voe mahoton.

Anonyymi

Kävin tänään ABC asemalla ja eipä ollut kellään maskeja, näyttää siirtyneen kaikki spurgut, jotka ennen vietti aikaana cittarin aulassa Apikselle. Siellähän tuo reppuselkäinen kuuloke-ukkokin viettää päivänsä! Lienee saanut cittariin jo porttikiellon! Citymarketteiden imango kärsi, kun puliasteella olevat työntelevät ostoskärryjä, panepidemian aikaan paskaisilla käsillään!

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Porttikielto pitäisi antaa lehtien varastajille 2.10 ja 3.10 karjalainen ja Hesari oli varastettu ei ajatella että muutkin asiakkaat lukevat päivän aikana. cittarilla saa olla penkit poissa kokonaa eteisessä syrjäytyneet rosvojoukot ovat siirtyneet abc asemalle haisemaa ja varastelemaa omaisuutta lehdet eivät ole ilmaisia kirjastolla aikoinaa varasti repimällä karjalaisen sivulla ukko sai muistuksen. s-marketissa on remotti sinne tarvita haisevia puleja päivän aikana. kauppaliikkeet ovat asiointia varten eikä kyttäilyy kuka missäkin kaupassa käy

    • Anonyymi

      Hei

      Pulit on meille tärkeitä asiakkaita, ostavat valtavia määri köff olutta ja lenkkimakkaraa. Parhaita asiakkaitamme.

      Voit pysyä poissa kaupastamme, jos pulien läsnäolo ahdistaa. Kiitos.

      T Cittarin väki

    • Anonyymi

      Mitä minä näen. Hirveää solvausta ja paskapuhetta toisista ihmisistä! Hävetkää! Hävetkää kunnolla! Menkää Hesaan Stockkalle, niin saatte hienohelmaista ja varakasta seuraa! Hyi helvetti, jo on otsaa eräillä!

    • Anonyymi

      Minäkin oli siellä, miten voit syödä tai juoda kahvia maskin kanssa ???

    • Anonyymi

      Ei siitä Ekapetestä ole mitään haittaa. Kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Mistä ekapete on muuten saanut nimensä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe