Mikähän juttu

Anonyymi

Kun mulla on heikko kohta vaaleiden naisetn suhteen?
Onko taipumus geeneissä vai lapsuudesta kumpuavaa vai mikä???
Hämmästyttää, kummastuttaa tätä sälliä.
Taas eräs blondi äsken.... <3

16

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis *naisten

    • Anonyymi

      Kauniita ovat ne vaaleat 😍

    • Anonyymi

      Kokeile jotan muuta väriä, ne on aika säpäköitä. Ihan huvin ja urheilun vuoksi. Ehkä löydät kokonaisia uusia mantereita...

    • Anonyymi

      Sattumaa vaan. Joskus rakastut oikeasti ja se voi olla vaikka punapää.

      • Anonyymi

        Aivan totta, mutta mikä aiheuttaa taipumuksen siihen, että vertauksena vaikka kaali maistuu mutta porkkana ei? Mistä johtuu taipumukset eri asioihin, joku tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, miksi on niin?
        Asiaa on tutkittu hiirillä ja rotilla mutta vielä on paljon hämärää, istahtaako tämä sosiologiaan vai mihin? Jännää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta, mutta mikä aiheuttaa taipumuksen siihen, että vertauksena vaikka kaali maistuu mutta porkkana ei? Mistä johtuu taipumukset eri asioihin, joku tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, miksi on niin?
        Asiaa on tutkittu hiirillä ja rotilla mutta vielä on paljon hämärää, istahtaako tämä sosiologiaan vai mihin? Jännää. :D

        Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D

        Tykkäät niistä enemmän kuin tummista. Miksi joku tykkään enemmän viinistä kuin kossusta. MAKUASIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät niistä enemmän kuin tummista. Miksi joku tykkään enemmän viinistä kuin kossusta. MAKUASIA.

        Mistä syystä on niin? Makuasia, mistä syystä? Tätä olen alkanut kummastella tänä syksynä.
        Makuasioista ei voi kiistellä mutta miksi korianteri maistuu yhdelle muttei toiselle, mistä syystä? Geeneistä eli sikiöaikainen geenimutaatio vai opittu tai omaksuttu taipumus kasvun aikana ihan vauvasta lähtien? Äitini on brune.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vaikka työporukassani olisi vaikka 10 eri naista niin katseeni noteeraa ikäisistäni ensimmäisenä vaaleat, mistä syystä? :D

        Koska useimmat ovat lapsena vaaleita,ehkä olet jäänyt lapsuutesi ihastuksiin.


    • Anonyymi

      No minkä värinen ite olet, tai sun äitis. Leimaantumisella ainakin selitetään, jos hakee itsensä näköistä. Kai siihen vähän oppiikin, jos kiinnittää huomion pääasiassa vaaleisiin, nämä alkavat yleisestikin mielessä kytkeytyä omaan syttymiseen.

    • Anonyymi

      Mulla oli lapsena suunnilleen kaikki lähipiirissä ruskeasilmäisiä niin en pitä ruskeita silmiä viehättävinä

    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen, olen ajatellut itse vaalentaa hiuksia pitkästä aikaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt pitää vastata uudelleen tähän. Taisin ihastua illalla mutta olen tyhmä ja rationalisoin koko kohtaamisen, tunnereaktio iski vasta tänä aamuna.

      Se katse mikä porautui takaraivooni ja jännite mikä välillemme syttyi. Wow!

      -aloittaja ja poistun täältä nyt

    • Anonyymi

      Oliko ensikohtaamisenne eilen?

      • Anonyymi

        Oli joo torstaina, jos ei olla vaikka lapsuudessa kohdattu. Älytöntä että kohtaamisesta on alle kaksi vuorokautta mutta tuntuu ainakin viikolta. Wow.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe