Keksin keinoja narsistin pelästyttämiseen

Anonyymi

Tilanteeni on ollut melko hullu 2 vuotta. Olin suhteessa narsistin kanssa ja aika nopeaa rupesin tajuamaan että joku on pielessä, mutta olin hölmö ja suljin silmät liian monta kertaa. Hän on niin vakuuttava ja ovela jahänen valheet tulee niin hyvin ulos ettei voinut käsittää edes että tälläistä voi olla. Sitten alkoi irroittautumis helvetti.

En tiedä miten olin niin koukussa häneen että aina lankesin. Se oli kuin kissahiiri leiikiä. Hön sain puhuttua itsensä aina takaisin elömääni ja tekonsa ja valheensa vaan kavoivat törkeydellään. Hän mm nautti minun mustasukkaisuudesta tehden minusta samalla hullua. Kaikesta mistä jäi kiinni käännettiin minun syyksi. Niin kauan kun koin tunteita häneen hän ei irroittanut otetta. Sain erojen aikana syyllistämistöä, uhkailua, kiusantekoa, mustamaalaamista ja poliisillekin yhden ilmoituksen tein.

Hän oli jo parhaillaan uudessa suhteessa kun samaan aikaa viikoittain häiriköi minua. Luonnollisesti olin tästä kaikesta erittäin katkera vaikka tiedän ettei se auta.

Nyt sitten sovimme hänen kanssa hänen pyynnöstään että vietämme vielä yhdenviikinlopun yhdessä (viimeisen) ja juttelemme. Suostuin ihan kostomielessä ja tiedän että se on tyhmyyttäni. Hän väitti suhteensa olevan ohi, en tietenkään uskonut häntä kun opin jo lukemaan hänen peliään. Joten lähdin hänen kanssaan reissuun oma suunnitelmani josta hän ei tiennyt.
Jutellessamme kerroin hänelle etten ollut koskaan välittänyt hänestä ja meidän suhde oli virhe. Osoitin hänelle välinpitämättömyyttä ja kerroin että toivon hänen ottavan takaisin sen naisen minun jälkeeni koska se olisi paras nainen hänelle koska välitti niin paljon. Näin hänen naamastaan kuinka hän menetti otteen minusta ja hänen katse oli järkyttynyt. Ilm narsisti vihaa ymmärrystä ja menetettyä otettaan. Ei aikaanaan kun hän alkoi riehua humalassa. Nyt oli minun koston paikka.

Eli otin videolle hänen meukaamistaan ja sitä kuinka hän puhui tästä naisystävästään halveksivasti. Sain sellaista materiaalia että nyt uskon päässeeni hänestä eroon. Jossain neuvottiin että niitä vastaan pitää olla jotain millä uhkaa.
Tiesinkin jo että reissumme jälkeen hänen tarkoitus oli alkaa vetää minua taas siihen suohon, mutta kerroin hänelle vaan kylmän rauhallisesti, että minulla on videoita hänestä ja lähetän tarvittaessa ne hänen uudelle naisystävälle ja muillekin jos hän ei nyt jätä minua lopullisesti rauhaan. Ensimmäinen kerta kun olen saanut olla rauhassa, sain hänet siis pakenemaan, mutta jouduin alentumaan hänen tasolleen juonittelussa. Se oli minulta ihan suunniteltua koska olin jo niin väsynyt hännen kiusantekoihin. Uskon lopulta päässeeni eroon.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 175
        5156
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        126
        4643
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        2976
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        31
        1955
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1794
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1737
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        108
        1726
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1720
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1633
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1561
      Aihe