Mikähän juttu

Anonyymi

Kun mulla on heikko kohta vaaleiden naisetn suhteen?
Onko taipumus geeneissä vai lapsuudesta kumpuavaa vai mikä???
Hämmästyttää, kummastuttaa tätä sälliä.
Taas eräs blondi äsken.... <3

16

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis *naisten

• Anonyymi

Kauniita ovat ne vaaleat 😍

• Anonyymi

Kokeile jotan muuta väriä, ne on aika säpäköitä. Ihan huvin ja urheilun vuoksi. Ehkä löydät kokonaisia uusia mantereita...

• Anonyymi

Sattumaa vaan. Joskus rakastut oikeasti ja se voi olla vaikka punapää.

• Anonyymi

Aivan totta, mutta mikä aiheuttaa taipumuksen siihen, että vertauksena vaikka kaali maistuu mutta porkkana ei? Mistä johtuu taipumukset eri asioihin, joku tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, miksi on niin?
        Asiaa on tutkittu hiirillä ja rotilla mutta vielä on paljon hämärää, istahtaako tämä sosiologiaan vai mihin? Jännää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta, mutta mikä aiheuttaa taipumuksen siihen, että vertauksena vaikka kaali maistuu mutta porkkana ei? Mistä johtuu taipumukset eri asioihin, joku tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, miksi on niin?
        Asiaa on tutkittu hiirillä ja rotilla mutta vielä on paljon hämärää, istahtaako tämä sosiologiaan vai mihin? Jännää. :D

Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D

Tykkäät niistä enemmän kuin tummista. Miksi joku tykkään enemmän viinistä kuin kossusta. MAKUASIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät niistä enemmän kuin tummista. Miksi joku tykkään enemmän viinistä kuin kossusta. MAKUASIA.

Mistä syystä on niin? Makuasia, mistä syystä? Tätä olen alkanut kummastella tänä syksynä.
        Makuasioista ei voi kiistellä mutta miksi korianteri maistuu yhdelle muttei toiselle, mistä syystä? Geeneistä eli sikiöaikainen geenimutaatio vai opittu tai omaksuttu taipumus kasvun aikana ihan vauvasta lähtien? Äitini on brune.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska useimmat ovat lapsena vaaleita,ehkä olet jäänyt lapsuutesi ihastuksiin.

• Anonyymi

No minkä värinen ite olet, tai sun äitis. Leimaantumisella ainakin selitetään, jos hakee itsensä näköistä. Kai siihen vähän oppiikin, jos kiinnittää huomion pääasiassa vaaleisiin, nämä alkavat yleisestikin mielessä kytkeytyä omaan syttymiseen.

• Anonyymi

Mulla oli lapsena suunnilleen kaikki lähipiirissä ruskeasilmäisiä niin en pitä ruskeita silmiä viehättävinä

• Anonyymi

Tästä tuli mieleen, olen ajatellut itse vaalentaa hiuksia pitkästä aikaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt pitää vastata uudelleen tähän. Taisin ihastua illalla mutta olen tyhmä ja rationalisoin koko kohtaamisen, tunnereaktio iski vasta tänä aamuna.

Se katse mikä porautui takaraivooni ja jännite mikä välillemme syttyi. Wow!

-aloittaja ja poistun täältä nyt

• Anonyymi

Oliko ensikohtaamisenne eilen?

• Anonyymi

Oli joo torstaina, jos ei olla vaikka lapsuudessa kohdattu. Älytöntä että kohtaamisesta on alle kaksi vuorokautta mutta tuntuu ainakin viikolta. Wow.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3888
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3476
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2496
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2276
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1882
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1697
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1268
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      33
      1255
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      48