Ilmaston muuttumisesta

On noussut hirveä haloo, MIKSI?

36

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhukuvia maalataan ja hölmöt vauhkoontuvat.

    • Anonyymi

      Nostetaan haloo kun tuhoava asteroidi tulee kohti maata, siinä ei ilmastonmuuttumiset paina eikä mikään muukaan enää siinä vaiheessa.

    • Anonyymi

      Hullut luo hysteriaa ja vauhkoonnuttavat herkimmät.

      • Noinhan se menee.


      • Sama on koronan kanssa.


      • Anonyymi
        PareeSOTILAS kirjoitti:

        Noinhan se menee.

        Koronakin porvareiden huijausta ja vasemmiston kaatamiseksi keksitty. Ei ota meidän suku porvarilääkettä. Ja ilmasto kielletään jo toisessa sukupolvessa.


      • Anonyymi

        Väyrynen varmaan nuoli ne puhtaaksi ja laittoi itselleen. Väyrynen kyllä kävelee ihan sen näköisesti, että sillä on pakko olla sköntsät housussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronakin porvareiden huijausta ja vasemmiston kaatamiseksi keksitty. Ei ota meidän suku porvarilääkettä. Ja ilmasto kielletään jo toisessa sukupolvessa.

        Yritä ajatella itse omilla välineilläsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väyrynen varmaan nuoli ne puhtaaksi ja laittoi itselleen. Väyrynen kyllä kävelee ihan sen näköisesti, että sillä on pakko olla sköntsät housussa.

        Aika fiksu kommentti! HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakin porvareiden huijausta ja vasemmiston kaatamiseksi keksitty. Ei ota meidän suku porvarilääkettä. Ja ilmasto kielletään jo toisessa sukupolvessa.

        Eikö vihervasemmistolaiset ota rokotteita?

        Kyllä ne "hyötyidiootit" on olleet aina ennenkin rahaeliitin kanssa tekemässä vallankumousta totalitarismin hyväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väyrynen varmaan nuoli ne puhtaaksi ja laittoi itselleen. Väyrynen kyllä kävelee ihan sen näköisesti, että sillä on pakko olla sköntsät housussa.

        Onhan alatyylistä tekstiä, suorastaan viemäritavaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väyrynen varmaan nuoli ne puhtaaksi ja laittoi itselleen. Väyrynen kyllä kävelee ihan sen näköisesti, että sillä on pakko olla sköntsät housussa.

        Miksi AU(evp) loukkaa?


    • Lämpötila ei ole juurikaan noussut merissä.

      • Anonyymi

        Myös valtamerten lämpeneminen ja jäätiköiden sulaminen aiheuttavat viiveen ilmakehän lämpenemiskehityksessä. Syynä on se, että veden lämpeneminen ja jään sulaminen sitovat suuren ominaislämpökertoimensa vuoksi enemmän energiaa kuin ilman lämpeneminen.[5] Yli 80 prosenttia ilmastonmuutoksen aiheuttamasta lisääntyneestä lämpöenergiasta onkin varastoitunut valtameriin, jotka ovat lämmenneet keskimäärin 3 000 metrin syvyyteen asti[6]. Vaikka kasvihuonekaasujen päästöt pysäytettäisiin heti, ilman keskilämpötila tulee nousemaan kauemmin kuin seuraavat sata vuotta, joskin nykyistä huomattavasti hitaammin[7].

        Ilmaston lämpeneminen johtuu ennen kaikkea fossiilisten polttoaineiden käytöstä ja maataloudesta, koska ne tuottavat paljon kasvihuonekaasuja, kuten hiilidioksidia ja metaania.


      • Anonyymi

        Kerron heti, kun kerrot, mihin arvoon jäit palveluksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös valtamerten lämpeneminen ja jäätiköiden sulaminen aiheuttavat viiveen ilmakehän lämpenemiskehityksessä. Syynä on se, että veden lämpeneminen ja jään sulaminen sitovat suuren ominaislämpökertoimensa vuoksi enemmän energiaa kuin ilman lämpeneminen.[5] Yli 80 prosenttia ilmastonmuutoksen aiheuttamasta lisääntyneestä lämpöenergiasta onkin varastoitunut valtameriin, jotka ovat lämmenneet keskimäärin 3 000 metrin syvyyteen asti[6]. Vaikka kasvihuonekaasujen päästöt pysäytettäisiin heti, ilman keskilämpötila tulee nousemaan kauemmin kuin seuraavat sata vuotta, joskin nykyistä huomattavasti hitaammin[7].

        Ilmaston lämpeneminen johtuu ennen kaikkea fossiilisten polttoaineiden käytöstä ja maataloudesta, koska ne tuottavat paljon kasvihuonekaasuja, kuten hiilidioksidia ja metaania.

        Kyse on tietokonemallinnuksesta. Ilmasto ei siitä mitään tiedä.


    • Anonyymi

      Katseet on käännettävä pois kansojenvaihdosta. Siksi euroopassa meuhkataan ilmastohuijauksella.

    • Anonyymi

      Kauhee ilmastonmuutos Eilen paistoi aurinko ja tänään tulee vettä taivaan täydeltä

    • Ainahan ilmasto on muuttunut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aisa ei ole sotilas vaan potilas.

      • Aika terve taitaa olla sinuun verrattuna.


    • Anonyymi

      Onpa tähän tullut laajaa sotilaallista ymmärrystä. Yhdeksän eri sotilasta on sitä tässä osoittanut.

      • Periaate pitää ihmisen ymmärtää. Esimerkiksi aurinko lämmittää meriä, ei ilma.


      • AITORehtiSOTILASa kirjoitti:

        Periaate pitää ihmisen ymmärtää. Esimerkiksi aurinko lämmittää meriä, ei ilma.

        Yksinkertaisen periaatteen ymmärtäminen on kiihkoilijalle ylivoimainen haaste.


    • AITORehtiSOTILASao

      Ei ole mitään konkreettista tapahtunut. On vain tietokonesimulaatiot joiden perusteella päätellään.

      • Ilmasto ei tiedä simulaatiosta yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Sumuisessa säässä ei näe ampua kauas.

      Tarkka-ampuja.

    • Taitaa olla luonnollista muutosta.

    • Ihmisen roolista ilmastonmuutoksessa ei ole selkeää näyttöä.

    • Suurilla katastrofeilla ihmisiä pelotellaan.

      • Aina on ollut tulvia, kuivuutta, kulkutauteja jne, mutta eletty on niistä huolimatta.


    • Hyvä kysymys. Faktoihin perustuvaa vastausta vaikea saada.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe