihmisen pitäisi kasvaa aikuiseksi ennen kuin lähtee seksiä kenenkään kanssa harrastamaan. Ei sillä ole niin kiire. Harmi että et osaa arvostaa enemmän naiseuttasi ja seksuaalisuuttasi kun jakelet kaikille.

      • Anonyymi

        Katkeruutta tuoda tällaisia aloituksia julki. Koston halua enemmän kuin muuta. Vastuuttomuutta ja toisen syyllistämistä? Lyhyt näköisyyttä monella tapaa, itsekkyyttä väheksymättä. Ei houkuttele tällaiset naiset, koska tuottavat pahaa mieltä todennäköisemmin yhdessä ollessaan (tuuliviiri rauhaton) kuin jalat maassa oleva, joka ajattelee asioita järki edellä.


      • Anonyymi

        Tekö sitten toimitte miten nettitrollaajat ohjaa ja perustettu ihmissuhteenne sellaiselle pohjalle vai? Leikitään siis, että te kaksi olette muka joku muu kommentoija kuin piparinpuutettaan erikoisella tavalla prosessoiva ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeruutta tuoda tällaisia aloituksia julki. Koston halua enemmän kuin muuta. Vastuuttomuutta ja toisen syyllistämistä? Lyhyt näköisyyttä monella tapaa, itsekkyyttä väheksymättä. Ei houkuttele tällaiset naiset, koska tuottavat pahaa mieltä todennäköisemmin yhdessä ollessaan (tuuliviiri rauhaton) kuin jalat maassa oleva, joka ajattelee asioita järki edellä.

        Vittu miten sekasin ihminen voi olla. Elä tässä todellisuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekö sitten toimitte miten nettitrollaajat ohjaa ja perustettu ihmissuhteenne sellaiselle pohjalle vai? Leikitään siis, että te kaksi olette muka joku muu kommentoija kuin piparinpuutettaan erikoisella tavalla prosessoiva ap.

        Olen myös sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku media lukutaito ja kykyä erottaa oikea elämä ja todellisuus provosointi kirjoituksista tekemättä niistä itselleen henkilökohtaisia. Ja se alkaa olla jo ongelma jos et muuta tee kuin yrität tunnistaa tuntemattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku media lukutaito ja kykyä erottaa oikea elämä ja todellisuus provosointi kirjoituksista tekemättä niistä itselleen henkilökohtaisia. Ja se alkaa olla jo ongelma jos et muuta tee kuin yrität tunnistaa tuntemattomia.

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku media lukutaito ja kykyä erottaa oikea elämä ja todellisuus provosointi kirjoituksista tekemättä niistä itselleen henkilökohtaisia. Ja se alkaa olla jo ongelma jos et muuta tee kuin yrität tunnistaa tuntemattomia.

        En minä kylläkään tunnustelluy, vaan nimenomaan muistutin niistä samoista realiteeteista mistä sinäkin mainitsit. Kyse on kai sitäpaitsi sisälukutaidosta, ei varsinaisesti medialukutaidosta. Se on jo erillisen luennon paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kylläkään tunnustelluy, vaan nimenomaan muistutin niistä samoista realiteeteista mistä sinäkin mainitsit. Kyse on kai sitäpaitsi sisälukutaidosta, ei varsinaisesti medialukutaidosta. Se on jo erillisen luennon paikka

        Tunnistellut* aika taidokas yritys väännellä viestiä mieleisekseen btw.


    • Anonyymi

      Sill naapurin koirall?

    • Anonyymi

      Piirakat ovat parhaita juuri uunista otettuna. Vanhat piirakat voi olla jo homeessa tai muuten pilaantuneita.

      • Anonyymi

        Kehtaat vielä mainostaa tuollaista mielenmaisemaa, sille on olemassa nimikin.. "PREDA***".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaat vielä mainostaa tuollaista mielenmaisemaa, sille on olemassa nimikin.. "PREDA***".

        Outo ajatuksenjuoksu sinulla, miten tuo mihinkään ruokaan liittyy?


    • Anonyymi

      Hän sanoi..
      Mitäs itse tykkäsit?
      Tarjoile vaan, ei se minua kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niin, tuntuuhan se vähän oudolta että sua pitäis kiinnostaa tuntemattoman ihmisen piirakka - asiat vai kuinka.?


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Sinähän näitä provoja tunnut lukevan hanakasti, että pääset näinkin tärkeän asian ilmoittamaan. Et mahda olla ns ensikertalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän näitä provoja tunnut lukevan hanakasti, että pääset näinkin tärkeän asian ilmoittamaan. Et mahda olla ns ensikertalainen

        Sinäkin tulit vasta tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin tulit vasta tänään

        No ei nämä provot ainakaan minulle tuo minkääntyyppistä helpotusta


    • Anonyymi

      Minä sanon kaikille naisille niin.

    • Anonyymi

      Mää tein täl viikol iha oman sienipiirakan ja kylläpä oli hyvää tuoreena, nii se on jo mennyttä, en tarjonnu kellekään, ihan ite nautiskelin kaikki.

    • Anonyymi

      Provo aloitus, huono sellainen ja tyhmät miehet vastailee.

      • Anonyymi

        Niin ja typerät kanthuurat myös


    • Anonyymi

      mene iihen katoksen alle ja soita sitten sita kelloa etta kamerat nakevat sut

      • Anonyymi

        muuten et paase meille sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuten et paase meille sisalle

        vai lahtiko ne hoitajat jo pois tulen siihen obota soita sita kelloa jo


      • Anonyymi

        niinkin voi kaybä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuten et paase meille sisalle

        soita sita kuuluisaa ovikelloa taas niin paaset sisalle ja sano että olet tulossa minua tapaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita sita kuuluisaa ovikelloa taas niin paaset sisalle ja sano että olet tulossa minua tapaamaan

        sita ovikelloa minka alle sinun pitaa mennä ja soittaa ovikelloa ei ole vaikeeta usko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sita ovikelloa minka alle sinun pitaa mennä ja soittaa ovikelloa ei ole vaikeeta usko pois

        maailman helpoin asia nyt sina vaan luotat siseesi sen verran etta se onnistuu joohan rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maailman helpoin asia nyt sina vaan luotat siseesi sen verran etta se onnistuu joohan rakkaani

        kohta lahtee osa yuontekijoistä pois niin sano niille että olet tllossa minua tapaamaan niin paaset sisalle


    • Anonyymi

      Hienoa, älä edes katso taaksepäin.
      Kyllä vapaus se sittenkin voittaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo aloitus on selvästi tarkoitettu jonkun aviomiehelle, jotta tämä kuvittelisi rakkautensa kohteen hyljänneen hänet. Tökeröä tekstiä.

    • Anonyymi

      Hirveästi arvostat itseäsi kun sanot "tarjoilin piirakkaa". Se oli 80-lukua kun nainen antoi ja mies sai. Nykypäivänä molemmat saa yhtä lailla, eikä nainen ole mikään halpa "tarjoilija". Nainenkin haluaa nykyisin. Tiedoksi vaan.

    • Anonyymi

      Niin se sanoi! Ja lupasi tulla tänä viikonloppuna veivaamaan pullat, pannaan ne yhdessä sitten uuniin. Ja kuulemma ihan kunnolla.
      Kysyin että pannaanko ihan voisilmääkin? Ni se sano että pannaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe