Keksin keinoja narsistin pelästyttämiseen

Anonyymi

Tilanteeni on ollut melko hullu 2 vuotta. Olin suhteessa narsistin kanssa ja aika nopeaa rupesin tajuamaan että joku on pielessä, mutta olin hölmö ja suljin silmät liian monta kertaa. Hän on niin vakuuttava ja ovela jahänen valheet tulee niin hyvin ulos ettei voinut käsittää edes että tälläistä voi olla. Sitten alkoi irroittautumis helvetti.

En tiedä miten olin niin koukussa häneen että aina lankesin. Se oli kuin kissahiiri leiikiä. Hön sain puhuttua itsensä aina takaisin elömääni ja tekonsa ja valheensa vaan kavoivat törkeydellään. Hän mm nautti minun mustasukkaisuudesta tehden minusta samalla hullua. Kaikesta mistä jäi kiinni käännettiin minun syyksi. Niin kauan kun koin tunteita häneen hän ei irroittanut otetta. Sain erojen aikana syyllistämistöä, uhkailua, kiusantekoa, mustamaalaamista ja poliisillekin yhden ilmoituksen tein.

Hän oli jo parhaillaan uudessa suhteessa kun samaan aikaa viikoittain häiriköi minua. Luonnollisesti olin tästä kaikesta erittäin katkera vaikka tiedän ettei se auta.

Nyt sitten sovimme hänen kanssa hänen pyynnöstään että vietämme vielä yhdenviikinlopun yhdessä (viimeisen) ja juttelemme. Suostuin ihan kostomielessä ja tiedän että se on tyhmyyttäni. Hän väitti suhteensa olevan ohi, en tietenkään uskonut häntä kun opin jo lukemaan hänen peliään. Joten lähdin hänen kanssaan reissuun oma suunnitelmani josta hän ei tiennyt.
Jutellessamme kerroin hänelle etten ollut koskaan välittänyt hänestä ja meidän suhde oli virhe. Osoitin hänelle välinpitämättömyyttä ja kerroin että toivon hänen ottavan takaisin sen naisen minun jälkeeni koska se olisi paras nainen hänelle koska välitti niin paljon. Näin hänen naamastaan kuinka hän menetti otteen minusta ja hänen katse oli järkyttynyt. Ilm narsisti vihaa ymmärrystä ja menetettyä otettaan. Ei aikaanaan kun hän alkoi riehua humalassa. Nyt oli minun koston paikka.

Eli otin videolle hänen meukaamistaan ja sitä kuinka hän puhui tästä naisystävästään halveksivasti. Sain sellaista materiaalia että nyt uskon päässeeni hänestä eroon. Jossain neuvottiin että niitä vastaan pitää olla jotain millä uhkaa.
Tiesinkin jo että reissumme jälkeen hänen tarkoitus oli alkaa vetää minua taas siihen suohon, mutta kerroin hänelle vaan kylmän rauhallisesti, että minulla on videoita hänestä ja lähetän tarvittaessa ne hänen uudelle naisystävälle ja muillekin jos hän ei nyt jätä minua lopullisesti rauhaan. Ensimmäinen kerta kun olen saanut olla rauhassa, sain hänet siis pakenemaan, mutta jouduin alentumaan hänen tasolleen juonittelussa. Se oli minulta ihan suunniteltua koska olin jo niin väsynyt hännen kiusantekoihin. Uskon lopulta päässeeni eroon.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
        Maailman menoa
        83
        4473
      2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
        Ikävä
        24
        3228
      3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
        Maailman menoa
        39
        2894
      4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
        Maailman menoa
        117
        2697
      5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
        Maailman menoa
        17
        2549
      6. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
        Ikävä
        16
        2540
      7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
        Ikävä
        43
        2487
      8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
        Maailman menoa
        113
        2285
      9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
        Suomalaiset julkkikset
        14
        2075
      10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
        Maailman menoa
        28
        1727
      Aihe