Veikkaus häätöäänestykseen joutuvista

Anonyymi

Mun veikkaus, että uudet asukkaat äänestävät:
Melodyn, Villen,Katjan, Pekan ja Juhanin

Itse olisin laittanut
Anssin, Katjan, Villen,Pekan ja Akin

20

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häätöäänestykseen joutuvat Ville ja Melody.

• Anonyymi

Mun mielestä Katja on surullinen tapaus, samoin Taavi vainoharhaisuudessaan.

• Anonyymi

Jassulla on jokin trauma näistä tummemmista miehistä. Aivan psykoottisena päiväkirjahuoneessa kiljui, että pelkää Samirin tappavan hänet!

Huonoja henk.koht. kokemuksia, veikkaisin. Ehkä entinen suvakki, joka oman kokemuksen kautta kokenut kääntymyksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jassulla on jokin trauma näistä tummemmista miehistä. Aivan psykoottisena päiväkirjahuoneessa kiljui, että pelkää Samirin tappavan hänet!

Huonoja henk.koht. kokemuksia, veikkaisin. Ehkä entinen suvakki, joka oman kokemuksen kautta kokenut kääntymyksen?

Näytti kyllä ihan mielipuoliselta huudolta. Pelottava ja agressivinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jassulla on ollut alkoholisti-isä, joka on terrorisoinut perhettään. Ei ehkä suomalaistaustainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti kyllä ihan mielipuoliselta huudolta. Pelottava ja agressivinen ihminen.

Jasmiina ulos ulos. On mielistelijä ja rasisti sekä kiusaaja. Äänestykseen jaPOIS.

• Anonyymi

Arvelisin Samirin ehdottavan Taavia ja Jasmiinaa.
      Maiju ja Noora: Sannia, Katjaa ja Akia.

• Anonyymi

Itse laittaisin: Jasmiinan, Melodyn, Taavin, Sannin ja Villen.
        Joista toivoisin ensisijaisesti Melodyn poistuvan.

• Anonyymi

Samir toivoi ystävystyvänsä Lassen ja Taavin kanssa. Uskon hänen ehdokkaansa olevan Juhani, koska hänkin on itsetietoinen alfauros.
      Noora haluaisi talosta ulos Katjan.
      Maiju ehkä Jassun.

• Anonyymi

Mun häätöäänestyssuosikit on Melody ja Ville.

• Anonyymi

Taloonkäämissuosikit on Sami, Samir ja Lasse

• Anonyymi

👍hyvä trio .

• Anonyymi

Häätöön oikeesti Pekka ja Katja, mutta kun ne tuottaa sitä sisältöä, varmaankin menee Sanni, Ville ja Aki.

• Anonyymi

Taavi pois narisemasta ja vouhopekka myös. Naisista ei ketään vielä. Nyt miehiä ulos. Aikaisemmat häädetyt on vain naisia.

• Anonyymi

Miehistä turhin on Ville.

• Anonyymi

Taavin ja Katjan keskusteluja odotan..... Pekka on vain kertakäyttökamaa kuitenkin ja Anssin perään

• Anonyymi

Aki ja Juhani ovat jotenkin peruskamaa. Toivoisin heille jatkoa.
      Naisista Jassulle ja Melodille,kun ovat niin erilaisia:-)

• Anonyymi

Samir, tuo totinen kaiken tietäjä! Katotaan, miten muut sopeutuu.

• Anonyymi

Pekka sais mennä. Ei tarttis Katjalle sanoa, että siivellä pääsit, kun Katja selvisi häätöäänestyksestä.

• Anonyymi

Minä laittaisin Melodin äänestykseen.Ei muista itse olla hiljaa kyllä toisia käskee oikein huutamalla. Ärsyttävä ihminen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään kerrottiin 1 732 uudesta koronavirustartunnasta

"Sairaalahoidossa olevien koronapotilaiden yhteismäärä on noussut perjantaista kymmenellä ihmisellä, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Suomessa
      Maailman menoa
      348
      4816
    2. Pohjanoteeraus tuotannolta

Juuri, kun kaikki luisti hyvin tuotannon suunnasta, niin sitten tuli tämä huti, että Minna, mitääntuottamaton, hihittelevä puutarhatonttu otettiin tak
      Big Brother
      53
      4494
    3. TTK-tippuja Sita Salminen sai poikkeuksellista palautetta Mikko Leppilammelta: "Tiedättehän te..."

Mikko Leppilampi oli todellakin tilanteen tasalla suorassa TTK-lähetyksessä. Tsemppiä Sita Salminen, tanssit todella upeasti ja olisit ansainnut jatko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      3292
    4. Rokotevastaiset julistivat sodan Suomelle

https://www.verkkouutiset.fi/hs-raju-viestitulva-kansanedustajille-se-on-sota-nyt/ "Se on sota nyt!" Rokotevastainen äärioikeisto on julistanut Suome
      Maailman menoa
      408
      2220
    5. Soffiko ei lähtenyt Dubaihin?

Miten malttoi jäädä Suomen syksyyn kun puoliso lähti lämpöön 🤔
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2136
    6. Menetit elämäsi rakkauden

Miltä se mahtaakaan tuntua?
      Ikävä
      108
      1966
    7. Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi.

Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi – näin poliitikot reagoivat: ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia” Pääministeri Sanna Marin julkaisi
      Pori
      258
      1655
    8. Sidottu ja rajusti pahoinpidelty mies löytyi ulkovarastosta Outokummussa

Kaikenlaisia hulluja sitä on Outokummussakin, vaikka se asia ei ole mitenkään uusi tieto. Poliisi teki järkyttävän löydön: Sidottu ja rajusti pahoinp
      Outokumpu
      34
      1511
    Aihe