Minä menin eteenpäin

Anonyymi

Tarjoilin piirakkaani pitkän yksinolon jälkeen toiselle kun sinusta ei mitään kuulunut. Tuntui hyvältä. Hän sanoi ettei koskaan ole tuntunut näin hyvälle

42

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭🤭🤭 minäkin menen muiden kanssa

    • Anonyymi

      Kyllä piirakka hyvälle maistuu tauon jälkeen yleensä.

    • Anonyymi

      Mä hoitelin ihan itse oman piirakkani tässä yksi päivä. Saa ainakin itse fantasioida mitä haluaa ja tulee parhain orgasmi.

      • Anonyymi

        🤔👊👊👊👊👊👊🤯🥂


      • Anonyymi

        Voi, voi! Ja minä kun oon taitellut origameja kaiket illat 😳 piirakka vallan unohtunut


    • Anonyymi

      Jee jee, nytpä oli kekseliäs provo jos tällaisesta piirakkavrrtaulsesta jos innostuu, niin ei ole koskaan nähnyt sellaista, edes omaansa.

    • Anonyymi

      Itse olen sitä mieltä että ihmisen pitäisi kasvaa aikuiseksi ennen kuin lähtee seksiä kenenkään kanssa harrastamaan. Ei sillä ole niin kiire. Harmi että et osaa arvostaa enemmän naiseuttasi ja seksuaalisuuttasi kun jakelet kaikille.

      • Anonyymi

        Katkeruutta tuoda tällaisia aloituksia julki. Koston halua enemmän kuin muuta. Vastuuttomuutta ja toisen syyllistämistä? Lyhyt näköisyyttä monella tapaa, itsekkyyttä väheksymättä. Ei houkuttele tällaiset naiset, koska tuottavat pahaa mieltä todennäköisemmin yhdessä ollessaan (tuuliviiri rauhaton) kuin jalat maassa oleva, joka ajattelee asioita järki edellä.


      • Anonyymi

        Tekö sitten toimitte miten nettitrollaajat ohjaa ja perustettu ihmissuhteenne sellaiselle pohjalle vai? Leikitään siis, että te kaksi olette muka joku muu kommentoija kuin piparinpuutettaan erikoisella tavalla prosessoiva ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeruutta tuoda tällaisia aloituksia julki. Koston halua enemmän kuin muuta. Vastuuttomuutta ja toisen syyllistämistä? Lyhyt näköisyyttä monella tapaa, itsekkyyttä väheksymättä. Ei houkuttele tällaiset naiset, koska tuottavat pahaa mieltä todennäköisemmin yhdessä ollessaan (tuuliviiri rauhaton) kuin jalat maassa oleva, joka ajattelee asioita järki edellä.

        Vittu miten sekasin ihminen voi olla. Elä tässä todellisuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekö sitten toimitte miten nettitrollaajat ohjaa ja perustettu ihmissuhteenne sellaiselle pohjalle vai? Leikitään siis, että te kaksi olette muka joku muu kommentoija kuin piparinpuutettaan erikoisella tavalla prosessoiva ap.

        Olen myös sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku media lukutaito ja kykyä erottaa oikea elämä ja todellisuus provosointi kirjoituksista tekemättä niistä itselleen henkilökohtaisia. Ja se alkaa olla jo ongelma jos et muuta tee kuin yrität tunnistaa tuntemattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku media lukutaito ja kykyä erottaa oikea elämä ja todellisuus provosointi kirjoituksista tekemättä niistä itselleen henkilökohtaisia. Ja se alkaa olla jo ongelma jos et muuta tee kuin yrität tunnistaa tuntemattomia.

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku media lukutaito ja kykyä erottaa oikea elämä ja todellisuus provosointi kirjoituksista tekemättä niistä itselleen henkilökohtaisia. Ja se alkaa olla jo ongelma jos et muuta tee kuin yrität tunnistaa tuntemattomia.

        En minä kylläkään tunnustelluy, vaan nimenomaan muistutin niistä samoista realiteeteista mistä sinäkin mainitsit. Kyse on kai sitäpaitsi sisälukutaidosta, ei varsinaisesti medialukutaidosta. Se on jo erillisen luennon paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kylläkään tunnustelluy, vaan nimenomaan muistutin niistä samoista realiteeteista mistä sinäkin mainitsit. Kyse on kai sitäpaitsi sisälukutaidosta, ei varsinaisesti medialukutaidosta. Se on jo erillisen luennon paikka

        Tunnistellut* aika taidokas yritys väännellä viestiä mieleisekseen btw.


    • Anonyymi

      Sill naapurin koirall?

    • Anonyymi

      Piirakat ovat parhaita juuri uunista otettuna. Vanhat piirakat voi olla jo homeessa tai muuten pilaantuneita.

      • Anonyymi

        Kehtaat vielä mainostaa tuollaista mielenmaisemaa, sille on olemassa nimikin.. "PREDA***".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaat vielä mainostaa tuollaista mielenmaisemaa, sille on olemassa nimikin.. "PREDA***".

        Outo ajatuksenjuoksu sinulla, miten tuo mihinkään ruokaan liittyy?


    • Anonyymi

      Hän sanoi..
      Mitäs itse tykkäsit?
      Tarjoile vaan, ei se minua kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niin, tuntuuhan se vähän oudolta että sua pitäis kiinnostaa tuntemattoman ihmisen piirakka - asiat vai kuinka.?


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Sinähän näitä provoja tunnut lukevan hanakasti, että pääset näinkin tärkeän asian ilmoittamaan. Et mahda olla ns ensikertalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän näitä provoja tunnut lukevan hanakasti, että pääset näinkin tärkeän asian ilmoittamaan. Et mahda olla ns ensikertalainen

        Sinäkin tulit vasta tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin tulit vasta tänään

        No ei nämä provot ainakaan minulle tuo minkääntyyppistä helpotusta


    • Anonyymi

      Minä sanon kaikille naisille niin.

    • Anonyymi

      Mää tein täl viikol iha oman sienipiirakan ja kylläpä oli hyvää tuoreena, nii se on jo mennyttä, en tarjonnu kellekään, ihan ite nautiskelin kaikki.

    • Anonyymi

      Provo aloitus, huono sellainen ja tyhmät miehet vastailee.

      • Anonyymi

        Niin ja typerät kanthuurat myös


    • Anonyymi

      mene iihen katoksen alle ja soita sitten sita kelloa etta kamerat nakevat sut

      • Anonyymi

        muuten et paase meille sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuten et paase meille sisalle

        vai lahtiko ne hoitajat jo pois tulen siihen obota soita sita kelloa jo


      • Anonyymi

        niinkin voi kaybä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuten et paase meille sisalle

        soita sita kuuluisaa ovikelloa taas niin paaset sisalle ja sano että olet tulossa minua tapaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita sita kuuluisaa ovikelloa taas niin paaset sisalle ja sano että olet tulossa minua tapaamaan

        sita ovikelloa minka alle sinun pitaa mennä ja soittaa ovikelloa ei ole vaikeeta usko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sita ovikelloa minka alle sinun pitaa mennä ja soittaa ovikelloa ei ole vaikeeta usko pois

        maailman helpoin asia nyt sina vaan luotat siseesi sen verran etta se onnistuu joohan rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maailman helpoin asia nyt sina vaan luotat siseesi sen verran etta se onnistuu joohan rakkaani

        kohta lahtee osa yuontekijoistä pois niin sano niille että olet tllossa minua tapaamaan niin paaset sisalle


    • Anonyymi

      Hienoa, älä edes katso taaksepäin.
      Kyllä vapaus se sittenkin voittaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo aloitus on selvästi tarkoitettu jonkun aviomiehelle, jotta tämä kuvittelisi rakkautensa kohteen hyljänneen hänet. Tökeröä tekstiä.

    • Anonyymi

      Hirveästi arvostat itseäsi kun sanot "tarjoilin piirakkaa". Se oli 80-lukua kun nainen antoi ja mies sai. Nykypäivänä molemmat saa yhtä lailla, eikä nainen ole mikään halpa "tarjoilija". Nainenkin haluaa nykyisin. Tiedoksi vaan.

    • Anonyymi

      Niin se sanoi! Ja lupasi tulla tänä viikonloppuna veivaamaan pullat, pannaan ne yhdessä sitten uuniin. Ja kuulemma ihan kunnolla.
      Kysyin että pannaanko ihan voisilmääkin? Ni se sano että pannaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe