Sofia laittoi leivän pöydälle

Anonyymi

Leivän alla ei ollut lautasta. Aika moukkamaista, mistä lie oppinut tuon tavan?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotimaansa alkeellisia pöytätapoja.

    • Anonyymi

      Kun huolehtii kodin puhtaudesta ja hygieniasta voi leivän aivan hyvin laskea pöydälle. Toista se on niillä, jotka elää saastan keskellä. Sofian haukkujilla on saastainen koti ja mieli.

      • Anonyymi

        Eikö Bambi saa enää kuseksia nurkkiin ja parvekkeelle?


      • Anonyymi

        Leipä kuuluu laittaa aina lautaselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipä kuuluu laittaa aina lautaselle

        Ei tarvitse olla aina , kyllä vaikka servetti riittä leivän alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipä kuuluu laittaa aina lautaselle

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipä kuuluu laittaa aina lautaselle

        Leipä kuuluu laittaa suuhun eikä lautaselle 🤦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipä kuuluu laittaa aina lautaselle

        Kyllä meillä leipä laitetaan pöydälle, useimmiten se on kädessä. Paahdettu leipä laitetaan vain lautaselle.
        Mitään ei KUULU tehdä vain jonkun nirppanokan tavoin, jokainen tekee omalla tavallaan.


    • Anonyymi

      Jokainen sivistynyt ihminen tietää, että leivän paikka on leipälautasella.

      • Anonyymi

        Näistä julkisuuden ihmisistä et sivistystä löydä, mutta luulisi hyvät pöytätavat olevan heillä hallussa .


      • Anonyymi

        Olen sitten ilmeisesti sivistymätön, kun meillä ei arkioloissa koskaan käytetä leipälautasta. Eipä haittaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä julkisuuden ihmisistä et sivistystä löydä, mutta luulisi hyvät pöytätavat olevan heillä hallussa .

        Onks Sofia jo purkanut tavaransa uuteen kotiin, vai odottaako et taas tulee häätö asunnosta, kun Stefan ei maksa vuokraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten ilmeisesti sivistymätön, kun meillä ei arkioloissa koskaan käytetä leipälautasta. Eipä haittaa ollenkaan.

        Sama täällä, ikinä en ole mitään leipälautasia kotona käyttänyt. Servettejäkään en käytä kuin vieraiden käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ikinä en ole mitään leipälautasia kotona käyttänyt. Servettejäkään en käytä kuin vieraiden käyttöön.

        Kaikkihan käyttää leipälautasia jopa kotona.
        Moukkamaista ja sivistymätöntä olla käyttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan käyttää leipälautasia jopa kotona.
        Moukkamaista ja sivistymätöntä olla käyttämättä.

        Miksi siinnä yhdessä voileivässä tarvitaan alusta, minulla se on kädessäni ja kielenpäällä vuoronerään.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan käyttää leipälautasia jopa kotona.
        Moukkamaista ja sivistymätöntä olla käyttämättä.

        Sitten olen mielelläni moukka ja sivistymätön. Eikä haittaa minua, eikä perhettäni.
        Jos teitä haittaa, niin minua naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten ilmeisesti sivistymätön, kun meillä ei arkioloissa koskaan käytetä leipälautasta. Eipä haittaa ollenkaan.

        Sama juttu. Meillä on puhdas ruokapöytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan käyttää leipälautasia jopa kotona.
        Moukkamaista ja sivistymätöntä olla käyttämättä.

        Vai taas kaikki :) Harva niitä käyttää. Nuorisokin näkyy vanhempien tavoin syövän sohvlla löhöten.
        Meillä ollaan niin sivistyneitä, että syömme ruokapöydän ääressä ilman mitään leipälautasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olen mielelläni moukka ja sivistymätön. Eikä haittaa minua, eikä perhettäni.
        Jos teitä haittaa, niin minua naurattaa.

        Huvittaa tuo ainakin. En vain haluaisi henk.kohtaisesti olla tekemissä tuollaisten "sivistyneiden" kanssa.


    • Anonyymi

      Puhutaanko tässä nyt kokonaisestalimpusta vai leipäviipaleesta eli voileivästä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe