Mikähän juttu

Anonyymi

Kun mulla on heikko kohta vaaleiden naisetn suhteen?
Onko taipumus geeneissä vai lapsuudesta kumpuavaa vai mikä???
Hämmästyttää, kummastuttaa tätä sälliä.
Taas eräs blondi äsken.... <3

16

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis *naisten

• Anonyymi

Kauniita ovat ne vaaleat 😍

• Anonyymi

Kokeile jotan muuta väriä, ne on aika säpäköitä. Ihan huvin ja urheilun vuoksi. Ehkä löydät kokonaisia uusia mantereita...

• Anonyymi

Sattumaa vaan. Joskus rakastut oikeasti ja se voi olla vaikka punapää.

• Anonyymi

Aivan totta, mutta mikä aiheuttaa taipumuksen siihen, että vertauksena vaikka kaali maistuu mutta porkkana ei? Mistä johtuu taipumukset eri asioihin, joku tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, miksi on niin?
        Asiaa on tutkittu hiirillä ja rotilla mutta vielä on paljon hämärää, istahtaako tämä sosiologiaan vai mihin? Jännää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta, mutta mikä aiheuttaa taipumuksen siihen, että vertauksena vaikka kaali maistuu mutta porkkana ei? Mistä johtuu taipumukset eri asioihin, joku tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, miksi on niin?
        Asiaa on tutkittu hiirillä ja rotilla mutta vielä on paljon hämärää, istahtaako tämä sosiologiaan vai mihin? Jännää. :D

Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D

Tykkäät niistä enemmän kuin tummista. Miksi joku tykkään enemmän viinistä kuin kossusta. MAKUASIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät niistä enemmän kuin tummista. Miksi joku tykkään enemmän viinistä kuin kossusta. MAKUASIA.

Mistä syystä on niin? Makuasia, mistä syystä? Tätä olen alkanut kummastella tänä syksynä.
        Makuasioista ei voi kiistellä mutta miksi korianteri maistuu yhdelle muttei toiselle, mistä syystä? Geeneistä eli sikiöaikainen geenimutaatio vai opittu tai omaksuttu taipumus kasvun aikana ihan vauvasta lähtien? Äitini on brune.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska useimmat ovat lapsena vaaleita,ehkä olet jäänyt lapsuutesi ihastuksiin.

• Anonyymi

No minkä värinen ite olet, tai sun äitis. Leimaantumisella ainakin selitetään, jos hakee itsensä näköistä. Kai siihen vähän oppiikin, jos kiinnittää huomion pääasiassa vaaleisiin, nämä alkavat yleisestikin mielessä kytkeytyä omaan syttymiseen.

• Anonyymi

Mulla oli lapsena suunnilleen kaikki lähipiirissä ruskeasilmäisiä niin en pitä ruskeita silmiä viehättävinä

• Anonyymi

Tästä tuli mieleen, olen ajatellut itse vaalentaa hiuksia pitkästä aikaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt pitää vastata uudelleen tähän. Taisin ihastua illalla mutta olen tyhmä ja rationalisoin koko kohtaamisen, tunnereaktio iski vasta tänä aamuna.

Se katse mikä porautui takaraivooni ja jännite mikä välillemme syttyi. Wow!

-aloittaja ja poistun täältä nyt

• Anonyymi

Oliko ensikohtaamisenne eilen?

• Anonyymi

Oli joo torstaina, jos ei olla vaikka lapsuudessa kohdattu. Älytöntä että kohtaamisesta on alle kaksi vuorokautta mutta tuntuu ainakin viikolta. Wow.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      429
      2685
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      2005
    3. 158
      1551
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      63
      1466
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1426
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      499
      1246
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1042
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1034
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      912
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      892
    Aihe