Oho! Mikko Leppilampi jakoi isä-vauva -kuvan - Tarkkasilmäisiltä suora palaute: "On kyllä niin..."

Mikko Leppilammen ja Beata-vaimon poika on täyttänyt yhden kuukauden. Nyt isä-Mikko on jakanut yhteiskuvan poikavauvansa kanssa. Some ihastelee samaa näköä - ja kyllähän nämä ovat kuin kaksi marjaa vai mitä mieltä olet? https://www.suomi24.fi/viihde/oho-mikko-leppilampi-jakoi-isa-vauva-kuvan-tarkkasilmaisilta-suora-palaute-on-kylla-niin?s24

54

12563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikku hurmuri

    • Anonyymi

      Tuleeko hänestäkin minä-minä lapsi.Samanlainen ,joka tunkee itseään joka paikkaan.

      Lapset ei kuulu julkisuuteen,hetikö ollaan pienistä tekemässä jonkinlaista myyntituotetta.

      Antakaa lasten olla kasvattakaa ja olkaa heidän kanssa, ei netissä vaan aidosti.

      Minusta tämä Leppilampi on aina ollut tyrkky ja itserakas,joka paikassa suuna päänä, samalaiset Marjat Pimiän kanssa, lol

      Uusia kasvoja näihin kyllästyy, enemmän on rouvan näköinen lapsi ei Mikon.

      • Anonyymi

        Ai nyt lynkataan seuraavaksi Leppilampi?! Miten te jaksatte?


      • Anonyymi

        Ken on Marjat Pimiä?


      • Anonyymi

        Oletkos itse niin fiksu kun voit arvostella toisia?
        Hyviä juontajia molemmat.
        Olisiko muuten kovin kyllästynyt elämääsi tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos itse niin fiksu kun voit arvostella toisia?
        Hyviä juontajia molemmat.
        Olisiko muuten kovin kyllästynyt elämääsi tällä hetkellä?

        Arvostelua varten aika kai kenenkään fiksuutta kysellä. Kaikki saavat mielipiteensä sanoa.

        Mielipiteen voi ilmoittaa hienotunteisesti, loukkaamalla tarkoituksellisesti jne. Niistä voi päätellä jotain sanojan kasvatuksesta, fiksuudesta tai käytöstavoista.

        Mutta pitääkö omia arvailuja julkisesti kenenkään fiksuudesta kysellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt lynkataan seuraavaksi Leppilampi?! Miten te jaksatte?

        Komea on ukki ja lapsen isä, vauvastakin tulee varmaan myös komea uros aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos itse niin fiksu kun voit arvostella toisia?
        Hyviä juontajia molemmat.
        Olisiko muuten kovin kyllästynyt elämääsi tällä hetkellä?

        Joka julkimoksi ryhtyy kestäköön arvostelun.
        Roope Salminen on ollut fiksu kun pitää lapsensa poissa lööpeistä. Mutta Mikkohan nyt on aina ollut minä... minä.


      • Anonyymi

        Haloo nyt. Mikko Leppilampi on ammatiltaan juontaja ja näyttelijä. Hänen työtään on olla julkisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos itse niin fiksu kun voit arvostella toisia?
        Hyviä juontajia molemmat.
        Olisiko muuten kovin kyllästynyt elämääsi tällä hetkellä?

        Eka lasta ei pahemmin esitellyt, eikä myöskään kovin hänellä ylpeilyt, oliko ehkä silloin lian nuori isäksi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos itse niin fiksu kun voit arvostella toisia?
        Hyviä juontajia molemmat.
        Olisiko muuten kovin kyllästynyt elämääsi tällä hetkellä?

        Samaa mieltä,hyviä juontajia molemmat 🌹🌹


      • Anonyymi

        Siltä näyttäisi.

        Käsittämätöntä miten jotkut tunkevat minä minä minä- pärstäänsä joka paikkaan.

        Olisi nyt aikanaan lapsen antanut itse valita haluaako hän pärstäänsä internettiin.

        Mutta kun ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo nyt. Mikko Leppilampi on ammatiltaan juontaja ja näyttelijä. Hänen työtään on olla julkisuudessa.

        paljon on pellejä


      • Anonyymi

        Marjat Pimiä??
        Tarkoittanet Vappu Pimiää....😂😂


      • Anonyymi

        Mikko on ok hänellä töitä riittää ei tarvitse olla tyrkky mutta Pimeästä olen toista mieltä pitää tunkea itsensä joka paikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos itse niin fiksu kun voit arvostella toisia?
        Hyviä juontajia molemmat.
        Olisiko muuten kovin kyllästynyt elämääsi tällä hetkellä?

        Siitä juontamisen hyvyydestä voidaan olla eri mieltä. Kun jonkun "hyvän juontajan" kasvot kulutetaan loppuun televisiossa, niin he eivät ole enää "hyviä juontajia". Ko herra oli -90-luvvulla ilahduttavsti esillä rahvaan tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea on ukki ja lapsen isä, vauvastakin tulee varmaan myös komea uros aikanaan.

        Leppilammen iskäkin nuorekas ikäisekseen.


    • Anonyymi

      Olikohan Mikko tyttärensä elämässä, aika vähäistä taisi olla!

      • Anonyymi

        Hyvä isä on molemmille, älä turhaan huolestu!!


    • Anonyymi

      Oi kun on söpö vauva 💙 mutta onpa isänsäkin 😃 Onnea heille!

      • Anonyymi

        Äidin silmät ,soma lapsi. Onnea vanhemmille.


      • Anonyymi

        Aivan ihana vauva.Kiva että esittelee lapsensa julkisiudessa,vauvat on ihania ja tämä poika erityisen ihana.Onnea Mikko ja Beata!


    • Anonyymi

      Olin lukevinani jostain ettei tätä vauvaa julkisuudessa näytellä ai ei vai.Jatkuvasti jossain lööpeissä ja ikää on kuukausi.upeeta touhua onneks en oo syntynyt noitten mukulaks.

    • Anonyymi

      Mikko Suomen komein mies.ei ihme et poikakin söpö

      • Anonyymi

        On kyllä vähän mieheksi lyhyt, saisi olla 10cm- ainakin pidempi, jos Suomen komeamaksi sanot häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä vähän mieheksi lyhyt, saisi olla 10cm- ainakin pidempi, jos Suomen komeamaksi sanot häntä.

        Komea voi olla lyhytkin ,jos sikseen tulee.MIKKO ON KOMEA .


    • Anonyymi

      On se niin ihmeellistä jos lapsi on vanhempansa näkönen.Käsittämättömiä nämä kirjotukset.

      • Anonyymi

        Lyhyet miehet ei oo In. Mikko näyttää enemmän B isältä, kuin puolisolta.


    • Anonyymi

      Isän näköinen pieni mies, kauniiden vanhempien lapsukainen

    • Anonyymi

      Onko pojalta kysytty lupa kuviensa julkaisemiseen?

      • Anonyymi

        ei


      • Anonyymi

        Tietokatko julkisuuteen on paras tapa pitää yksityiselämänsä pois julkisuudesta.


    • Siiä on sitten Rakkaat Isällä työtä rukoilla ja toivoa että lapsi pääsee Taivaaseen kun kasvaa vaikka pahikseen joukkoon !!

      Etukäteen tietysti ei ole sanottu millainen lapsi ja vauva tulee isona?

    • Anonyymi

      anna mikko lapsellesi lapsuus..unohda oma pärstä ok

    • Anonyymi

      Netti kiusatulta nyt vietiin kaikki kuvat.Ralli autoja ,kansallispuku juoksu ja syntymäpäivä kuvia.Kaikki ristiäiskuva myös menneet.On se hyvä et jollain kuvat pysyy

    • Anonyymi

      Kel onni on se onnen kätkeköön. Mikko ei tsida tätä tietää.

    • Anonyymi

      Aivan äitinsä näköinen lapsi.

    • Anonyymi

      Vauvalla Einäytä olevan mahdollista Sanoa haluaako olla julkisuudessa vai ei Isä pappa tyrkyttää vauvaa varmaankin Joka kissan ristiäisiin

      • Aivan Rakas Anonyymi
        Eikä vauvoilla myöskään ole oikeus sanoa ei kirkkolle ei en tarvitse teidän kaste eikä kirkko vaan tehdän heidät kirkkon jäseneksi jos pienenä jolloin ne ei pysty sanoa ei .
        Enneb vanha tehtiin miekkalla ihmiset kirkkon jäseneksi mutta nyt ovat keksineet uuden rauhanmaisemmin pehmempi tapa liittä vauvat joa vauvaikäisenä kirkkoon eikä aikuisena miekkan kautta...

        Jeesusta ne tarvitsee eikä papin vesiripottelu pään päälle...

        Jeesusta että tulevat siunatuksi ja autuaaksi !!!


    • Anonyymi

      Naama joka paikassa. Olisko isyysloman paikka ?

    • Anonyymi

      Komiat saa ensin iästä huolimatta sanoi mulle naapurinakka aikoinaan.

    • Anonyymi

      Mikko on laihtunut uuden vauvan myötä koska toki vastuu painaa nuoresta vaimosta ja vauvasta. Mikko on iältään yli 40v ja kotoisin Pälkäneeltä. Hänellä on teini-ikäinen tytär aiemmsta liitostaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Turvonnut se on silti ja naama joka paikassa.


    • Anonyymi

      Tuskin nykyinen on Mikon viimeinen ihastus koska hänellä käy flaksi.

    • Anonyymi

      Jotain uutta maikkarille eikä aina samat leppilammet ja pimiät esillä.

    • Anonyymi

      Pimiä mielestäni hyvä, Leppilampi teennäinen

      • Anonyymi

        Mikko ihan ok mutta ei sovi ihan joka rooliin. Liiassa mukana.


    • Anonyymi

      Leppilammella ei ole minkäänlaista karismaata

    • Anonyymi

      Ihana vauveli. Paljon Onnea äidille ja isälle.

    • Anonyymi

      Eikö tämän lapsen biologinen isä ole aivan selvästi ulkomaalainen ?

      • Anonyymi

        Kyllähän turkkilaisen näköinen vauva on vielä ok. Nolompaa olisi ollut tummaihoinen. Mikä myötähäpeä.


    • Anonyymi

      Mikko Leppilampi täyttää tänään 44 vuotta ja vauvakin on jo vuoden vanha. Ihan hyvä ikä isälle, kun on jo elämänkokemusta eikä tartte mennä pää kolmantena jalkana joka paikkaan.

    • Anonyymi

      Ei nii komee kuin isä , johtuisiko äidistä

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1806
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1386
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1309
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1303
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1237
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1028
    Aihe